slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  76  77  78  79  80  81  82  83  84  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: rado      IP: uživatel12547    
Chci se zeptat draci treba na pincku origo vlozka 38 na 41 prumer,kolik bych stoho vytáhl maximum dbych to krasne zajel ,bez dalsích uprav? děkuji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 11:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12923    
podle origo tacháče že ;-) takže 65 :-D
 
 
Datum: 18. prosince 2011 11:05
 
 
 
 
Jméno: rado      IP: uživatel12547    
ano s 13 zubym koleckem
 
 
Datum: 17. prosince 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
rado: s 13-zubym sekundarnim koleckem?
 
 
Datum: 17. prosince 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: rado      IP: uživatel12547    
no kamos ma prumer 40,75 a jede mu to 75 na fechtlu bez zadnych uprav ani kanalky nic jen vrtani a trikrozkovej pist
 
 
Datum: 17. prosince 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12920    
Noooo a co by na to řekla pani ojnice? A pani hlava? Nejde to řešit jen stylem udělam výbrus na 41mm a hotovo....musí se řešit i "věci okolo".....několik takovejch válců už jsem dělal,kdybys měl zájem,ozvi se......
 
 
Datum: 17. prosince 2011 19:12
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel11625    
Čau draci,nevíte někdo co jsou to klapky u pincka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak zde bylo řečeno, klapky v pionýru nejsou nikde nebyly neexistovaly :-D ... pouze na nějakých upravených závodních pionýrech !
 
 
Datum: 17. prosince 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12920    
fichtl klapky nemá,už jednou jsem ti to psal......fichtl má symetrickej rozvod sání pístem.....žádnou klapku.....
 
 
Datum: 17. prosince 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
už ses na to ptal jednou, ale zřejmě si chtěl slyšet tohle : tím řídíš pincka ve vzduchu ... jako letadlo :-)
 
 
Datum: 17. prosince 2011 9:20
 
 
 
 
Jméno: Michall      IP: uživatel11616    
Čau draci,chtěl bych se zeptat jaké by byly negativní následky,kdyby se do válce u jawy 20 dostalo 2x větší množství zápalné směsi?? Díky za případné odpovědi.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel7456    
Docela by me zajimalo, kde kdo standovi co ukazal, ze to ani nechce rict a pise o tom, ze by to nebylo spatny vyresit. Nejaka priprava na pristi venkovsky sampionat?
 
 
Datum: 18. prosince 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12923    
nebudu jmenovat...je to jen můj odhad.....
 
 
Datum: 18. prosince 2011 19:25
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel7456    
psal jsi, ze k tomu ma nekdo nakroceno, kdo?
 
 
Datum: 18. prosince 2011 11:25
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já tipuju že by jsme to mohli vidět na VŠ?
 
 
Datum: 18. prosince 2011 10:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12920    
To o přívěře je jako odstavec pro zamyšlení,já mám na fichtlu klasický upravený dvoukanál.....
 
 
Datum: 17. prosince 2011 19:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pepek: anuč se číst! píše že je to zatím jen myšlenka
 
 
Datum: 16. prosince 2011 23:22
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel7456    
ty mas stando na fichtlu priveru?
 
 
Datum: 16. prosince 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mělo by to 2x větší spotřebu? :-D
 
 
Datum: 16. prosince 2011 13:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12918    
zdarec. nevymejšlej nic co by ještě nikdo neobjevil.....turbo ani kompresor na seriovku nedáš......to neni ani za mák v tvejch schopnostech.....natož to udělat "tak aby to fungovalo".....to už sme na levelu vyšším jak 6 kanál s rotačnim šoupátkem.....a ještě vyřešit "věci okolo"....píst by to určitě nezvládl,budeš řešit teflonovej píst s keramickou korunkou? Nicasil? ....a už jen tak namodelovat výfuk aby fungoval a zároveň roztáčel turbo....?....u fichtla asi neřešitelný....kor s blbě uloženym horizontálnim válcem....?.....u minarelli AM6 50ccm s vertkálním válcem jsem to už viděl na youtube.....byl to motor ze Streamlinera co jel asi 200km/h ......u fichtla sou jiný otazníky který by nebylo špatný vyřešit.....zmíním třeba jen přívěru....ale myslím že tim směrem už má někdo nakročeno....nebo zdání klame? a co elektronika okolo servomotoru? a nebo řízení jinak? .....myslim že otazníků je moc.....
 
 
Datum: 16. prosince 2011 11:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no co by... zachlastá se :-D
 
 
Datum: 15. prosince 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci chtěl bych se zeptat jestli se mi vejda guma 3,50 dozadu do vidlice na šířku na jawu 05. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. prosince 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: Havis      IP: uživatel11963    
Cauwes nerad bych kecal ale mam takovou tuchu ze to nepujde bo to bude hodne natestno
 
 
Datum: 16. prosince 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: Píst      IP: uživatel12810    
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
záleží dost na tom jestli má přepsatelný doklady a jinak neni tak špatný až na ten motor jinak cena tak 20000Kč
 
 
Datum: 17. prosince 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: joska      IP: uživatel289    
jako ten motor fůůj hrozný,pak ty bubny kol jako to samí jak ten dekl 39 litrů je fakt moc...
 
 
Datum: 16. prosince 2011 15:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12918    
nenašel jsem na to nic světobornýho......obyčejnej zrenovovanej pařez 555 s cenou 13-15 tisíc
 
 
Datum: 16. prosince 2011 10:03
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podla mna tie veka motoru su opieskovane a takto sa to zaspinilo...fuj
 
 
Datum: 15. prosince 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: René      IP: uživatel12915    
nom ... ten motor....... jako vzhledove nadherna ale tomu motoru bych tolik neveril
 
 
Datum: 15. prosince 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je předražená, i 20 000 by bylo možná moc. Nějak se mi nezdá ten dekl toho motoru je takový hodně zašlý, to mohli aspoň trochu přeleštit. A ten vylezající silikon no hrůza.
 
 
Datum: 15. prosince 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci, chtěl bych klakson (přední mřížku v chromu mám koupenou) nechat nějak povrchově upravit, ale nevím čím a jak, pozinkovat prý ne, pře vnitřek klaksonu je přibodovaný tak už fakt nevím čím, napadlo mě stříbřenkou, co by bylo asi nejlepší? PS: snažím se pionýra trochu hodit do pucu. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: prdlajs      IP: uživatel12547    
pozinkovat tělo klaksonu a pak nytama zanytovat mřižku k tělu klaksona
 
 
Datum: 17. prosince 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel12913    
čau chtěl bych se zeptat KOLIK ml BARVY Sežere celá jawa 21 jedná se o barvu z plechovky na kompresor děkuji za odpověďD odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Ano, s akrylem sem stříkal jako se zlatem. Pravda, že byl slušně naředěný, ale výsledek stál za to... chce to mít v ruce a cit pro věc
 
 
Datum: 15. prosince 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4693    
Asi seš holt lepší fachman jak muj kámoš co mi to stříkal.....samozřejmně nám nějaká barva a kit zbyly,ale já to neměřil....a to sme vnitřky stříkaly jen jednou vrstvou....asi nejvíc se prostříkalo u takovej drobnejch kravin jako stojánek,kříž,plech řidítek,držák za sedačkou,vidlice,brejle,horní brejle,spodky kluzáků,kryt řetězu,výztuhy pod nádrž a o samotnym rámu nemluvim....velký plechy to byla brnkačka......u tý syntetiky byly náklady tak malý,že vem to čert....hlavně že je to udělaný pořádně....a stojí to za to....samozřjmně že kdyby sme tenkrát stříkaly akrylátem,tak počítam každej ml navíc.....
 
