 zdar draci koupil jsem si výkonný válec s jednokroužkáčem, mám na ojnici válečkové ložisko, namontoval jsem válec a píst a zjistil jsem, že píst, když je v horní úvrati, tak je 1mm od hrany, sundal jsem to a koukám v porovnání s 2 kroužkem je ten jednokroužek fakt kratší ( hrany ) jinak na výšku ( ve středu ) je vysoký stejně. Tak nevim, jak to řešit dál, nejde mi to takhle vubec nastartovat, proste je tam 1mm navíc, poradte, dík čauves
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2010 23:07
Jméno: Jay
IP: uživatel5395
 Ja bych to taky tak udelal zkratit odspoda valec o 1mm ale vsechno si promer abys potom nezjistil ze prefuk jde do saciho kanalu nebo tak vis co dvakrat mer jednou rez
Datum: 26. června 2010 23:07
Jméno: Bubák
IP: uživatel8432
 to musis jeste o ten milimetr zkratit valec odspoda
Datum: 26. června 2010 19:06
 nemáš to náhodou 3k s přefukem pístem?
Datum: 26. června 2010 19:01
Jméno: kozel
IP: uživatel1859
 ano, na krajích je kratší a uprostřed delší, a mě ten píst nepřesahuje válec, když je v horní úvrati , tak tam jeste chybí 1 mm aby to bylo zárovneň
Datum: 26. června 2010 18:29
Jméno: Jay
IP: uživatel5395
 Tak tady by ti asi nejlip poradil ten co ti ten valec prodal!!! ale jestly to dobre chapu tak ten pist je na krajich kratsi ale ve stredu je stejnej vysokej jako original?
Datum: 26. června 2010 18:14
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 cus jestli jedinej defekt kterej to zpusobuje je snizena komprese tak bych to resil snizenim hlavy i 1 mm , horsi by bylo kdyby spravne nezaviral kanaly
Datum: 26. června 2010 17:59
 omg tak dám pod válec druhý těsnění a neřeším to ne? mám to u stejskyho sady taky tak
Datum: 26. června 2010 17:58
|



|