Jméno: czechin
IP: uživatel8743
Posl.aktualizace: 12. září 2011 14:08
Jméno: czechin
IP: uživatel12426
 Já vycházím z toho že menší kanál zrychlí proud směsi...
Datum: 12. září 2011 14:08
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel12237
 pokud se ti zdá 0,5mm na časování zanedbatelnej rozdíl, tak není o čem.....
Datum: 11. září 2011 20:33
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Pospíchal jsem a neměl jsem to už kde slisovat zpět... někdo říkal že by sací kanál měl být 68mm,naměřil jsem 67,5mm tak ten 0,5mm mi nepřijde zase takovej rozdíl...
Datum: 06. září 2011 15:23
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 standa: treba to bude "traktorovy" 3k valec na bezen jezdeni a ten 3. kanal je hlavne kvuli chlazeni. Ale to pak nechapu tu malou kliku...
Datum: 01. září 2011 13:55
Jméno: standa
IP: uživatel12367
 Ja tomu teda "moc nerozumim"(záleží na úhlu pohledu) ale když už upravuju válec,upravim plochu a časování vejfuku,třetím kanálem pozměníš vyplachování a sací kanál necháš seriovej????? Nechápu tu logiku.....a proč hned malou kliku? Jinak ten karbec neni dobrej,jen je levnej......
Datum: 01. září 2011 10:15
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Bakoun: Přes píst...
Datum: 01. září 2011 10:02
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 JAWA_ceZetak: přece když o tom píšou na tuning stránkách, tak to musí být strašně hustá věc...  A nebo jsou v úpravách tak daleko, že je omezuje i hmotnost a moment setrvačnosti u sér. kliky 
czechin: jaký budeš mít 3k?
Datum: 31. srpna 2011 22:02
 mám ho doma...bohužel jsem koupil nějakej šmejd protože je na 4T  přece jenom to na něj nejelo tak už mám pravý DO
Datum: 31. srpna 2011 21:24
 co mate vseci s tou klikou 85mm?
Datum: 31. srpna 2011 21:13
 jezdil jsem ho na 50ccm a ted ho mám na 70ccm s klapkou do kliky. jede to na nej....
Datum: 31. srpna 2011 19:54
|



|