 
Datum: 15. prosince 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Mě stačilo 5 dcl plniče, 2 dcl (v mým případě modrý) a 1 dcl (bílý)... akrylát dvousložka + tužidlo. A ještě zbylo.
 
 
Datum: 15. prosince 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4693    
Přesně jednu plechovku bílý a jednu plechovku druhý barvy,případně 2 plechovky jedné barvy + cca litr ředidla+ v plechovky dvousložkovýho kitu Finiš.....když už barvu z plechovky a pistolí,tak syntetiku,doporučuju..... uvedl jsem množství pro dvě rozumné vrstvy......
 
 
Datum: 15. prosince 2011 17:07
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolik by tak stále kompletní generálka motoru na fichtla bez výbrusu ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám motor po generálce. (klika, výbrus, ložiska gufera atd.), kdyby jsi chtěl tak za 3000,- je tvůj. budu kupovat silnější moto a 2 motory po GO jsou mi k ničemu.
 
 
Datum: 14. prosince 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12908    
Ať si v obraze tak počítej 2500 až 3500kč......a když bez výbrusu(nechápu důvod) tak si odečti od obou částek 500,-
 
 
Datum: 14. prosince 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jak vypadá uvnitř ještě nevim a jaká by tak mohla bít cena v kč ??
 
 
Datum: 14. prosince 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
cena ložisek + cena gufer + cena repase kliky, dál to záleží na stavu konkrétního motoru..
 
 
Datum: 14. prosince 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
hele dělám ted takovouhle skoro generálku,výbrus to nepotřebuje,nový lamele ttaky ne jen ložiska,gufera,prim.řetěz samozřejmě těsnění no a repase kliky,novej start segment a nový futra na předlohu no a co sem to ted spočítal tak mi to vychází na +-2000kč.
 
 
Datum: 14. prosince 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
klika 1200,ložiska SKF 500,lamely do spojky 160,gufera 100,výbrus 500,těsnění 50,no a pak už taky záleží na tom v jakým stavu máš převodovku a primární řetěz atd.
 
 
Datum: 14. prosince 2011 19:55
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel11625    
Čau draci,chtěl jsem se zeptat co jsou to klapky u pincka??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2011 17:07
 
 
 
 
Jméno: lol      IP: uživatel12913    
čus ty si asi myslel KLAPKOVÉ SÁNÍ ŽE ???
 
 
Datum: 15. prosince 2011 17:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4693    
Fichtl žádné klapky nemá! Má symetrický rozvod sání pístem!
 
 
Datum: 15. prosince 2011 9:49
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2011 16:04
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
to je podobný puchu,toho mam ja na trikolce :-D
 
 
Datum: 15. prosince 2011 16:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
píše ti to dole že je to motor Briggs&Stratton je z USA motor od tohodle výrobce máme v sekačce,nejdřív jsem to taky tipoval na pucha ty mají na pohled stejný válec a hlavu
 
 
Datum: 14. prosince 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
nejaký rakúsky PUCH
 
 
Datum: 14. prosince 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: michalscupak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim vsechny,chtel bych se zeptat jestli jste to nekdo zkouseli nebo jen nevite jestli to jde. Jde o to jestli jde obout pneu mitas 3,50-16 na zakladni rafek z jawy 23, doted tam mam 2,75, zaklad.... diky moc vsem ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 0:54
 
 
 
 
Jméno: nadrc      IP: uživatel2970    
Ono taky záleží na vzorku já měl na zadku H-06 3,50 a vlezla se.Ale pneu se špuntama je problém,tam už to nabíhá do řetězu.Jinak ta H-06 ma na šířku 93mm,takže místa dost.
 
 
Datum: 14. prosince 2011 0:54
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo tak to pak jo to se nic nemění .. sem myslel že se jedná o velikost ráfku do průměru ..
 
 
Datum: 13. prosince 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
velikost je stejná, jenom jiná tloušťka...
 
 
Datum: 13. prosince 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na výkonu? Spíš na rychlosti ... čím větší kolo na origo rozetu tím větší rychlost ... menší síla ...
 
 
Datum: 13. prosince 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nezmysel.... ani silnejší nebude ani rýchlejší.... všetko práve naopak... bude pomalý a slabý...
 
 
Datum: 13. prosince 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
tak logika... jak by mohlo větší styčná plocha přidat na výkonu? :-D:-D:-D
 
 
Datum: 13. prosince 2011 18:16
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel6617    
zdar zkoušel jsem tam 3,25 a bylo to tak tak mám lisovanou kivku musel sem trochu upravit ut tyčku co tam je pak to tam šlo ale na výkonu to nepřidá spíš naoupak takže sem to zrušil a dal zase 2,75. Myslím si že 3,50 tam ani nedáš takže tak
 
 
Datum: 13. prosince 2011 18:13
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
3.5 to už je fakt hodně... viděl jsem na fichtlu 3.0 a už to bylo dost.... ;-) nacpat to tam možná nacpeš, otázka je jak to bude držet a vypadat...
 
 
Datum: 13. prosince 2011 18:08
 
 
 
 
Jméno: 23 a 21 a 20      IP: uživatel12782    
http://aukro.cz/karburator-jawa-21-pionyr-i1982882367.html co tomu říkáte ??? myslíte si že to je nějakej dobovej tuning ?? a pojede to s tím líp ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2012 19:09
 
 
 
 
Jméno: Jirka Ch      E-mail:      IP: uživatel12967    
Karbec z Jawy90 máme na pionýrech už mnoho let, závodíme na nich a jsme spokojený. Ten karbec má tu výhodu že je spádovej. Co se týče umístění plovákovej komory, ta má bejt smerem dopředu (né jako je na pionýru v tom odkazu). Při jízdě do kopce se tak směs lehce obohacuje, při jízdě s kopce se tolik neuchcává, když ten karbec obrátíte, tak je to naopak a špatně.
 
 
Datum: 01. ledna 2012 19:09
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
To je to, člověk s tím stráví 3 prdele času a s nejistým výsledkem. Já na to neměl čas a hlavně nervy.
 
 
Datum: 14. prosince 2011 18:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12908    
Jikov cca 18,6mm HT cca 80,VT cca 40 + (vše obráběný na hulváta vrtákem proto to "cca";-),vhodně zpracovaný filtrbox,nejvíce průchozí papírový filtr a max 9700ot/min s následkem zadřeného pístu....při bezpečném chodu motoru bez pokusů to umělo 9200ot-9300/min.....ale to jelo podle počasí....a hlavně nad 8500ot/min nastávaly takové stavy jako že to úplně přestalo jet,párktát škytlo,pak to bylo chvíli bohatý,znova se to sebralo pak to zase letělo a nad 9200ot/min se vše umocnilo na druhou .....prostě mezi 8 a 9 tisíci otáčkami hrozný problém s "vibracema"....nikdy jsem to nevyřešil.....od té doby to dlabu,mám/měl jsem svoje válce co jezdí/jezdily do 8500ot/min,kde jikov jakžtakž spolehlivě funguje.....jenže 8500ot/min umí i origo nevrtlej jikov,tak proč ho vrtat.....mám jeden rozdělanej....na 19mm......šoupátko jakžtakž vyřešený,palivovej ventil nedovyřešenej.....chci se k němu vrátit až bude na jaře hotovej 3K...zatím je to v tý fázi,že mi na dílně urazili kus vložky za válcem po vylisování....takže od soboty nanovo.....musim na burzu a pohonit válce.....a znova.....
 
 
Datum: 14. prosince 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Já roztočil vrtlýho origo Jikova jen na 8000ot/min (origo doutník) a bez úpravy paliv. ventilu to stíhalo. Ale bylo to strašně náladový. Na počasí, na drobný změny ve filtru, tak sem se na to vybodnul a jezdím Dellorta 21. A na nový válec mám připravený karbec z MZ 150 s 24mm difuzorem. Ten DO jde naladit pěkně, reaguje hned a není tak háklivý (teda kromě štelování volnoběhu, to je dost nevyzpytatelné - nešteluješ bohatost volnob. směsi ale "množství";-). Jikov je fakt alchymie...
 
 
Datum: 14. prosince 2011 17:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12908    
no jo,jenže štelovat "neseřiditelnýho" vrtlýho Jikova mi nebaví a žádnej obludnej dell orto na seriovku nechci..... neobjevil si nějaký jakýkoliv způsob jak vyřešit problémy s zavíráním palivovýho ventilu? Mě to vždycky nad 8500 ot/min hrozně zlobilo.....a jako origo ventil bez úpravy nemá absolutně žádnou šanci,mám je rovnou vrtlý na cca 1,2mm aby to mělo průtok....kohoutek mam převrtanej z pařeza....průtok že by to uživilo škodovku při 6000ot/min :-D
 
 
Datum: 14. prosince 2011 15:45
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Áááno, přesně tak .) Taky jsem si tím už prošel.
 
 
Datum: 14. prosince 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12908    
chytrýmu napověz,blbce kopni.....už je mi to jasný.....našel jsem v krámku ventil plováku....je totožnej s fichtlem....tudíž stejně blbě řešená plovákovka....přelejvání karbecu,prskání,škubání atd.....rozumim.....asi stejnej efekt jako když použiju Jikov vrtlej na 19mm....
 
 
Datum: 14. prosince 2011 12:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12908    
už několikrát jsem o tom karburátoru přemýšlel.....co je tam za problém s plovákovkou? Docela mi to zajímá.....chtěl bych někdy do budoucna tento karburátor použít.....s rozumně vyhnutým kolenem....
 
 
Datum: 14. prosince 2011 12:04
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
standa to řekl naprosto přesně. Karbec z Jawy 90 Jikov 2920, na tomhle karbci je strašně na hovno ta plováková komora. Na 2. stranu za ty prachy, proč to nezkusit, ale jak už řekl Standa buď udělat vyhnutý kolínko nebo říznout do rámu.
 
 
Datum: 13. prosince 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12904    
Je to karburátor z Jawy 90. Má průměr 20mm a dával se na závodní pionýry. Pokud máš origo rám,tak tam ten karburátor nedáš.
 
 
Datum: 13. prosince 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: 23 a 21 a 20      IP: uživatel12782    
a jak to s tím jede je to lepší ?? nebo mám radši koupit dellorto 21mm ? dík
 
 
Datum: 13. prosince 2011 19:07
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chce to trochu snahy, ale já jsem ho tam dostal :-) http://pavel50.rajce.idnes.cz/Zavodni_stroj/#P1010069.jpg s kratším nebo tvarově vhodnějším kolínkem to ale fakt nejde.
 
 
Datum: 13. prosince 2011 18:52
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel12547    
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/jawa/jawa-250-559/jawa-250-559-328140.html děla si prdel s tou cenou nebo je dementi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
vyndat z toho motor a hned je co do šmelce,,, je to fakt hnus... a ten láček jak má pěkně slitej :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel12389    
Já bych řek, že to ani nepojede :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2011 16:13
 
 
 
 
Jméno: Doktor hračka      IP: uživatel12899    
Ahoj, nezastřelte mne za moje šílený nápady, fichtl mi jede 70 a nevím už kde hledat výkon ... Takže 1. kdybych si udělal kolínko aby mi na fichtla pasoval karbec ze škodovky, pomohlo by to? 2. Našel sem na netu, že si lidi delaj vodikovi generatory, foukaj to do sani a tim srazej spotrebu a zvednou vykon, slo by to u fichtla? 3. Ani bych to nezkousel ale zajima me to jen teoreticky, kdybych sehnal neco co by foukalo jak vysavac, dal bych to za karbec a hnal smes do valce pod tlakem, i kdybych ssebou mel tahat baterku z traktora tak teoreticky, šlo by to?:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12901    
Yuri: Moji práci nedegraduješ. Moje práce ani nejde tímto extravagantním bezvýznamným stylem. Moji snahou je naplnit poptávku po 60ccm "kitech" na seriovku a vyplnit tak díru současného "trhu" . Moje válce nijak neničí vzhled seriovky a její krásu,jen motoru dodávají trochu víc elánu a síly,které mu z výroby nebylo zrovna moc dopřáno......a navíc už mám tu pracovní deformaci,že ať se podívám na jakýkoli originální válec,tak v něm vidím všechny výrobní nepřesnosti a důvody proč třeba zrovna ten onen válec jede "jen" 55-60km/h.....asi tak no....
 
 
Datum: 12. prosince 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: dr. Hračka      IP: uživatel12902    
Neříkám že bych fichtla neničil, jezdim s tím na silnicích sice opatrně ale jako prase...mám ale stále jen jednoho, motory sice 2 ale to z toho důvodu, že vždycky na jednom jezdim a druhej generálkuju nebo se válí zgenerálkovanej a čeká až si o GO řekne motor se kterym zrovna jezdim, takle pořád do kola a krom výbrusu a repasu kliky si vse delam sam. Dily misto kterejch se nedaj sehnat věrný repliky se snazim nenicit. STK sem prosel bez problemu. Rozhodne se nepovazuju za vraha fichtlu, jen rad vymyslim kraviny tak si to pak holt občas v garáži slíznu. Jezdím na tom v léťe pořád..jinou motorku než lehounkyho fichtla bych ani nechtel..
 
 
Datum: 12. prosince 2011 17:58
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
pokiaľ ide fik 70 myslím že je to obstojne a už na znesiteľnej hranici za tou hranicou to lezie do peňazí a zbytočne mrdajú pekné motorky a motory inak nechcem degradovať standovú prácu tu chválim ale prečo keď niekto nájde v šope fika hneď ide z neho robiť ultradragstera?? načom sa budú voziť ďalšie generácie? toho že to všetko nahradia čínske sračky sa nechcem ani dožiť!
 
 
Datum: 12. prosince 2011 16:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12901    
Tak si udělej ten výbrus a kup si novej vzduchovej filtr a ono to bude lepší......co jsi vypsal jsou kraviny
 
 
Datum: 12. prosince 2011 9:23
 
 
 
 
Jméno: dr.hračka      IP: uživatel12899    
Motor mám 3 tis.km po GO ale bez vźbrusu, v motoru měněný všechny ložiska, repasovaná klika, gufera, lamely, řetez v motoru atd... kroužky už rachtaj ale nechce se mi se mi dělat výbrus jelikož se mi nechce zajíždět, ono to letí po rovině 70 i tak, předstih nastavenej aby to mělo dobrej spodek, ale jak píst/kruhy něco pamatujou tak to stejne nemá moc krouťák...jede krásně, když se dlouho přetáčí z kopečka a jedu zrovna na natural 95 tak si občas střelí, ale s většim předstihem bych se na trojku po rovině z nízkejch těžko dostával, na N91 nebo S91 to nestřílí...Já mám strašnou úchylku zkoušet p*čoviny:-D Občas mám chuť dát si facku když to zpravuju:-D
 
 
Datum: 12. prosince 2011 1:13
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Jedinej tůning, který tobě pomůže je ten, že vezmeš nůžky a ustříhneš kábel co ti vede do síťovky v PC. Jinak k tématu: To co si to popsal je v podstatě turbo. Cílem je, že je do válce vháněn větší obsah studeného vzduchu se směsí, tím dochází ke zvýšení výkonu... (je to komplikovanější, ale tobě tohle stačí). Na motor od pincka to prostě nejde. Sání směsi je činěno podtlakem z válce, rozvod sání je řízen pístem... jedinou možností zvýšení výkonu je úprava motoru (výbrus, 4 kanál, sání přes rotační šoupátko, snížená hlava, a kýbl dalších věcí... Jestli chceš větší rychlost, najdi si strmější kopec...
 
 
Datum: 11. prosince 2011 23:56
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel12896    
Dobrý den já se chci zeptat jestli ještě máte tu hlavu ve tvaru hvězdice na pionýra děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 14:05
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám od stejskyho...chlazení super a troufám si říct že i krout. moment...
 
 
Datum: 12. prosince 2011 14:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12901    
To je snad jasný,že když mam hlavu na 50ccm a dam jí na 60ccm tak se musí utočit spalovák atd.... jinak ta z fichtlkrámku je dobrá,často jí vídam na závodech......mimojiné letošní vítěz Venkovského šampionátu Jawa 50 v kategorii speciál vyhral s tvarově identickou hlavou co prodává Sesa,jen předpokládam,že ji měl upravenou.....sakra upravenou :-D Ale co jsem koukal,tak stejskal ty hlavy má taky dobře vymakaný....to se musí uznat..... Jinak pro Petr: Hvězdicová hlava není žádný extra "tuning" .....takováto hlava je spíše řešením důsledků zvýšeného výkonu motoru/chlazení....sama o sobě "koně" nepřidá....možná v řádu desetin.....abych nebyl furt skeptickej....
 
 
Datum: 12. prosince 2011 13:11
 
 
 
 
Jméno: kipr31      IP: uživatel9074    
hvěz. hlavu s fichtl kramku mam,ale musela se doupravit ,jestlize mas nejaky vetsi vybrus bude ti do ni bouchat pist!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 12. prosince 2011 12:27
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel12764    
Tady maji hlavy: http://www.ms50.cz/_h.html
 
 
Datum: 12. prosince 2011 11:02
 
 
 
 
Jméno: františek      IP: uživatel11625    
čau draci,chtěl jsem se zeptat jesli si mam pořídít na fechtl speciála karbec 19difuzor nebo 21difuzor?Mam jen sníženou hlavu a 2 nebo 3 výbrus.Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
21 bych požil s klapkou,jinak bohatě stačí 19,můžes si ho dolatit tryskama ;-)
 
 
Datum: 13. prosince 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: františek      IP: uživatel11625    
A můžu tam dát 21 když budu mít kanáli 1 kroužkoví píst no estě náké úpravy?
 
 
Datum: 13. prosince 2011 13:24
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel12062    
Toš frantíí ti mosíš za zdenčuurem ted ti to víc zbruusi a pak to pojede ! :-DDDD
 
 
Datum: 11. prosince 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12895    
Na dvoukanál s origo přefuky použij 19mm.....jinak se to taky odvíjí od plochy sacího kanálu....malou roli hraje i časování....
 
 
Datum: 11. prosince 2011 19:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
se sníženou hlavou a 3tím vybrusem je to hned speciál? :-D ... na obyčejném válci ti 21mm jaxi nepojede... takže 19
 
 
Datum: 11. prosince 2011 19:15
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel4888    
Zdarec mám 175/487 rok 86(bez plastů) viděl jsem že na novější 180 se dávaly dvoukomoráče, taky jsem viděl že tam měl ze 350 nebo MZ chtěl jsem se zeptat jestli by se dal sehnat? a jestli tam pasuje? :-)páč mám sniženou hlavu,kanálky obsah 200ccm a podobný úpravy už mi chybí jen výfuk :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 13:22
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Tak zrovna vyfuky jsou u ty CZ celkem povedeny a oproti Jawe je CZ tocivka, jak to bude nebo nebude fungovat, ti nikdo bez zkousky neporadi. Zkus to a pak poreferuj.
 
