Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: MV
IP: uživatel17547
 Zdravím, chci si vyrazit nový štítek na Mustanga z r. 1980 a narazil jsem na malý problém. Na původním štítku byla "předtištěna" celková hmotnost 212 kg, rozdělená na přední a zadní kolo v poměru 52/160 kg. Ve velkém techničáku ale mám 230, resp. 62/168 kg. Tak nevím, co tam vyrazit, abych třeba neměl problém na STK. Můžete se mi prosím podívat, co tam máte vy a zda vám to sedí? Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2015 6:06
Jméno: standa
IP: uživatel18152
 Tak to musíš počkat do úterka,to jedu k rodičum "připravit" pio na stk. Pokusím se udržet myšlenku.
Datum: 21. června 2015 6:06
Jméno: MV
IP: uživatel17547
 Stando, teď už se jen podívat na ten štítek a bude jasno  .
Datum: 21. června 2015 3:02
Jméno: standa
IP: uživatel18148
 Moc ti nepomužu,ale já mám u pio (j21 rv 71) v TP údaj provozní hmotnost 70kg,nejvyšší povolená/přípustná 230/230 a v poměru na nápravy 62/62 ; 168/168 ... a na štítku je myslim to a samý ...
Datum: 20. června 2015 12:32
Jméno: MV
IP: uživatel17615
 Nikdo se nemůže podivat, jak to má u svého mustanga?
Datum: 20. června 2015 11:58
Jméno: Jan
IP: uživatel3079
 Celková nemůže být 212kg. Mustang má sám 65kg, takže to by znamenalo že uveze jen 147kg? Podle mě je na 160kg takže by to bylo 225kg celkem.
Datum: 19. června 2015 9:34
Jméno: Ruda
IP: uživatel17710
 Na STK je zajímá jenom číslo rámu + motoru a kompletní shoda s TP. Je běžná praxe, že se přerážejí čísla takže myslím že se nebudou ani zajímat.
Datum: 18. června 2015 18:51
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 zdar potřebuji nutně a co nejrychlej poradit : dnes sem byl na evidenci, ale nechtěli mě ji udělat, pač sem k tomu neměl malý tp, (myslel jsem že to ničemu neva), řekli mě že první musím zajít na úřad a ze mě tam vystavý jakýsy papír nahrazující malý tp sloužící k přepisu. Ted ale otázka: Vystaví mě ten malý tp když jsou doklady v polopřevodu? Jsou v polopřevodu na osobu od které mám plnou moc. Stačí to k tomu abych vyřídil ten náhradní malý tp? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2015 19:15
 pokud máš velký techničák, tak bych v tom neviděl problém.
Datum: 18. června 2015 19:15
 Zdar. nemůžu nikde najít číslo na rámu jawa 90.Nevíte kde ho hledat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2015 20:21
Jméno: marcek90
IP: uživatel17345
 zdarec,90tka má číslo pouze na štítku a na motoru stejně jako pionýr,štítek se nachází na levé straně nad motorem
Datum: 18. června 2015 20:21
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 Zdar, kopil jsem doklady na pionýra 21, které jsou již delší dobu v polopřevodu, tp je normálně platný pojistka se platí, SPZ má. S člověk na něhož jsou papíry v polopřevodu mám kupní smlouvu a plnou moc od něho na mě. Vím že první musím vyřídit pojistku na sebe, pak zajít na STK respektive edivenci a pak na úřad. Jen se chci zeptat jestli půjdou doklady přihlásit rovnou na mě nebo budu muset první dokončit polopřevod na člověka co je v tp? A neplatí se žádná pokuta za to že je to tak dlouho polopřevodu? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2015 19:33
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 dnes sem byl na evidenci, ale nechtěli mě ji udělat, pač sem k tomu neměl malý tp, (myslel jsem že to ničemu neva), řekli mě že první musím zajít na úřad a ze mě tam vystavý jakýsy papír nahrazující malý tp sloužící k přepisu. Ted ale otázka: Vystaví mě ten malý tp když jsou doklady v polopřevodu? Jsou v polopřevodu na osobu od které mám plnou moc. Stačí to k tomu abych vyřídil ten náhradní malý tp? dík
Datum: 17. června 2015 19:33
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 potřebuješ kupní smlouvu a ověřenou plnou moc od člověka na kterého je to v polopřevodu a s tím zajdeš na úřad, pokutu ti dát můžou, ale většinou se to obejde bez ní (teda aspoň u nás), ale nezapomeň že na to máš jen do 30.6.2015 pak všechny polopřevody nenávratně zaniknou
Datum: 15. června 2015 9:40
Jméno: Vlada
IP: uživatel16907
 Cau kluci, musim na sebe napsat mustanga protoze je v poloprevodu. Mam pojistku, papiry na svoje jmeno a evidencku...jen nemam technickou.... prihlasi mi to bez ni? Planuju ji udelat dele neni ve stavu, ale musim doresist ten poloprevod do 30.6. Dik...jo a kolik se prosim plati za prihlaseni? znacku mam
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2015 9:49
Jméno: karel
IP: uživatel15661
 Přesně tak proto ta evidenčka je. Na stk při převodu nezáleží. Myslím že na malou motorku se platí 300kč a na velkou to bylo 500kč
Datum: 13. června 2015 9:49
Jméno: standa
IP: uživatel18130
 Půjdeš s tim na evidenčku a pak půjdeš s pojistkou,papírem z evidenčky,kupní smlouvou (?) a techničákama na registr ... nevim ovšem jak přesně se to dnes dohlašuje z toho polopřevodu ... zavolal bych si předem na informace ať vše víš a nečekáš na úřadě zbytečně 2 hodiny a pak tě arogantní kráva za okýnkem nevyhodí,že ti něco chybí ...
Datum: 12. června 2015 12:26
Jméno: pepa
IP: uživatel18127
 Staci evidencka ..prave na tydle pripady je urcena
Datum: 12. června 2015 8:27
 Ahoj lidi. \r\nJak to mám nejlíp udělat.\r\nDostal jsem od otce fichtla s TP. Jenže fichtla otec nepřepsal. Táta už dva roky nežije a původní majitel také ne. naposledy kdy pojistka byla placená je v roce 98.\r\n100 procent 27 let pionýr nejezdil a byl ve stodole. Teď bych chtěl fichtla zrenovovat a nějak přehlásit. Jestli to půjde.\r\nDěkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2015 20:25
 Pokud máš kupní smlouvu, kde je tvůj otec uvedený jako kupující a techničák, tak po otevření dědického řízení, s tím, že by jsi od notáře dostal papír, že jsi to zdědil, bys teoreticky mohl na úředě zkusit přepsat( s evidenčkou a pojistkou(nebo žádostí o uložení RZ do depozitu), ale zase, tady záleží na úředníkovi, pokud by nechtěl, zkusil bych začít, že chceš vedoucího odboru a že doufáš, že s ním to snad vyřešíš a nebudeš to muset řešit až s ministerstvem dopravy, často se pak načnou snažit.Není třeba i naškodu vědět nějaké zákony abys mohl začít.... dle zákono xxxx paragrafu yyy o dědictví a zákona toho a toho, oni sami často nevědí, tak než by přiznali svou chybu, neznalost, najdou jsi cestu aby to zametli pod koberec a tím, že ti vyhoví lidově řečeno ti zacpali hubu.
Hodně štěští
Datum: 20. května 2015 20:25
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ten fichtl bude aktuálně bez vlastníka, tzn ty sám s tim nic neuděláš... jediný možný řešení je vyhledat dědice původního majitele a s nim (s nimi?) se domluvit, zda budou ochotni znovu otevřít dědické řízení (protože se dá s jistotou říct, že ten fichtl v původním dědickém řízení nebyl zahrnut)... pak by se už nechal bez problému přepsat... další zatím funkční možnost je, že fichtla pojistíš a budeš jezdit na nynější TP psaný na mrtvou osobu... to zatím jde, ovšem je jen otázka času, kdy se to utne... poslední možnost je koupě živého TP s "rámem" a postavit to na tyto doklady, což mi zrovna u fichtla vychází mnohem lépe než Včka...
Datum: 17. května 2015 13:50
 Motorka má papíry jenom jedny originál, na veteránských si to nemůžeš upravit podle svého gusta a jezdit s tím dle libosti. Ohledně přepisu z nežijící osoby - onen stroj je pravděpodobně součástí dědického řízení, takže motorka někomu podle "nějakého papíru" musela připadnout. Pokud ten člověk jsi ty, máš štěstí, pokud ne, tak se pokus osobu přesvědčit aby to přepsala na tebe. Na úřad zajdeš s klasickými věcmi od motorky + úmrtní list a "nějakým papírem" - měl by to být nějaký zápis o dědictví od notáře a měli by to na tebe přepsat. Nejsem si jistý jak by se to řešilo, kdyby byl stroj nějak opomenut v zápisu, ale mělo by se to dát nějak k tomu přidat - samozřejmě přes notáře. Jinak nevím jak je to s dnešní legislativou, ale být tebou tak si urychleně sjednám povinné ručení, aby ti to ve finále nesmázli z registru.
Datum: 17. května 2015 12:28
Jméno: kralda75
IP: uživatel18076
 Nevím jak je to s přepisem z osoby která už nežije, ale asi by pro tebe bylo jednodušší postavit to na veteránské značky. Myslím že to by mělo jít bez problémů. Akorát ho
budeš muset zrenovovat pořádně. Prostě tak jako by vyjel z fabriky. CCa 10 tisíc peněz + tvoje práce. Pokud to budeš dělat sám. Stejně jsem postupoval i já jen s tím rozdílem, že já to mám na normálních značkách.
Datum: 17. května 2015 12:10
 Zdarec. Draci šlo by na mě přepsat fichtla když mam 14 (v červenci 15) ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2015 16:49
 Přepsat to jde, měl jsem na sebe přepsanou 175/356 a mustanga už ve 13 letech.
Datum: 10. května 2015 16:49
 Mě to na úřadě odmítli přepsat dokud nebudu držitelem řidičáku příslušné skupiny, tedy A1 .. až sem dodělal řidičák, přepsali mi to .. potřebuješ ještě myslím souhlas zákonného zástupce a pojistku musí sjednat a platit někdo 18+, třeba otec ... nejlepší se bude asi zeptat na úřadě..
Datum: 08. května 2015 12:01
Jméno: pepa
IP: uživatel15840
 Ano pravo neco vlastnit mas od narozeni ...jen pro prepis vozidla cjtej souhlas zakoneho zastupce ...jako majitel bides ty
Datum: 07. května 2015 13:13
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Čauves  Měla někdy jawa 555 číslo rámu?Na štítku mam puze číslo stroje a to odpovídá číslu motoru,ale číslo rámu nikde nemam napsaný.Rok výroby mam 1962.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2015 8:01
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no jo, to číslo je prostě VINko fichtla... neřeš, napsal si to dobře
Datum: 05. května 2015 8:01
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 oni ho chtěli,když jsem fíka přihlašoval,tak jsem jim napsal jen číslo stroje.A to rámové číslo jsem právě nikde nenašel.
Datum: 04. května 2015 17:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 číslo stroje je považováno za číslo rámu... rám na sobě nikde číslo nemá
Datum: 04. května 2015 11:27
 Ahoj, mám 05 a chtěl bych jít na technickou, ale nemám TP a ani SPZ a pojistka taky není. Dá se udělat nový TP?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2015 18:56
Jméno: Tedy
IP: uživatel17050
 Tak ty chceš jít na technickou a nemáš tp? Pokud je to odhlášené tak to už přihlásit nejde.
Datum: 03. května 2015 18:56
 chci se zeptat jestli nemá někdo na prodej TP na mustanga za rozumnou cenu
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2015 20:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 já ne, ale nějakej inzertní server o něčem bude určitě vědět!
Datum: 28. dubna 2015 20:00
Jméno: Jiří
IP: uživatel15903
 Zdravím. jakou by mohly mít cenu papíry na ČZ 125/476 ? přihlášené na mne, pojistka placená .Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2015 20:10
 čau draci, potřebuji na 487 novou zadní gumu, máte tu někdo Mitasku H07 90/90? jde mi o to, jestli to je moc velkej průser když je to o 14mm širší než 3"... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2015 17:08
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jen takovej dotaz, jak to vlastně dopadlo s fichtlama na Slovensku s tím, že musí bejt číslo na rámu?? Stále to platí? Jaká je případně legální cesta a berou na STK záhadně objevený nakleplý číslo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2015 19:41
Jméno: marcek90
IP: uživatel17345
 Zdar draci,potřebuji poradit ohledně koupi dokladů k mojí Jawě 250.Chci se vás zeptat na co si mám dávat pozor a jak je to s pojistkou,když nebude placená,za odpovědi mockrát dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2015 17:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nevim jak moc ještě funguje čkp (měli to nějak rušit), ale pojištění tě v podstatě nemusí zajímat, zajímá tě až ode dne, kdy to přepíšeš... tebe hlavně musí zajímat, aby daný papíry nebyly vyřazený z registru, byly psaný na člověka co ti to prodává (resp. na známou žijící osobu, která s prodejem souhlasí) a taky jestli se ti nesnaží podstrčit zdánlivě nevyřazenej TP, ovšem aby za něj nebyl vydaný duplikát a nejezdila na to jiná motorka!
Datum: 08. března 2015 17:56
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 ČAU máte někdo zkušenosti s přihlašováním stroje (Jawa 555 nebo nějakého jiného)na veterány?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2015 13:27
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Všem moc děkuji.Hodně mi to pomohlo.
Datum: 01. března 2015 13:27
Jméno: standa
IP: uživatel17907
 Moje SPZ z 250 péráka údajně jezdila i na V3Sce ... ačkoliv můj pérák (po tátovym strejdovi) měl přidělenou SPZ v roce 54 a od té doby jezdil na jednu tu a samou,žádný převody,furt v rodině... . to bylo taky dobrý  nějak to ale dopadlo,měl jsem v ruce jasný podklady,že chyba není na naší straně... jinak ty ceny co uvedl Martin jsou úplně za hubičku,já to chtěl řešit před 8 lety a bylo by to i se značkama a všema kontrolama a úřadama za bezmála 5000,- ... radši jsem šel cestou oživení mrtvých papírů ... něco to stálo,nějaký všimný bylo také potřeba,ale dopadlo to...
Datum: 01. března 2015 12:37
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 TP žádný nepotřebuješ. Je dobré si na úřadě ověřit, že čísla stroje nejezdí někde jinde. (můj rám z péráka jezdil  ) Ceny: klubová testace (záleží na klubu) - 1500, krajská testace - 1500, přihlášení na úředě - 500. Ale můj klub patří k těm nejlevnějším.
Datum: 01. března 2015 11:47
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 To je pěkný  originál stav mam a po technické stránce jsem také ok,ale ta cena mě překvapila.A jak to je s tp?Ten totiž nemám
Datum: 25. února 2015 21:32
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 zdar, vyplníš ve spolupráci s nějakým veteránklubem žádost o testaci stroje a stroj klubová testovací komise doporučí ke krajské testovací komisi. po úspěšném testování stroj přihlásíš na úřadě s rozšířenou pravomocí. stroj musí být v perfektním původním stavu, nebo zrenovován. velká koroze, nepatřičné díly (třeba jiné světlo, jiné sedadlo) nebývají tolerovány. celá sranda stojí od 3500,-
Datum: 25. února 2015 19:40
Jméno: pavel
IP: uživatel17870
 čau, fotr mi dal pionýra kterej má propadlou technickou ale je pojištěnej ,fichtla jsem si přestríkal na jiné barvy. Musím v techničáku přepsat že to má jiné barvy nebo to nevadí ? protože ty barvy jsou jiné než originál ! a co vše potřebuju aby měl fichtl tenchnickou a mohl stím jezdit po pozemních komunikacích ?.A vadí že tam nemám nakopávačku ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2015 19:27
 Myslím v tej knížečce ne na fechtlu
Datum: 16. února 2015 19:27
 Ahoj, Stk jsem dělal teď v lednu a taky jsem to roztlačoval protože mám očeaný kolečko. Co se týče barvy tak mi do tý knížečky napsaly propiskou barva červena která tam nikdy nebyla
Datum: 16. února 2015 19:26
Jméno: lk
IP: uživatel17673
 zálež co máš za techničák, jestli malou knížku, tak v ní není barva uvedená... jestli už máš novej, tak musíš nahlásit změnu (resp. otec, jestli jste to nepřevedli na tebe), stojí to 50Kč... proto, aby ten pincek mohl na silnici, tak musíš mít platnou STK a povinný ručení... na STK by ti měli kontrolovat čísla (štítek, motor, pokud je číslo v TP), pak světla (potkávací, dálkový, zadní obrys) a bzučák, rozměr pneu a celkovej stav (vůle všeho možnýho, úniky kapalin apod.)... nastartovat to roztlačením klidně můžeš, ale tu startpáku bych tam alespoň na oko dal, ať to nebije do očí, že tam něco chybí...
