Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: drson
IP: uživatel9594
 cau mozna blba otazka ale cim to je ze mi tam u spoje kolene a vyfuku kape nakej cernej sajrajt vypada to na spalenej olej bo neco takoveho ja jen ze me to zacina stvat protoze mam u baraku a v garazi na betone velky fleky a nejde to dolu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 9:55
Jméno: Ozák
IP: uživatel5857
 budu se chovat slušně
nebudu sprostý
nebudu nikoho urážet
nebudu dělat reklamu na cizí weby
nebudu vkládat odkazy na inzerci- BUDE VYMAZÁNA !!!! !!!!! jinak to vkladejte tu http://www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=mototechna
pokud se na stránce s inzercí vyskytuje fotka motorky, kterou chceš ukázat využij možnosti vložení fotky. (Nejdříve musíš fotku uložit do počítače. To uděláš tak, že na obrázek klikneš pravým tlačítkem a dáš volbu uložit jako.)
POKUD PORUŠÍTE S JEDNO TĚCHTO PRAVIDEL, BUDE VÁM ZNEMOŽNEN DALŠÍ VSTUP NA TENTO POKEC!!!!
Prosím vkládejte vaše příspěvky do odpovídajících sekci, tak aby bylo hned na první pohled zřejmé o jaký dotaz se jedná
Datum: 05. října 2010 9:55
Jméno: libor
IP: uživatel9923
 Mezi koleno a hlavu dej tesneni me to taky delalo a mel jsem od toho cely predni blatnik a dal jsem tam tesnini a v poho.
Datum: 27. září 2010 16:16
 a mezi výfukem a kolenem jdej azbest šnuru
Datum: 27. září 2010 14:04
 vypal a vičisti vejfuk
Datum: 26. září 2010 23:07
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
Datum: 26. září 2010 21:30
Jméno: drson
IP: uživatel9594
 ja to tam mam utahly na max u kolene a vyfuku ale porad to tam tece
Datum: 26. září 2010 21:00
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 odpovědel sis vícemene sam, je to nespálenej olej z válce kterej stece do vyfuku a pokud to nemas utesneny mezi kolenem a vyfukem tak to tece ven proste a vycistit si myslim ze to ani nejde beznyma vecma co bys mel po ruce
Datum: 26. září 2010 20:18
 co my řeknou na STK když předělám štítek na rámu když ho předělám z jednoho na druhý rám?....ten origo je zlomený??...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2010 12:11
 no já ten origo mám no...a jako když seženu druhu kostru a předělám ho tak to bude ale poznat?....to nevadí??...a čím ho tam přidělat?
Datum: 28. září 2010 12:11
 jaj v tom pripade sorry rozumel som to zle,,mislel som ze stitok chces prehodit z iného rámu  ,,,to jasné to mozes
Datum: 27. září 2010 19:21
 No jako já ten štítek origo mám a čísla mě souhlasí z TP a z motorem ale já mám problém z kostru tak nevím jestli ten originál štítek možu přehodit???
Datum: 27. září 2010 18:04
 no stitok musis mat! a cislo na stitku musi sediet zo cislom v TP,,z iného fichtla to to nebude pasovat a neprejdes cez STK budú to hovorit ze TP nieje k tomu motorke,,kup si novy holy stitok a potom treba vyrazit tam tie cislá
Datum: 27. září 2010 17:19
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 no to nevim ale na dnesni motorky zadny stitky taky nedavaj mel by jim stacit technicak ne ? kdyztak kdyz by se te ptali tak jim proste rekni ze tam nebyl nebo tak
Datum: 26. září 2010 20:01
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 Zdarec chlapi mám otázku jak poznám jestli je motorka ukostřená na + neo - prej by to mělo být napsaný někde na štítku nebo je to podle nějakého roku popřípadě co se stane když dám jako kostru + a on se bude mít kostřit - nebo naopak
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 14:56
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 moc děkuju byl sem se na to dívat a je to tak ještě jednou dík
Datum: 27. září 2010 14:56
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 U tohoto motoru je dynamo 45W a ukostřen je plus pol.
Datum: 26. září 2010 23:14
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 máme 250 kývačku rok 1957
Datum: 26. září 2010 22:51
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 O jaké moto se konkrétně jedná? U starších Jaw a ČZ bývá obyčejně štítek na statoru dynama jaký pol je ukostřen. Pokud tam je mechanické krabicové relé, tak když spleteš polaritu, tak ho neodpálíš, akorát nebude dynamo fungovat a budeš ho muset správně přepolovat.
Datum: 26. září 2010 22:33
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pokud to otočíš a jel by ses s tim projet, odpálíš regulátor.. nevim jak se to dá zjistit, ale dá se to snadno změnit - přepólovat. Stačí když připojíš baterku tak, jak bys chtěl aby byla (standartně minus na kostře), z dynama vyndáš jeden uhlík a pak na regulátoru přimáčkneš kotvu na kontakt na několik vteřin. Dynamo se přepóluje a můžeš jezdit - za předpokladu že je na tuhle polaritu naladěno relé
Datum: 26. září 2010 19:55
Jméno: Jawar
IP: uživatel3522
 cus, jake nove díly se davaji kdyz se dela GO motoru? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2010 20:43
 No tak mění se všechny součásti,které jsou opotřebované , třeba vyježděný vidličky - obroušeno od koleček,kolečka v převodovce pokud mají špatné boční kameny - kolíky,nebo špatné omleté drážkování na hřídelích výměna hřídelů, ložiska a gufera se mění při každé G.O. když je to rozdělané. Klikový mechanismus se dává na repas,pak výbrus válce + k tomu nový píst,kroužky, můžeš vyměnit i pružiny v řazení za nové,také záleží na závadách,kterými motor trpí a pak se musí najít závada a odstranit ji tak výměnou za nový díl.
Datum: 26. září 2010 20:43
Jméno: dejv08
IP: uživatel455
 počkej přemýšlím........no... řekl bych že ty co jsou špatné ne  zase super otázka
Datum: 26. září 2010 20:35
Jméno: TOny
IP: uživatel5566
 zdarec,za kolik by jste koupily uplně nový válec,vubec nepoužity,na pionýra a přímo z vyrobny ??jo a vyroben czechoslovakia
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 16:08
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Má to stejnou cenu jako zadřenej 40 let starej válec....pokud to neproženeš honovačkou v reálný době,tak to má nereálnou hodnotu.....s tím že ČSSR válce jsou o 2 levely výš než polské je pravda....polské válce hlavně nejsou na Pio,ale bohužel tam pasují....mají dokonce jinak časovaný výfukový(mensi) kanál a sací je sprasenej na entou....čistě teoreticky ty válce na stroji na který patří mužou fungovat dobře,simson má taky jenom 14mm vysokej vyfukovej kanál a točí 7000 a jen díky širším přefukům v hlinovy vložce....
Datum: 27. září 2010 16:08
 sefcik.jan: je rozdil kdyz je něco nové a 30 roků staré  je mi jedno že je to původní výroba ale je to staré.... já sem koupil válec z původní výroby na 05ku za 50 kc
Datum: 27. září 2010 13:49
 200,- to, za válec  ) min 300 a esi je po výbrusu a oryginál?!
Ale já mám dva a spíš si nechám udělat výbrus sám, ale chtěl jsem koupit celou sadu s pístem, kroužky, čepem atd. za 800,-
Datum: 27. září 2010 12:29
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 JAWA_ceZetak: Ne asi to je slovo chlapa :o)
Datum: 26. září 2010 21:35
 děláte z komára slona..... v žádném přípdě to němá takovou hodnotu... kilo max.....
