Jméno: pionýr 05
IP: uživatel9545
Posl.aktualizace: 22. října 2010 18:33
 a fungovalo by neco takovyho i u mustangackyho vyfuku?
Datum: 22. října 2010 18:33
 aha  ja si vzdycky chtel pohrat s vyfukem,ale nikdy jsem nejak nevedel jak a do hikonu se mi nechtelo  tak diky,zkusim to
Datum: 22. října 2010 16:13
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Zajic: Pokud z doutníku vyhodíš poslední vložku před doutníkem tak se s "origo" výfukem dá na upraveném válci točit klidně 8500 ot/min,pokud si místo této přepážky vytvoříš přepážku jinou,dá se nahnat nazpátek krouťák aniž by klesli max otáčky....pokud vyrabuješ celej doutnik a uděláš mu nový "vhodnější" vložky tak není problém jít ještě výš....ovšem na seriovce mi ten doutnik jel nejlíp celej a čistej
Datum: 22. října 2010 15:39
 a popises mi nejak jak to myslis?jaksi jsem to nepochopil  vybrat tlumici vlozku a priklopit jen tim koncovym?
Datum: 21. října 2010 18:39
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 zajic nemyslím
Datum: 21. října 2010 18:34
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
 Já bych si pionýra těmahle věcma nedevastoval, stačí mit kvalitně go motor a čistý výfuk a jede taky dost slušně že se skůtry 50 nechytaj
Datum: 21. října 2010 17:39
 yuri-potom ale bude jen jiny zvuk ne?a vykon ubere?
Datum: 21. října 2010 17:23
 S neodladěným zkušenost mám,sníží krouták na polovic,víc se to s nim zahřívá a taky enormně zvýší spotřebu.Jediná výhoda je zvuk ale ten časem začne lízt na nervy.
Datum: 21. října 2010 16:59
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 zober klasický doutnik z fechtla vyhoť z neho tlmiacu vložku poskladaj pretesni a Hikone može isť do prdele
Datum: 21. října 2010 16:55
 muzes vzit jakejkoli,musis uriznout puvodni koleno a dat tam z pionyra..ale dopredu rikam ze to pojede hur.musis ho odladit,co jsem cet tady tak silnejsi koleno a vyletovou trubicku.presne miry vi denzileck..pokud das jen tenhle vyfuk na origo koleno,zvysi se ti o kapinek otacky ale strasne spatne to pujde od spoda..vubec to netahne.
Datum: 21. října 2010 16:22
|



|