Datum: 16. února 2015 18:37
 na STK budou to chtít nastartovat aby zkonrolovali světla, tak nevím jak to tam budeš roztlačovat to nebudou asi moc spokojeni. Na STK at ti napíšou změnu barvy a to bys měl jít nahlásit na magistrát. Záleží taky jakou máš barvu v techničáku, ale to se musíš podívat sám.
Datum: 16. února 2015 16:07
Jméno: Lajbor
IP: uživatel5546
 Kolik tak stojí přibližně doklady na jawu 555 a na jawu 550? Díiky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2015 16:08
Jméno: pepa
IP: uživatel17177
 5000 a8000 pokut je mermomoci chces
Datum: 15. února 2015 16:08
Jméno: Lajbor
IP: uživatel5546
 Jaký je rozdíl mezi konstrukcí jawa 550 a jawa 555? mě se líbí více pařez jawa 550, a tak jde udělat jednoduše z 555 výměnou zadního plechu a předního blatníku jawu 550 ? Je zbytek stejný? motor neřeším
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2015 19:53
Jméno: standa
IP: uživatel17862
 Abys dal přední blatník j550 musíš dát i kluzáky,maj jinej spodek. Blatníček dozadu asi dostaneš a dopasuješ,ale nezakreješ pružiny,který jsou dvě u 555. Plechy pod sedačku pasovat nebudou,ale když budeš šikovnej tak si poradíš. Zbytek muže zhruba zůstat původní z j555. Bude to ovšem hroznej bastl a každej pozná,že je to 555. Připrav se i na to,že by se ti mohly někteří zasvěcení smát...
Datum: 13. února 2015 19:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak to rozhodně ne... liší se to v moc věcech! třeba rám, kola, přední vidlice, maska, blatníky atd... má to podstatně víc rozdílnejch dílů, než těch společnejch...
Datum: 13. února 2015 17:45
Jméno: Lajbor
IP: uživatel5546
 Zdravím lidi, chci si koupit jawu 555 a jelikož jsou těžko k sehnání doklady, mám jediný dotaz... Šlo by tu 555 napsat na jawa 50/05 doklady? Jaké s tím máte zkušenosti? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2015 8:09
 Myslím si že ne to je jako napsat např. doklady z felicie a napsat na ně octavii
Datum: 14. února 2015 8:09
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Čau potřebuji poradit s techničákem.Mam jawu 555 origo po GO a chci ji přihlásit,ale mam jen štítek a espézetku.Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2015 16:55
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Doufám,že to tak bude
Datum: 11. února 2015 16:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 on už třeba ty papíry stejně mít nebude, ale alespoň by mohl vědět co se s tim dělo, resp. jestli to třeba někdo někdy odhlásil nebo ne... pokud by to nebylo odhlášený, ale TP od toho neměl, tak si může zažádat o duplikát,, pak už klasicky převod a máš vyhráno,,,
Datum: 11. února 2015 16:50
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Tenhle týden tam zajedu a uvidim.Snad to vyjde.
Datum: 11. února 2015 16:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 bez dohledání původního majitele se stejně nehneš dál, takže pokud alespoň tušíš od koho ten pincek byl, tak ho navštiv..
Datum: 11. února 2015 16:23
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 No  s vlastníkem tj 50 na 50.Já možná vim,kdo to je,ale nevim,jestli je ještě živ.Motorka se od něj brala roku 2002.A to neni vše při renovaci jsem dělal i spz(seškrabal a znovu napsal),ale nevim jestly je napsána dobře.Jen jedno pitimé číslo 0 nebo 8
Datum: 11. února 2015 16:19
 Přesně tak, u starých pio se totiž ani spz nevracely na úřad, protože jsou defakto majetkem provozovatele - většinou bývaly čisté tabulky dodány se strojem. V tvém případě, si lze představit následující varianty: 1) máš odhlášený - vyřazený stroj, 2) máš stroj od kterého někdo prodal papíry, na kterých jezdí jiný pio (to je ale asi nepravděpodobné), 3) Tp se někam ztratil. Pokud ale neznáš vlastníka (který bude někde na úřadě zapsán), tak nevim, nevim.
Datum: 11. února 2015 11:36
Jméno: pepa
IP: uživatel17852
 No coz zajdi na urad a zeptej sw zda ma vubec tvuj stroj platne doklady....protoze jsi prave mozna zrenovoval vrak bez nich...to ze mas 2 kousky plechu nic neresi..
Datum: 11. února 2015 3:54
|



|