Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 Ahoj draci, nedávno jsem se tu dozvěděl že pionýr má malý a velký TP ,ale já mám jenom tu malou kartičku kde je info o motocyklu (číslo rámu a motoru, výkon, max. rychlost, rok výroby, max. nosnost....atp.) a mám ještě dokumentaci o pojištění je to hrozných papírů. Pio je v polopřevodu. Je to velký problém když nemám ten velký TP? v létě s ním chchi jít na technickou. Jak to řešit, nemám s tím žádné zkušenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2010 6:35
 při přepisu dostaneš nový velký+malý techničák a značku.stroj musí mít stk a pojištění.tohle jsem řešil před 14 dny
Datum: 08. prosince 2010 6:35
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 ok už to chápu  díky...a pio budu prihlasovat na sebe. Pojištění platim a inspektorát mám s minulým majitelem stejný takže už dál není co řešit.
Datum: 07. prosince 2010 22:16
 taky de o to na koho to má napsaný, když to má v polopřevodu, tak to chce asi převíst né?
Datum: 07. prosince 2010 21:04
 pri technickom kontrole nedostanes novy TP... ale Jarmag1 to mislel tak ze ked si ziadas o vidani nového TP musi mat motorka platnú technickú kontrolu
Datum: 07. prosince 2010 21:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 žádnej velkej techničák ani malej techničák nedostaneš prostě ! tahle knížečka je doklad o registraci vozidla a to je vše co k tomu bylo z výroby....velký a malý TP má ten , kdo tu knížečku ztratil nebo jí měl hodně poškozenou a proto mu vystavili nový techničáky....takže bež normál s tou knížečkou na STK dostaneš do ní razítko a jedeš domů
Datum: 07. prosince 2010 21:01
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 ale co nechápu? vysvětli mi to prosím
Datum: 07. prosince 2010 20:51
 nechápes
Datum: 07. prosince 2010 20:36
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 ok díky, pro přihlásení pio je snad nutné na evidenci ukázat jenom tu knížečku kde je číslo rámu, číslo motoru...doufám že nic jiného není potřeba a pokud je pravda že při STK mi dají novou velkou STK tak není co řešit
Datum: 07. prosince 2010 20:32
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Ještě doplnění předchozí informace . Pokud se jedná pouze o přepis na nového majitele , tak nemusí být TK . Stačí pouze evidenční kontrola , kde pouze skontrolují zda výrobní čísla stroje jsou shodná s uvedenýma v dokladu . J. M.
Datum: 07. prosince 2010 20:31
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Zdravím všechny jawaře ! Pokud máš tu malou kartičku a není v ní uvedeno že moto je trvale vyřazeno z evidence motorových vozidel , tak by neměl být problém . Po absolvování TK Ti dopravní inspektorát vystaví ten velký i malý techničák . Samozžejmě musí být jasný majitel .Ale pro jistotu si napřed zajdi na evidenci motorových vozidel v místě bydliště a tam Ti to řeknou přesně . Přeji dobré pořízení . J. M.
Datum: 07. prosince 2010 20:19
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 fermez tu malou knížečku mám (je v ní základní info o motocyklu a jméno majitele) pak mám ještě pojištění ,ale to je vše...ptal jsem se táty a ten říkal že u svého pionýra kterého kupoval kdysi když mu bylo asi jako mně tak u pionýra velký techničák neměl, jenom tu malou knížečku ,ale někdo tu nedávno někomu do příspěvku napsal že pio má velkou a malou TP, tou malou je myšlena ta knížečka a velkou asi jako ta velká TP u auta ne? já se v tom vůbec nevyznám  a proto se ptám vás ,protože jste starší a víte o tom mnohem víc
Datum: 07. prosince 2010 20:04
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 velkej TP musis mit beznej to neprepisou ani ti nedaj technickou. Tetka nevim jestli mas tu knizecku coz je TP to by bylo v poradku, ale jestli nemas tak jedine musis jit za majitelem na koho to je posledne napsany a tomu by meli vydat snad novej TP
Datum: 07. prosince 2010 19:45
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Mám ten stejný problém, všechny údaje jsou v knížečce teda kromě čísla technického průkazu. Protože knížečka źádné číslo nemám. Teť jsem nad tebou taky dal dotaz. Snad někdo bude vědět
Datum: 07. prosince 2010 18:32
Jméno: Maxiik
IP: uživatel3522
 Ahoj draci, chci se zeptat pionýr má pouze kartičku a malý technický průkaz že? kdyz mám pio v polopřevodu a mám kartičku ale nemám technicak muzu si nechat vystavit nový?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2010 22:12
 Má technicák,,velky, maly
Datum: 06. prosince 2010 22:12
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 ahij vsichni mam doklady cz 125 453 kdaz dam na moji motorku tedy 125-ku motor ze 175 nebo 250 tak mi to projde jako 125-ka? a jeste prepisu cislo motoru...diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2010 16:19
 No na 175 by to snad ještě vyšlo... Nějaké to žebro navíc  Ale 250ka ta už má kotel. jestli tam nepracuje nějaká kancelářská krysa která neví kde hledat píst tak ti to myslim neprojde
Datum: 06. prosince 2010 16:19
Jméno: hh
IP: uživatel10817
 aha, nějak sem si to odvodil od jaw, tak se omlouvám za mystifikaci... ale stejně, rozdíl mezi 125 a 175 se ještě dá přehlédnout, rozdíl mezi 125 a 250 rozhodně nikomu neunikne
Datum: 06. prosince 2010 9:05
 hh: Motor ČZ 250 typ 455 nebo 475 se mu normálně vleze do rámu 125ky nebo 175 ccm.
Dan: HH má jinak pravdu s tou nehodou, nevyplatí se riskovat, jsou za to pak velké pokuty a sankce. Nestojí to za to! Vždycky je dobrý mít řidičák na danou kubaturu a výkon, taky jsem se nemohl dočkat než si udělám papíry skupiny A, abych mohl jezdit na ČZ 175 450 a 487, ale nakonec jsem se v pohodě dočkal a jezdím
Datum: 06. prosince 2010 0:56
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 250 se do rámu malý čízy nevejde, 175 jo. nevim kde by ti to mělo projít.. u STK rozhodně ne, pokud bys měl přeražený číslo motoru tak by to možná mohlo projít při silniční kontrole, ale v případě jakýkoli (i nezaviněný) nehody jde celá vina na tebe a pojišťovna automaticky dává ruce pryč... nevyplatí se to...
Datum: 05. prosince 2010 20:51
Jméno: honza
IP: uživatel7152
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 23:47
Jméno: pepe
IP: uživatel11040
 tacháč ani nepotřebuješ a většinou ty ulitne bohden
Datum: 22. ledna 2011 23:47
Jméno: standa
IP: uživatel10821
 Mám uplně stejnej na 21,je to v pořádku.....beztak se jich většina zastavila na 7 tisících....
Datum: 07. prosince 2010 11:49
 Ahoj mám v TP u Mustanga napsáno "modrá základní" jakou tam můžu dát barvu ? a můžu mít šedé blatníky ? (překpokládám že na barvu rámu se to nevtahuje). Co na to policie/STK.
Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2010 15:49
 jenže já mam novej techničák takže nemužu vědět co tam bylo dřív napsaný  ps: byl dřív oranžovej, zelenej, modrej, černej, modrej  D
Datum: 30. listopadu 2010 15:49
Jméno: standa
IP: uživatel10782
 zamysli se jak vypadali origo mustangy??? a hned máš odpověd na vsechno....samozrejmne ze modrá základní znamená nejaká normalni modra na nadrzi a na kasliku....
Datum: 29. listopadu 2010 16:35
 jasné blatniky sú aj originalne sedé.. u mustanga pisú barvu len podla kastlika a nadrza
Datum: 28. listopadu 2010 21:03
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Zdarec, borci, kolik můžou mít hodnotu papíry na jawu mustang? je to s technickou... Štítek a značka !
Děkuji , kdo má zájem hlaste se
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2010 18:54
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 já je neprodám!...
Datum: 23. listopadu 2010 18:54
 jo na mustanga...  tak to nic
Datum: 23. listopadu 2010 18:37
 Ja bych je taky bral
Datum: 23. listopadu 2010 18:36
 On se ptá na hodnotu, neoznamuje že to hned prodá. K tématu tak max. 700 kč, ale zde mužou být názory rozdílné.
Datum: 23. listopadu 2010 16:43
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 zdarec kolik bys za ne chtel
Datum: 22. listopadu 2010 21:37
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 To maš jedno to nigdo nepozna
Datum: 22. listopadu 2010 17:30
 Zdar na fichtla papiry nemaš?
Datum: 22. listopadu 2010 17:27
 čau draci, renovuju kompletně jawu 20 a včera jsem oddělal dráty, ale mám problém že je křivý ráfek, nevíte čím to narovnat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2010 18:46
 mara: jako takhle, ono to nějak srovnat ve finále jde...ale vzhledem k tomu, že píšeš že děláš kompletní renovaci, tak je jasné že budeš dávat chromované, hezké ráfky, a ty se dnes už vyplatí koupit nové...
Datum: 22. listopadu 2010 18:46
 asi máte pravdu, dneska jsem rozpletl i přední ráfek a ten je taky křivý, takže koupím nové. Díky!
Datum: 22. listopadu 2010 18:39
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 co vipravjas??
Datum: 22. listopadu 2010 18:29
 jirka: je to rozpletené...takové kolo těžko vycentruješ...
Datum: 22. listopadu 2010 18:06
Jméno: jirka
IP: uživatel3298
 dej to do opravny kol oni by ti to mislim mely vycentrovat
Datum: 22. listopadu 2010 17:57
 jestli jo hodně křivej nebo dokonce bouchnutej tak se to rovná blbě...navíc pro něj to nemá cenu řešit, nový ráfek dnes vyjde defakto levněji než chromování starého...
Datum: 22. listopadu 2010 15:11
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Rafek se narovna utahnutim tech dratu v kole ne? :-X
Datum: 22. listopadu 2010 15:10
 ráfky se stejně moc nechromujou, lepší je koupit nové...proto je zbytečné řešit jak vyrovnat ráfek, když ho stejně vyhodíš, ne?
Datum: 22. listopadu 2010 15:06
 zdary,chtel bych se zeptat jak mam zapojit ledku na pionýrovi ,chci si podsvitit tachac,vim ze tam musi bejt usmnernovac ale dal nevim ,díky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2010 11:02
 nafocený to nemám, ale dneska nebo zítra to nafotím a dám to sem
Datum: 22. listopadu 2010 11:02
 hele a mnelmnel bys nakou fotku jak si tam ty diody umístil,dík
Datum: 22. listopadu 2010 7:05
 Taky mám podsvícený tacháč ledkama. Použil jsem 2 bílé ploché ledky o průměru 5 mm (ploché ledky mají vyzařovací úhel myslím 140°) a odpor myslím 180-190 ohmů. Mám je zapojený antiparalelně, tzn. jedna je otočená, takže na každou půlvlnu svítí jedna ledka a ani jsem nemusel použít usměrňovací diodu, protože vždy jedna z ledek tu opačnou polaritu vykryje, snad jsem to napsal dobře a srozumitelně
Datum: 21. listopadu 2010 22:14
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 tak by bylo vhodné rozdělit je do větví po trojicích, každá trojice bude mít vlastní odpor, řekněme 100ohmů, a určitej počet trojic spojíš paralelně. Pokud těch větví bude víc, mohl bys je zapojit s opačnou polaritou, v nízkých otáčkách by neblikaly stejně ale střídaly by se..
Datum: 21. listopadu 2010 21:18
 a kdyz by tam bylo rekneme 10 ledek ktera ma kazdej svuj odpor?
Datum: 21. listopadu 2010 21:13
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 zajíc: to je možné, ale ta světelná cívka musí bejt zatížená (rozsvícený světla), na nezatíženym pólu máš ve vysokých otáčkách i 50V a to 2V ledka nevydrží...
Datum: 21. listopadu 2010 21:10
 a napojit normalka.. + na civku a - na kostru?
Datum: 21. listopadu 2010 21:03
 co kdyz napojim od svetelny civky rovnou pres urcitej odpor?nebo musim pres to zadni svetlo?
Datum: 21. listopadu 2010 21:02
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Myslím že stačí 100R a napojit sériově s ledkou a to všechno paraelně k zadnímu světlu
Datum: 21. listopadu 2010 20:58
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ano, ledka ti bude svítit jen každou druhou půlvlnu, ale ve vyšších otáčkách frekvence narůstá, takže to blikání nebudeš pozorovat..
Datum: 21. listopadu 2010 20:44
 ale v pionýru je stridave napeti a ledka je na stejnosmnerne ,nebo ne ?
Datum: 21. listopadu 2010 20:36
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 usměrňovač tam bejt nemusí, jen se připrav na to že ti to bude v nízkejch otáčkách blikat. ledku zapoj sériově s odporem 330ohm, to by ji nemělo spálit.
Datum: 21. listopadu 2010 20:30
 když chci odhlasit motocykl na nekoho jineho a zrusim pojistku tak musim za to neco platit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 12:59
 nj ale tu pojistku musis nechat pryaspon do konce mesice odhlaseni pry jinak budes platit pokudu
Datum: 07. prosince 2010 12:59
Jméno: stefa
IP: uživatel4144
 nn neplatíš nic.. dáš to jako polopřepis .. a on aš to bud přihlašet tak si to zaplatí...
Datum: 21. listopadu 2010 14:47
Jméno: minarelli
IP: uživatel6546
 zdar draci..mam problem z jawou dandy 50 z motorem sachs.Jak jedu na pětku tak mi neco v motoru cinka.Ve vysokych otackach cinka i při nizkých.Motor také stratil vykon.A jede to čím dal huř.Prosím poradtě mi co s tím mam strach ze zachvilku dojedu!Za každé rady předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 19:53
Jméno: minarelli
IP: uživatel6546
 Díky za rady určo se podívam.
Datum: 21. listopadu 2010 19:53
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Pro klidnejsi svedomi ti muzu rict ze ty motory piskaj i normalne  nevim cim to je, ale je to otravny
Datum: 21. listopadu 2010 18:43
Jméno: beton
IP: uživatel9854
 Zdar draku mrkni se na pistni krouzky jestli ti nepraskly radeji uz nejezdi at neposkodis pist nebo valec!
Datum: 21. listopadu 2010 12:43
 jestli to dělá jen na jeden kvalt, tak hledej v převodovce. jestli na všechny tak hledej na klice
Datum: 21. listopadu 2010 12:42
Jméno: Martin
IP: uživatel1859
 Ahoj, co mám delat, když jsme koupil doklady na mustoše a je v nich šedá barva a muj mustang je modrej a chci jezdit? děkuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2010 11:55
Jméno: Fik
IP: uživatel3522
 Barvu si muzes nechat prepsat na úřadě za 100 Kč ale hlavne musis platit pojistku a mit to na sebe přihlášený takže je důležitější aby ti sedělo číslo motoru s rámem a nejspis si budes muset nechat vymazat cislo motoru z TP
Datum: 20. listopadu 2010 11:55
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 Cau chlapi, mám problém...Mám JAwu 150/352 a mám ju s TP... Chtěl bych to nejak dostat na 125, slo by to bez koupi dokladů....Třeba veteransky cisla nebo tak... Diky za rady...Muzete aji poradit na ICQ 439973085...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2010 10:28
 Můžeš si koupit válec, píst a hlavu ze 125, pak jsi v případě nehody v pohodě. Jenže to jentak nekoupíš(já ji měl...) Bavil jsem se s jedním sběratelem a ten si koupil na aukru torzo motoru za 2litry jen proto, že na hlavě válce bylo 125 a ne 150.
Datum: 24. prosince 2010 10:28
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 Tak jako, taky sem tak přemejšlel, na to dojíždění do školy atak luxus, udelat TK, dat značku a jezdim... Stejne papiry od 16 jsou do 12 kilowatt ne? a 125ccm... Tak ta stopadina má nejakejch 5,5kw, coz je cajk a je to akorat 150 a nejede to vic jak 80, to dnesni 125 ky jezdijou 120 i 130
Datum: 12. listopadu 2010 7:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau parkrát jsem se ptal policajtů když mě stavěli jestli by mě nechali když bych jel na týhle číze...souhlasili semnou že to je trochu silnější pionýr a řekli mi že by mě na tom nechali jezdit...jenže můžeš taky trefit na blbce , kterej ti udělá peklo...ale řeknu ti že kdybych jí měl já tak na ní jezdím  a taky mám je A1
Datum: 10. listopadu 2010 22:01
 zdravím. ty jo podivejte se na to... neni to sice o motorkách ale zarazilo mě to  nejsem nějaký extra odborník přes PC ale myslim že tohle je absolutní nesmysl ne? Tento kohoutek se prodava všude na netu kolem 3 stovek a píšou tam jak si můžete stahnout víno z netu a také blbosti  ... http://www.youtube.com/watch?v=D-orHsPEykw&feature=related
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2010 19:36
Datum: 11. listopadu 2010 19:36
 Pro klid všech  napsal jsem na tu stránku,co je to za kravinku a dostala se mi tato odpověď- Dobrý den,
jedná se o aprílový žert. Přes USB port samozřejmě není možné dostat nic jiného, než data.
Přeji hezký den ------takže buďte v klidu,chlastačka přes USB se nekonná
Datum: 11. listopadu 2010 19:26
Datum: 11. listopadu 2010 16:49
 http://gadgets.heureka.cz/usb-vino/specifikace/#section je to i na jinačích stránkách ne jenom tady
Datum: 11. listopadu 2010 16:41
 boocheer-dej mi prosim odkaz kde se to prodava
Datum: 10. listopadu 2010 18:39
 to jsem nepozoroval,protože boocheer napsal že se to za tři kila prodává na netu,tak to sorry
Datum: 10. listopadu 2010 17:43
 to nevidis,ze to nejakej blb udelal doma?kohoutek na vodu co mame na zahradce..to usb je tam jen nasrany nejakym silikonem a jeste ktomu spatne,kdyz to pichnul do notesu tak se pod naporem zemske pritazlivosti kohoute ohnul oproti usb portu..
Datum: 10. listopadu 2010 17:40
 tak čerpadlo tam nemusí být,ale proč by to teda bylo v USB?pokud teda nepočítám reklamu...vždyť dnes se do USB napojuje i LEGO aby se točilo a svítilo..
Datum: 10. listopadu 2010 17:14
 celej pocitac funguje na bazi 0 a 1 jak pise franky.. 0 znamena ze tam proste nic nejde a 1 ze tam neco jde..jak by si pres kabely (od internetu) dostal tekutinu?videl sem neco podobnyho,to byla zase zkouska vune a tomu bych mozna veril (v ty krabicce muze bejt plno vuni a jen se nakombinujou a dostanou ven podle toho na co na netu kliknes a vznikne z toho ta vysledna vune..)
Datum: 10. listopadu 2010 12:37
Datum: 09. listopadu 2010 23:00
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 když se pořádně podíváte tak jevidět vzádu hadička a vede kolem tý konvice nebo co to je
Datum: 09. listopadu 2010 19:55
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 načo čerpadielko  fyzika pomôže samospadom jakeby ste nikdy nesťahovali benzin no sice neviem jak vy ale ja furt  otcovi z favorita  ale ako joke perfektný
Datum: 09. listopadu 2010 19:52
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Aby tekla kapalina přes USB zářízení je pitomost nejspíš je to tak jak píše Shrek
Datum: 09. listopadu 2010 19:48
 já si myslím že z boku je přívod např.hadička která se dá do lahve a ten kohoutek muže mít malý čerpadlo kterým to přepumpuje do sklenice,to je dost možný ne?
Datum: 09. listopadu 2010 19:18
 ale zajímalo by mě teda co opravdu ten kohoutek umí když je k prodeji.. nenaletěl na to už někdo?
Datum: 09. listopadu 2010 19:09
Jméno: viktor009
IP: uživatel10658
 Co je to za blbost  Ale bylo by dobre kdyby to fungovalo
Datum: 09. listopadu 2010 19:06
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2010 18:30
 Dik za vsetky odpovede,,,no neco bude potreboval by som to hlavne na to ze ked idem na STK náhodou nerikali neco na to ze mi vic ujde pri kolene nez na konci vyfuku  ,, este na to musim vykseftovat penize a ked tak na jar to kupim lebo len na jar sa chistám na STK
Datum: 10. listopadu 2010 18:30
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Jj, vypadává...Když ho tam přiděláš, přitáhneš a budeš s ním točit do kola tak v některejch polohách drží líp, v některejch hůř..tak to necháš v tý co drží nejlíp, pořádně dotáheš, když bude vypadávat tak něčím podložit, třeba tím tenkým plechem...Těsní dobře, když vypadává tak se prostě posune moc do zadu, neupadne uplně ale vypadne z kolene...Stačí si s tím pohrát a bude držet..A ta koncova je z má blbosti, něják sek s tím otáčel, povolil a nevěděl sem že je šroubovací, tak se ted válí někde v okolí KH
Datum: 09. listopadu 2010 18:48
 tak rikás ze nesedi dobre na kolene? treba vymedzit s tenkym plechom? lebo to by som potreboval len na to aby to tam dobre tesnilo
Datum: 09. listopadu 2010 18:35
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Mám ho na fichtlovi, oproti tomu co sem měl z Mustanga táhne líp, ale taky je to o tom že tamtem byl asi dost zasranej....Nestěžuju si na něj, jen ze začátku Ti bude dost upadávat než se Ti povede něják vhodně to tam dát, já to mám podložený plechovkou z Colly  A bacha na koncovku, já ji někde ztratil, ale jezdím bez ni a je tam ještě jedna vložka tak to moc neřve, jen z toho trčí šroub  Píšu dost mínusů, ale když ho dobře přiděláš tak je fajn, moc neřve, dobře to s ním jede a hlavně ta cena je OK.
Datum: 09. listopadu 2010 18:24
 Čau hele, jen taková úvaha, určitě jste už viděli, že si někdo přepíše novou SPZ na vlastní tabulku a dá si jí tam, jak moc je to legální  ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 17:25
Jméno: Šefča
IP: uživatel9313
 Jo to jsem si taky mylslel, díky, stejně zrenovovaná motorka vypadá dobře i tak
Datum: 08. listopadu 2010 17:25
 To se nesmí... Leda žebys měl ještě starý původní techničák z dob,kdy se používaly ty SPZ ručně psané.
Datum: 08. listopadu 2010 16:18
 Ahoj, lidi je to asi detail, když mám Jawu 21 s novým TP, přepsanou, na úředním čísle rámu, motor sedí, vše ok, ale v kupní smlouvě je uvedeno původní číslo ze štítku, které teď má už jen motor, a v TP je to změněno na úřední číslo, je možný, že tu smlouvu ještě bude někdy někdo chtít vidět, nebo že by se přihlásil původní majitel a chtěl ho zpátky? Díky za odpověď a promiňte mi blbej dotaz  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 17:00
 presne tak som to mislel
Datum: 08. listopadu 2010 17:00
 No soory já jsem jen moc dobře nepochopil slovenskou gramatiku, zkrátka myslíš to tak že to může jen chtít, ale těžko to dostane  , mě jde o to že mám ve smlouvě číslo TP rok výroby, ale číslo rámu je jakoby špatně, prostě je tam to z původního štítku a teď je tam "úřední číslo" 2/3-5512, je to přímo na rámu místo štítku a je to přepsané v TP, jinak teda to původní přeškrtnutý a je vydět  Jo a motorku mám přímo na sebe!
Datum: 08. listopadu 2010 16:03
 más motorku psanú na seba? a ked máte kupnu zmluvu podpisanú vsetko si splnil podla kupnej zmluvi? tak povodni majitel bude len chciet naspat ne dostat
Datum: 08. listopadu 2010 15:50
Jméno: Šefča
IP: uživatel10585
 Snad to bude v poho, dělám renovaci a přijít o něj po drahý renovaci, no
Datum: 08. listopadu 2010 15:16
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
 myslím že nie
Datum: 08. listopadu 2010 11:40
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 nazdar draci nevite nahodou nekdo jestli by se dala udelat technicka i kdyz nemam funkcni motor?- respektive jsem v situaci ze jsem hledal ram (pripadne celou motorku- jawa 21) a naskytla se mi prilezitost mit k tomu i doklady - ty se vzdycky muzou hodit ale jsem zjistil ze pro prepis je potreba technicka a ja to chci prepsat na sebe ale ten motor je nefunkcni uz 8 let nejel a mi se ho nechce generalkovat kdyz mam druhy motor. tak mi prosim poradte jak by se to dalo udelat a kde by mi to nechali projit technickou pobliz Opavy -predem diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 17:39
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 diky za odpovedi ale moc jste mi stejne nepomohli nemohl by mi tu nekdo jasne a spravne napsat jak to teda ma byt ? diky moc by mi to pomohlo
Datum: 07. listopadu 2010 17:39
Datum: 04. listopadu 2010 20:09
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 kolecko ®:Aby si mohl jít na dopravák s TP tak musíš nejdříve zajet na stanici STK kde jim ukážeš kupní smlouvu od firmy která ti motor prodala a doklad od firmy která provedla odbornou výměnu,Technik na stanici STK ti vystavý doklad že je to pravda a teprve po té půjdeš na dopravák s velkým a malým TP,s kupní smlouvou,dokladem o vyměně a stím dokaldem co ti vydali na stanici STK.Na dopraváku zaplatíš 50 KČ a výmaz motoru máš hotoví!
Datum: 04. listopadu 2010 20:02
Jméno: adas
IP: uživatel10480
 nebo ať dá doklady do depozitu a převod provedeš v depozitu. Pak tam jen musíš běhat po roce, pak po půlroce a platit pořád pade, ale nemusíš řešit povinný.
Datum: 04. listopadu 2010 18:40
 hannz: normálně se to dělá tak, že zajdeš s TP na dopravku, kde necháš vymazat číslo motoru, tzn že se již dále neeviduje...a když pak jdeš na technickou, tak akorát kouknou že číslo je úředně vymazáno, a že motor sám o sobě nějaké registraci již nepodléhá, takže číslo motoru ti tam už nekontrolují, zkouknou pouze typ motoru...prostě se to bere jako kdyby si si vyměnil okénko či světlo či jiný náhradní díl...
Datum: 04. listopadu 2010 16:23
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 Čus,péro ti radí dobře stím výmazem,ale stím že je to jen úředne pěkně "kecá"!Podívej se na mojí odpověd na dotaz od Kixík(je to páty dotaz pod tvím),nechce se mi to psát znovu.
Datum: 04. listopadu 2010 16:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 výmaz čísla motoru je jen úředně , a jestli tam musí jít on nebo můžeš i ty to zrovna nevím
Datum: 03. listopadu 2010 23:05
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 a take jestli tam musi jit zrovna on jestli to nemuzu udelat ja jen s technicakem?
Datum: 03. listopadu 2010 22:19
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 a je potreba tam jit s motorkou? nebo to je uredne resene?
Datum: 03. listopadu 2010 22:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 řekni tomu majiteloj , jestli by nedošel na úřad a tam nenechal vypazat číslo motoru (stojí to asi 50kč ) no a pak už si tam dej motor jakej chceš a jed na technickou ....jinak nevím co řešíš na opravě motoru...to je opravený hned..jestlůi máš nějakej funkční tak akorát přehod ty druhý kartery a máš to
Datum: 03. listopadu 2010 22:02
 Přetočení tacho (jen potřebuju vyměnit tacháč za jinej, nechci nikoho podvíst  !!) Tak lidi mám dva rychloměry, původní má najeto 14505,3 a druhý má najeto 15988,2, jsou to novější typy vyráběné po roce 1972, mají černý ciferník a bílou ručičku, a potřěbuju tam dát ten druhej (15988,2), jenže kdo by si chtěl přidat přes 1000km na fíkovi co bude kompletně renovovanej, to bych byl ale... No tak mi prosimvás poraďte jak to udělat??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2010 22:10
Jméno: Šefča
IP: uživatel9313
 Jo supr díky, ale snad nejsem sám a ještě jsem ujasnil že nechci nikomu zatajovat stav tacháče, prostě jsem zapoměl, normálnim vobičejnejm lidem se to občas stává  )
Datum: 04. listopadu 2010 22:10
Jméno: Šefča
IP: uživatel9313
 A mimochodem jmenuju se ŠeFFFFFFčík, ale to je v celku běžný
Datum: 04. listopadu 2010 13:13
Jméno: sefcik.jan
IP: uživatel9313
 Prosimtě je to skvělý, že jses teda konečně přihlásil, nechápu proč se takhle chováš, ale hádat se s tebou nebudu, jestli, mi chceš píchnout tak mi teda řekni jak to mám udělat, to mám tu osičku vyndat a celý to rozdělat, dělal jsi to někdy?
