Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 caw draci ... chtel bych se vás zeptat co je nejlepsi na rychlost ... velka rozeta - maly primar (9 zub) .... mala rozeta - velky primar (14zub) ... velka rozeta - velky primar .... mala rozeta - maly primar ... díky moc a at to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 13:48
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 ok budu experintovat tak dík
Datum: 31. prosince 2009 13:48
 je to priblizne tak jak rekl Dave's...videl sem gdysy testy jedny jawinky 350/640, majitel ji chtel vice do rychlosti a tak propocitaval secky odpory (vzduchu, valivy odpor, treni atd.) a srovnaval to s vykonem motoru, otackama, zubovym diagramem prevodu a este tam mel diagram z brzdy (to kvuli prubehu sily a motoru), proste srovanaval jestli gdyz da o zub vetsi tak jetli se do tech otacek dostane, jakou to bude mit silu a jetli to bude mit silu ty odpory prekonat atd. a nakonec paradoxne prisel na to ze pokud chce vetsi rychlost musi dat o zub mensi sekundarko, tim se dostane do otacek gde je sila k prekonani odporu a v tech otackach mu to pojede nejrychlejc...znam hodne pripadu co jim to jelo vic s 12z nez 13z, to secko zalezi na motoru, podvozku, silnici, odporech, hmotnosti, ridici...treba 20 s revmaplechama litaj vic s 12z nez 13z sekundarkem pac ty plechy jsou takovej brzdnej stit ze s 13z se to trapi...zase na druhou stranu gdyz tam das 11z tak silu budes mit a vytocis to jako prase ale nedostanes z toho takove otacky abys prekrocil 60km/h, na kterych po kratke dobe sice zkoncis ale pres tuto cifru na tachaci se uz neprehoupnes...cili nezbyva nez laborovat (a nebo si to vypocitat jako chlap s tou tripade)...nejjednodussi je to takhlec - pokud chces rychlost a mas slabej motor tak nechej tam ten 13z nebo prezbroj na 12z a uprav valec na vetsi otacky, pokud je motor dobrej nech tam ten 13z a pokud ses lehkej, ma to podvozek v perfektnim stavu (to znamena i novy loziska, nizkoodporove pneu a celkove minimalni treni) + silnej motor tak pak zvazuj 14z, jinak je to o nicem...sic bys se 14z mohl dostat vetsi rychlost na rovine ale na to bys potreboval tak 5km dlouhou trat a more, more casu a to ten motor driv zvadne nez se na ni dostanes...zase to zalezi na tech asi 6 faktorech (podvozek, motor, ridic, cesta, vaha, odpory)...
Datum: 31. prosince 2009 12:54
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 určitě mala rozeta velký primar
Datum: 31. prosince 2009 12:07
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 no ono to jen tak rict nejde .... muselo by se to vypocitat neni to jen o tom ze tam flaknes velkej postorek a malou rozetu.... motorka sama o sobe neco vazi tet vaha jezdce a zakladni motor se nerozjede.... takze asi tak... takze laborovat aby mel vubec motor silu se roztocit na max ot... tim chci rict ze jakmile tam flaknes jakoukoly rozetu a pastorek co dostanes do ruky za ucelam rychlejsi jizdy tak spis pojedes pomalejc pac motor pojede jen na pulku svich max ot na vic nebude mit silu
Datum: 31. prosince 2009 11:59
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Hele tohle se uci v 6. tride....
Datum: 31. prosince 2009 7:52
 normalne se to dela jen vymenou sekundarka nebo vence rozety...pokud bys to chtel hnat s rychlosti do krajnosti (a pokud to prepiskens ztratis silu a budes mit maly otacky ze to ani nepojede tolik co po vymene) tak velkej primar (klasika 14z, vetsi sem jeste nevidel), velkej sekundar a mensi rozeta (nebo klasickej venec 55z, ta mensi rozety ma tusim o tri (bo 5) zubu mene)...ale praxe - pokud mas nejaky zmeny v engine a vic koni ci male stado tak 14z a nic jineho nemenis, jinak zustan na 13z sekundarku...
Datum: 30. prosince 2009 23:02
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 tak co ?
Datum: 30. prosince 2009 22:59
 malý primár - velký sekundár
Datum: 30. prosince 2009 22:55
 malá rozeta velkej primár
Datum: 30. prosince 2009 22:37
|



|