slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Luk      IP: uživatel12127    
Ahoj, mám takový špek. 23 Mustang, nový výbrus (první), HT 72, Svíčka NKG B5 (cca 19) krásně cihlová, jehla nejníž, předstiih + odtrh Ok, nová klika CKR atd.... ., tak a k problému. Studený motor jede parádně, ale po plném prohřátí se pokaždé stane že při plném plynu lineárně klesne výkon. Např rovinka s jemným stoupáním, zařazen třetí př st a držím plný plyn. vydrží cca 500m a výkon klesne. pokud držím stále plný plyn tak lineárně klesá výkon až téměř k volnoběhu (stále při plném plynu), potom se drží řekněme kolem 1500 ot a motor nemá sílu (stále plný). motor oni necukne nic, je to jako by mne někdo chytl za prdel. Pokud vymáčknu spojku tak jde motor naprosto normálně do otáček. stačí mu dát pár vteřin a zase chvilku jede normálně. Je možné že se přehřívá a z nějakého důvodu přestane jet. Ale pokud cítím že se ubírá na výkonu tak stačí zmáčknout plovák dolů a motor se výkonově opět chytí ( ještě upřesním že po tomto zjištění jsem zvýšil hladinu a upravil stop ventil nad plovákem, tedy provrtal větší díry pro lepší průtok paliva do plovákové komory.) Uzávěr nádrže je průchozí bez problému. Zítra testnu menší/ větší trysku ale už mi celkem dochází nápady. Zkoušel jsem ještě jehlu na max, ale stejné ne-li o zlomek horší ale to už těžko říct. Kontroloval jsem válec píst a bez destrukce. Budu vděčný za každou rozumnou radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2011 18:29
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Že kedy zaberá spojka musíš nastaviť.. a to pri páčky na ridítkách prírucka predpisuje kolem 2mm mrtvý krok ale to je k ničomu lebo uloženie páčky na motore po 30-35let je opotrebované . ja všetky pionierky štelujem najprv podla návodu to je takzvaný základ a potom podľa toho ako ide do otáčok + podla toho ako jazdí nastavím zapaľovanie s otočením a podla farbu sviečky nastavím hladinu v karburátoru,
 
 
Datum: 29. července 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
Janco ja zajizdel motor z prvnim vybrusem na polohu jehli 2 coz je prostredni polohs :-D ze 3 a zajel sem to na 600km a pohoda takze nevim proc by mela bejt 3 kazdej fichtl to snasi jinač to si ale musi zjistit majitel fichtla a seridit a vystelovat kazdej fichtl nejde sestelovat podle navodu ! toje jako ze spojkou mel sem dost fichtlu uz a u kazdyho sla i spojka jinak napr pri rozjizdeni sla u jednoho az na konci a u tretiho sla uz na zacatku a byli spojky uplne novy pruzinky taky lanka taky tycky taky kulicka taky a stejne kazda sla jinak prevodovky jdou jinak a vykon ma kazdej fichtl jinak podle toho jak je to zachovali obstarany utahany apod takze kazdej fichtl nejde po precteni navodu :-D ale po vychytani majitelem napr jeden fichtl chce pri teplim startu dat pulku plynu jinak se uchlasta a druhej fichtl chce plnej plyn a je to v pohode a chytne lepsi :-D a trysky su stejny hladina benzinu taky a jehla je na stejny poloze :-D
 
 
Datum: 29. července 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: Luk      IP: uživatel12127    
Tak výkon ujde, za studena supr po zahřátí trochu vadne ale v normě. Akorát ta svíčka vydržela hodinu. Tak a jaké mám teď možnosti.... celkem by se dala koupit iridiová o stejné hodnotě ale nemám zkušenost. Nebo pak prubnout jiného výrobce.
 
 
Datum: 28. července 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: Luk      IP: uživatel12127    
Koukám co člověk to trošku jiný názor :-) to je dobře jinak by to byla nuda. Trošku to rozseknu. Tak svíčka nová NGK B9 (cca 14 dle Brisku). Jen dodám že máme NGK na krámu tak je to pro mě na vyzkoušení dobrá volba vzhledem k ceně. Jel jsem to projet a je to opravdu mnohem lepší. Sice je tam rozdíl mezi teplým a studeným motorem, kdy za studena jede líp ale ne už tak razantní. Jen k té svíčce, po projetí jsem na chvilku zastavil a po opětovném nastartování motor celkem dost cukal, chvilku. Ještě to zkusím odpoledne pořádně vyzkoušet.
 
 
Datum: 28. července 2011 13:35
 
 
 
 
Jméno: Falk      IP: uživatel12132    
Rád bych reagoval na ty PALky. Prvně jsem se moc nerozepisoval, ale ještě bych tu uvedl jednu zkušenost. Přes inzerát jsem koupil jeden motor v úplně děsným stavu kvůli náhradním dílům, který ležel několik let na půdě. Na první pohled mě zaujala zašroubovaná svíčka (PAL), která ve mě nevzbuzovala moc důvěry. Jen tak ze zvědavosti jsem ji očistil, smirkem odrbal rez na kontaktu a dal no mojí 23ky. Světe div se, ale po těch letech v těhlech podmínkách jela jako nová a já na ni najzdil ještě hóóódně kilometrů třeba při zajíždění motorů apod. (neměl jsem odvahu ji vzít na závod). Pak jsem ale po týhle skvělý zkušensoti koupil PALky úplně nový a byla to sázka do loterie. Nevím jaký s tím máte zkušenoti vy, ale mě žádná nevydží stejně dlouho. Na některou najedu 100 km a jinou jsem pozžíval třeba 2 roky. Od tý doby co jsem přešel na NGK se mi to nestalo a každá mi vydrží +/- stejně. Zřejmě dřív to byla poctivá práce a dnes už jen rychlovýroba.
 
 
Datum: 28. července 2011 12:58
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim asi ste nevsimli ze on má seriový motor 1. vybrus co vubec nepotrebuje upravy nic netreba prevrtavat a dat vacsiu trysku,,, radite mu ze at dá jehlu nizšie... ked má najeto od výbrusu cca 30km, jawasimson trosku ta opravim: na zábeh je treba dat jehlu na 3. zárez z hora a mazat v pomere 1:25, ziadný 1. a 2. zárez z hora a pomer 1:30!!, takze vrátiť karburator do povodneho stavu a namontovať filtr s čistou vložkou, "zábeh"- bez filtra s 72 tryskou provrtaným ventylom, a 19 svieckou spatnej vyroby paráda. hladat zázrak v sviecky je blbost daj tam Brisk N15C a je dozivotný pokoj mám najeto skoro 5000km bez problemov sviecka je ako nová, tie lepsie sviecky sú pre lepsie motory..a vyprdnú v zle nastavenom motore
 
 
Datum: 28. července 2011 11:34
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
Jo FALK a nezapomenu dodat ze na te svicce neni najeto jenm 4tis na PAL ale ze jezdila i predtim v aute normalne pred 25 lety tak jenom pro zajimavost :-D
 
 
Datum: 28. července 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
FALK nesouhlasím mam svicku PAL ktera je 25let stara a jezdim nani od doby co mam fichtla 23 mustanga a najeto natom mam nakych 4tis km a bezi jedna basen :-D a v druhym mustangu mam svicku Denso TR22 (14) a najeto kolem 2 tis a taky pohoda takze nemusis mluvit otom ze takhle Pal odchazi kdyz driv nebylo nic jineho nez svicka PAL mozna jeste BOSCH ale to bylo az potom myslim ne tet ale pred 50 let spadky nebo kolik a lidi byli spokojeny ! vsak kazdy auto jezdilo na PAL wartburg skodarna atd a nebyl problem na NGK jezdim taky sem jezdil driv na Simsonu a taky nebyl problem ale po nakych kilometrech zacla blbnout tato svicka a nebyla to jenom 1 od NGK ale bylo jich cca 3 spatny starty po naky dobe co sem natom najezdil a koupil sem DENSO TR22 a pohoda nikdy nebyl problem nebo PAL taky parada svicka ! sice je mozny ze nemam zkusenosti z ladenyma fichtlama v tuning motorech na fichtlu atd protoze ja se spis venuju origo motorum tak jenom pro zajimavost svicka PAL vydrzi vic jak celi NGK !
 
 
Datum: 28. července 2011 10:25
 
 
 
 
Jméno: Falk      IP: uživatel12142    
Já teda nevím jak tu můžete chválit svíčky PAL. Jezdím s mustangem 5 let závody a motorkám se věnuju nějakých 20 let. Vždycky jsem používal PAL, protože jsem si říkal, že český motorce dám českou svíčku. Jenže když jsem na závodech během 3 hodin měnil 2x svíčku, tak mě to fakt naštvalo a při první příležitosti jsem koupil NGK titanovou řadu. Odjel jsem s ní 3 závody (tzn. 9 hodin na nejvyšší výkon) a teď jsem ji měnil jen preventivně. Je sice dražší (cca 130 Kč), ale i tak se to vyplatí. Minulý týden jsem jen ze zvědavosti zkoušel tu stříbrnou řadu, ale po 2 hodinách mi začal cukat motor. Dal jsem tam teda zpátky tu starou titanovou a závod dojel na 1. místě. To co popisuješ může fakt dělat svíčka, tam bych začal. Pak si rozhodně připlať za lepší olej (nejlépe Castrol kvůli usazování karbonu), dotáhni si karburátor k válci (kvůli falešnýmu vzduchu), dolaď předstih a odtrh. Pak už jen laboruj s tryskou (já používám vel. 70) nebo zářezem na jehle. Pokud by ani tohle nepomohlo, zkus se projet s vytaženým sáním co vede do karburátoru. Pokud ti výkon naroste, dělá ti to falešnej vzduch.
 
 
Datum: 28. července 2011 8:48
 
 
 
 
Jméno: Luk      IP: uživatel12127    
no nejjednodušší je to zkusit :-) zítra bude nová... nevím přesně jaká, jen jsem volal do práce ať mi objednají co nejstudenější. Uvidíme, zítra písnu.
 
 
Datum: 27. července 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to ti může sakra zavinit. Cos myslel, že ta teplota znamená?? Teplotu jiskry? :-) Je to hodnota, s jakou ti svíčka přes izolátor předává teplo do okolí...
 
 
Datum: 27. července 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
hh: nevím to jistě, ale aby mi špatná tepelná hodnota svíčka zavinovala to, že se motor začne přidírat se mi zdá jako blbost, dyštak mě opravte
 
 
Datum: 27. července 2011 18:55
 
 
 
 
Jméno: Luk      IP: uživatel12127    
Dík za nápady trochu se sice rozchází ale nevadí jen pokračujte :-) Jen ještě trochu dovysvětlím. když se zrovna ztrácí výkon jak jsem popisoval tak motor nevynechává, necuká, nedusí se. jen ten výkon prostě krásně klesne. Nepřidírá se, kontroloval jsem píst i válec. \r\n\r\nK odpovědím za které děkuji, zkusím reagovat: Tak svíčka nová, test svíček s nižší hodnotou negativní, tedy jen do 14. zapalování je nastaveno dle jízdní zkoušky do kopce, mělo by to být v pořádku a motor se chová dobře. Obohatit směs jsem zkoušel na jehle a negativní. bohužel jinou velikost trysky nemám momentálně k dispozici ale ta 72 je pořízená nově. Filtr zatím není, jen zakryté sání boxem který není nijak přiškrcen. Ano motor je zatím surový, najeto cca 30 km při testování. A je pravda že nepatřím mezi zastánce plnohodnotného zajíždění motoru. Palivo 1:30. Trysku jsem neupravil, upravil jsem ventil co zavírá palivo do plovákové komory. Tak asi tak.\r\n\r\nJinak celkem jsem myslel to stejné jako uživatel Jawasimson a hh ale bohužel :-(
 
 
Datum: 27. července 2011 14:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12133    
dej tam brisk n14c, HT 68(72 je na 0.výbrus šíleně bohatý!) a skontroluj průchodnost filtrboxu.....případně uvolni ty dvě díry ve spodku pláště a zkontroluj,jestli je dobře filtrbox usazenej a něco nepřidušuje tu sací trubici....
 
 
Datum: 27. července 2011 12:45
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná je to tou svíčkou, NKG sou náchylný na uchlastání, jestli máš jehlu nejníž, tak jí zkus dát vejš
 
 
Datum: 27. července 2011 10:03
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel10245    
Tohlekto se mě dělo, když jsem měl ucpanej karbec, zkusil bych ještě jednou všechno vyčistit
 
 
Datum: 26. července 2011 23:14
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
Celkem bych tam dal jinou svicku TORCH TR22 (14) studena svicka asi se to moc prehriva taky je to napad jezdit v lete na teplou svicku v lete mas jezdit na studenou svicku a v zime na teplou pokud jezdis i v zime ja napr ano na snehu jinak pri zabehu ma bejt vic oleje 1:30 aby se trosku vic mazal a jehla od zhora bud na prvnim zarezu nebo druhym pro zabeh se doporucuje ten druhej zarez a hlavne abysi nemel spatnou tu trysku jak pises ze si to vrtal ale to by se spis melo uchlastavat pokud je zvetsena :-) a skus seridit jeste predstih pridej kdyztak fora na zapalovani a skontroluj odtrh jinak si myslim pokud mas vse dobry tak by nemel bejt problem ! a staci motoru jak pises ma dostatecne benzinu napr nemas vadu v v kohoutu ? skus vse prohlidnout a potom kdyztak dej vedet.
 
 
Datum: 26. července 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
přijde mi to docela jasný, pokud ta 19 v závorce má být tepelná hodnota svíčky odpovídající Brisce, pak tam máš hrozně teplou svíčku a motor se díky ní zákonitě přehřejvá a přidírá. Přeplavením plovákovky obohatíš směs, která hoří při nižší teplotě a lépe odvádí teplo z válce, čímž zmenšuje přehřejvání. Dej tam prachobyčejnou Brisku N15C a přestaň kurvit motor...
 
 
Datum: 26. července 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je ten výbrus zajetej? nebo to honíš hned po nainstalování? co máš za filtr?
 
 
Datum: 26. července 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: 100ki      IP: uživatel12128    
Ahoj, to máš jednoduchý, máš to chudý a začne se to lehce přidírat.... . Zkus obohatit na trysce, nebo na jehle.
 
 
Datum: 26. července 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel9806    
Zdar...Kontroloval jsi předstih?...Zkusil bych vyměnit svíčku mě to jedna NGK taky dělala že v kopci to nechtělo jet teď mám palku a jezdí to v pohodě, ale vyměňoval jsem víc věcí ale na zkoušku to můžeš zkusit :-)
 
 
Datum: 26. července 2011 21:17
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 22:22:23 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu