Jméno: 23 a 21 a 20
IP: uživatel12782
 http://aukro.cz/karburator-jawa-21-pionyr-i1982882367.html co tomu říkáte ??? myslíte si že to je nějakej dobovej tuning ?? a pojede to s tím líp ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2012 19:09
 Karbec z Jawy90 máme na pionýrech už mnoho let, závodíme na nich a jsme spokojený. Ten karbec má tu výhodu že je spádovej. Co se týče umístění plovákovej komory, ta má bejt smerem dopředu (né jako je na pionýru v tom odkazu). Při jízdě do kopce se tak směs lehce obohacuje, při jízdě s kopce se tolik neuchcává, když ten karbec obrátíte, tak je to naopak a špatně.
Datum: 01. ledna 2012 19:09
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 To je to, člověk s tím stráví 3 prdele času a s nejistým výsledkem. Já na to neměl čas a hlavně nervy.
Datum: 14. prosince 2011 18:40
Jméno: standa
IP: uživatel12908
 Jikov cca 18,6mm HT cca 80,VT cca 40 + (vše obráběný na hulváta vrtákem proto to "cca"  ,vhodně zpracovaný filtrbox,nejvíce průchozí papírový filtr a max 9700ot/min s následkem zadřeného pístu....při bezpečném chodu motoru bez pokusů to umělo 9200ot-9300/min.....ale to jelo podle počasí....a hlavně nad 8500ot/min nastávaly takové stavy jako že to úplně přestalo jet,párktát škytlo,pak to bylo chvíli bohatý,znova se to sebralo pak to zase letělo a nad 9200ot/min se vše umocnilo na druhou .....prostě mezi 8 a 9 tisíci otáčkami hrozný problém s "vibracema"....nikdy jsem to nevyřešil.....od té doby to dlabu,mám/měl jsem svoje válce co jezdí/jezdily do 8500ot/min,kde jikov jakžtakž spolehlivě funguje.....jenže 8500ot/min umí i origo nevrtlej jikov,tak proč ho vrtat.....mám jeden rozdělanej....na 19mm......šoupátko jakžtakž vyřešený,palivovej ventil nedovyřešenej.....chci se k němu vrátit až bude na jaře hotovej 3K...zatím je to v tý fázi,že mi na dílně urazili kus vložky za válcem po vylisování....takže od soboty nanovo.....musim na burzu a pohonit válce.....a znova.....
Datum: 14. prosince 2011 18:18
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Já roztočil vrtlýho origo Jikova jen na 8000ot/min (origo doutník) a bez úpravy paliv. ventilu to stíhalo. Ale bylo to strašně náladový. Na počasí, na drobný změny ve filtru, tak sem se na to vybodnul a jezdím Dellorta 21. A na nový válec mám připravený karbec z MZ 150 s 24mm difuzorem. Ten DO jde naladit pěkně, reaguje hned a není tak háklivý (teda kromě štelování volnoběhu, to je dost nevyzpytatelné - nešteluješ bohatost volnob. směsi ale "množství"  . Jikov je fakt alchymie...
Datum: 14. prosince 2011 17:39
Jméno: standa
IP: uživatel12908
 no jo,jenže štelovat "neseřiditelnýho" vrtlýho Jikova mi nebaví a žádnej obludnej dell orto na seriovku nechci..... neobjevil si nějaký jakýkoliv způsob jak vyřešit problémy s zavíráním palivovýho ventilu? Mě to vždycky nad 8500 ot/min hrozně zlobilo.....a jako origo ventil bez úpravy nemá absolutně žádnou šanci,mám je rovnou vrtlý na cca 1,2mm aby to mělo průtok....kohoutek mam převrtanej z pařeza....průtok že by to uživilo škodovku při 6000ot/min
Datum: 14. prosince 2011 15:45
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Áááno, přesně tak .) Taky jsem si tím už prošel.
Datum: 14. prosince 2011 12:41
Jméno: standa
IP: uživatel12908
 chytrýmu napověz,blbce kopni.....už je mi to jasný.....našel jsem v krámku ventil plováku....je totožnej s fichtlem....tudíž stejně blbě řešená plovákovka....přelejvání karbecu,prskání,škubání atd.....rozumim.....asi stejnej efekt jako když použiju Jikov vrtlej na 19mm....
Datum: 14. prosince 2011 12:07
Jméno: standa
IP: uživatel12908
 už několikrát jsem o tom karburátoru přemýšlel.....co je tam za problém s plovákovkou? Docela mi to zajímá.....chtěl bych někdy do budoucna tento karburátor použít.....s rozumně vyhnutým kolenem....
Datum: 14. prosince 2011 12:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 standa to řekl naprosto přesně. Karbec z Jawy 90 Jikov 2920, na tomhle karbci je strašně na hovno ta plováková komora. Na 2. stranu za ty prachy, proč to nezkusit, ale jak už řekl Standa buď udělat vyhnutý kolínko nebo říznout do rámu.
Datum: 13. prosince 2011 21:04
Jméno: standa
IP: uživatel12904
 Je to karburátor z Jawy 90. Má průměr 20mm a dával se na závodní pionýry. Pokud máš origo rám,tak tam ten karburátor nedáš.
Datum: 13. prosince 2011 19:37
Jméno: 23 a 21 a 20
IP: uživatel12782
 a jak to s tím jede je to lepší ?? nebo mám radši koupit dellorto 21mm ? dík
Datum: 13. prosince 2011 19:07
Datum: 13. prosince 2011 18:52
|



|