Datum: 26. září 2010 20:07
 no když ten polske stojí 625 kč tak za ten original bych dal tak 800-900 max 1000 víc ne
Datum: 26. září 2010 19:57
 nepouzitý? má to ještě stopy po výbrusu? kdybys náhodou měl na prodej měl bych zájem
Datum: 26. září 2010 19:28
Jméno: TOny
IP: uživatel5566
 ja jsem myslel že to bude mít větší cenu když je nepoužity a jeste czechoslovakia,ja ze to bude aspon kolem 800,doví kdy by to tak stalo za jakou dobu
Datum: 26. září 2010 18:37
Jméno: 21
IP: uživatel10429
 kdybych ho potřeboval tak za 300-400
Datum: 26. září 2010 17:49
Jméno: pionýr 21
IP: uživatel10429
 hele je jedno když budu mit k 21 papiry z 05 nebo 20 a štítek kterrej by souhlasil?nebo to buudou nějak řešit\\\\\\\\r\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2010 19:52
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 ja mam 20 prestavenou na 21 riditka mam z 21 blatnik z mustanga sundany postrani plechy ... a nic pohoda
Datum: 26. září 2010 19:52
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 takže musim sehnat papíry k 21
Datum: 26. září 2010 19:29
Jméno: nevim
IP: uživatel10072
 nebude jelikoz mozes met s 05 prestavbu na 21
Datum: 26. září 2010 18:26
 Má zde někdo J 350/634-7-02? kdyz tak at napise na icq 437-555-946 . Potrebuju poradit co se na ni sere atd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2010 18:44
 motorky se serou jen kdyz seres na udrzbu a nic na tom neudelas porade! pokud ji budes udrzovat tak se na ni nic neposere
Datum: 08. října 2010 18:44
 nebvyměnil by někdo mustanga za nějakou 20-21?  sry za debilní dotaz.. mustang s emi nelíbí.. a chtěl bych nějakou dvacítku..
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2010 19:29
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 hele klidně bych připlatil  máš na ně papíry?
Datum: 26. září 2010 19:29
 kdybys připlatil 3500 tak bych to stebou vyměnil za 05 a od tej dobroty ti toho mustanga nechám
Datum: 26. září 2010 16:26
 já na mustanga bohužel papíry nemám.. možná bych aji za nějakou dvacku připlatil.. jinak jsem z jihomoravskýho kraje
Datum: 26. září 2010 15:59
 kekz: kdyby jsi nemel v hlavě seno a slámu tak by jsi taky napsal odkud jsi
Datum: 26. září 2010 15:39
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja by som chcel tiež vymeníť 21 za mustanga mám papiere eviem ako ty? ale ja som z východného slovenska takže asi nič z toho
Datum: 26. září 2010 15:30
 čau draci,mám problém u čz 175/477 jako tradičně... začal jsem dělat elektriku,skoro celou jsem jí projel podle plánku (jen základ,aby jela) a prostě mi to pořád nechce házet jiskru  a nerozsvítí se mi kontrolka dobíjení :-/ ale kontrolku jsem zkoušel píchnout přímo na baterku a taky nesvítila a když jsem na to dal 12V z auta tak to svítilo.... jinak potom jsem dal prst do fajfky a skoušel rukou nakopávat,jenže je to nějaký divný,pecku jsem dostal jenom přitom,jak jsem zvedl nakopávačku od první polohy a dával jí do zadu,bez toho abych mohnul z motorem,a potom to bylo tak z 10 nákopu jedna rána,už si nevím rady,přemýšlím o kompletním překopáním elektriky,ale přijde mi to zbytečné přece to musí jít zpravit ne? díky všem za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2010 16:39
Jméno: schema
IP: uživatel10218
 podle kteryho schema si to zapojoval?
Datum: 26. září 2010 16:39
 napajeni primarniho obvodu zjistis tak, ze vezmes zatovku a jeden jeji vyvod spojis s kostrou a duhej s koncem kladivka. pokud tohle bude v poradku tak kontrola sekundarniho vinuti je nasledujici: schema je tu: http://karlos-jawa638.rajce.idnes.cz/vsechno_mozny/#DSC00562.jpg a musis tam namerit 20mA. pokud nemas zarovku 15W muzes pouzit 25W
Datum: 26. září 2010 15:47
 jo ta baterka mě nenapadla... kladívko i se spodním kontaktem je úplně nový. Jen nevím jak se měří cívka?? dík
Datum: 26. září 2010 15:18
 spatna baterka, indukcka, koukni na kladivko, kondenzator, nebo ti nekde kostri kabel.
Datum: 26. září 2010 15:01
 http://motorky.bazos.cz/inzerat/7168782/Motory-Jawa.php co myslíte na ten motor jawa pionýr??díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2010 22:08
 hadrovym kotoučem a leštící pastou...na netu jsou na to návody, je to špinavá a nevděčná práce  původně to taky leštěné nebylo...
Datum: 26. září 2010 22:08
Jméno: jawa20
IP: uživatel10228
 chlapi zajimalo by me jak vylestil ty vika a cim chci to taky tak vylestit
Datum: 26. září 2010 21:36
Jméno: danek.mul
IP: uživatel10444
 hezka prace jak sete to leštil ja sem to skoušel ale moc to nešlo moze te mne odpovjedet na email..danek.mul@seznam.cz
Datum: 26. září 2010 20:53
 hannz: už vidim jak to někdo chromuje...
Datum: 26. září 2010 20:37
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 BooCheer:máš pravdu že to je opiskované,ale neni to vyleštěné nybrž nachromované a v te ceně ses zpletl zhruba o 4000KČ
Datum: 26. září 2010 20:19
 paráda...taky jsem na to čuměl. a cenu typuju tak 5000. Mám dotaz. To leštění mi je ajsný ale čím docílit takové té matné barvy toho hliníku jak na těch motorech má? opískováním?
Datum: 26. září 2010 19:31
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 tomu se rika GO.... pokud teda jsou vnitrnosti v pohode... ale typuji ze cena vyjde jako trosku lepsi kompletni pionyr
Datum: 26. září 2010 18:41
 Jo pěkné jsou na pohled všechny ty motory, ale běžet jsme je neviděli.
Datum: 26. září 2010 16:27
Jméno: pincek 1974
IP: uživatel10429
 Ja kdybach ho potreboval tak pro něj jedu hned ale taky záleží na ceně.
Datum: 26. září 2010 16:23
Jméno: @P@
IP: uživatel10443
 Zdár, mám otázku. Nevlastním ŘP a jel bych po polní nebo lesní cestě (eventuelně na vlastním pozemku) na Fichtlovi bez TP. Co by se stalo kdyby mě při ježdění (čistou náhodou) chytla PČR?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2010 19:58
 Ve skutečnosti, můžeš na svém pozemku jezdit s čímkoliv a nemusíš mít papíry, ale ten pozemek MUSÍ být OHRANIČENÝ. Pokud pojedeš lesní cestou, tak si tě odchytne lesník a záleží na něm, jestli to předá policii, nebo to vyřeší po svém.
Datum: 04. října 2010 19:58
 pokud by s tim vlasnik toho ciziho pozemku souhlasil tak ti taky nic nemuzou udelat. pokud o tom nevi a nesouhlasil by s tim tak je problem.
Datum: 26. září 2010 14:59
Jméno: @P@
IP: uživatel10443
 a na cizím to samý?
Datum: 26. září 2010 14:50
Jméno: Nikolas
IP: uživatel7208
 pokud je to na tvém vlastním pozemku,tak Ti nic nehrozí. Jen to doložit.
Datum: 26. září 2010 14:45
 Nic, nijak by na tebe nemohli
Datum: 26. září 2010 14:44
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Ahoj,je to asi blbý dotaz ale taky máte u pincků tak zasviněnej zadní ráfek od oleje?Já jenom že snad po 5ti jízdách neni pomalu vidět chrom ale nejspíš je to tim že to je prostě pincek.Ale jestli někomu z vás toto nedělá tak dejte návod jak na to.Určitě by to ocenila i spousta dalších.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 15:40
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jeste tady ctu mazani vazelinou lidi proboha NEDELAT!!! vazelina je LEPIDLO NA BORDEL a retez je na vyhozeni.. but mazat vyjetakem (zkratit ale
intervaly udrzby o 3x tolik) a nebo si koupit ten mazaci sprej na retez ( otazka cca 60 kc!!!!) a prach a bordel se na to chyta minimalne...
