slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: mycatwatchesme      IP: uživatel6311    
caw draci ... chtel bych se vás zeptat co je nejlepsi na rychlost ... velka rozeta - maly primar (9 zub) .... mala rozeta - velky primar (14zub) ... velka rozeta - velky primar .... mala rozeta - maly primar ... díky moc a at to jezdí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 13:48
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: mycatwatchesme      IP: uživatel6311    
ok budu experintovat tak dík
 
 
Datum: 31. prosince 2009 13:48
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to priblizne tak jak rekl Dave's...videl sem gdysy testy jedny jawinky 350/640, majitel ji chtel vice do rychlosti a tak propocitaval secky odpory (vzduchu, valivy odpor, treni atd.) a srovnaval to s vykonem motoru, otackama, zubovym diagramem prevodu a este tam mel diagram z brzdy (to kvuli prubehu sily a motoru), proste srovanaval jestli gdyz da o zub vetsi tak jetli se do tech otacek dostane, jakou to bude mit silu a jetli to bude mit silu ty odpory prekonat atd. a nakonec paradoxne prisel na to ze pokud chce vetsi rychlost musi dat o zub mensi sekundarko, tim se dostane do otacek gde je sila k prekonani odporu a v tech otackach mu to pojede nejrychlejc...znam hodne pripadu co jim to jelo vic s 12z nez 13z, to secko zalezi na motoru, podvozku, silnici, odporech, hmotnosti, ridici...treba 20 s revmaplechama litaj vic s 12z nez 13z sekundarkem pac ty plechy jsou takovej brzdnej stit ze s 13z se to trapi...zase na druhou stranu gdyz tam das 11z tak silu budes mit a vytocis to jako prase ale nedostanes z toho takove otacky abys prekrocil 60km/h, na kterych po kratke dobe sice zkoncis ale pres tuto cifru na tachaci se uz neprehoupnes...cili nezbyva nez laborovat (a nebo si to vypocitat jako chlap s tou tripade)...nejjednodussi je to takhlec - pokud chces rychlost a mas slabej motor tak nechej tam ten 13z nebo prezbroj na 12z a uprav valec na vetsi otacky, pokud je motor dobrej nech tam ten 13z a pokud ses lehkej, ma to podvozek v perfektnim stavu (to znamena i novy loziska, nizkoodporove pneu a celkove minimalni treni) + silnej motor tak pak zvazuj 14z, jinak je to o nicem...sic bys se 14z mohl dostat vetsi rychlost na rovine ale na to bys potreboval tak 5km dlouhou trat a more, more casu a to ten motor driv zvadne nez se na ni dostanes...zase to zalezi na tech asi 6 faktorech (podvozek, motor, ridic, cesta, vaha, odpory)...
 
 
Datum: 31. prosince 2009 12:54
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
určitě mala rozeta velký primar
 
 
Datum: 31. prosince 2009 12:07
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
no ono to jen tak rict nejde .... muselo by se to vypocitat neni to jen o tom ze tam flaknes velkej postorek a malou rozetu.... motorka sama o sobe neco vazi tet vaha jezdce a zakladni motor se nerozjede.... takze asi tak... takze laborovat aby mel vubec motor silu se roztocit na max ot... tim chci rict ze jakmile tam flaknes jakoukoly rozetu a pastorek co dostanes do ruky za ucelam rychlejsi jizdy tak spis pojedes pomalejc pac motor pojede jen na pulku svich max ot na vic nebude mit silu
 
 
Datum: 31. prosince 2009 11:59
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Hele tohle se uci v 6. tride....
 
 
Datum: 31. prosince 2009 7:52
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normalne se to dela jen vymenou sekundarka nebo vence rozety...pokud bys to chtel hnat s rychlosti do krajnosti (a pokud to prepiskens ztratis silu a budes mit maly otacky ze to ani nepojede tolik co po vymene) tak velkej primar (klasika 14z, vetsi sem jeste nevidel), velkej sekundar a mensi rozeta (nebo klasickej venec 55z, ta mensi rozety ma tusim o tri (bo 5) zubu mene)...ale praxe - pokud mas nejaky zmeny v engine a vic koni ci male stado tak 14z a nic jineho nemenis, jinak zustan na 13z sekundarku...
 
 
Datum: 30. prosince 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: mycatwatchesme      IP: uživatel6311    
tak co ?
 
 
Datum: 30. prosince 2009 22:59
 
 
 
 
Jméno: jawa5021 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
malý primár - velký sekundár
 
 
Datum: 30. prosince 2009 22:55
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
malá rozeta velkej primár
 
 
Datum: 30. prosince 2009 22:37
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 04.05.2025 3:04:15 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu