 Zdravim mam 21čku.Chtel bych z ni vymacknout co nejvic vykonu bez vetsich uprav(Stejskyho atd...)poradte mi co mam udelat nebo koupit aby byl co nejzivejsi.Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 0:51
Jméno: MUDRoprd
IP: uživatel9955
 Pěkné nápady. Jen tě upozorním, že když uděláš jedinou věc z těch úprav motoru špatně, tak nebudeš jezdit ani tak, jak z továrního nastavení, pokud budeš jezdit vůbec. Jestli chceš létat, kup si rogalo. Chceš být rychlý? Začni sportovat. Chceš jezdit rychle na motorce? Nekupuj si malý motocykl s konstrukční rychlostí do 45km/h. Dobře vedený tuning ti trochu přidá, ale neček od fechtla zázraky. Pokud nepatříš mezi šílence, kteří si na motor dělají vodní chlazení, tak jsou to jen vyhozené peníze a ztracený čas tuzingem. Sám jsem si tím prošel a znám to. Nejlepší možný stav pro běžného motorkáře je, když Pionýr bude spolehlivě jezdit bez závad (nějak). Každé léto a pěkné počasí strávíš drbáním se s fechtlem a nakonec zjistíš, že jsi si za celý rok vlastně ani nezajezdil.
Datum: 21. července 2010 0:51
 Go motoru je základ. výbrus, dobře seřidit zapalování, zprávně naśponoat řetěz, a možná snížit hlavu....myslím že ten sportovní filtr nemá význam kupovat....
Datum: 20. července 2010 22:29
 GO motoru,namazat kola,dofouknout kola,potom už nechat upravit válec jinak bych vše nechal originál
Datum: 20. července 2010 22:26
 skus nějakej sportovní filtr a výfuk a k tomu větší trisku
Datum: 20. července 2010 21:38
Jméno: standa
IP: uživatel9948
 zgenerálkuj motor,serid to,zajed to a pak dáme řeč.....
Datum: 20. července 2010 21:32
 hlavně seřidit předstih,odtr, možna novej vybrus ale kvalitně to zajet možná 13 zubej sekundár (do rychlosti) jinak asi ti už nic nepomuže....možna snižit hlavu věčí trysky...
Datum: 20. července 2010 21:28
|



|