 
Datum: 12. prosince 2011 13:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12901    
Logicky.....Jawa 350,dva válce po 175ccm,cca "stejná" charakteristika motoru......když vemeš dvoukomoráč z 350 a dáš ho na 175 tak nemůžeš nic zkazit.....kor jestli máš větší objem atd....dvoukomoráč na 350 tady snad má i sesa na krámku...ale rozhodně to není levná záležitost
 
 
Datum: 12. prosince 2011 10:35
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
V originálu žádná 487 2-komoráče neměla...
 
 
Datum: 11. prosince 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Z fabriky se to tam podle mě nedávalo. Jinak naroubovat se tam dá jak z 640, tak z MZ 250, s obojim to tak nějak funguje...
 
 
Datum: 11. prosince 2011 18:23
 
 
 
 
Jméno: pionier      IP: uživatel12891    
ešte by som potreboval poradiť ohladom prednej vidlice zo simsona.chcel by som ju dať na pioniera.počul som že S51 enduro a SR50 majú dlhšiu vidlicu. sa mi zdá že SR50 ju má najdlhšiu, o kolko to je približne a či sa mi tam zmestí 17palcové koleso s tým aby pri doraze nešúchal blatník o koleso.dakujem :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 14:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12901    
wau.....klobouk dolu....ty se vyznáš....
 
 
Datum: 12. prosince 2011 14:03
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Mam doma vidlice z elektronika i z SR 50 a ty skutrovsky nejen, ze maji delsi krk, ale jsou i delsi. Oproti pruzinam z elektronika jsou i delsi a silnejsi. U jednoho navodu dokonce pisou: "Upozornění: Nosné trubky modelů SR50 jsou delší než S51 a mají proto na vrchním konci 6 mm delší závit". U elektronika maji pruziny prumer 3.2, u SR 3.4mm. Enduro ma snad taky 3.4mm, ale mely by byt stejne dlouhe jako u elektronika, ale ruku do ohne za to nedam.
 
 
Datum: 12. prosince 2011 13:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12901    
Nejsem extra znalec simsonů,ale mám ten dojem,že všechny vidlice jsou stejně dlouhé,jen Simson SR má dlouhý krk-jediný rozdíl......17" kolo se tam určitě vejde....někdo ho má i na zkrácených vidlích - silniční závody
 
 
Datum: 12. prosince 2011 10:51
 
 
 
 
Jméno: pionier      IP: uživatel12891    
problém je že na 18 kola je ťažké zohnať úzky plášť do predu.väčšinou sú 18 na velkých motorkách v zadu
 
 
Datum: 11. prosince 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
dej tam kolo 18 z jawa 90
 
 
Datum: 11. prosince 2011 15:40
 
 
 
 
Jméno: Pionier      IP: uživatel12891    
nazdar.nemá niekto skúsenosti alebo vedel by mi poradiť aké dlhé špice (paprsky) potrebujem na 14ráfik s bubnom z pioniera.pretože chcem kúpiť ráfik 14 a spraviť výplet s pôvodným bubnom. a chcem najskôr zistiť či sa dajú kúpiť také špice aby som nekúpil ráfik zbytočne a nemal ho čím vypliecť.dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 13:30
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel7949    
Ahoj, nemyslíte že u čz 175 omezuje otáčky trochu to tření 3 koužků - když si tak měřím válec tek je charakterizovaný tak pro 1000 ot. výše položený max. výkon. Děkuji za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 9:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12901    
malej karbec,velká klika a kdo ví jak moc vhodnej je origo vejfuk......co bys chtěl.....to je motorka pro normální ježdění a v dobách jejího vývoje neměl nikdo potřebu to ladit na maximální možnej dosažitelnej výkon
 
 
Datum: 12. prosince 2011 9:30
 
<  76  77  78  79  80  81  82  83  84  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 19.06.2025 8:21:49 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu