Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: martin
IP: uživatel1584
 dobry vecer mam jawu 250 se staryma vyfukama motylek a rozdelal jsem je na odkarbonizování a vyletelo mne s nich srubovice a nevím kam je mam dat ve vyfuku do prostredka nebo okolo co jsou tam ty vyvrtnané okolo predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2008 17:05
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 POZOR!!!! od novyho roku cokoliv odhlasite tak uz nemusite mit potvrzeni o ekologicky likvlidaci takze si fichtli presto muzete nechat odhlaseny .... Tak to reknete vsem co maj fichtli a skodovky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2008 13:05
Jméno: Joza
IP: uživatel4575
 Takže jako chceš říct že když si fichtla odhlásim na úřadě tak ho nemusim nechat zlikvidovat?
Datum: 23. prosince 2008 13:05
 sry přečet sem si to znova, a chceš říct že když odhlásim fichtla nepotřebuju potvrzení? Zajímavý dneska sem se ptal na ouřadě a řikali opak
Datum: 22. prosince 2008 19:24
 Copak likvidace, a kdo bude platit penále za neuzavřenou pojistku?  Od novýho roku začíná peklo!
Datum: 22. prosince 2008 19:22
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to me rikal jeden znamej a ten nekeca ale taky jsem se tomu divil tak uvidime ale chlubyt se tim stat urcite nebude protoze je to prone nevyhodny
Datum: 22. prosince 2008 16:36
Jméno: standa
IP: uživatel4807
 kdes to vzal...takovej blabol
Datum: 22. prosince 2008 15:02
Jméno: motor
IP: uživatel680
 počkej ale to by bylo super ale moc tomu taky neveřim
Datum: 22. prosince 2008 14:14
 rád bych věděl kde jsi na to přišel
Datum: 22. prosince 2008 14:10
 Zdarec pripravuju fichtla na technickou a byl bych rad kdyby ste me nekdo poradil na co se mam nejvic zamerit. Prosím poraďte.Napsat vzkaz mi můžete na http://www.fichtlteam.wbs.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2009 22:38
Jméno: thomas77
IP: uživatel1723
 Čau hele at ti to hlavně hodně svítí at máš dobrý pláště,troubí to a brzdí
Datum: 06. února 2009 22:38
Jméno: venca
IP: uživatel4799
 hale ja jsem byl na technicky s mustangem a zkontrolovali jenom svetla a brzdy a klakson
Datum: 22. prosince 2008 16:30
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 čau......... heledte hoši došlo na nejhorší a strejc chce uplně odhlásit čz 175(nevim přesnej typ, panelka), tak se ptám, jestli by se už spíš ty papíry nedaly prodat popřípadě za kolik??? já sám bych to teda nechal přihlášený, ale moje to neni
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 13:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 mno to je přesně mujnázor...... ještě ho zkusim přemluvit.......já mam zatim řiidičák na 125 a jedna 175 na papírech na mě čeká už u dědy, ale on si chce právě nechat motorku, ale papíry odhlásit tak při nejhoršim mu čornu aspon ty papíry.......
