 Cus! co je lepsi mosadz futro alebo jehlové lozisko a proc? (na tuning)
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 17:37
 Jestli je to tak tak jo já ho totiý nikdy jezdit neviděl bez urážky petře ....
Datum: 20. prosince 2009 17:37
Jméno: Standa
IP: uživatel8269
 Jenze Jawaracing50 je psychopat  kdyz je dlouhej do zatacky i na brzdy,tak uz podradi v 70 z dvojky na jednicku ze vyleti otacky na 14 tisíc,tak proto mu klika po sezone zvoní jako kráva   jinejm jezdcum bez problemu vydrzi i dýl......co ja vim,tak CKR jsou výborný,taky ho mam.....pak jsou ty druhů jehlový ojnice (nejaky CJ-R ci co)a tam ta klec jde do prdele docela brzo.....aspon uz takový ohlasy byly..... kdybys to Petře čet,tak to neber jako nejakou urážku,že sy blázen.....ja tobě i frikulinovy moc drzim palce i do dalsi sezony  a doufam ze se s vama pristi rok taky svezu
Datum: 20. prosince 2009 17:24
 no pocul som ze mosadzovy futro je lepsi ako jehlicka no ja nwm
Datum: 20. prosince 2009 17:20
 honza73>> nic sa nestalo,,, prave preto som pital ze co je lepsi,lebo som pocul o tom ze niekto rika ze lepsi je futro
Datum: 20. prosince 2009 17:14
 *oprava: zanedbatelny rozdil
Datum: 20. prosince 2009 16:39
 ruku na srdce, do zavodniho motoru bych dal jenom jehlicky (kvuli zivostnosi a mazani, to je dulezitej aspekt, jinak rozdil v ostatnich parametrech je zanedbatelny)...nejsou jehlicky jako jehlicky, kazdej to dela jinak, necim jinym a podle toho to pak vypada...dokonce par blaznu vymenuje pouzdra z prevodovky (mosaz) taky za jehlickovy loziska...
Datum: 20. prosince 2009 16:38
 No nevim slyšel sem i krytiku na jehličky používané v upravovaným motoru třeba od jawa50racing.Taky by mě to zajímalo když je bronzový opravdu bronzový pouzdro vs jehličky co v upravovanejch motorech dělájí a tak  romin jenco že vstupuju do tvé diskuze ale myslím že se ptáš na to stejný.
Datum: 20. prosince 2009 16:27
 bronzovy futro ma v praxi asi tri vyhody - za prvy - za mych mladych let to bylo jednak jediny, pak gdyz prisli jehlicky tak se musely menit cely ojnice pac novou klec s loziskama si nesehnal, dneska uz se to da ale vyhodu to ma v lehci vymene, bronzovy futro vymenis klidne i ve sveraku (ja to delaval s malym sverakem jak mel upevneni tak tam mel jakoby roznozku, tim se to dalo vytlacit pres novy futro a to se pak uz jen trosku propilovalo, a jelo se)....druha je samozrejme lacinost...no a treti kazdou pozna pokud ma vyndanej valec a pist, chce jen treba prebrousit drazky pro pistni krouzky aby se mu hejbaly (krouzky se treba zapekly, pridrely nebo meni vybrus) no a neda si pozor, jehlicky se vysypou do kliky a v lepsim pripade musi pulit, v horsim se na to vykasle, nanda novej vybrus a pak nejenze ten vybrus zadre gdyz mu vyleti nejaka ta jehlicka z klikovky zpatky do valce ale potluce mu to hlavu, zadre dolni oko ojnice a/nebo obe bocni loziska...jinak to ma samozrejme samy minusy, jak uz predemnou rekl musi se to hodne mazat (taky proto je tady ten pomer 1:33 pri jakymkoliv oleji, je to dano konstrukci prave tady toho bronzovyho futra kterej musi mit hodne oleje aby se nezadrel!!! pro ty co snizujou a mysli si ze se nic nestane, valec se umaze treba pri 1:100 ale to futro chce proste minimalne 1:35) jehlovymu staci 1:50 az 1:60, rychleji to odnasi pistni cep (gdo zacina se zavodenim vi ze je pak pri vysokejch otackach dofialova  kratka zivotnost oproti jehlicce atd atd...
Datum: 20. prosince 2009 14:36
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Futro- pracuje tak, že se mezi futrem a pístním čepem vytvoří olejový film (ze směsi benzínu a oleje) a vt. něm se protáčí písčep. výhody- snad žádné. Nevýhody- mnoho- musí se hodně mazat, časem se velmi opotřebí a musí se vyměnit, má velké tření- takže ztráta výkonu. Jehlové ložisko: výhody- odstranění všech nevýhod futra co jsem tu napsal
Datum: 20. prosince 2009 14:17
|



|