Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Zdar,
měl bych dotaz ohledně změny časování 2T motorů.
Hlavně tedy přefuků a sacího kanálu.
Je mi jasný že když vybrousím výf. kanál směrem nahoru tak zrychlím časování,ale nejspíš snížím Krouťák( jestli se tedy nepletu), ale jak je to u přepouštěcích ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2010 19:09
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 OK, i tak dík za rady...
Datum: 27. října 2010 19:09
 omlouvam se,to bylo na Vacina
Datum: 26. října 2010 21:02
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 2 Standa:Tak pošli maila
Datum: 26. října 2010 20:42
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 v pc mam jak blaira tak bella tak do toho kouknu....ja jedu systemem pokus omyl....zatim dvakrat nic a jednou se to rysuje....vzdycky je problem,ze nevim jestli je spatnej valec a nebo prislusenstvi....sem omezenej kategorii na upraveny origo veci a dvoukanalem bez pomocnejch oken....potreboval bych z toho dostat 10 000 bez spodku a nebo trakor co pude 8500 ale utahne 14z rozetku....jinak jsem mimo....prvni co mi zacalo jet toci 7800 na trojku s moc hezkym spodkem,ale nepretaci se kam by mel(dle vyf.kanalu)....kdybys chtel pokecat vic,ozvi se.....byl bych rád....
Datum: 25. října 2010 20:48
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 2 Vacin: Můžeš mi nějaký ty prográmky zaslat na mail?Kdyžtak : shelby.gt@centrum.cz .
Dík moc...
Datum: 25. října 2010 19:54
Jméno: vacin
IP: uživatel6702
 2 Standa: časování z grafu viz. Blair (v podstatě je to to samé cos napsal, akorát v úhlech- pro určitý otáčky jsou doporučený rozmezí úhlů). Český konstruktér říká pouze sání 120-160° přefuk 120-140°, výfuk 140-150°. Karburátor-difuzor podle čechů d=0,82 odmocnina(V*n/1000) , Blair tam dává konstantu 0,83. Výfuk viz. Blair, ale je to pakárna-ale jsou na to prográmky. Mám jeden v excelu a ten funguje.
Datum: 25. října 2010 18:01
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 docela by mi zajímal ten vzorec pro PEAK a z nej vypočítané uhly...na internetu jsem jich viděl už nekolik a každý obsahoval nejakou neznámou,která nebyla uvedena v popisu
Datum: 25. října 2010 17:15
Jméno: vacin
IP: uživatel6702
 Časování se řeší komplexně. Zvolíš si otáčky, kde chceš mít peak, a k tomu spočítáš úhly. A pak přiřadíš správný průměr difuzoru a spočítáš rezonanční výfuk. A když to všechno trefíš, tak v těch zvolenejch otáčkách v motoru "chytnou saze". Ale spíš to všechno najednou netrefíš, rozhodně ne pro vysoký otáčky. Takže neexperimentuj a vem něco osvědčenýho.
Datum: 25. října 2010 17:01
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 žádný vhodný rozměry ani úhly ti neřeknu,protože já sám je už od jara hledám...
Datum: 25. října 2010 16:55
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Pokud se porozhlídneš po netu,zjistíš,že na seriových přefukách někdo umí udělat i 8 koní! Ovšem to už není 2K ale 3K,ovšem přefuky origo.....otáčky narostou,ale pouhou upravou vyfukovyho kanalu ne,chce vhodně upravit i kanal saci+zvysit spodni kompresi(napr.podkova) a vhodně vykompenzovat ztrátu obejmu válce zvýšením vyfukoveho kanalu (snizena hlava) ....ano cim vyssi vyfuovy kanal,tim to ztraci spodek....pri 28.5mm od horni hrany to jede cca od 5000 otáček,pri 27.5 to jede cca od 6000 otáček atd....co se týče upraveneho valce pro běžné jezdeni se mi jeví nejlepsí kompromis v intervalu 29.0-28.5 s šířkou cca 24-25mm v horním hříbku (podle vrtání) a hlava s obejem 6-5.5ml taktéž podle vrtání válce...abys byl někde na kompresnim poměru 10:1
Datum: 25. října 2010 16:53
Jméno: Gori
IP: uživatel10586
 "jakš takš pochopil" to nestaci...to co som napisal je VELMI obecne napisane!!! Tak skusaj,skusaj.
Datum: 25. října 2010 16:53
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 A otáčky nenarostou ?
Ale já myslel to ostatní(sanie a přepouštění),jelikož výfuk si myslím, že jsem jakš takš pochopil...
Dík za rady...
Datum: 25. října 2010 16:27
Jméno: Gori
IP: uživatel10583
 Milis sa! praveze tocivy moment motora narastie, pracovny objem motora sa zmensi ale to je vlastne "umysel".avsak netreba zabudnut na ostatok!(sanie,prepustanie atd....)
Datum: 24. října 2010 19:48
|



|