Sory, že jsem ti nadával, ale přijít sem a jen tak mi nadávat co na tom máš, proč  ?????
Datum: 04. listopadu 2010 13:10
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 má pravdu, nejrychlejší a nejbezpečnější je odehnout ten stříbrnej rámeček, vyndat tachec, povytáhnout osku, přestavit kolečka a složit..
Datum: 03. listopadu 2010 23:17
 Jo a ještě něco nemáš tu ani registraci a je tam taky někdo jinej co se jmenuje Franky, takže nechápu co to zkoušíš.
Datum: 03. listopadu 2010 23:14
 Hele výborný, ale jako můžeš toho nechat?! Kdo si myslíš že jsi, já si nadávat nenechám  !, jako to je přesně vono co máš proti normálnim obyčejnym lidem, navíc jak asi mám ten číselník přestavit, to bych to musel nějak rozlisivat, a celý rozebrat. Fakt nechápu vo co ti jde, to mi teda řekni, kurva co to tady je, jako normálně si přídeš, slušnejm lidem tu nadáváš do debilů a pak si pán milostivě vzpomene, jak to mám udělat, to mi hlava nebere!!
Datum: 03. listopadu 2010 23:10
 No zpět k debaťe, to mám něco strčit tam jak je náhonové lanko a točit?
Datum: 03. listopadu 2010 21:50
 Jo to předchozí platí pro Franky IP: uživatel8225
Datum: 03. listopadu 2010 21:45
 Jinak teda AHOJ, ale tohle je odborný fórum, takže nevím kdo je tu debil, jo a připomínáš mi jednoho známího z Boleslavi, taky takovej vyhryz  P.s. Jdi do PÍÍÍÍČI (Sory on si začal, takový lidi co provokujou mám móóc rád)
Datum: 03. listopadu 2010 21:44
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 tachometer sa dá tociť aj opačne Franky choď otravovať niekam inde
Datum: 03. listopadu 2010 21:44
 No a na kterou stranu?? Musím přez 99999,9 a pak od nuly, nebo stačí opačně???
A co odmontovat šnekový převod co vede rovnou k číselníku (už to mám rozdělané) a pak to stočit přímo a ručně.
Datum: 03. listopadu 2010 21:06
 jedine to opatrne stočiť vrtačkou
Datum: 03. listopadu 2010 21:02
Jméno: MARK
IP: uživatel5758
 ZDAR DRACI MAM DOTAZ,MAM DOMA SKORO ZRENOVOVANOU ČZ 125/453 BEZ TP A ZA BOHA NEMŮŽU NIKDE SEHNAT PAPÍRY,TAK SEM PŘEMEJŠLEL ŽE KDYBYCH SEHNAL PAPÍRY NA ČZ 175/450 NEBO CELOU MOTORKU S TP JESTLI BY TO NEŠLO NĚJAK PŘEPSAT (JAKO ŽE PŘESTAVBA NEBO RENOVACE)
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2010 20:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dej tam klidně ty papíry ze 175 , ale budeš mím tím pádem jakoby 175 a budeš muset mít řidičák A
Datum: 03. listopadu 2010 20:57
Jméno: mira
IP: uživatel10630
 čau draci nevíte na jak dlouho je technická na pijcka? přemíšlím jestli se mi to viplatí...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2010 21:11
 Je na čtyři roky tehdy, když je ta předchozí na čtyři, je na to prý nějaký specialní ustanovení. Jinak už to není Malý motocykl, je to Motocykl, že by nám Pionýr nějak vyrostl to nevím, ale předpisy, jsou předpisy.
Datum: 03. listopadu 2010 21:11
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Radsi si kup doucovani z cestiny
Datum: 03. listopadu 2010 17:13
 Je na 4 roky. Jinak ve slově přemýšlet se píše Y a ve slově vyplatit, je to to samé...
Datum: 03. listopadu 2010 16:57
|



|