|
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Posl.aktualizace: 26. září 2010 19:39
 na péráku pardon přeřekl jsem se
Datum: 26. září 2010 19:39
 já to měl jednou taky tak udělaný... jeden kondík byl tak jakmá a druhý byl omotaný nějakou lepící páskou a vyl v druhé objímce a když se jeden pokazil tak stačilo ten jeden urvat,odmotat pásku a přišroubovat druhý. Dělal to tak můj děda na panelce prej se v té době kondíky hodně kazily.
Datum: 26. září 2010 19:39
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jestli funguje se dá zjistit proměřením, bude mít nějakej odpor, nevim jakej, ale každopádně musí bejt průchozí..
Datum: 25. září 2010 21:41
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Okej, jasny  beztak jestli funguje zjistim az skoncim s GO  ale i tak dik
Datum: 25. září 2010 20:02
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Pokavaď funguje, neni tam co repasovat, maximálně ta destička na který je kladívko a kondík a šachty uhlíků, ty často praskaj.. Pro dobrej pocit můžeš vyfoukat vzduchem ten zbroušenej uhlík, abys neměl černý ruce po každym dotyku statoru. Na buzení dojmu se vyser, stejně je schovaný pod deklem..
Datum: 25. září 2010 19:24
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Jeste by me zajimalo jak takovy zapalovani "zrepasovat" ty dratky uvnitr uz nevipadaj moc ruzove a celkove to zapalovani budi dojem ze sem ho zcoril na skladce
Datum: 25. září 2010 18:40
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 možná kvůli větší kapacitě, kdo ví.. když to bude bez jedoho jezdit furt stejně tak ho sundej a neřeš to.. případně to můžeš zaměnit jednim novym kondenzátorem..
Datum: 25. září 2010 17:54
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Je to teda z CZ175/477 ale jestli je origo vi buh
Datum: 25. září 2010 15:18
|



|