Datum: 27. září 2010 15:40
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Webster presne tak kdys vyprat tak leda v nafte...
Datum: 27. září 2010 15:27
 Dave`s: to s tim benzínem jsem zatim nezkoušel, ještě, že jsi mě zastavil  Vono by to bylo asi lepší v naftě ne?
Datum: 26. září 2010 20:31
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Asi to bude tim,že ten řetěz byl novej a když je novej tak je namazanej normalnim olejem tekutym.Potom jsem ho trošku mázl vazelínou a to bude tim.Ale taky mi stříká olej kolem škvír na výfuku takže to je snad ještě horší.
Datum: 26. září 2010 19:23
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 denzilcek fichtlackej retez nema O nebo X krouzky... stejne ale i tak se nesmi prat benzinem protoze benzin VYSUSUJE a musel by se ten retez vyvarit v emulzi vazeliny a oleje... jinak maz retez pripravkem k tomu urcenyma a mas po problemech...
Datum: 26. září 2010 18:44
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 nb ti chčije olej guferem u řetěz kolečkem to dělalo mě
Datum: 26. září 2010 18:22
 Benzín rozežere těsnění
Datum: 26. září 2010 18:00
 vyprat v benzínu a nastříkat sprejem speciálně na řetězy, který když ho stříkáš tak je tekutý a po uschnutí je z něj taková vezelína, která nic nepostříká. Jednou jsem ho namazal silionovym olejem a jel se project a přijedu a všechno totál od oleje i novej plášť, tak jsem ho musel(plášť) nastříkat takovym tim osvežovačem pneu, jak se pak leskne  .
Datum: 26. září 2010 15:22
 Moc mažeš řetěz
Datum: 26. září 2010 14:38
Jméno: honzik
IP: uživatel10429
 hele ja mam taky pincka a tohle mi nedělá a co máš za pincka?
Datum: 26. září 2010 14:24
Jméno: Drax
IP: uživatel10434
 Hoj draci, tak sem se informoval na ten motor 115 cm, http://motorky.bazos.cz/inzerat/7295013/Motor-Pionyr-80ccm.php \r\nted už teda 70  ale nějaký pán mi říkal že jeho kluk na to dělal generálku, a když mi ho dal k telefonu tak sem se dozvěděl že je tam 2. výbrus a když jsem mu položil otázku: Byla měněná gufera? tak sem slyšel eee ee e co to je?...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2010 15:42
 http://motorky.bazos.cz/inzerat/7168782/Motory-Jawa.php ....a tohle bude lepší?
Datum: 26. září 2010 15:42
 je to obyčejný předražený motor.
Datum: 26. září 2010 15:26
 Co myslíte že je to normálně 50ccm?
Datum: 26. září 2010 14:43
 to cislo 115 bude nejspis skladové číslo náhradního dílu  ......
Datum: 26. září 2010 14:34
 Zrovna jsem ten motor chtěl koupit..takže asi ho brat nemám že?
Datum: 26. září 2010 14:31
 je to profík
Datum: 26. září 2010 14:09
Jméno: honzik
IP: uživatel10429
 Čau nevite někdo kolik stojí výbrus??A je to vůbec nějak znát na jízdě jeden výbrus
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2010 16:28
Jméno: honzik
IP: uživatel10429
 oki dik moc
Datum: 26. září 2010 16:28
 10 000 je jedna trosku vydarenejsi sezona to je hrozne malo. mel by vydrzet alespon 20 000 kilaku me v 350 vydrzel 36 000 kilaku. a stejne jeste jela dost slusne.
Datum: 26. září 2010 14:58
 Sundej hlavu, posun si píst do SÚ. a na začátku vložky, přejede prstem, pokud tam bude znát nějakej schůdek, je vyběhanej=výbrus bude znát, pokud tam nebude výbrus není třeba.
Datum: 26. září 2010 14:38
Jméno: honzik
IP: uživatel10429
 na m2t takze to asi bude znát?
Datum: 26. září 2010 14:08
 10 000 to ještě ic není..záleží na jakej olej si jezdil atd...
Datum: 26. září 2010 14:03
Jméno: honzik
IP: uživatel10429
 je na něm najeto 10 000 tak to uz asi bude znat ne ?
Datum: 26. září 2010 13:55
 stoji 300 az 500 jak kde. Pokud mas ten valec vylitanej tak to je znat.
Datum: 26. září 2010 13:51
 čus sory že se o5 ptám ale nechci zadřít.. na oleju je napsaný že se má mazat poměr 1:50.. nezadřu s tím fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 16:14
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 U seriovky bych pod 1:40 nešel!!! Ani s jehlovou klecí! U upravenýho RS motoru je pro mě strop 1:33,pak už se to moc hřeje....nejlíp to jezdilo na 1:25 a nevšim sem si že by to kouřilo nejak víc ani za studena....1:50 se mažou babety a simsony...zvláštní...možná že maj větší plochu žeber,tak se mužou víc hřát....
Datum: 27. září 2010 16:14
 ja ked naposledy som rozhodol pri pomere 1:50 po 400km zadreli loziská pri klukovke! a zacali capy klukovky otácat v loziskách,od tejto dobe aj ked uz pouzivam omnoho kvalitnejsi olej mazem v pomere 1:33,ani nekouri ani nejede spatne ani neopotrebuje
Datum: 26. září 2010 17:30
Jméno: paja
IP: uživatel10268
 shrek- ja taky
Datum: 26. září 2010 16:48
 mažu 1:50 už dva roky,poslední rok i závodně,žádný problémy nemám....
Datum: 26. září 2010 16:01
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
Datum: 26. září 2010 14:23
 JJ však takhle sem to myslel...válec by těch 1:100 snesl...ale už by to moc nemazalo ložisdka...to samý s 1:50
Datum: 26. září 2010 14:04
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 dachl: právě naopak, válec by zvládnul skoro 1:100, ložiska už míň, ale 1:50 taky v klidu, problém je právě v tom bronzovym futru, který už se přes 1:40 nemaže tak jak by mělo..
Datum: 26. září 2010 13:56
 ten první smajlík tam neměl bejt
Datum: 26. září 2010 13:43
 kekz  o Babetty patří 1:50 mazat jí 1:30 je zbytečnost(neni pokud mažeš M6A  )
Datum: 26. září 2010 13:42
 1:50 bych si netroufl..válec, a futro to namaže...ale ještě ložiska se musej mazat..pokud chceš aby ti motor dlouho vydržel tak 1:40 ničemu neuškodí.
Datum: 26. září 2010 13:38
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 aha díky za rady.. vzpomínám si, že sem jednu dobu dával do babetty poměr 1:50 se stihlem, teď sem se rozhodl že budu mazat teda 1:30.. ještě jednou díky za rady
Datum: 26. září 2010 13:25
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to co je na oleji neni směrodatný, jde o to jakej máš stroj. Pokud máš píst na jehlách, pak si těch 1:50 můžeš dovolit, pokud tam máš bronzový futro, tak řeď maximálně 1:40, jinak je docela velká pravděpodobnost, že ho zadřeš..
Datum: 26. září 2010 13:22
Jméno: xXx
IP: uživatel8754
 fichtl ma bronzovefutro take 1.33 nebo 1.40 a bude se rychleji opotrebovavat
Datum: 26. září 2010 13:21
 Dobrý den chci poradit, co se týče ČZ175/487 dá se udělat na ní elektrický startér, místo klasické nakopávačky ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 22:03
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Dave's: Já to neprodávám, dal jsem odkaz na první inzerát co jsem našel a když jsem vyděl ty fotky, jsem si řekl že je to v hrozném stavu a otázka je: jestli to vůbec funguje.
Datum: 27. září 2010 22:03
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jura: tak to je mazec ja za motor bez karbecu jinak se vsim i s civkou chtel 1500 a vsichni jakej jsem blazen   (dynamo a vse tam je)
Datum: 27. září 2010 15:36
 No šlo mi o to, že jsem si chtěl koupit kostru něákyho jogurtáka s papirama na 125 ale pres plasty by sem nedostal startpaku a radicku, takze bych mel pres prodlouzeni radicku ale startpaku bych nemel jak vyresit, tak jsem si myslel ze by to slo takhle. No jeste se podivam po neakem jinym reseni, zatím díky lidi.
Datum: 26. září 2010 20:49
 Taky si myslím,že je to zbytečnost předělávat to na elektrickej startér a ten dynamo startér tam nezamontuješ,je to větší jak originál dynamo,motor z prasete 502 na to musel mít speciální kartery oproti původnímu motoru 501 a nebo 450 a možná i vyšší víko, takže bez úprav to určitě nepůjde a kdo ví i tak to tam nemusí jít napasovat.
Datum: 26. září 2010 20:37
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
Datum: 26. září 2010 20:29
 Kde ho seženu ? nebo jak to vypadá ?
Datum: 26. září 2010 20:21
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Skus tam napasovat dynamostartér.
Datum: 26. září 2010 17:24
 mozna by na ni sla nabastlit sada starteru na 350, ale je to absolutni zbytecnost. Hlavne se bojim, ze original baterka by mela malou kapacitu a po dvou zastartovani by bylo po baterce.
Datum: 26. září 2010 15:13
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 o tom silně pochybuju... leda že by sis nechal odlejt nový kartery a do nich ten startér nějak nabastlil..
Datum: 26. září 2010 13:23
 http://www.znackoveoleje.cz/znackoveoleje/eshop/13-1-Motocyklove-oleje-2T/0/5/377-MOL-Arol-2T-0-5l čus.. nevíte někdo co to je za šmejda?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 16:19
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 API TA a eště předředěný.....ty vole to je zabiják motoru  a prej dobře se rozpouští,dostatečně maže (dostatečně znamenalo ve škole za 4 ) a nevytváří karbon.....ten kdo to napsal by si měl jednu lísknout....a eště ta přemrštěná cena.....tj. 1L za 110,- to at si nabouchá.....i to blbý M2T od Parama stojí 80,- za litr....fuj.....fuj.....fuj....
Datum: 27. září 2010 16:19
 xDDD taky na to čučím..  a ty vlastnosti jsou hustý xD
Datum: 26. září 2010 13:21
Datum: 26. září 2010 13:19
 Zdravím.Prosím Vás o rady a zkušenosti.Vím psal jsem tu před chvíly ohledně spojky na mustangu.Ted jde taky o mustanga.Budu poprvé dělat GO.Nějaké základní zkušenosti mám a když tak se na to budu pokoušet přijít samozřejmě sám.Tak se chci zeptat.Na co si mám dát při půlení a jindy opravdu pozor a jaké hrozí poničení nebo tak.prostě na co si dát opradu pozor.Já vím na internetu jsou mraky návodů.Ale myslím to jako jestli mi poradíte z vlastní zkušenosti.Azároven se chci zeptat když budu kupovat lamely tak jestli ty obyč nebo ty feroda.?jaké jsou mezi těmi lamelami rozdíly?mezi obyč.a ferodem?Děkuju moc a věřím že kdybych byl opravdu v koncích tak že mi poradíte.Děkujju moc a zároven se omlouvám.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2010 14:11
 takže jsou ty feroda o trochu lepší jako jo.když už to budu dělat a chci pořádně tak dám raději už ty feroda.ceny jsou skoro stejné.ale to e jedno,dyž už to dělám tak si klidně připlatím.  kladivo nepoužívám skoro vůbec.Nemám rád násilí vs Jawa..  No stahovák nemám.ale mám v plánu si ho tady koupit.A bez něho by to asi nešlo že ?  Jinak díky moc ... nebojím se toho ale složení jak říkáš.  díky moc měj se
Datum: 26. září 2010 14:11
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 prvně k lamelám, je to dost podobný, jen ty ferodo maj oproti korku výhodu, že teplem nebobtnaj.. Ohledně půlení ti doporučuju odnést si kladivo hodně daleko, abys byl línej si pro něj dojít, až ho budeš potřebovat  Doufám že na kliku máš rozlisovač, hlavně do tý kliky ničim namlať, a když už nebude jiný východisko, tak aspoň přes dřevěnej špalík... A až to budeš půlit, tak bacha na startpáku, až budou kartery cca 1cm od sebe tak vyletí, je napružená.. Jinak se toho neboj, rozpůlit to dokáže každej, horší je to dát dohromady
Datum: 26. září 2010 13:28
 Zdravím draci.Mám další problém.Když nastartuju fichtla a chci přidat tak se dusí,když moc přidám tak motor tím i dokonce udusím.Čím by to mohlo být?Všiml jsem si že mi kape z vejfuku olej a celkem to čoudí a smrdí to jak M2T nebo nějakej takovej olej.Mažu Mogulem TSF a ten smrdí jinak.Myslíte že by mě to usávalo u gufera u spojky? Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 7:20
 ok,no včera sem se na to už vysral.Jel sem to projet.Krásně jede
Datum: 27. září 2010 7:20
 jo může to být tou hladinou.Ale může to být i tím že ti netěsní ventil ve víčku v plovákové komoře.Anebo ho zkus jen rozhýbat.často se stává že zůstane třeba otevřený,prostě že se nevrací.vyšroubuj ho a profoukej a třeba i promaž řidkým olejem.Pozor jak ho vyšroubuješ je tam malé těsnění.Zkus to a uvidíš.zatím se měj !
Datum: 26. září 2010 22:33
 jo a ještě jeden problém.Když s fichtlem jedu a zastavím tak mě zachvilu zašne chcát benzín z karbecu.To je tou hladinou? Že ju mám třeba vysoko?
Datum: 26. září 2010 14:46
 S počítal jsem si to a mažu asi 1:37.Jinak problém vyřešen,bylo to hladinou.Teď jsem ještě měnil štefty a schválně jsem píst namazal převoďákem.A když jsem to nastartoval tak to smrdělo po převoďák a po chíly to přestalo,takže to sát asi nebude.Fichtl už pěkně jede
Datum: 26. září 2010 14:21
 Vyčisti si pořádně karburátor a trysky.Potom si nastav hladinu v plovákovce.Pak zkus ještě vyměnit nebo vyčistit filtr sání.ALe nejpravděpodobněji to bude bud ta hladina nebo ten karburátor.Zepředu karburátoru jak sundáš hadici od sání tak tam jsou ty sací kanálky,tak ty pořádně vyčisti.
Datum: 26. září 2010 12:56
 možný je vše.. v jakém poměru mažeš? ... na jakém zářezu máš jehlu? máš seřízený karbec? taky je vysoce možný že ti to nasává převoďákk..
Datum: 26. září 2010 12:54
Jméno: cpivo
IP: uživatel3408
 zdravím, máte někdo zkušenosti, jak se tváří na technický když bych měl na jawě 21 štítek a doklady z mustanga?
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2010 21:32
 hej koupim technicky list na mustanga levne plis specha do tydne
Datum: 21. října 2010 21:32
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Nemáš za co. Já mám právě v techničáku u mého mustafa přímo u typu: 50/23 MUSTANG. Kdyby tam bylo jen 50/23, třeba bys to mohl nějak uhrát. Ale úplně nejlepší je sehnat si papíry z klasického pincka no... Zkus se ještě podívat po netu nebo poptat po známých nebo na burze...
Datum: 26. září 2010 17:44
Jméno: cpivo
IP: uživatel3408
 Díky za odpověď. právě toho sse bojim taky, že narazim na nějakýho blba a budu v průseru. mam totiž fíka 50/21 a zaboha ne a ne sehnat doklady z 20, 21 nebo 05...
Datum: 26. září 2010 14:31
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 No pokud to bude někdo, kdo tomu aspoň trochu rozumí, tak asi pozná, že pionýr není mustang (pokud to máš v TP napsané slovy MUSTANG, tak jako já)... Záleží, jak moc to bude řešit. Další riziko bude, když ti na to přijde při kontrole policajt, který tomu třeba taky bude trochu rozumět...
Datum: 26. září 2010 14:16
|



|