Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj Chlapi potřeboval bych komplet natazenou a popsanou elektriku na pionýra máte doma nekdo? díky moc bych byl rád kdyby jste nekdo měl.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 14:39
Jméno: johny
IP: uživatel9547
Datum: 24. října 2010 14:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau hoši v pátek pozdě večer dávali film a jezdili tam žiguli 1200,2105 atd a škodovky 120...vypadalo to že to je natáčený někde v rusku bo na ukrajině (nejsem si jist bo jsem přišel z piva  )nevíte jak se ten film jmenoval?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 17:47
 Vyprávěj (8/16) nebo Okamžik vyzrazení
Datum: 24. října 2010 17:47
 tak hledej podle hodiny..smoulove nebo harry potter to asi nebude  snad poznas podle nazvu ne
Datum: 24. října 2010 14:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když já neim na jakým programu to dávali
Datum: 24. října 2010 14:19
 koukni do televizního programu...
Datum: 24. října 2010 13:56
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Cau draci co říkáte na tento olej? http://www.mx-shop.cz/castrol-2t-1l/ dal jsem za něj 200kč/l. (mám ho do fíka) Myslíte že je srovnatelnej např. s MOGUL TSF, Motul 510 atd? A jestli je to minerál nebo synťák? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 21:10
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 je teda lepší ten mogul TSF nebo ten castrol 2t
Datum: 24. října 2010 21:10
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Choď... řekli mi to oni.. spíš se mi snažila říct.. že se to tak neusazuje
Datum: 24. října 2010 20:22
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 2T a nerobí karbon  sa zobuď
Datum: 24. října 2010 19:46
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Já to kupoval schválně v Mountfieldu, jelikož si myslím že ty oleje nebudou jen tak nějáky  když se to davá do křoviňáků... který dostavaj docela zabrat za provozu.. meli tam jeste nejakej castrol za 110kč.. ale vzal jsem ten dražši.. a bylo mi řečeno že se u tohodle oleje netvoří karbon.. tak nwm
Datum: 24. října 2010 13:49
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Datum: 24. října 2010 13:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 fajne
Datum: 24. října 2010 13:13
Jméno: pionýrista
IP: uživatel9121
 Zdar, mám takový dotaz, Když si přelakuju pionýra na skoro stejnou barvu jak předtím, ale mám v TP napsané červená-základní, tak uznají mně to nebo ne? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 15:07
 ohledně hlavy jsem ti to psal hned
Datum: 24. října 2010 15:07
 v pohodě,hlavní je aby to byla červená
Datum: 24. října 2010 12:26
Jméno: v3s
IP: uživatel9121
 čau, měl bych tady jeden dotaz o to ohledně hlavy válce. Chtěl bych se zeptat jestli když mám válec asi tak po 13. výbrusu tak jsetli musím vybrousit i hlavu, prostě jestli se brousí i hlavy díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 18:37
 ne, vložka originál nebyla
Datum: 25. října 2010 18:37
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 zaráží mi ovšem jiná věc....měřil jsem několik různých vložek a jejich vnější pruměr se pohybuje od 44 po 46mm měřeno šuplérou přes střed vložky-tzn ve stejném místě,takže ten rozdíl není způsobený chybou měření...
Datum: 25. října 2010 16:39
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 to si ale ve válci neměl origo vložlu?  at pocitam jak pocitam,tak aby zustala alespon nejaka mala stena vlozky valce,tak seriova vlozka vydrzi 60ccm,coz je vrtani 41.50 max 41.75 a to už maj steny jen milimetr a půl coz je sakra malo...
Datum: 25. října 2010 16:37
 na 28výbrus jsem taky musel překvapivě upravit hlavu z babety a dát jí na fichtla  )))))
Datum: 24. října 2010 15:13
 barvu přehlašovat nemusíš, pod červenou základní se toho schová opravdu hodně ty roztrojená osobnosti
Datum: 24. října 2010 15:09
Jméno: v3s
IP: uživatel9121
 sorry výbrus mám 11. (velikost pístu 40,75)
Datum: 24. října 2010 13:31
Datum: 24. října 2010 13:12
 hlavu musiš upravit když už máš 8. vybrus...takže ano musiš
Datum: 24. října 2010 13:06
 proc pises 2x a pokazde pod jinym nickem pionýrysto???? A 13. vybrus uz je fakt moc... to ti nikde jen tak neudekaji... ani pist se k tomu nedela... max. 8. vybrus.... potom uz je to na pist z jineho motoru pricemz se musi upravit i valec, aby ten pist mohl byt pouzit.
Datum: 24. října 2010 13:04
 čus draci potřebuju poradit mám jawu 20 zadní svetlo svítí normal ho vipnu a zapnu vipínačem ale přední vubec ani do dratů njede proud sou tam jen dva draty od přepinače na dálkové a tlumené ale mislím si že tam mají být 4 dráty 2 od přepínání dalkové tlumené a jeden má být upevněný na kostře jako je ukostřen klakson a jeden drát od cívky mám pravdu ??? nebo ne ?? díval jsem se na schéma http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/elektricka-schemata/el_jawa-23,23a.jpg ale nwm díkk moc za rady a sory za chiby jo a natom schématu mám zápalko 15+5w díkk moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 14:09
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Na přepínači na řiditkách máš tři šroubky vedle sebe.Krajové patří tlumenému a dálkovému. V prostředním je upevněn vodič
napájení ,který vede ze spínací skříňky (svorka 56).
Datum: 24. října 2010 14:09
 díky moccc tohle je super stránka na poradeni a tobe moc diky JEDINEJ DOBREJ ČLOVĚK NEKDY TU JSKOU LIDI CO JEN URÁŽEJ KVULI PRAVOPISNEJM CHYBKAM ALE NĚKŘÍÍ BY POTŘEBOVALI DÍKY
Datum: 24. října 2010 12:23
Jméno: hh
IP: uživatel10579
 na žárovku jdou dva dráty od přepínače dálkové/tlumené a třetím je žárovka uklostřená. Ten čtvrtej, co jde od vypínače motoru a světel na kostru žárovky, tam bejt nemusí, za předpokladu že ho ukostříš jinde (třeba v tom samém místě co je ukostřen klakson), pokud bys ho neukostřil, pionýr by ti nechcípal.. ale vzhledem k tomu že píšeš, že ti chcípá normálně, tak bude asi někde už ukostřenej, takže se jím nemusíš zabývat...takže zbývá jen ukostřit žárovku..
Datum: 24. října 2010 11:43
Posl.aktualizace: 24. října 2010 20:19
 no je to fungl novy az na vônu  kupil som 05ku s papiermi a majitel rekl ze má aj fungl novy motor,,ani som tomu nechcel uverit,mislel som ze bude maximalne motor 20,21,23 ale ne bolo to 05ka  tak som bral aj ten motor + dal k tomu este jedného fichtla
Datum: 24. října 2010 20:19
 len jedného som za to zabil
Datum: 24. října 2010 20:15
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 to akože fungeľ nový a to si skadiaľ ukradol??????????????
Datum: 24. října 2010 19:59
 luxusní... to je můj sen mět nový motor  kde jsi kněmu přišel?
Datum: 24. října 2010 19:54
Jméno: Mara
IP: uživatel1226
 Zdar borci, chtěl bych se zeptat když budu mít Jawa 20 s papírama a v nich konstrukční rychlost 45km/h tak na něj můžu od patnácti? Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2010 20:14
Jméno: knobi
IP: uživatel10617
 muzes jezdit od AM ale musis mit v technicaku 45km/h
Datum: 31. října 2010 20:14
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 Na technické ne ale policajti to budou brat tak jak kdyby si nemel řidičák, protoze muzes ridit pouze do 45
Datum: 24. října 2010 10:57
Jméno: Mara
IP: uživatel1226
 A když v nich bude 65km/h tak se budou na technické cukat?
Datum: 24. října 2010 10:43
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Pokud mas papiry na AM tak jo
Datum: 24. října 2010 10:38
 hoj draci, mam celkem zavaznej dotaz, muj pionyr (23) nechce vubec startovat,ani skytnuti,nic... Motor je komplet pretesnen,predstih by mel byt ok,uz si s tim nevim rady,pionyr jezdival jak drak,pak jsem motor sundal a rozdelal valec,slozil a uz sem ho nenatocil,tak jsem ho dal chlapikovy kerej se v tom vyzna motor mi pretesnil,.... vcera jsem ho namontoval a ani tuk,prosim poradte,s timto jsem se jeste nesetkal,dekuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 22:03
 skus dát menší odtrh  venku to jiskru hodí ale pod tlakem ne,měl jsem to taky...
Datum: 24. října 2010 22:03
 ano,benzin tam tece
Datum: 24. října 2010 21:43
 a když vytáhneš svíčku je mokrá?
Datum: 24. října 2010 19:12
 draty jsou spravne zapojeny,nez jsem zapalovani sundal tak jsem si na krtru vyrazil risku at vim jak tam mam dat to zapalko,abych to nemusel stelovat(moc to nastelovat neumim)
Datum: 24. října 2010 18:58
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Máš dobře zapojené vodiče od zapalování? Od kladívka na ind.cívku č.1, z č.15 na cívku zapalování na statoru. Ten odtrh a
předstih jsi upravil po namontování zapalování ?
Datum: 24. října 2010 14:23
 ano hazi,civka je skoro nova tak kope dost dobre,svicka menema uz nekolikata
Datum: 24. října 2010 12:02
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a sviečka hadze iskru?
Datum: 24. října 2010 10:51
 Zdar, dělám renovaci svého Pionýra a chci něčim vyplnit ten rantl na předním blatniku aby se mi v tym nehromadil bordel a pak to nerezlo. Vím že existuje těsnící tmel ale tim nedostanu všude. Existuje něco tekutyho co bych do teho nalil a ono by to pak stuhlo a zůstalo to pružny ? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 7:16
 třeba tam natři gumoasfalt
Datum: 25. října 2010 7:16
Jméno: honza
IP: uživatel6040
 nazdar mam takovej dotaz čím čistíte zapalování u motorek ? je bych to vyčistil tech. bemzínem ale bojim se aby mi to tam neco nerozežralo. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 9:56
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 V dilensky prirucce od Jiriho dockala to mas krasne popsany, cisti se to steteckem a cistym benzinem, pokud tam mas jen prach tak staci stlacenej vzduch, ale doporucuju to moc nemacet, jen tak setrne prejet a nechat uschnout kdovi co by to udelalo. Samozrejme odmontovat, odpojit
Datum: 24. října 2010 9:56
 V pohodě to vyčisti.Nic se stím nestane.
Datum: 24. října 2010 9:41
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Zdarec chcu se zeptat mám vyfuk ten stim doutnikem a ukonce vejfuku je jako kdyby nestalenej benzin s olejem mate to taky aji vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 11:47
Jméno: hh
IP: uživatel10579
 je to nespálenej olej, obvyklý jev u kvalitnějších olejů, které při spalování nehoří.. pokud ti to hodně vadí, můžeš jezdit na M2T, to se z větší části spálí, ale tim se zas usazuje ve výfuku ve formě karbonu... takže záleží jestli se spokojíš s občasnym utřením koncovky, nebo budeš každejch 1000km dekarbonizovat .)
Datum: 24. října 2010 11:47
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 u 2 taktov je to bežné
Datum: 24. října 2010 10:52
 Zdravim mam takovy dotaz je normalni ze kdyz za studena nakopnu pincka ze to chytne na cca.2sekundy a chcipne a tak to udela asi 4-5x a pak to ide normalne na volnobeh je to normalni?a jeste neco nekdy me nehytne vubec jakmile ocistim kontakty na svicce tak napoprvi.Olej Shell Advance 1:33 svicka cihlova/CHAMPION L86C.Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 10:45
 mozno je tam teho oleja moc,alebo skus zvjecit hladinu benzinu,alebo skus dat svicku s vjeci tepelnu hodnotu
Datum: 24. října 2010 10:45
Jméno: Michal
IP: uživatel10112
 Ahoj, zřejmě už tady podobný dotaz zazněl, ale jelikož jsem ho nenašel, zeptám se.
Mám mustanga, nakopnu ho rozběhem. Na volnoběh šlape dobře. Přidám trochu plynu, zvyšují se otáčky. Přidám plyn tak do 1/3 a pořád se zvyšují otáčky. Ale jakmile to otočím ještě trošičku hned se začne jakoby dusit a chce chcípnout. Nemám šanci se ani rozjet. Nejspíš to bude něco s karburátorem, ale jelikož se v tom moc nevyznám, raději se zeptám, co s tím mám dělat?
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 11:13
Jméno: pista
IP: uživatel8895
 hele je možný že je to tsky kladívkem taky mi to dělalo nastav si kladívko a uvidíš
Datum: 25. října 2010 11:13
 Malá/zanesená hlavní tryska nebo tryskovej kanálek.
Datum: 24. října 2010 8:22
 Čau draci, vyfotil jsem pár fotografií z katerogie fichtlů na Motocrossu Horní Slatina. http://sux.cz/50ba Třeba je na fotkách někdo z FK.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2010 15:44
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ok, pryč s tim
Datum: 26. října 2010 15:44
 Dobrý den, mám takovou otázku.Proč se válce některých mašin jsou na černo když černá přitahuje teplo?A jaký to má výhody a čím se to barví jestli normálním sprayem nebo čím.Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2010 17:47
Jméno: Horse Dick
IP: uživatel10572
 Ban mi dejte ja se nebranim
Datum: 24. října 2010 17:47
Datum: 24. října 2010 16:57
 no, škoda že jsem ti nic nemazal
Datum: 24. října 2010 16:18
Jméno: Horse Dick
IP: uživatel10572
 Lasko, za osla si tu ty, a to poradnyho. Kdybyste nesmazali ty odkazy co sem vam tu posilal tak by ti to v ty malickaty hlavicce doplo, ted mas smulu a ma ji i ten co se o to zajimal, ja uz to znova hledat nebudu a psat uz vubec ne
Datum: 24. října 2010 15:57
 no já byl jen zvědavej co mi poradíš na litinu když barva je špatně. ona litina eloxovat nejde a brynýr zrezne, protože je to prostě litina. kdybys normálně napsal že jedině barvou protože je to litina, tak bys byl frajer. takhle jsi zase za osla s tím tvým vyjadřováním.
Datum: 24. října 2010 15:42
Jméno: Horse Dick
IP: uživatel10572
 Naco bych to psal kdyz to beztak smazes, popatlej ho treba sloni mrdkou nebo se zeptej boochera ten ti to vytuni
Datum: 24. října 2010 15:36
 Horse Dick můžeš mi poradit jak mám načernit válec na kejvačku aby mi nezreznul??
Datum: 24. října 2010 15:16
 horse dick: aha, takže v jawě i ve zbrojovce to dělali celou dobu blbě...a jinak se koukej uklidnit, nikdo na tebe a tvoje urážky neni zvědavej...
Datum: 24. října 2010 14:16
Jméno: Horse Dick
IP: uživatel10572
 Mas to jak barak kdyz se obklada, jakakoliv vrstvicka barvy navic co tam nema co delat to akorad zhorsi
Datum: 24. října 2010 13:50
Jméno: Tomas
IP: uživatel9023
 horse dick proč by to měla být s barvou kravina? Vždyť to tak dělali i výrobci v čz...
Datum: 24. října 2010 13:22
 chemicky se to dá udělat tzv. eloxování ale nesmí se to to dostat do vložky....
Datum: 24. října 2010 11:24
 Já jsem taky válec u ČZtek natíral vypalovací silikonovou žáruvzdornou barvou. Je taky černá a jmenuje se to ALUKSYL 0199. vydrží to až do 500stupňů a vypadá to jak ta barva předtím. Jinak těžko říct,jak se to má dělat originálně,skoro každej to dělá tou vypalovací černou barvou a natře to a nebo je lepší to asi nastříkat,ale nejlepším řešením by bylo nechat válec opískovat a nastříkat tou barvou. Jinak ta barva co jsem napsal tak stáála 78Kč a je to taková malá plechovička s 80gramy barvy,natřel jsem s tím dva válce jedním nátěrem teda jen a ještě mě zbyla tak 1/4 barvy.
Datum: 23. října 2010 21:51
 Barví se na černoprotože ta černá barva zvýšá stupeň sálání tepla a tím pádem se to lépe ochlazuje (aj to lépe vypadá u kývaček a panelek) já jsem to abrvil černou vypalovací barvou ale envim čím se to má dělat originálně
Datum: 23. října 2010 21:42
Jméno: velociped
IP: uživatel9121
 čau, mám tu jeden problém. Mám válec po výbrusu, nový píst kroužky (velikost pístu 40,75), normálně jsem to nasadil na motor , píst ve válci jezdí krásně, ale jak nasadím hlavu a dotáhnu, pak zkusím prošlápnout a píst jde jen po hlavu, a pak se jakdy by o ni sekne. Podle mě se to nějak seká o hlavu protože bez ní jezdí píst ve válci krásně. Nevíte co stím, jak by se to dalo vyřešit. děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 16:45
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 opravdu staré hlavy jsou dělané na 4 výbrusy,to znamena prumer 39mm....nepredpokladam ze mas dokonale slicovanej pist pri HU s vrchni hranou valce,takze pist logicky o nejakou desetinku vjizdi do hlavy a prece logicky neco o prumeru 4.1cm nenarves do diry o prumeru 3.9cm....staci se zamyslet...zadny sipky na pistu ani podbrousenej valec!!
Datum: 25. října 2010 16:45
Jméno: fylkus
IP: uživatel8882
 napadla mě jedna ta věc na pístu se málokdy znázornuje šipka která má bejt správně dolů k výfuku a jestli si to náhodou neudělal opačně a neseká se ti
Datum: 24. října 2010 21:20
 klikař: tak tak svatá pravda
Datum: 24. října 2010 10:43
 kdyby mi někdo pří výbrusu stočil zespodu válec, tak mu dílnu zapíchnu komínem do země.problém je jen a jen ve velkém vrtání.
Datum: 24. října 2010 9:16
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 když necháš dělat výbrus tak většina těch co to dělají stočí i spodek válce a tím se to sníží pak musíš dát silnější těsnění pod válec a je to v pohodě
Datum: 23. října 2010 23:35
 at žije tuzing!!!  )) píst se ti opírá o dosedací plochu hlavy, protože se počítalo jen se 4 výbrucem. takže hlavu dolů a dosedasí plochu protočit na 41. pro jidtotu zkontrolovat, jestli není píst vyšší a hranou nepřejíždí hranu válce
Datum: 23. října 2010 19:47
Posl.aktualizace: 25. října 2010 22:37
 jsem si dovolil....http://www.facebook.com/photo.php?fbid=124410300949099&set=a.104798186243644.2843.100001403891707&pid=150241&id=100001403891707
Datum: 25. října 2010 22:37
 dle dobových závodních úprav
Datum: 24. října 2010 12:08
 postul co jsi delal s podvozkem,, my jsme meli doma trabose ze dvema stresnima okny a to vcetne televizni anteny,,,to byl cadilac jak srsen
Datum: 24. října 2010 10:57
 měl jsem pukavce.jednoduše jde upravit podvozek pak je to bezkonkurenční.dnes už je to ale pryč.hlavně 10 tis eko
Datum: 24. října 2010 10:41
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Je to pekny ale nejak tomu nemuzu prijit na chut, soused mi to tu kazdej den turoval za barakem, no hruza  zni to jak nejaka 250 jawa
Datum: 24. října 2010 10:00
 hned po škodovce bude tohle první auto který si pořídím
Datum: 24. října 2010 9:20
 JAWY a ČZ nikdy nesmí vymřít!  Pochopitelně ani trabanty a další stroje z koncernu IFA.
Datum: 23. října 2010 20:46
 Doufám že ty jawy budou dlouho ještě
Datum: 23. října 2010 20:19
 čau draci, potřeboval bych vyměnit sekundární řetěz u moji dandyny 50 má vůli tak 5-6cm do boku ... jenže nevím jaký origo řetěz se sehnat asi nedá takže nějaký jiný dal bych tam z pionýra ale asi nesedí počet článků, proto se ptám který řetěz mám koupit ? možná by tam mohl psaovat řetěz ze simsona ... nevím ... díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2010 19:19
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 tak kup dva a spojiš v potrebnú dľžku a rozeta a sekundarne koliesko ako netreba meniť?
Datum: 23. října 2010 19:19
Jméno: RS 2
IP: uživatel4675
 Zdra,mam na vas otazku,kolik jste jely nejvic na motorce,je jedno na cem ale musi to byt jednostopi vozidlo. A pripadne znacka motorky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2011 21:47
 Jak to myslíš jak dlouho?Samozdřejmě že s 12 zubem se ten motor přetáčí tak když to potrápím tak ani v tech 45km/h ale to už je mi toho lito jak to řve tak řadim trojku.
Datum: 30. ledna 2011 21:47
 a tvůj pincek vydrží takhle jezdit jak dlouho?
Datum: 30. ledna 2011 21:36
 Postul: Hochu tak to by chtělo udělat generálku ne?  Muj pincek 21 s 12 nahonovym kolečkem dá 43km/h na dvojku a pak řadím trojáka  .
Datum: 30. ledna 2011 20:23
 jezdím půl roku na 555 kolem radaru vždy 42-43kmh.
Datum: 30. ledna 2011 8:19
 No co jsem řídil já tak jsem jel ve dvouch na veliké rovině na ČZ 175/477 120km/h.Jinak mě kamoš vezl na SUZUKI SV1000 a jeli sme nějakejch 140 mezi dědinama.Nebyla možnost jet rychleji.
Datum: 29. ledna 2011 23:52
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 Cagiva mito 125 =150km/h krasnej pocit
Datum: 22. prosince 2010 10:56
Jméno: lukyn
IP: uživatel10692
 Honda vtr 250 zatim 160 to ji bohate staci
Datum: 17. listopadu 2010 1:37
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 Jawa 250/455 po GO motoru 115km/h krásnej pocit  že mischel nike
Datum: 29. října 2010 10:04
 na své jsem jel nejvíc 140-jawa 638 a bylo to z prudkého kopce a pak na kámošovém fázerovi jsem jel 200
Datum: 23. října 2010 21:37
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Jawa 250/450 po GO motoru 115km/h krásnej pocit
Datum: 23. října 2010 21:37
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 na svym mrmlovi jsem nejvíc udělal 79km/h z kopce. měřeno vesnicoradarem.
Datum: 23. října 2010 21:28
 S přítelem sestry na Suzuki Hayabusa,250 Km/h to bylo,po "přistání" se mě chcelo blejt...
Datum: 23. října 2010 21:22
 Na ČZ 175 487 jsem jel nejvíce 110km/h, vibrace velký jak sviňa,ale po cvhíli už jsem je ani nevnímal,nějak to do mě přešlo
Datum: 23. října 2010 20:45
 JAWA 350/638 se 16. zubem na sekundaru - 140km/h, ale podvozku se to ocividne uz nelibilo
Datum: 23. října 2010 20:20
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 SUZUKI 750 GSX-R 150 km/hod ale bracha bol jazdec ja len za ním NIKDY VIAC!!!!!
Datum: 23. října 2010 19:17
|



|