 čau, zjistil jsem že stejsky nabízí ke své cestovní úpravě i dvoukroužkové písty místo jednokroužkového provedení. Máte s tím někdo zkušenosti, jaký na to máte názor z hlediska životnosti? Mělo by to mít větší kompresi než jednokroužek - lepší tah v kopcích, ale zase menší max. otáčky -> menší max výkon. Co vy na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2009 17:51
 cau, já mám taky zájem o tuto sadu. Bohužel moje finanční tíseň teď nedovolí si ji koupit. Ptal jsem se Stejskala, jestli by to šlo udšlat i s dvoukroužkovám pístem. Nechce se mi každých 4000 km měnit kroužek. On mě odpověděl, že to dělá i s těma dvěma kroužkama. Prý jednoukroužkáč má stejnou kompresi jako jednoukroužkáč. Jinak by s ním nemohli jezdit ty závodní fichtlové, kdyby ztrácel kompresi. S těma otáčkama to je pravda. Trochu klesnou, ale zase na druhou stranu to tak nevadí, protože pokud míá kladívkodý zápalko, tak to už to nemusí taky stíhat!!! Prý to dělá i s dvoukroužkovým bez větších ztrát ot. a výkonu.
Datum: 08. října 2009 17:51
|



|