 Nazdar. Cisto teoreticky: mam papiere na modru jawu 21, r.v. 1974. V technickom preukaze nemam zapisany typ. Je tam len Znacka: Jawa, Typ: 50, ident. cislo motora (typ): 50. Dali by sa teoreticky nejak prekopat na 555ku?. Problem vidim v pneu, kedze na 555 su 2,5 a na 21 su 2,75. Da sa zapisat nejak alternativny rozmer 2,50? Viem ze by to bola svinarna mat 555ku s r.v. 1974 a VIN-om ktory je na 21tke, ale je to predsa len stitok (aj ked uz aj o tom som cital, ze sa bude musiet ist s pinclom na KO a vyrazit tam VIN na ram). Diky za postrehy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2011 14:07
 sleduj tu diskusiu na motoride...hybe sa to tam
Datum: 28. července 2011 14:07
 no nenasiel som v zakone, ze VIN musi byt na rame. ale mozno som len zle pozeral. V metodickom pokyne na pridelovanie nahradneho VIN je sice napisane ze ho treba dat na nosnu konstrukciu atd. ale to je vsetko o nahradnom VIN. Kedze pionier VIN ma od vyrobcu na stitku (ten sa tiez spomina v zakone) nevidim dovod si ziadat o pridelenie nahradneho VIN. chcelo by to nejakeho pravnika. Ak by v zakone niekde aj bolo, ze VIN musi byt na nosnej konstrukcii, tak treba sa spytat ci ten zakon funguje aj reciprocne na vozidla vyrobene pred tym zakonom....Podla mna je to rovnako ako so smerovkami. Ak ich vozidlo nemalo od vyroby a vtedy bolo homologizovane, tak ani teraz nemusi mat smerovky... Ked budu robit na STK problemy, skusim takto argumentovat. podla mna je to logicke
Datum: 28. července 2011 13:43
 ok
Datum: 28. července 2011 13:12
 skus...Napis tam vsetko na co sme prisli  . Daj vediet co odpisu, ja sem napisem co som vycital
Datum: 28. července 2011 13:04
 ja im napisem e-mail
Datum: 28. července 2011 13:01
 precitam si ten zakon cely a uvidim co je tam...ale podla tohto sa to zda ze by to pincel mat nemusel...to by bola ulava
Datum: 28. července 2011 12:54
 teda ze fichtl to VIN nemusi mat vyrazene na rám
Datum: 28. července 2011 12:51
 presne tak si to mislim aj ja
Datum: 28. července 2011 12:51
 idem si asi precitat cely ten zakon, ci je tam zmienka o tom ze VIN musi byt doslovne vyrazene na rame.
Datum: 28. července 2011 12:50
 no podla textu co si dal na link, sa to vyrazenie VIN spaja len s ukonom vydania technickeho osvedcenia, cast II. Kedze pionier ma toto technicke osvedcenie (cize ma TP a EVC), nemusi byt podla mojho nazoru vyrazene cislo na rame.
Datum: 28. července 2011 12:49
 len pre babetty atd
Datum: 28. července 2011 12:46
Datum: 28. července 2011 12:45
 sam by som to radsej nevyrazal...moze byt z toho problem. Asi nam neostava nic ine, len chodit na STK kde to neberu tak vazne
Datum: 28. července 2011 12:43
Datum: 28. července 2011 12:42
 medzi nimi ale pionierky nepatria lebo pionierky majú od zaciatku SPZ, to plati iba pre tie motocykle ktoré doteraz neboli evidované a nemali pridelenú SPZ-ku tak podla mna by sme to mohli vyrazit..
Datum: 28. července 2011 12:41
 budu vyrazit so specialnou technikou
Datum: 28. července 2011 12:36
Datum: 28. července 2011 12:26
 ani z toho diskusie na motoride nie som múdrejší,, razidlá mám doma nedelao by to problem vyrazit ale neviem ze kam presne by som to mal vyrazit... vies ked oni to vyrazia na shvalene miesto a uvidia ze ja to mam uplne inde tak je to zasa pruser... ale aj keby som to tam vyrazil podla mna by to nebolo falsovanie.. co pred tym neexistovalo nemozem falsovat ne?
Datum: 28. července 2011 12:20
 ja idem na TK buduci rok, tak som zvedavy ako to dopadne. Tiez nemam ziadnych znamych na STK, tak mi neostava nic ine, len to ze bud to nebude kontrolovat ako tebe, alebo to pochopi ze sa na ram nerazilo cislo a nebude chciet aby som si to dal vyrazit. Ak nie, tak neviem
Datum: 28. července 2011 12:15
 pocul som o tom aj som od toho dostal strach este pred predpisem ze co mi bude rikat policajt ked mi bude kontrolovat VIN a to ja mam iba na stitku, nakoniec mi nic nerikal len skontroloval a sa spital ze ci mam aj inde nejake cislo, rikal som ze ne iba na stitku a bolo to v pohode, Potom na STK ked som bol ako som rikal nekontrolovali mi ani cisla len brzdy a som tam nemal ziadneho znameho alebo podobne. hned to idem kuknut co o tom pisu na motoride
Datum: 28. července 2011 12:12
Datum: 28. července 2011 12:06
 jenco: a nevies co je na tom pravdy, ze podla vyhlasky ma byt uz aj na pioniery vyrazene cislo na rame? ze si treba dat ziadost na ministerstvo o vydanie (?) VIN, potom ist na KO a tam to vyrazit. cele to vraj stoji pekne peniaze. Cital som to niekde na motoride.sk
Datum: 28. července 2011 12:05
 NR kraj sice som, ale nie som to ja. inzerat (jeden) na TP na 555 som mal naposledy pred rokom. Tuto prekopavku z 21 na 555, to len sa zamyslam, ze ci by to bolo za danych podmienok mozne, nehovorim, ze by som to spravil, aj ked mat papiere na 555ku by bolo pre mna asi lepsie ako na 21tku
Datum: 28. července 2011 12:00
 Tak ja ta poznám chlapu, nitriansky kraj a na bazosi inzer8ty ze kupim jawu 555ku s TP alebo len TP zejo?
Datum: 28. července 2011 10:44
 Matouš_KH: kupit si papiere na 555ku na Slovensku je zalezitost cca. 400e, ak ich vobec niekto predava.
Inak ja v tych mojich papieroch od 21 nemam nikde napisane ze je to typ 21  . prave preto ma to napadlo. Mam tam len typ 50. Nikde ani slovo o 21. akurat ten r.v. by bol do oci bijuci, to je pravda. Zapisat alternativne pneu 2,50x16 a teoreticky by to malo stacit
Datum: 28. července 2011 8:43
 no ja som rozmislal na tom ze jazdit mustangem s papiermi jawy 05/1963, práve ze je velky rozdiel,,, ked to policajt vsimne to nevymluvim... inak bezne jazdim 21kou s papiermi jawy 05 a nerikali nic na STK, dokonca typek nekontroloval ani VIN ani typ....
Datum: 28. července 2011 0:50
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Já mám 20ku a papírově je to 05 rv. 1963, tyhle 05 byli sice malinko jinačí než 20ky, ale dá se to brát že je tam pár věcí předělanejch a nesmí si nikdo všimnout na STK motoru z jinýho typu  Ale tohle pozná jen ten kdo se o tyhle stroje zajímá, je to hodně podobný, ale 21 a 555 je velkej rozdíl, to Ti nikdo nesežere  Ještě 1974  To už je asi o průser...Je to jako dát papíry z Felicie na 120ku  Zapomeň na to, radši kup papíry na 555
Datum: 28. července 2011 0:41
|



|