slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  702  703  704  705  706  707  708  709  710  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: dotas      IP: uživatel11925    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zd_lumice_stelovatelny_delsi_2ks2.html jaka je délka tohoto tlumiče,a jsou delší neš original tlumiče na mustnagovi? Dotas na SESU!....předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou lepsi jak v prochybu,, maji delsi zdviych a silnejsi pruzinu,,delsi jsou o 2 cm,,na skoky jsou lepsi nez ty levnejsi
 
 
Datum: 16. září 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2011 14:29
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
škoda 634 :/
 
 
Datum: 17. září 2011 14:29
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12445    
kdyby mel pason fichtl a nak lepsi postavenej skok :-D
 
 
Datum: 17. září 2011 10:40
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobře mu tak...Ale škoda motorky. :-D
 
 
Datum: 16. září 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jelikož vím jak postavit skok-dirt,freeride,dh (bike) tak mě hned bylo jasný jak toto může dopadnout :-D obrovskej rádius na malé délce a vysoká rychlost :-D
 
 
Datum: 16. září 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: dan.23      IP: uživatel10444    
:-D to je vul :-D
 
 
Datum: 16. září 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: anthonny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jééééééé, ten daleko letěěěěěl :-D
 
 
Datum: 16. září 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavne to neberte ako inšpiráciu :-D
 
 
Datum: 16. září 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a to bez prilby... holou hlavou
 
 
Datum: 16. září 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
:-D to je teda blb
 
 
Datum: 16. září 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vol... ja myslelze kazkaderi vymreli,,,
 
 
Datum: 16. září 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, chystám se na zimu na GO motoru a tak se ptám jestly můžu použít tyto ložiska na kliku http://www.fichtlkramek.cz/nahled/lozisko_skf_6303c32.html , na řetězovy kolo http://www.fichtlkramek.cz/nahled/lozisko_6004_c3.html , pod spojku a dekl http://www.fichtlkramek.cz/nahled/lozisko_6202.html díky moc..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2011 11:57
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      IP: uživatel12190    
Ono j vždycky lepší mít ložisko s C3 vůlí - Dlší životnost a nepatrné zvýšení výkonu (Ne hned ale třeba bez C3 normální ložisko ti po plácnu 1000KM se začn pomaloučku al jistě zadírad, tudíž snížení výkonu.). Tohle ti pojede plynule mnohem déle a jen tak se nevymlátí. Také záleží jak ho tam nainstaluješ protože když ho tam naboucháš kladivem tak ti to je k hovnu. Ale jinak super řešení ale také se od toho odvíjí cena, Čus, Zetor.
 
 
Datum: 17. září 2011 11:57
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsem si úplně jist, ale pod spojku by mělo být ložisko 6202/C3
 
 
Datum: 17. září 2011 8:24
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo, díky tohle jsem potřeboval slyšet..:-)
 
 
Datum: 16. září 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano je to fajn varianta... taky to pouzivam pri generalke na kliku SKF a na prevodovku ZVL
 
 
Datum: 16. září 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Zdar SESO, můžu se zeptat jaké jsou délky triček XL a XXL od podpaží dolů? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/189.html Díky moc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na sirku ano ale na delku ne,,taky jsem se divil
 
 
Datum: 16. září 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: Wepo      IP: uživatel12450    
XXL by mělo být větší ne?
 
 
Datum: 16. září 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
DRAKU XL 50 A xxl 49CM
 
 
Datum: 16. září 2011 20:55
 
 
 
 
Jméno: downpants      IP: uživatel12449    
cau chlapi, mam takovy dotaz. Litam na mustangovi po ceste, rovinky, kopce. Po rovinkach to tahlo kolem te 60 , do prudkeho kopce kolem te 30 takze pohoda. A najednou posledni 3 vyjizdky motor prestal rapidne tahnout, hlavne teda ve strednich az vyssich otackach (rychlost 47km/h, lina trojka), pripada mi jakoby drzel konstantni otacky a tu a tam jeste po chvili na plny plyn ozije a zrychli(vsechno rovinka) proste tahne nerovnomerne. mam novy karbec a zaclo to delat tak po 60 km nalitanych. Jinak kontroloval jsem pist i valec,ty jsou ok, cistil hlavu i pist od karbonu, retez je jak ma, jehla na tretim zarezu, benzin tece jak ma , tak co s tim muze byt? stve me to protoze ted musim do kopce sahat po jednicce a to nejsem zas az takovy rizek. Nemate nekdo nejaky tip co by tomu mohlo byt? A pripadne jak bych mohl zvednout kompres? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2011 14:29
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10882    
Filc máš na statoru u zápalka.... říkáš že jedině pomalu s plynem a pak jakž takž zrychloval?To bych viděl na spojku v tom případě ale když mu dáš plnej knedl tak by měla proklouznout rovnou....To mi dělal renault a tam byla taky spojka KO...
 
 
Datum: 19. září 2011 14:29
 
 
 
 
Jméno: downpants      IP: uživatel12449    
Tak sem vcera sundal hlavu aj valec,krouzky byly v pohode , ale na pistu bylo nejak hodne karbonu a to i po stranach, tak sem ho ocistil, pretesnil, slozil, karbec procistil, trysky taktez, steloval tu spojku, ale pripadalo mi ze ma pri nakopavani furt tendenci prokluzovat a to uz sem mel dost povoleny, pak sem ocistil ty kladivka udelal predstih a odtrh nakopl sem a dobry, ale jizda opet na polovicni vykon, maximalka 44 vsechno stejne (jedine s velmi pozvolna oteviranym plynem jakztakz zrychloval) podotykam ze jehlu sem mel snad uz ve vsech zarezech a karbec aj trysky ciste. ujel sem asi 5 km, a pak pri otaceni neco cvaklo, chciplo mi to a uz sem ho nenakop ani neroztlacil. jo a pri nakopavani sem mel pocit jako by nekde uchazel, ale vsechno mam pretesnene tak kudy? Sory za blby dotaz ale filc je kde ?
 
 
Datum: 18. září 2011 9:51
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
kladivko vyčistené? a filc namazaný?
 
 
Datum: 17. září 2011 16:31
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak skus spojku trocha doštelovat povol tu matku na deklu spojky a ten šroubek trocha povol nebo dotáhni a pak tu matku dotáhní no a uvidíš jestli to bude lepší ale spojka by při jízdě prokluzovat neměla jedině že by si měl ty lamely sjety až na plech.
 
 
Datum: 17. září 2011 10:59
 
 
 
 
Jméno: downpants      IP: uživatel12449    
Dneska všechno zkontroluju a dam hned vedet, svicka se mi zda v pohode , sucha cihlova barva tak by to nejak melo byt ne? ty krouzky sem tam daval tak dva mesice zpatky, nalitano zhruba 250km, omrknu to. kamos do me furt huci, ze mi prokluzuje spojka, ale stejne nevim co s tim, spojka se mi zda okej. ale vcera jsem sahal na fajku s volnobehem a dostal sem docela pecku, kamos rikal ze to by urcite nemelo delat, mam odrusenou plechovou co tady ma sesa v nabidce, tak nevim to je dalsi fake
 
 
Datum: 17. září 2011 10:35
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Tak mas bohatou smes nebo nekde prispanej karburator jak vypada svicka?
 
 
Datum: 16. září 2011 23:28
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ty krožkky ok ? jestli už to nebude chtít novy že ti třeba utíká komprese atd
 
 
Datum: 16. září 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: downpants      IP: uživatel12449    
Jj, na ten karbec jezdim tyden a trysky sem kontroloval + filtr je ok. Jde o to ze jednicka jde do otacek pekne 20 km/h udela bez problemu rychle, ale uz i ta dvojka strasne vazne, musim uplne pomalu otevirat plyn aby sla do otacek a trva to nehorazne dlouho teda vubec to nema takovy tah jako 3 dny zpatky, co se mohlo stat, zaDRIT? aLE TO BY PRECE PAK TA JEDNICKA NESLA TAK KRASNE NE?
 
 
Datum: 16. září 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: gndd      IP: uživatel11925    
skus vyčistit trysky a ma spravne nasazeny filtr?
 
 
Datum: 16. září 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12445    
DObrej draci jel sem po rovince a docela dlouho najednou se mustang zastavil rikam OK pockam pockal sem svicka nedavala jisrku dotahl sem ho dom vymenil sme hlavu valce protoze v puvodni byl zavit na p**** a dla novou svicku n15c a Ok jeste sems e dival na pist jestli klouze v pohode mam jednokrouzkac a tet najednou proste půlku rychlosti skoro nejede jede tak na 40% výkon a po chvilce az se objevila rovinka se rozjel pripadne mi to jako by me pulku rychlosti neco brzdilo a najednou to bylo pryc pred tim sem to mel taky tak akorat ze to enbylo tak poznat proste ze zacatklu kadze rychlosti strasne malo taha jedine co me napadlo jestli sem nepripekl pistni krouzek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2011 16:00
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Čárky mezi větami, interpunkce... Se nedivím, že se mu to necche číst, mně taky ne.
 
 
Datum: 18. září 2011 16:00
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12445    
přečíst se to dá jen nejsi ochotnej pomoct
 
 
Datum: 17. září 2011 10:42
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v druhym řádku sem to pŕestal čist..to se nedá
 
 
Datum: 16. září 2011 22:52
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel12448    
Chci se zeptat budu kupovat pincka ma papiry ale v dubnu propadlou technickou tak co mam udelat jestli je lepsi se domluvit s majitelem ze si nejdriv udelam technickou evidencku a poviny ruceni a az pak se to znej zande odhlasit a prihlasit na me nebo jestli to dat do poloprepisu? Moc se vtom nevyznam tak poradte dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2011 16:51
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel12448    
Jak dlouho to muze byt odhlasene na me? Chci ho nejdriv popravit aby vubec prosel stk a budu muset u toho byt i ja aby to odhlasil nae nebo mu budu muset dat nake udaje?dekuji
 
 
Datum: 17. září 2011 16:51
 
 
 
 
Jméno: BUgs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sepíšete kupní smlouvu, on půjde na úřad odhlásit to na tvé jméno a poštou ti pošle velký TP. Až budeš mít doma velký TP tak si uděláš povinné ručení, pak zajedeš s motorkou na STK (STK se bere taky jako evidenční kontrola) a pak zajdeš s protokolem o provedení STK, se zelenou kartou a radši i se smlouvou o povinném ručení a s velkým TP na úřad a necháš si na sebe motorku přepsat. To je vše! :-)
 
 
Datum: 17. září 2011 9:54
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12079    
zdarec co musim všechno předělat abych měl na pinskovi 30w zapalování? diky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2011 16:06
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
rotor 30w, cívky, žárovky a trošku překopat elektriku
 
 
Datum: 16. září 2011 16:06
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj seso budeš mít někdy pojisky kastlíku na Pio, že děláš novinky tak mě jen zajímá jestli to není v plánu? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel9313    
Toho kde je nářadí u Pionýra od Jawy 05 dál, takový šroubek to je.
 
 
Datum: 16. září 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakyho kastliku? na sedacku uz budou
 
 
Datum: 16. září 2011 10:07
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel10419    
čau, řeším roblém se zapalováním na Jawě 05.. motorka měla čas od času problém startovat, když se zahřála. Nedávno jsem na ní ujel cca 12 km a po odstavení jsem motor už nenatočil. První jsem šel po palivu, ale tím to není a zdá se, že neháže jiskru. Dal jsem tam novou svíčku (N15YC) a bez efektu. Mám klasické zapalování s magnetem a třemi cívkami. Přerušovač mi nejiskří. Chtěl bych se zeptat, jestli je nějaká osvědčená metoda, jak poznat, že je v háji kondenzátor. Jelikož je u nás dostupnost dílů mizerná, tak bych ho chtěl zkusmo nahradit jiným. Nevíte někdo jaká je jeho hodnota a jaké napětí by měl snést? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2011 11:43
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
očisti to mezi kladívkame jemným smirkem a uvidíš jinak svíška by tam měla být správná brisk N 15C a pujde tam kondenátor i ze škodovky ale musí se upravit proto že má myslím 2 vývody taky na každym koncu vn kabelu ustřihni kousek a pořádně ho dotáhni jak u fajfky tak u indučky a uvidíš pokud furt nic sundej fajfku pokud konec káblw hází chby je ve fajfce
 
 
Datum: 16. září 2011 11:43
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus draci když si koupím pincka se vším všudy a chci ho přihlásit na mě tak původní majitel mě dá kupní smlouvu, dá mě papíry a ?? já ho mám kde přihlásit? a co pojistka musím platit zznovu nebo mám jít na stk? jak se to dělá? sry za stupid dotaz v těhle věcech se neorientuju.. kolik to cca stojí? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2011 14:42
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
díky moc
 
 
Datum: 16. září 2011 14:42
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel10419    
čau, pro úspěšný přepis potřebuješ mít: 1. platné povinné ručení (mělo by být jedno jestli na sebe nebo pův. majitele) a zelenou kartu od něj .. nejlevnější je od ČSOB a dá se uzavřít i přes internet, ještě levnější ti mohou dát nějací makléři 2. platnou STK. Buď můžeš udělat STK čerstvou na své jméno, nebo pokud motorka má STK, stačí ti na stanici STK evidenční kontrola, která je levnější. 3. s malým, velkým TP, pojistkou, dokladem o STK, nebo evidenčce a SPZ(pokud moto už má) půjdeš na obor dopravy ve tvém městě (resp. do toho, pod které spadá obec ve které máš trvalé bydliště). Tam vyplníš formulář o odhlášení vozidla z původního majitele na sebe a o registraci na sebe (většinou mají přímo na úřadě vystavený vzor, jak vyplnit). Ceny si přesně nepamatuji.. povinné ručení na rok se dá udělat cca za 200kč, evidenčka vyjde max. na 150kč, přepis by měl být cca za 400Kč. Tak počítej mezi 750 a 1000 kč za vše. Pokud nemáš povinné ručení na sebe, je moudré si jej udělat. Dá se čekat, že původní majitel ručení hned po přepisu zruší. Kdyby si v té době neměl uzavřené svoje, začne ti naskakovat za každý další den dost vysoká pokuta.
 
 
Datum: 16. září 2011 9:29
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12445    
Jak je na některých svičkách (novjejších) ty čepičky dřív byly jakože šroubovací a vyděl sem že se to prodáva třeba svíčka a vedle toho je an fotce ta čepička vedel svičky takže se dá nějak sundat či vyšroubovat? a jinaks e svička BRISK SUPER Stejná jako BRISK? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2011 7:34
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sú aj také sviečky z ktorých to nesundáš... na to sú iné fajky
 
 
Datum: 16. září 2011 7:34
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
brisk supr je prostě brisk.. jinak asi u všech svíček je ta čepička a dá se tam buď dát nebo vyšroubovat ( je tam závit)
 
 
Datum: 16. září 2011 6:53
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12445    
Dobrej ptám se na tohle dne sem jel do prudkého kopce na 1 asi 1km před tím sem jel delší trasu a zakouřilo se z motoru a ja si říkal Ok nechám vychládnout a bude Ok a Ejhle nejede dobře chci vyměnit svičky svička vystřelí z hlavy tak si všimnu stržený závit tak vyměním hlavu valce svíčka jde Ok a a dáva jisku sice menší ale dává udělalo to jen takové menši nastartovaní a kouř nevím z čeho a smrad který sem po doby jezděni na fichlu nidky necítil takže ? :-) budu rád za každý sebenši nápad odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
Zdarec, skontroluj jestli ti nepodfukuje hlava, je docela možný že ano protože mě se to jednou stalo a ten zápach s toho byl taky nějak divný.. stačí když teď sundáš hlavu skontroluješ jestli kolem dosedací plochy bude olej nebo nespálená směs.. zároveň mužeš skontrolovat kroužky to je taky docela možný pokud máš 3 kroužkovej píst po delší cestě toho má sám o sobě dost. hodně zdaru! :-)
 
 
Datum: 18. září 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12445    
nakopnou jde tak tak šel i předtím a když to chci roztlačit tak motor se točí upe v klidu
 
 
Datum: 16. září 2011 9:06
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
připečené kroužky, zadřený motor .. jde pincek těžko prošlápnout? jestli jo tak si to zdařel.. udělej výbrus a zajeď to
 
 
Datum: 16. září 2011 6:54
 
 
 
 
Jméno: Specimen      IP: uživatel9991    
Ahoj draci, mám doma pionýra, jezdím na něm dalo by se říct velmi často (škola, s přáteli) Je zajížděn na silnicích a lehce sjízdných polních cestách. Ale stále více je znát, že stárne motor. Před rokem se půlil, měnila se spojka, prim. řetěz, ložiska s gufery a 13. sek. kolečko. Na výbrus ale už nebyly prostředky. Ale ted´ jsou a proto se ptám: Jaká je nejvhodnější úprava, aby byl výkon lehce nadstandardní, než je klasika? (Můj pincek má stále výbrus 38:00 a je z roku 63). Nechci žádný závodní speciál, jen silného pincka na cestování. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2011 10:27
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12447    
Napiš mi mail,vymyslíme pro tebe vhodnej válec.
 
 
Datum: 16. září 2011 10:27
 
 
 
 
Jméno: Specimen      IP: uživatel9991    
Klika je po repasi
 
 
Datum: 15. září 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12445    
Novou kliku s jehličkovým ložiskem nový výbrus když nechceš aby ti to pídilo stači třeba jen 39 nebo i 38,25 samozrejme nový píst a máš to protože je možne že tam máš už škrábane ve válci od pístu a když budeš mít nová výbrus píst pojede hladčeji
 
 
Datum: 15. září 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: alenotak      IP: uživatel12444    
Zdárek, chtěl bych se zeptat : Pomůže snížení hlavy u pionýra 20, aby měl větší sílu do kopců? Narovině mi jede jako dáběl, ale jakmile přijde kopec je zle a musím podřazovat i při menších kopcích. Předem děkuju za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12446    
serid filtrbox s karburátorem.....hodne se to zmeni k lepsimu
 
 
Datum: 15. září 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12445    
Rovnou tam dej jednácti kolečko rychlost an rovince se sníži cca o 5 km ani nepoznáš :-)
 
 
Datum: 15. září 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nenapsal jsi z jakeho kvaltu na jaky musis podřadit.
 
 
Datum: 15. září 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: alenotak      IP: uživatel12444    
Mám vše v originále, takže tam mám 3 kroužkovej píst. A třinácti zubý kolečko zkusím 12.Děkuju za odpověď.
 
 
Datum: 15. září 2011 20:48
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12445    
Jestli nemáš 3 kroužkovej píst tak si ho dej zas záleži na co chceš mít fichtla rychlost nebo síla na rychlost máš jednokroužkový píst treba 15 zubové sekundární kolečko a když do síly tak 3 kroužkouvej a 11 zubový sekundáro a třeba vetší rozetu a nebo enchat zlatej střed jinak hlava spíš zváši spotřebu ale jede o trošku líp ani to moc nejde poznat musel ybs mít úprav více
 
 
Datum: 15. září 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel7807    
zdarec vsichni prosim ves s jaki litini je virobena vlozka? potreboval bich si odsoustruzit vlastni jestli to jde odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2011 7:38
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přestaňte mi tu mejt prdel, já to rozlousknu jak to s tim klikařem je!!!:-)))klikař není žádnej ladič a udělá jen to co mu někdo poradí. klikař má 70ccm. má klapku do kliky. jeho 20 se nebojí žádnýho kopce. po rovině to jede max 85 což jest jestli se nemýlím cca 8300 otáček se 13 sekundárem. klikař ví co by to chtělo, ale nemá na to čas, protože mu pomalu narůstá rodina. klikař taky občas někomu spaří čumák tady na pokecu, a když na to přijde tak ho spaří klidně i standovi nebo dweinovi když se budou ptát na blbiny nebo budou bezdůvodně sprostý nebo utrhačný:-) klikař má alergii na dotazy typu" nejede to, co stim je??" a " jak udělat odtrh". tenhle dotaz mi blbej nepřijde, svědčí to o tom že tazatel nejdřív přemejšlí a pak jedná. dopsal jsem......:-))))))
 
 
Datum: 17. září 2011 7:38
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
odhaduji, že bakoun dokazuje jen to, co je již napsáno níže.
 
 
Datum: 16. září 2011 16:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bakoun: a co si tím jako dokazuješ?
 
 
Datum: 16. září 2011 15:40
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
JAWA_ceZetak: A co má být? Jeho stroj jsem v akci viděl, tvůj nikoliv...
 
 
Datum: 16. září 2011 13:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bakoun: ale on ma 70.... ja mam mamixmaalne 38,25 ... tj furt padesátku
 
 
Datum: 16. září 2011 12:32
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Jawa_Cezetak: Zrovna na klikare bych nemachroval, jeho 70-ka s klapkou jede moc pekne. A ma to decal ciste udelany...
 
 
Datum: 16. září 2011 12:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to vím že ten konec co trčí z válce je tenší... ale nedáno mezi ladiči byly ohlasy že tak tenká vložka se budou kroutit.... no dam to na vybrus a uvidim...
 
 
Datum: 16. září 2011 12:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12447    
na 100%je to upravený.....určitě se neboj 41,5mm....nesmíš se řídit silou vložky co čumí z válce....je soustružená užší jak tělo vložky......i po takle drastickym výbrusu tam zbydou stěny silný 46,3 - 41,5 a to je 4,8/2 = 2,4mm.....síla stěny 2,3-2,4mm neni až tak malá... nedávo jsem nějaky válce dělal a ohlas byl suprovej......
 
 
Datum: 16. září 2011 12:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdybych to škrábnul na 41,5 tak toho se už bojim.. aby se nekroutila.... ono je to dobře udelany valec tak ho zrovna odrovnat nechci... radši bych ho prvně přenesl na papír a až pak škrábnul... jinak novy valec je jak jinak než z 05ky... a ještě.. mám doma nejaky valec z 550.... přefuky jsou na něm hranaté... je to tak origo nebo to někdo předělal? bylo to v nějako dobové kroskce v zapomenute v lese pod hromadou větví.
 
 
Datum: 16. září 2011 11:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12447    
áááá koukam že nejsem jediněj kdo na to jde z druhý strany :-D :-D Taky jsem začal dělat tahouny....ono se to nezdá,ale taková dobře udělaná 60ccm.....kam se sere polák..:-D....vůbec polák 55ccm je výsměch...ale dá se taky předělat ;-)....docela by mi zajímalo jak ty extra maxituningový polský romety s 8.výbrusem jedou....je toho plný Youtube,samej maxituning 60ccm,ale video nedá žádnej....každej jen fotky toho maxikrutě vytuningovanýho rometu....mimojiné proč ten dráplej válec nepřevrtneš třeba na 41,5?? Vložka sice bude slbá,ale cajk,ničemu to nevadí....
 
 
Datum: 16. září 2011 11:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: to jo... ten hranaty valec co sem koupil dodnes lezi v krabici protoze diky vrtani 40mm a 1mm hlubokou rýhou od předu až do zadu je nepoužitelný... ajoooo... měl sem omegu tak ladění šlo stranou... 210koňová kára me bavila víc než uprděný pionýr... nicméně po nějakém roku jsem se k tomu opět vrátil... dělám nový dvoukanál... respektive už je udělaný.. podle toho jaky je to nebude estra točivý ale traktorovitý s výkonem od spodu... ale není rám do kterého bych ho dal... z rámu ve ketrém jsem měl původně motor sem sebral kola a dal si je na babetu se kterou jezdim kazdy den... toto vse. . jinak k tem "blbounum" co sem dene pisou dotazy co tu jsou furt dokola... tebe to trebas nestve? kdyz tu kolikrat i 2x za den je dotaz na stejne téma? ...mne teda jo... ze zacatku to na pokecu bylo fajn.. byly tu rozumne dotazy, nikdo se nehadal, vsichni byly na sebe slusni.. pak sem zacli chodit mladsi a mladsi děcka, házat ramena jací jsou borci a my co do toho děláme 10 a víc let že umíme naprosté hovno.... prostě sem jak franky... je to hruza kam uroven pokecu klesá... tot vse
 
 
Datum: 16. září 2011 11:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12447    
Tak ty blbouny jde usměrnit i jinak ne....já tě znam,vim jakej si,ze nejsi spatnej,ale z těch keců co tu vedeš,bych si o tobě myslel ze jsi blb prvního kalibru,kdybych tě neznal....k těm válcum....moc dobře si pamatuju že něco jsi vytvořil sám a taky vim,že ten s tim hranatym výfukovym kanálem jsi někde vyhrabal.....taky vim,že jsi něco ladil,něco šlo,něco nešlo a pak to nějak utichlo a už jsem jenom slyšel jaká je Omega kára....takže ani nevim jak jsi dopadnul s laděnim válců.....kolik si třeba nejvíc jel....atd....a k tem blbounum....chce to rozlišovat idioty,negramotný idioty a negramotný normální lidi.....jako je tenhle....proč ho od začátku napadáš,když ani nevíš co chce a co má za sebou....stačí jednoduše odpovědět....pokud ty teda aspon víš že origo válec je z nějaké šedé litiny a třeba že wiku prodává nějakou šedou litinu a nirezist......a by the way.....co se týče upravenejch motorů,tak by ses divil,ale Klikař je na trošku jinym levelu,než kam sme se kdy dostali mi šmatláci....
 
 
Datum: 16. září 2011 11:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando... valec sem nedostal ale udelal... a proc bych se mel s necim chlubit? nevidim duvod chlubit se a hazet machry s tim co mam udelane. jooo parkart se to s tebou na icq rozebral co mam udelane za valec, jak to jede atd... na to si uz asi zapomel.... ... a ano.. urážím tu blbnouny co sem každý den melou stupidni dotazy ktere se tu omývají kazdy den, 4 tydny v mesici.
 
 
Datum: 16. září 2011 11:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12447    
cezetaku nemel tlamou.....umis akorát machrovat.....mozna si mel válec,kterej měl tocit 9 tisic,navíc si ho někde dostal a navíc jsi se nikdy nepochlubil,ze by ti to uz konecne jelo......jen samý ramena a ponižování....to ti jde....hlavně že si tu každej den......ale abys taky někdy dal kus svejch zkušeností v šanc světu....to sem si nevšim.....jen samý pindání a urážky
 
 
Datum: 16. září 2011 10:30
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ted kukám ze Bakoun bol rychlejsí :-D
 
 
Datum: 16. září 2011 7:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klikař: udelal sem ti snad neco pane VSEUMEL? :-) .... az udelas vlastni valec kteri bude tocit 9tis a pojede tak mi muzes nadavat do trouby, ktera smrdlí vložku pilnickama na nehty v osmem patre panelaku :-P :-P
 
 
Datum: 15. září 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 15. září 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Ale pan Češtin zase dostává na prdel... Jinak nevím, konkrétně jaká litina je origo, ale třeba wiku prodává: http://wmoto.ic.cz/litina-litinove-polotovary-vlace-vlozky-motoru.php Nic bližšího nevím.
 
 
Datum: 15. září 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel7807    
tak to uz v tabulkach najdu ja mislel ze je to jeste nejaka tvrdsi slitina nebo neco takoviho dik moc za radu
 
 
Datum: 15. září 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawačezetáku radši zmlkni ty troubo. ne každej šmrdlá vložku pilníčkama na nehty doma v osmym patře v pokojíčku pod plakátem s tatkou šmoulou. jsou tací že si protočej trubku, stoupnou si k frézce a pilník nepotřebujou. je to z litiny ale číslo nevim z hlavy, nicméně je to snad v každých strojnických tabulkách.
 
 
Datum: 15. září 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
delal jsi 3k.... pekne.. ale hrabal jsi u to puvodnich prefuku? jelo to pak? ... a ze ten zkoudis rotacni soupatko... taky sem zkousel a vysral sem se na to.... zkoncil sem u stocene kliky pro sání do kliky bokem....
 
 
Datum: 15. září 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel7807    
tak nejlepsi ladic asi nejsem ale nejakej 3k uz mam zasebou skousem sem aji 5k rotacni soupe a tak ale neni to ono to chce udelat celou vlozku
 
 
Datum: 15. září 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z normální litiny na válce :-D .. prostě ocel.. železo.. chapeš? .. a ty jsi tak zdatný ladič že uděláš přesně úhly a natočení přefuků? :-)
 
 
Datum: 15. září 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: chytil      E-mail:      IP: uživatel12443    
čus draci :-) chcu se zeptat kde je na čz 175/477 gufero na leve strane motor od sekundarka jestli je od klikovky ze vnitr bo od sekundarniho kolecka z venku dik za opoved :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: chytil      E-mail:      IP: uživatel12443    
jojo dik
 
 
Datum: 15. září 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sekundarni kolecko ma gufero z venku =>sekundarni je to ktere pres řetez otaci zadnim kolem... ty asi myslis primarni kolecko! .. a ano gufera na klice jsou zevnitř... pro jejich výměnu musis pulit motor.
 
 
Datum: 15. září 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: Jacob      E-mail:      IP: uživatel10896    
Ahoj. Mam JAWU 23 . Dneska jsem dělal předstih, ten se povedl krásně ale potom když sem ho naastartovaal zdálo se mi že taam něco ťuká (zřejmě ve válci) naa volnobech je to celkem OK ale když mam jedničku a zaabírá taak je to slyše jhodně. Taakové ťukání. Cinkal už před tim, to bude aasi bronz. futro aale tajtoho sem si nikdy nevšyml. NEvím asi je blbost aaby píst tukal do hlavy co?? Co já vím tak žaadný snižování nebylo . Asi to bude futro aaale jestli nekdo víte prosím naapište :-) Zatim dík Draci :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12445    
něco podbonýho sem měl taky ale jen pči vyšších otáčkách a bylo to moc opotřebené bronzové pouzdro v klikovce a lítal v něm čep ale tam se určitě pidívej :-) nebo kroužek kousek chybět
 
 
Datum: 15. září 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
Ahoj draci sehnal jsem páva a nevím jestli to musí bejt napsaný v papírech, nebo to ma zvlášt technyčák?? a tažný zařízení musí bejt psaný?? a má ten držák vyražený číslo?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2011 20:03
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
zkus prolezt jawamanii, vim že se to tam kdysi nějak řešilo, někdo tvrdil, že musí bejt napsanej v tp, někdo zas že je to vedený příslušenství a psaný to bejt nemusí,,, zkus to pročíst
 
 
Datum: 16. září 2011 20:03
 
 
 
 
Jméno: Š      IP: uživatel9313    
Je to jako sidekára...
 
 
Datum: 15. září 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      IP: uživatel11092    
Zdravím řeším menší problém na pionýrovi. Ani za boha mě nehodí jiskru. Nová zapalovací cívka, indučka, kladivko+kontakt a elektrika. Předstih a odtrh OK. Co s tím može byt? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2011 19:34
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      IP: uživatel11092    
Ten rotor byl prostě vybitý (slabé magnetické pole) zkus ho zdělat a zkusit třeba na šrubovák jak sa přitahuje jestli slabě tak je to špatné toš mosíš mět dobře ukostrený chcípák aby ti to zdechlo né?
 
 
Datum: 20. září 2011 19:34
 
 
 
 
Jméno: skipper23      IP: uživatel12453    
a co bylo s nim rotorem a jak ukostreny chcipak prominte ale ja tomu nerozumim
 
 
Datum: 18. září 2011 18:04
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      IP: uživatel11092    
Problém vyřešený. Byl to ten rotor a blbě ukostřený chcípák v masce
 
 
Datum: 18. září 2011 13:17
 
 
 
 
Jméno: skipper23      E-mail:      IP: uživatel12453    
a jak se da nabit rotor ????
 
 
Datum: 17. září 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: skipper23      E-mail:      IP: uživatel12453    
cau mam uplne stejny problem ale asi tu neni nikdo kdo by nam pomohl ja se s tim trapim uz mesic skoda
 
 
Datum: 17. září 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
nebo vybitý rotor
 
 
Datum: 16. září 2011 16:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš blbě poskláddané izolační podložky na šroubku u kladívka... hele ty jsi z horni nemči že? kde tam bydliš? do HN to mam kousek.
 
 
Datum: 15. září 2011 18:28
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      IP: uživatel11092    
Zkoušel sem 3 a ani jedna... :-(
 
 
Datum: 15. září 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkoušel jsi jinou svíčku?
 
 
Datum: 15. září 2011 18:21
 
<  702  703  704  705  706  707  708  709  710  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 12:19:33 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu