Jméno: Trachta Ondřej
IP: uživatel12190
 Čus, nejsem žádnej mistr na úpravy speciálů a tak se chci zeptat co všechno musím doladit v jakým poměru pokud bych si chtěl koupit tento válec: http://www.ms50.cz/_zu.html Jsem už hodně znalý v teorii i praxi originál fichtlů ale do tohodle se pouštím poprvé tak potřeuju trochu pomoct... Jakej se k tomu hodí nejlepší karbec, jak se počítá výfuk, jaký lepší zápalko či originál? A hlavně jestli se k tomu nejvíce hodí ta hlava co též nabízí Stejsky a jestli na to bude pasovat sama rovnou z výroby: http://www.ms50.cz/_h.html Nebo se musí doma ještě něco doladit/dopilovat... Hledal jsem tohle všechno na netu ale nic jsem nevykoumal tak prosím o radu. Chci udělat jeden solidní motor na fichtlcupy do třídy special.
Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2011 12:02
Jméno: paja
IP: uživatel10551
 jak říká standa.....
Datum: 15. září 2011 12:02
Jméno: standa
IP: uživatel12437
 Já nechtěl malovat čerta na zed,ale uvést ho do reality....stejsky v popisu všechny ty věci okolo shrnul větama: nutný špičkový stav motoru odpovídající zatížení,jaké bude mít a pokročilé ladičské schopnosti....
Vidíš a zrovna pepku píšeš o tom samym jako já,jen trochu jinak.....o tom to je....koupili si válec,hlavu a celý hotový výfuk a "jen to složili" ....jenže každej nemá zbytečnejch 7 a půl tisíce aby si koupil sadu....+ do motoru repásnout kliku na CKR jehlu,kvalitní ložiska,kvalitnější gufera,rychlej 3Q,minimálně předělat spojkovej koš aby udržel větší přítlak,zapalování "aspoň" Vape a už sme na investici dobře 15 tisíc.....a o tom mluvim já.....Stejsky dělá perfektní věci,ale je to už vyšší level,než ty naše prapodivný nenáročný dvoukanály který prostě jedou na všem
Datum: 14. září 2011 11:00
Jméno: Trachta Ondřej
IP: uživatel12190
 Dík kluci za všechny informace. Rozhodl jsem se začít vlažně abych tomu taky pochopil hlavu a patu protože jezdit na stroji o kterém nic nevím, tudíž ho ani neumím opravit je pí....na
Chvíli budu jezdit na takové zlaté střední třídě a až budu pořádně vědět vocogo tak budu ladit dále  Myslím že to půjde docela rychle protože když člověk zná na 100% ten základ, tak tohle už je jen počítání navíc takže to není nemožný..
Na svém pionýru jsem se za těch cca 5 let naučil velmi mnoho a dovolím si tvrdit že mám jeden z nejvýkonějších motorů co jsou. Sám jsem ještě nepotkal nikoho kdo by mě byl schopen předjet jak na silnici, tak v terénu ani na fichtlcupech ve třídě stodolák. Neberte to ale jako vychloubání!!  Ale jak říkám, tohle je už trochu jiná alchymie takže jít na závody hned s nadupaným motorem který jsem si od někoho nechal postavit je na prd.
Jen ještě jedna otázka, více-stupňová převodovka se dá udělat v samotných karterech orig. motoru nebo je na to už potřeba nějaký mezikus? Pokud znáte o tomhle nějakou šikovnou stránku kde poradí jak a proč, dík za pomoc.
Jinak všem ještě jednou díky.
Datum: 13. září 2011 18:15
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 To že dostaneš společně s válcem kompletní info k výfuku, nebo ho jde celý objednat, je právě největší výhoda proti konkurenci, rázem jseš tam, kde být máš.
Datum: 13. září 2011 17:33
 pepek : že by to bylo tím že ten vyfuk byl odladěn přesně na ten válec?  jak píše standa počítejte s 20 000,- motor.... já jsem kolem 10 000,- a jezdím na chvostu
Datum: 13. září 2011 15:38
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 Stando jeden postřeh, než někdo maluje čerta na zeď. O víkendu jsem mluvil se stejskym, říkal že minulý týden dodal právě jeden 3K, závodní hlavu a kompletní výfuk pro kluky na fichtlcup, co dřív měli akorát VAPE a Dell Orto na sériovém válci a konkurenci nestačili, světe div se o víkendu vyhráli a nevěřili tomu, že jedou na padesátce.
Datum: 13. září 2011 13:03
 pokud nemáš zkušenost s laděnim fichtla žádnou,ani dvoukanál,tak tohle je pro tebe gilotina co ti setne hlavu.....co vim,tak kluci to museli dolaďovat na brzdě aby to chodilo jak má a to měli mnohaletý závodní zkušenosti na nejrůznějších upravenejch válcích......začni něčim jednodušim jako jsou RS úpravy a nebo cestovní úprava.......jinak k té Závodní úpravě.....k válci dostaneš nákres výfuku,ten je potřeba do detailu dodržet....karburátor je potřeba Dell orto 19/21 + vhodný molitanový filtr,lepší spojku,elektronické zapalování nejlépe s řízeným předstihem na kterém půjde odladit mapa pro jednotlivé otáčky. Pak je dále potřeba zajistit kvalitnější uložení předlohového hřídele v převodovce a dokonalou klikovou hřídel,nesmí házet čepy víc jak stovku-dvě....nejlépe s jehlovou ojnicí CKR...ložiska do celého motoru nejlépe SKF s c3 vůlí...gugera alespoň z materiálu FKM/FPM...další věc- je potřeba rychlého 3Q....origo prevodovka je nevhodná....takže motor cca 20 000,- ....kdybys chtěl začít jednoduše a účinně,ozvi se.....taky nějaký válce dělam...info na mailu
Datum: 13. září 2011 0:52
|



|