slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Trachta Ondřej      IP: uživatel12190    
Čus, nejsem žádnej mistr na úpravy speciálů a tak se chci zeptat co všechno musím doladit v jakým poměru pokud bych si chtěl koupit tento válec: http://www.ms50.cz/_zu.html Jsem už hodně znalý v teorii i praxi originál fichtlů ale do tohodle se pouštím poprvé tak potřeuju trochu pomoct... Jakej se k tomu hodí nejlepší karbec, jak se počítá výfuk, jaký lepší zápalko či originál? A hlavně jestli se k tomu nejvíce hodí ta hlava co též nabízí Stejsky a jestli na to bude pasovat sama rovnou z výroby: http://www.ms50.cz/_h.html Nebo se musí doma ještě něco doladit/dopilovat... Hledal jsem tohle všechno na netu ale nic jsem nevykoumal tak prosím o radu. Chci udělat jeden solidní motor na fichtlcupy do třídy special. Dík. ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2011 12:02
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel10551    
jak říká standa.....
 
 
Datum: 15. září 2011 12:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12437    
Já nechtěl malovat čerta na zed,ale uvést ho do reality....stejsky v popisu všechny ty věci okolo shrnul větama: nutný špičkový stav motoru odpovídající zatížení,jaké bude mít a pokročilé ladičské schopnosti.... Vidíš a zrovna pepku píšeš o tom samym jako já,jen trochu jinak.....o tom to je....koupili si válec,hlavu a celý hotový výfuk a "jen to složili" ....jenže každej nemá zbytečnejch 7 a půl tisíce aby si koupil sadu....+ do motoru repásnout kliku na CKR jehlu,kvalitní ložiska,kvalitnější gufera,rychlej 3Q,minimálně předělat spojkovej koš aby udržel větší přítlak,zapalování "aspoň" Vape a už sme na investici dobře 15 tisíc.....a o tom mluvim já.....Stejsky dělá perfektní věci,ale je to už vyšší level,než ty naše prapodivný nenáročný dvoukanály který prostě jedou na všem
 
 
Datum: 14. září 2011 11:00
 
 
 
 
Jméno: Trachta Ondřej      IP: uživatel12190    
Dík kluci za všechny informace. Rozhodl jsem se začít vlažně abych tomu taky pochopil hlavu a patu protože jezdit na stroji o kterém nic nevím, tudíž ho ani neumím opravit je pí....na Chvíli budu jezdit na takové zlaté střední třídě a až budu pořádně vědět vocogo tak budu ladit dále ;-) Myslím že to půjde docela rychle protože když člověk zná na 100% ten základ, tak tohle už je jen počítání navíc takže to není nemožný.. Na svém pionýru jsem se za těch cca 5 let naučil velmi mnoho a dovolím si tvrdit že mám jeden z nejvýkonějších motorů co jsou. Sám jsem ještě nepotkal nikoho kdo by mě byl schopen předjet jak na silnici, tak v terénu ani na fichtlcupech ve třídě stodolák. Neberte to ale jako vychloubání!! :-D Ale jak říkám, tohle je už trochu jiná alchymie takže jít na závody hned s nadupaným motorem který jsem si od někoho nechal postavit je na prd. Jen ještě jedna otázka, více-stupňová převodovka se dá udělat v samotných karterech orig. motoru nebo je na to už potřeba nějaký mezikus? Pokud znáte o tomhle nějakou šikovnou stránku kde poradí jak a proč, dík za pomoc. Jinak všem ještě jednou díky. ;-)
 
 
Datum: 13. září 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel7456    
To že dostaneš společně s válcem kompletní info k výfuku, nebo ho jde celý objednat, je právě největší výhoda proti konkurenci, rázem jseš tam, kde být máš.
 
 
Datum: 13. září 2011 17:33
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pepek : že by to bylo tím že ten vyfuk byl odladěn přesně na ten válec? :-) jak píše standa počítejte s 20 000,- motor.... já jsem kolem 10 000,- a jezdím na chvostu :-D
 
 
Datum: 13. září 2011 15:38
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel7456    
Stando jeden postřeh, než někdo maluje čerta na zeď. O víkendu jsem mluvil se stejskym, říkal že minulý týden dodal právě jeden 3K, závodní hlavu a kompletní výfuk pro kluky na fichtlcup, co dřív měli akorát VAPE a Dell Orto na sériovém válci a konkurenci nestačili, světe div se o víkendu vyhráli a nevěřili tomu, že jedou na padesátce.
 
 
Datum: 13. září 2011 13:03
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12430    
pokud nemáš zkušenost s laděnim fichtla žádnou,ani dvoukanál,tak tohle je pro tebe gilotina co ti setne hlavu.....co vim,tak kluci to museli dolaďovat na brzdě aby to chodilo jak má a to měli mnohaletý závodní zkušenosti na nejrůznějších upravenejch válcích......začni něčim jednodušim jako jsou RS úpravy a nebo cestovní úprava.......jinak k té Závodní úpravě.....k válci dostaneš nákres výfuku,ten je potřeba do detailu dodržet....karburátor je potřeba Dell orto 19/21 + vhodný molitanový filtr,lepší spojku,elektronické zapalování nejlépe s řízeným předstihem na kterém půjde odladit mapa pro jednotlivé otáčky. Pak je dále potřeba zajistit kvalitnější uložení předlohového hřídele v převodovce a dokonalou klikovou hřídel,nesmí házet čepy víc jak stovku-dvě....nejlépe s jehlovou ojnicí CKR...ložiska do celého motoru nejlépe SKF s c3 vůlí...gugera alespoň z materiálu FKM/FPM...další věc- je potřeba rychlého 3Q....origo prevodovka je nevhodná....takže motor cca 20 000,- ....kdybys chtěl začít jednoduše a účinně,ozvi se.....taky nějaký válce dělam...info na mailu
 
 
Datum: 13. září 2011 0:52
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.06.2025 22:50:09 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu