|
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, je nějaký rozdíl ve výkonu, síle nebo i otáčkách motorku při výměně svíčky za jinatší typ¨? mám NKG B6HS a doporučuje se B8HS... tu už jsem ale na burze nesehnal... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 19:52
Jméno: Marv
IP: uživatel12285
 já najel na brisku 3tis km a nadobro odešla do věčných lovišť xD
Datum: 17. srpna 2011 19:52
 Dať tam brisk a hotovo...
Datum: 16. srpna 2011 9:23
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Svíčka ti výkon nepřidá... Když výrobce doporučuje NGH B8HS, tak ekvivalent je Brisk N14C.
Datum: 15. srpna 2011 23:06
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 http://www.calibra.cz/index.php?menu=11&action=../servis/zapalovani_2.php
Datum: 15. srpna 2011 20:26
Jméno: standa
IP: uživatel12260
 Vedly se tu sáhodlouhý (můj názor že nesmyslný) debaty (někdy až do krve) o tepelný hodnotě svíčky......u seriovky úplně zbytečný řešit.......význam to nemá.......ani přínos ani ztrátu.....jedinej význam je ten,že když v létě 30° pojedeš zátah 2 hodiny v kuse,chcípneš to,vychčiješ se a budeš to chtít nastartovat a jet dál tak prostě s Brisk 17-Brisk 19(teplá?/studená? nevim...) to nechytne ani kdybys to opřel pravou stupačkou o zem...budeš tlačit 20m jak kokot a pak to zablafe a pojede......a naopak pokud tam budeš mít Brisk 14 tak to v -10° bez roztlačení nechytne.......to je celý......nic víc.....nic míň.....jestli ti někdo bude cpát že svíčka přidá koně a bla bla bla,tak kecá a sám tomu nerozumí.....do seriovky na který jezdíš po vsi kolem rybnika dej jakoukoliv svíčku která pálí jiskru a chytá to na ní.....označení neřeš....
Datum: 15. srpna 2011 19:30
 ne
Datum: 15. srpna 2011 13:28
|



|