Datum: 20. prosince 2008 13:00
 tak od nej odkup... je to velka skoda to odhlasovat.. aji kdyby si nemel ridicak tak zaplatit par stovek rocne a nechat ji na papirech si myslim ze je lepsi nez to odhlasovat  takoav motorka na papirech ma svoji hodnotu.. skus mu to vymluvit
Datum: 20. prosince 2008 12:49
 Zdarec lidi myslíte si že by můj fichtl (foto: http://img57.imageshack.us/my.php?image=sa402095jk4.jpg ) šel postavit na papíry?? Takhle podle vzhledu nevim, ale olej neteče, motor po menší opravě (gufera na klice) a příjde mu novej lak ta poškrábaná žlutá je humus (chci novou žlutou  ). Jenom se ptám příští zimu udělam komplet generálku a chtěl bych ho postavit na papíry (už bude řidičák na auto tak si při tý příležitosti udělam i na 250). Benzin je drahej a když budu jezdit do města za klukama tak by sem jezdil na fikovi přece jenom nespapá tolik jako auto.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 17:50
Jméno: Jandy
IP: uživatel4446
 Jj to už je dole. Ten originá nefungoval kvůli spínači na řídítkách ale už je opravenej takže mam podařenou kačenu
Datum: 18. prosince 2008 17:50
Jméno: mustaf
IP: uživatel2128
 jj vypadá to že to projde ale ten klakson
Datum: 18. prosince 2008 15:50
Jméno: Jandy
IP: uživatel4446
 No ale jestli pude na papíry tak chci aby mi tenhle stroj všichni záviděli. A stando tenhle nebyl z konťáku ale byl garážovanej. Papíry sem k němu měl ale ukradli mi peněženku kde sem je měl a navíc byli odhlášený na furt. No co musim si obstarat nový a pučit si raznice
Datum: 17. prosince 2008 23:00
Jméno: KrupiQ
IP: uživatel4765
 Uplně v pohodě ti projde.Ani tak nezaleži na vzhledu,teda pokud třeba neni něco tak rezaveho že by to odpadlo a to vypada že ne.Máš to podle fota v celkem dobrem stavu.Stači když ti nepoteče olej,budou svitit světla,bzučak bude bzučet a budeš mit dobry vzorek na pneu tak to bude OK.Samozřejmě brzdy apd. ale tam se většinou nema co stat.Stači aby byl plně funkčni a vypadat muže jak chce.
Datum: 17. prosince 2008 22:51
Jméno: standa
IP: uživatel4769
Datum: 17. prosince 2008 22:49
Jméno: ondra
IP: uživatel3708
 šešo!jsou tu i nejake dily na cz 175/487??dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 12:44
Jméno: ondra
IP: uživatel3708
 mne se to nechce hledat
Datum: 14. prosince 2008 12:44
 se podivej ne?!
Datum: 13. prosince 2008 20:59
Jméno: vendek
IP: uživatel4644
 mám dotaz když mám čz 175 ale má 11 kw nešlo by to nějak udělat abych na to mohl už od 16?nějak to přepsat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 18:56
 Jediná legální možnost je vyměnit motor za 125 a nahlásit to jako přestavdu.
Datum: 08. prosince 2008 18:56
Jméno: standa
IP: uživatel4708
 neni snazsi koupit jawu(čz) 125 a po STK do ni posadit motor 175  Samozrejmne vymaz cisla motoru z TP  a samozrejmne vybrouseni cisla motoru z karteru
Datum: 08. prosince 2008 15:51
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 maximálně tužkou v techničáku, ale někde jsem slyšel že to benga neuznávaj...
Datum: 08. prosince 2008 12:40
 ne-e
Datum: 08. prosince 2008 12:35
 prosim odepište na dotaz ohledně snížení kubatury na 125
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 18:03
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 čisla motoru ? nechaž za 50kč vymazat !
Datum: 08. prosince 2008 18:03
Jméno: vendek
IP: uživatel4644
 nebudou sedět čísla
Datum: 08. prosince 2008 17:12
 Moje řeč
Datum: 08. prosince 2008 15:51
Jméno: standa
IP: uživatel4708
 zbytecne slozitý...moc prace za malo muziky...kup si 125 a praskni do ni motor ze 175
Datum: 08. prosince 2008 15:30
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 caw vadí na technický, když mi nebude fungovat vypínač na řidítkách u ČZ 175/487 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2008 10:30
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 tak dík mě to kvuli němu nejelo a v ty elektrice se nevyznám
Datum: 06. prosince 2008 10:30
 pokud mysls nouzovej chcipak tak ten ti ani fachat nemusi,muzes to chcipat bosakem normalne
Datum: 05. prosince 2008 16:48
Jméno: Pepíček
IP: uživatel1800
 Zdravim můžu mít na 20 houkačku (ruční )jako jsme kdysy měli všichni na kolech nejde mi klakson a chystám se na technickou děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2008 18:41
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 muzes kamos sni taky prosel
Datum: 03. prosince 2008 18:41
 chlapc idotaz.. mám 555 (to asi vite  ) no a na ní mám hlavu z 21... co by na to řikali na technické?? odpovědi typu kua dyt je to veterán vrat tam tu puvodni hlavu neberu.. chci na tom jezdit... s ni to jezdí dobře a navíc netulvím ojnici, páč tam je z 21 a navíc má jehlu hore  ... a ještě něco tam je z novějšich pincku... spojka.. a jak hezky funguje.. ae až přestanu jezdit, půjde na vetoša  to vám slibuju alle ted ne.. páč to potom nejezdi  jezdi ale ne tak dobre
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 20:25
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 vubec bych se s tim neparal, on tezko vi co je to za hlavu a pokud je na to odbornik tak nad tim mavne rukou, dyt taky asi na tom za mlada lital tak proc by nepopral ostatnim stejne delaval to samy  jinak to ze vetsi komresi trpi klikovka ale kompres 9.2 je naprosto zanedbatelny vuci treba 12...tam uz to opravdu trpi a do 1:10 je to tak adekvatni...navic v tej dobe bylo oktanove cislo o dost mensi cili se hlavne proto delala tak "mala" komprese...ted jde o to jakou kompresi jeste zvladne klika a ojnice ale do tech 10 bo 11 bych se nebal
Datum: 02. prosince 2008 20:25
 reknou ti naprosto nic, sam jsem byl ted s cz na tehcnicky, a jediny (!) co po me chtelo byly svetla, blinkry, a cislo na ramu...
Datum: 02. prosince 2008 19:45
 Na technický takovýhle věci nezkoumaj. Větší kompresí trpí hlavně klikovka.
Datum: 02. prosince 2008 19:45
 jo a ještě poznamka... technický me čeká v březnu
Datum: 02. prosince 2008 19:35
Jméno: kalda
IP: uživatel3517
 zdarec hosi prosimvas kolik by stali vetransky papiry na jawa 90 a kam vsude bych musel jezdit a zarizovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2009 20:20
Jméno: lukas
IP: uživatel2175
 zdarvim mam doma doklady na jawu 90tak jestli je chcete tak napiste.
Datum: 23. června 2009 20:20
Jméno: standa
IP: uživatel4658
 budes muset jit na mistni veteranskej klub a pozadat o testaci,dal uz ti reknou co a jak...o originalnim stavu a nebo renovaci do puvodniho stavu nemusim doufam vypravet....!!.....u nas vychazi klubova+krajska testace +novy znacky za 3500,-
Datum: 01. prosince 2008 16:42
Jméno: Jan
IP: uživatel1818
 zdravim musí být na technické spínač na brzdové světlo ? Popřípadě na co si mám dávat bacha co po mě budou chtít děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2008 0:05
Jméno: Joza
IP: uživatel4575
 Já sem přijel na technickou tak jenom chtěl aby sem mu ukázal jestli to svítí tak sem to nakopnul ale ono to nesvítilo tak sem ještě vyměnil žárovky takže to nakonec svítilo potom si kontroloval číslo motoru, rámu(to je štítek) a jestli to souhlasí s technicakem tak na motoru to sedělo ale štítek sem vůbec neměl tak mi řek že mi technickou dá ale že po pár dnech abych zašel na policajty a nahlásil že mi ho ve městě někdo urazil tak to jenom napíšou do protokolu a mám pokoj. Takže jezdit můžu a když mě náhodou zastavěj policajti tak kontrolujou jenom jestli souhlasej ty čísla tak jim řeknu že štítek sem nahlásil tak ještě zkouknou motor a jedu dál občas kouknou i na světla a když náhodou nesvítěj tak řeknu že mi upadnul drátek a je to v cajku
Datum: 01. prosince 2008 0:05
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 an co ten spinac? origo fichtl ho nema tak nac ho tam davat? este by te kvuli tomu mohli vyhodit ze tam nema co delat...samozrejme sem mluvil o fichtlovi
Datum: 30. listopadu 2008 18:41
Jméno: mogul
IP: uživatel4012
 stav pneumatik, kryt na retez bez toho ti to neprojde, svetla a cisla motoru a ramu
Datum: 30. listopadu 2008 17:59
Jméno: Jan
IP: uživatel1818
 a co ten spínač ???
Datum: 30. listopadu 2008 17:38
Jméno: brisK
IP: uživatel4486
 u mě to ani nechtěl vidět enom se podival jestli sedi čisla dal mi nalepku a ať jedu
Datum: 30. listopadu 2008 17:23
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
Datum: 30. listopadu 2008 12:44
 Zdar draci. Máte někdy zkušenost, se stříkáním SPZ? Já ji už stříkal 4x a pokaždý se mi torzpilo. Jestli někdo víte jak na to, prosím poraďte. mám SPZ rovný plech, jen na opkrajích je ohnutá. Prostě taková ta stará spztka. Je tu taky ke koupení: http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1926.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2008 9:59
 čau, neni to dlouho co se tady na to jeden ptal.. napiš mi na icq - 462-457-878... pak ti to napíšu... zdarec
Datum: 30. listopadu 2008 9:59
Jméno: vendek
IP: uživatel4644
 Zdarec.Potřebuju poradit.mám čz 175/487 ale nemužu na to od šesnácti a na inzerátech mají 125 s motorem ze 175 a nešla by ta 175nějak změnit na 125?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 9:42
Jméno: vendek
IP: uživatel4644
 no a když mám ještě čz tak mám napsat kde?nebo kde to mám sehnat?
Datum: 08. prosince 2008 9:42
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 a jestli myslíš jenom papírově tak to by stálo asi 4000,- a bylo by to dost těžký
Datum: 29. listopadu 2008 10:36
Jméno: MiGeL
IP: uživatel2248
 zdar, no jde to, ja mam 180ku a napsal sem na cagivu o zadost zmeneni valce, pistu a hlavy na 125, vsechno povolili a stalo to asi 500. pak musis do nejakyho servisu kde ti to udelaj a napisou ti to do papiru. reknes jim, aby ti dali origo valec, co ti sundali a kdyz pak prijedes domu, tak si to zas prehodis zpatky a mas to
Datum: 29. listopadu 2008 9:48
 Zdravim Vás, potřeboval bych vědět kolik je paprsků v kole u Fichtla 20-tky.Newim do jaké kategorie to zařadit.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2008 21:02
 Díky
Datum: 25. listopadu 2008 21:02
Jméno: samton
IP: uživatel3264
 je jich tam 36 do předu stačej 3mm a do zadu bych dal 3,5mm
Datum: 25. listopadu 2008 19:51
 Tak díky jsem se toho zase dozvěděl.  jsem línej si to zpočítat no.
Datum: 25. listopadu 2008 19:33
 Soudruh paprsek ti spojuje ráfek se středem kola
Datum: 25. listopadu 2008 17:44
Jméno: jawa007
IP: uživatel1883
 co to je vlastně ten paprsek ?
Datum: 25. listopadu 2008 17:39
Jméno: Patton
IP: uživatel4599
 Zdar jak presne mam postupovat po koupi motocyklu kam jit nejdriv jesi na STK nebo to prepsat na sebe nebo na otipovani atd dik za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2008 13:14
Jméno: Joza
IP: uživatel4575
 Jo BO má pravdu ja mam fichtla po bratrancovi tak nejdřív to na me musel odhlasit potom sem musel jít udělat evidenční kontrolu potom sem šel na pojišťovnu udělat pojištění pak sem zase musel na úřad to na sebe přihlásit( nebylo mi jěště 18 tak se mnou musel táta) a potom sem musel znova na pojišťovnu si nechat změnit číslo SPZ protože sem dostal novou SPZtku
Datum: 23. listopadu 2008 13:14
 prodavajici to odhlaci na tvoje jmeno pak musiš pojistit zajet si s tim na evidenčku popřípadě stk a pak přihlásit a když to prodavajici neodhlasi na tvoje jméno tak máš nákou lhůtu abys to přihlásil jinak s tim budou problémy aspoň takle mě to bylo řečeno
Datum: 22. listopadu 2008 22:01
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 hele fikus pokud stym prvne nepujdes na overeni cisel tak to neprihlasis
Datum: 22. listopadu 2008 18:50
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 sri to prvni jsem se spletl nejdriv to musis pojistit! stoji to asi 300 ja platil 320 pak to prihlasis
Datum: 22. listopadu 2008 18:06
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jako prvni to musis prihlasit!! nedavno jsem kupoval fichtla tak to vim a pak to stim prodavajicim pudes prehlasit ale musi ti bejt 18 pokud ti je min tak musis jit se zakonnym zastupcem!! a stou technickou nevim ja mel platnou
Datum: 22. listopadu 2008 18:03
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 nejdriv to natebe musi ten majitel prepsat, pak si zajedes do stk udelat overeni cisel, pak skocis na pojistovnu motorku pojistit, a pak des na urad na sebe prihlasit
Datum: 22. listopadu 2008 12:21
Jméno: STK
IP: uživatel4012
 zdarec,chtel bych vedet, jestli muzu koupit doklady na jawa 20 a prehlasit je na jawu 21. Musim tam pridat ty revma plechy nebo by to proslo i bez nich? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 14:52
 revmaplechy nejsou součástí stk.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 21. listopadu 2008 14:52
Jméno: Pelli
IP: uživatel1864
 Zdravím, chci se zeptat jak je to od nového roku s přepisem automobilu. Chci si kupovat Golfa 2. A tak se ptám jestli bude na toto auto přepis tisíce a nebo zdali ten přepis bude stát hodně jen když si ho přitáhnu z ciziny?!?! Předem dííky za odpověďi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2008 20:04
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 pokud mas zaejm o golfa napis na mail dvd.speedy@đeznam.cz nebo icq 305 034 138 dik
Datum: 24. listopadu 2008 20:04
Jméno: standa
IP: uživatel4607
 nesel bych do toho ani omylem za prevod zaplatis jak za auto...za lepsiho golfa II das 5000,- a za prevod kvuli novy novele MZP das taky 5000,-
Datum: 21. listopadu 2008 14:16
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 zdravim,co je na tom pravdy,že když snížím hlavu,tak jdou na motor větší tlaky a pak se muže dojebat?Tak pokud to je pravda,proč to někdo ještě snižuje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 21:26
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 vlastne bude prakticky mit pac bude mit vetsi silu a tak se vic vytoci sejo?
Datum: 21. listopadu 2008 21:26
 Otáčky se při zvýšené kompresy snížují.....(nepatrně....) takže to že to víc točí neni pravda...! S kompresí 10-11:1 se dá vytočit 12 000....!
Datum: 21. listopadu 2008 16:04
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 slysel sem o 10,5 to je tak optimal, taky bych vic jak 1:12 nesel pak uz to hure chladi (zvlaste na seriovy hlave je to horsi k uchlazeni) a ma to vetsi tlaky s vetsim rizikem...jinak snizuje se o 1mm jak vnitrni dosedaci kruh tak i antidetonacni sterbina, samozrejme i vnitrek (u hlav od 20,21,23) gde je ledvinkova spalovaci plocha tak tam se ten hrbol taky musi ubrat aby i po snížení hlavy byla mezera mezi ledvinkou hlavy a pístu v horní úvrati nejméně 0,7 mm a nejvíce 1,2 mm (dela se to podle prilozeni a stlaceni plasteliny) jinak samozrejme to je plus pro vykon, ma vetsi kompresi, vetsi tlaky, tvrdsi chod, lepe se splynuji kapicky smesi a taky se mene usazuje karbon, ma lepsi vyplach valce...
Datum: 21. listopadu 2008 14:29
Jméno: jawaman
IP: uživatel4609
 ja to mnel znizene na jawe 20 a nabehal sem na nej 5000km a nic a jezdi mi dal mam to totiz s papirama ale ked si to ces znizit max by sem znizil o 1mm viac by som nesiel bo budu vysie otacky na plny hrozi utrhnutie ojnice
Datum: 21. listopadu 2008 13:45
 Motor má větší tlaky po snížení hlavy.Určitě i menší životnost,ale snížení hlavy má příznivej vliv na výkon.Je rozumný najít určitou hranici snížení.Já osobně bych nešel přes kompresní poměr 12:1.Sníženim hlavy namáháš o dost víc klikovej mechanismus takže z nějakou starou klikou bych to nedělal...
Datum: 21. listopadu 2008 7:37
|



|