Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj draci. řešim problém s pístem. potřebuju koupit novej ale pořád se nemužu dopracovat k těm rozměrům co jsou na fichtlkrámku atd.. Pokaždá naměřim trošku míň a nebo zase víc. Je naký pravidlo kde se má měřit píst?? a válec?? na pístu totiž nic napsanýho nemám. Akorát že je to B .potom jenom nakej znak a šipku k výfuku. Ale pořád měřim něco kolem 37,8mm píst. Asi to je nultej výbrus co?? mooc dekuju za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2011 12:37
 ano je to 0, výbrus
Datum: 17. září 2011 12:37
 Tak změř pruměr válce. Ten píst musí mít nějakou vůli aby tam mohl běhat že jo, ty 0,2 mm se mi zdají tak akorát.
Datum: 17. září 2011 12:19
 Cau draci mam takovy problem mam pionyra 21 nejak prestal jezdit ale jiskru vazi, predstih je udelany,odtrh taky a benzin tam jde taky (kdyz startuji tak mi tece olej asi i z benzinem z kolena) nejsou ani praskle pistni krouzky.Pls poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2011 11:05
 Ciao draku zamyslel jsem se přímo hlavou a nějak mi to neštimuje. Co by to ještě mohlo být? Nedrhne šoupátko v karb.? Vysoká jehla(snížaut. vyskočený boeden z napínáku na karb. Zkus sundat vzduch.filtr, jestli není moc zanešený. Trysku jsi doufám neměmnil. A co ten plovák a jehlový ventil, tam závada není?
Prasklá pružina na šoupátku, není tam nějaký sajrajt? Vypadlá tryska to asi nebude Ohnutá jehla,ale to se samo od sebe těžko udělá. Jinak nevím, uiž mně nic nenapadá, vystřelené těsnění pod karb., nebo prohnutá příruby a saje to moc vzduchu? Zkoušej a dej prosím věšdět čím to bylo, dost mně to zajím,á. Ciao Dáda
Datum: 19. září 2011 11:05
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
Datum: 18. září 2011 15:58
 prave ze ani ne ale kdyz jsem se ted na to dival tak se opravdu hodne uchcava.Jak bych to mel omezit aby tam slo benzinu tak akorat?Pls
Datum: 18. září 2011 15:43
 Ahoj ještě mně napadla jedna možnost. Lidi místi, aby cucák jen zmáčkli a drželi chvilkiu, tak jej mačkají opakovaně, přitom se může stát, že ten plovák deformují až jej prorazí. Zkus to. Ciao Dáda
Datum: 18. září 2011 13:34
 Ahoj vypadá to, že je to uchlastaný. Nedrhne Ti plovák, cucák, nebo jestli není špatný jehlový ventil.
Datum: 18. září 2011 12:37
Jméno: Oid
IP: uživatel12378
 Zdarec draci. Nemáte nějaké tipy na dobrou firmu, která opravu klikovky? Rozlisování, výměna ložisek, slisování a vyvážení? Popř. jestli nevíte orientační cenu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2011 11:07
Jméno: Oid
IP: uživatel12378
 Díky za tip. Na kolik tě přišla ta klika?
Datum: 18. září 2011 11:07
Jméno: Dansek
IP: uživatel7751
 Já si dával kliku do Stadiona a kamarád na ČZ 125 do Moto Pražan v Třebíči a chlapi to zvládli skvěle a za dobrou cenu.
Datum: 18. září 2011 9:00
 klikař
Datum: 17. září 2011 21:43
Datum: 17. září 2011 21:35
Jméno: PIO-motor
IP: uživatel12302
 zdar,složil sem si motor u pionýra, mám tam nový ložiska a gugera,nová vačka, spojka a PÍST... A když sem to chtěl nakopnout tak jako kdybych držel spojku pořád to prokluzuje ta nakopávačka, A píst se ani nepohne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2011 22:07
Jméno: palino
IP: uživatel12461
 alebo..zle dotiahnuty primar...popripade mastny konus... mne sa take stalo uz
Datum: 18. září 2011 22:07
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Jawa05: jak může kluzat? kdyby jí neotočil, tak se akorát nebude vracet, ale zabírala by... bude to tou neseštelovanou spojkou
Datum: 17. září 2011 13:44
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Nebo si při montáži neotočil startpákou a ta ted klouže. Jestli je to tak, budeš muset půlit
Datum: 17. září 2011 10:16
 máš moc pritáhlou spojku. jak máš kryt na pravé straně motoru, tak tam povol takovou malou matku a pak povol ten šroubek. až to trochu zehřeješ takl to musíš seštělovat, aby ti spojka neprokluzovala.
Datum: 17. září 2011 8:19
 Stavím choppera z 350ky a sháním lanka (plyn,spojka,přední brzda) o délkách 120-130cm.Nevíte někdo kde bych je sehnal za rozumný peníz.Díky za info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2011 13:40
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Já sem si to samo dělal z čz 487 a všechny lanka sem si vyráběl a ještě mě ani jedno neruplo nebo něco podobnýho a to na tom mám najetech přes 5000...
Datum: 17. září 2011 13:40
 ty délky asi neseženeš... kup si lanko a bowden v metráži a lanka si vyrob... já si takhle dělal lanka k posilube na čz
Datum: 16. září 2011 22:46
Jméno: dotas
IP: uživatel11925
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zd_lumice_stelovatelny_delsi_2ks2.html jaka je délka tohoto tlumiče,a jsou delší neš original tlumiče na mustnagovi? Dotas na SESU!....předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2011 21:21
 jsou lepsi jak v prochybu,, maji delsi zdviych a silnejsi pruzinu,,delsi jsou o 2 cm,,na skoky jsou lepsi nez ty levnejsi
Datum: 16. září 2011 21:21
Posl.aktualizace: 17. září 2011 14:29
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 škoda 634 :/
Datum: 17. září 2011 14:29
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12445
 kdyby mel pason fichtl a nak lepsi postavenej skok
Datum: 17. září 2011 10:40
 Dobře mu tak...Ale škoda motorky.
Datum: 16. září 2011 22:20
 no jelikož vím jak postavit skok-dirt,freeride,dh (bike) tak mě hned bylo jasný jak toto může dopadnout  obrovskej rádius na malé délce a vysoká rychlost
Datum: 16. září 2011 21:36
Jméno: dan.23
IP: uživatel10444
Datum: 16. září 2011 20:57
 jééééééé, ten daleko letěěěěěl
Datum: 16. září 2011 20:44
 hlavne to neberte ako inšpiráciu
Datum: 16. září 2011 20:33
 a to bez prilby... holou hlavou
Datum: 16. září 2011 20:30
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
  to je teda blb
Datum: 16. září 2011 20:21
 ty vol... ja myslelze kazkaderi vymreli,,,
Datum: 16. září 2011 20:15
Posl.aktualizace: 17. září 2011 11:57
Jméno: Ondřej Trachta
IP: uživatel12190
 Ono j vždycky lepší mít ložisko s C3 vůlí - Dlší životnost a nepatrné zvýšení výkonu (Ne hned ale třeba bez C3 normální ložisko ti po plácnu 1000KM se začn pomaloučku al jistě zadírad, tudíž snížení výkonu.). Tohle ti pojede plynule mnohem déle a jen tak se nevymlátí. Také záleží jak ho tam nainstaluješ protože když ho tam naboucháš kladivem tak ti to je k hovnu. Ale jinak super řešení ale také se od toho odvíjí cena,
Čus, Zetor.
Datum: 17. září 2011 11:57
 nejsem si úplně jist, ale pod spojku by mělo být ložisko 6202/C3
Datum: 17. září 2011 8:24
 jojo, díky tohle jsem potřeboval slyšet..
Datum: 16. září 2011 20:44
 Ano je to fajn varianta... taky to pouzivam pri generalke na kliku SKF a na prevodovku ZVL
Datum: 16. září 2011 20:32
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
Posl.aktualizace: 16. září 2011 21:06
 na sirku ano ale na delku ne,,taky jsem se divil
Datum: 16. září 2011 21:06
Jméno: Wepo
IP: uživatel12450
 XXL by mělo být větší ne?
Datum: 16. září 2011 20:59
 DRAKU XL 50 A xxl 49CM
Datum: 16. září 2011 20:55
Jméno: downpants
IP: uživatel12449
 cau chlapi, mam takovy dotaz. Litam na mustangovi po ceste, rovinky, kopce. Po rovinkach to tahlo kolem te 60 , do prudkeho kopce kolem te 30 takze pohoda. A najednou posledni 3 vyjizdky motor prestal rapidne tahnout, hlavne teda ve strednich az vyssich otackach (rychlost 47km/h, lina trojka), pripada mi jakoby drzel konstantni otacky a tu a tam jeste po chvili na plny plyn ozije a zrychli(vsechno rovinka) proste tahne nerovnomerne. mam novy karbec a zaclo to delat tak po 60 km nalitanych. Jinak kontroloval jsem pist i valec,ty jsou ok, cistil hlavu i pist od karbonu, retez je jak ma, jehla na tretim zarezu, benzin tece jak ma , tak co s tim muze byt? stve me to protoze ted musim do kopce sahat po jednicce a to nejsem zas az takovy rizek. Nemate nekdo nejaky tip co by tomu mohlo byt? A pripadne jak bych mohl zvednout kompres?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2011 14:29
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Filc máš na statoru u zápalka....
říkáš že jedině pomalu s plynem a pak jakž takž zrychloval?To bych viděl na spojku v tom případě ale když mu dáš plnej knedl tak by měla proklouznout rovnou....To mi dělal renault a tam byla taky spojka KO...
Datum: 19. září 2011 14:29
Jméno: downpants
IP: uživatel12449
 Tak sem vcera sundal hlavu aj valec,krouzky byly v pohode , ale na pistu bylo nejak hodne karbonu a to i po stranach, tak sem ho ocistil, pretesnil, slozil, karbec procistil, trysky taktez, steloval tu spojku, ale pripadalo mi ze ma pri nakopavani furt tendenci prokluzovat a to uz sem mel dost povoleny, pak sem ocistil ty kladivka udelal predstih a odtrh nakopl sem a dobry, ale jizda opet na polovicni vykon, maximalka 44 vsechno stejne (jedine s velmi pozvolna oteviranym plynem jakztakz zrychloval) podotykam ze jehlu sem mel snad uz ve vsech zarezech a karbec aj trysky ciste. ujel sem asi 5 km, a pak pri otaceni neco cvaklo, chciplo mi to a uz sem ho nenakop ani neroztlacil. jo a pri nakopavani sem mel pocit jako by nekde uchazel, ale vsechno mam pretesnene tak kudy? Sory za blby dotaz ale filc je kde ?
Datum: 18. září 2011 9:51
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 kladivko vyčistené? a filc namazaný?
Datum: 17. září 2011 16:31
 tak skus spojku trocha doštelovat povol tu matku na deklu spojky a ten šroubek trocha povol nebo dotáhni a pak tu matku dotáhní no a uvidíš jestli to bude lepší ale spojka by při jízdě prokluzovat neměla jedině že by si měl ty lamely sjety až na plech.
Datum: 17. září 2011 10:59
Jméno: downpants
IP: uživatel12449
 Dneska všechno zkontroluju a dam hned vedet, svicka se mi zda v pohode , sucha cihlova barva tak by to nejak melo byt ne? ty krouzky sem tam daval tak dva mesice zpatky, nalitano zhruba 250km, omrknu to. kamos do me furt huci, ze mi prokluzuje spojka, ale stejne nevim co s tim, spojka se mi zda okej. ale vcera jsem sahal na fajku s volnobehem a dostal sem docela pecku, kamos rikal ze to by urcite nemelo delat, mam odrusenou plechovou co tady ma sesa v nabidce, tak nevim to je dalsi fake
Datum: 17. září 2011 10:35
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Tak mas bohatou smes nebo nekde prispanej karburator jak vypada svicka?
Datum: 16. září 2011 23:28
 a ty krožkky ok ? jestli už to nebude chtít novy že ti třeba utíká komprese atd
Datum: 16. září 2011 22:23
Jméno: downpants
IP: uživatel12449
 Jj, na ten karbec jezdim tyden a trysky sem kontroloval + filtr je ok. Jde o to ze jednicka jde do otacek pekne 20 km/h udela bez problemu rychle, ale uz i ta dvojka strasne vazne, musim uplne pomalu otevirat plyn aby sla do otacek a trva to nehorazne dlouho teda vubec to nema takovy tah jako 3 dny zpatky, co se mohlo stat, zaDRIT? aLE TO BY PRECE PAK TA JEDNICKA NESLA TAK KRASNE NE?
Datum: 16. září 2011 20:34
Jméno: gndd
IP: uživatel11925
 skus vyčistit trysky a ma spravne nasazeny filtr?
Datum: 16. září 2011 20:04
Jméno: Honza
IP: uživatel12445
 DObrej draci jel sem po rovince a docela dlouho najednou se mustang zastavil rikam OK pockam pockal sem svicka nedavala jisrku dotahl sem ho dom vymenil sme hlavu valce protoze v puvodni byl zavit na p**** a dla novou svicku n15c a Ok jeste sems e dival na pist jestli klouze v pohode mam jednokrouzkac a tet najednou proste půlku rychlosti skoro nejede jede tak na 40% výkon a po chvilce az se objevila rovinka se rozjel pripadne mi to jako by me pulku rychlosti neco brzdilo a najednou to bylo pryc pred tim sem to mel taky tak akorat ze to enbylo tak poznat proste ze zacatklu kadze rychlosti strasne malo taha jedine co me napadlo jestli sem nepripekl pistni krouzek
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2011 16:00
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Čárky mezi větami, interpunkce... Se nedivím, že se mu to necche číst, mně taky ne.
Datum: 18. září 2011 16:00
Jméno: Honza
IP: uživatel12445
 přečíst se to dá jen nejsi ochotnej pomoct
Datum: 17. září 2011 10:42
 v druhym řádku sem to pŕestal čist..to se nedá
Datum: 16. září 2011 22:52
Jméno: pavel
IP: uživatel12448
 Chci se zeptat budu kupovat pincka ma papiry ale v dubnu propadlou technickou tak co mam udelat jestli je lepsi se domluvit s majitelem ze si nejdriv udelam technickou evidencku a poviny ruceni a az pak se to znej zande odhlasit a prihlasit na me nebo jestli to dat do poloprepisu? Moc se vtom nevyznam tak poradte dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2011 16:51
Jméno: pavel
IP: uživatel12448
 Jak dlouho to muze byt odhlasene na me? Chci ho nejdriv popravit aby vubec prosel stk a budu muset u toho byt i ja aby to odhlasil nae nebo mu budu muset dat nake udaje?dekuji
Datum: 17. září 2011 16:51
 Sepíšete kupní smlouvu, on půjde na úřad odhlásit to na tvé jméno a poštou ti pošle velký TP. Až budeš mít doma velký TP tak si uděláš povinné ručení, pak zajedeš s motorkou na STK (STK se bere taky jako evidenční kontrola) a pak zajdeš s protokolem o provedení STK, se zelenou kartou a radši i se smlouvou o povinném ručení a s velkým TP na úřad a necháš si na sebe motorku přepsat. To je vše!
Datum: 17. září 2011 9:54
Jméno: radek
IP: uživatel12079
 zdarec co musim všechno předělat abych měl na pinskovi 30w zapalování? diky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2011 16:06
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 rotor 30w, cívky, žárovky a trošku překopat elektriku
Datum: 16. září 2011 16:06
 Ahoj seso budeš mít někdy pojisky kastlíku na Pio, že děláš novinky tak mě jen zajímá jestli to není v plánu? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2011 21:56
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Toho kde je nářadí u Pionýra od Jawy 05 dál, takový šroubek to je.
Datum: 16. září 2011 21:56
 jakyho kastliku? na sedacku uz budou
Datum: 16. září 2011 10:07
Jméno: Jakub
IP: uživatel10419
 čau, řeším roblém se zapalováním na Jawě 05.. motorka měla čas od času problém startovat, když se zahřála. Nedávno jsem na ní ujel cca 12 km a po odstavení jsem motor už nenatočil. První jsem šel po palivu, ale tím to není a zdá se, že neháže jiskru. Dal jsem tam novou svíčku (N15YC) a bez efektu. Mám klasické zapalování s magnetem a třemi cívkami. Přerušovač mi nejiskří. Chtěl bych se zeptat, jestli je nějaká osvědčená metoda, jak poznat, že je v háji kondenzátor. Jelikož je u nás dostupnost dílů mizerná, tak bych ho chtěl zkusmo nahradit jiným. Nevíte někdo jaká je jeho hodnota a jaké napětí by měl snést? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2011 11:43
 očisti to mezi kladívkame jemným smirkem a uvidíš jinak svíška by tam měla být správná brisk N 15C a pujde tam kondenátor i ze škodovky ale musí se upravit proto že má myslím 2 vývody taky na každym koncu vn kabelu ustřihni kousek a pořádně ho dotáhni jak u fajfky tak u indučky a uvidíš pokud furt nic sundej fajfku pokud konec káblw hází chby je ve fajfce
Datum: 16. září 2011 11:43
 čus draci když si koupím pincka se vším všudy a chci ho přihlásit na mě tak původní majitel mě dá kupní smlouvu, dá mě papíry a ?? já ho mám kde přihlásit? a co pojistka musím platit zznovu nebo mám jít na stk? jak se to dělá? sry za stupid dotaz v těhle věcech se neorientuju.. kolik to cca stojí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2011 14:42
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 díky moc
Datum: 16. září 2011 14:42
Jméno: Jakub
IP: uživatel10419
 čau,
pro úspěšný přepis potřebuješ mít:
1. platné povinné ručení (mělo by být jedno jestli na sebe nebo pův. majitele) a zelenou kartu od něj .. nejlevnější je od ČSOB a dá se uzavřít i přes internet, ještě levnější ti mohou dát nějací makléři
2. platnou STK. Buď můžeš udělat STK čerstvou na své jméno, nebo pokud motorka má STK, stačí ti na stanici STK evidenční kontrola, která je levnější.
3. s malým, velkým TP, pojistkou, dokladem o STK, nebo evidenčce a SPZ(pokud moto už má) půjdeš na obor dopravy ve tvém městě (resp. do toho, pod které spadá obec ve které máš trvalé bydliště). Tam vyplníš formulář o odhlášení vozidla z původního majitele na sebe a o registraci na sebe (většinou mají přímo na úřadě vystavený vzor, jak vyplnit).
Ceny si přesně nepamatuji.. povinné ručení na rok se dá udělat cca za 200kč, evidenčka vyjde max. na 150kč, přepis by měl být cca za 400Kč. Tak počítej mezi 750 a 1000 kč za vše. Pokud nemáš povinné ručení na sebe, je moudré si jej udělat. Dá se čekat, že původní majitel ručení hned po přepisu zruší. Kdyby si v té době neměl uzavřené svoje, začne ti naskakovat za každý další den dost vysoká pokuta.
Datum: 16. září 2011 9:29
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12445
 Jak je na některých svičkách (novjejších) ty čepičky dřív byly jakože šroubovací a vyděl sem že se to prodáva třeba svíčka a vedle toho je an fotce ta čepička vedel svičky takže se dá nějak sundat či vyšroubovat? a jinaks e svička BRISK SUPER Stejná jako BRISK?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2011 7:34
 Sú aj také sviečky z ktorých to nesundáš... na to sú iné fajky
Datum: 16. září 2011 7:34
 brisk supr je prostě brisk.. jinak asi u všech svíček je ta čepička a dá se tam buď dát nebo vyšroubovat ( je tam závit)
Datum: 16. září 2011 6:53
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12445
 Dobrej ptám se na tohle dne sem jel do prudkého kopce na 1 asi 1km před tím sem jel delší trasu a zakouřilo se z motoru a ja si říkal Ok nechám vychládnout a bude Ok a Ejhle nejede dobře chci vyměnit svičky svička vystřelí z hlavy tak si všimnu stržený závit tak vyměním hlavu valce svíčka jde Ok a a dáva jisku sice menší ale dává udělalo to jen takové menši nastartovaní a kouř nevím z čeho a smrad který sem po doby jezděni na fichlu nidky necítil takže ?  budu rád za každý sebenši nápad
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2011 21:44
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Zdarec, skontroluj jestli ti nepodfukuje hlava, je docela možný že ano protože mě se to jednou stalo a ten zápach s toho byl taky nějak divný.. stačí když teď sundáš hlavu skontroluješ jestli kolem dosedací plochy bude olej nebo nespálená směs.. zároveň mužeš skontrolovat kroužky to je taky docela možný pokud máš 3 kroužkovej píst po delší cestě toho má sám o sobě dost. hodně zdaru!
Datum: 18. září 2011 21:44
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12445
 nakopnou jde tak tak šel i předtím a když to chci roztlačit tak motor se točí upe v klidu
Datum: 16. září 2011 9:06
 připečené kroužky, zadřený motor .. jde pincek těžko prošlápnout? jestli jo tak si to zdařel.. udělej výbrus a zajeď to
Datum: 16. září 2011 6:54
Jméno: Specimen
IP: uživatel9991
 Ahoj draci, mám doma pionýra, jezdím na něm dalo by se říct velmi často (škola, s přáteli) Je zajížděn na silnicích a lehce sjízdných polních cestách. Ale stále více je znát, že stárne motor. Před rokem se půlil, měnila se spojka, prim. řetěz, ložiska s gufery a 13. sek. kolečko. Na výbrus ale už nebyly prostředky. Ale ted´ jsou a proto se ptám: Jaká je nejvhodnější úprava, aby byl výkon lehce nadstandardní, než je klasika? (Můj pincek má stále výbrus 38:00 a je z roku 63). Nechci žádný závodní speciál, jen silného pincka na cestování. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2011 10:27
 Napiš mi mail,vymyslíme pro tebe vhodnej válec.
Datum: 16. září 2011 10:27
Jméno: Specimen
IP: uživatel9991
 Klika je po repasi
Datum: 15. září 2011 21:23
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12445
 Novou kliku s jehličkovým ložiskem nový výbrus když nechceš aby ti to pídilo stači třeba jen 39 nebo i 38,25 samozrejme nový píst a máš to protože je možne že tam máš už škrábane ve válci od pístu a když budeš mít nová výbrus píst pojede hladčeji
Datum: 15. září 2011 21:10
Jméno: alenotak
IP: uživatel12444
 Zdárek, chtěl bych se zeptat : Pomůže snížení hlavy u pionýra 20, aby měl větší sílu do kopců? Narovině mi jede jako dáběl, ale jakmile přijde kopec je zle a musím podřazovat i při menších kopcích. Předem děkuju za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2011 21:24
Jméno: standa
IP: uživatel12446
 serid filtrbox s karburátorem.....hodne se to zmeni k lepsimu
Datum: 15. září 2011 21:24
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12445
 Rovnou tam dej jednácti kolečko rychlost an rovince se sníži cca o 5 km ani nepoznáš
Datum: 15. září 2011 21:16
 nenapsal jsi z jakeho kvaltu na jaky musis podřadit.
Datum: 15. září 2011 21:10
Jméno: alenotak
IP: uživatel12444
 Mám vše v originále, takže tam mám 3 kroužkovej píst. A třinácti zubý kolečko zkusím 12.Děkuju za odpověď.
Datum: 15. září 2011 20:48
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12445
 Jestli nemáš 3 kroužkovej píst tak si ho dej zas záleži na co chceš mít fichtla rychlost nebo síla na rychlost máš jednokroužkový píst treba 15 zubové sekundární kolečko a když do síly tak 3 kroužkouvej a 11 zubový sekundáro a třeba vetší rozetu a nebo enchat zlatej střed jinak hlava spíš zváši spotřebu ale jede o trošku líp ani to moc nejde poznat musel ybs mít úprav více
Datum: 15. září 2011 20:40
|



|