slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau mam čz 175/450 překopanou na cross. Zapalko je z pařeza takže samozřejmě chytá jen na roztlač. Chci s ní jezdit taky v zimě a tam by bylo roztlačování problém. Chtěl bych tam dát baterku, ale jen pro start na nakopavačku po nastartování bych to chtěl přes přepínač přezvaknou na zapalko z pařeza. ( prostě zapojit dva zapalovací okruhy) Baterku chci fakt jen pro starty takze samozřejmě dobíjení neřešim :-P Podle mě by o mělo fungovat, ale cci se zeptat jestli s tim mate nekdo zkušenosti a zda v tom někde neni zakopanej pes.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2011 16:35
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: kubiq      IP: uživatel12465    
Určitě ti na mail dám vědět.. napíšu ti jak je karbec osazen atd.. + výfuk a nějaký drobnosti ohledně sání na kterým jezdím.. ale až budu mít více času, jsem ve skluzu přivezli mi novou obývací stěnu a ještě přestavuji, starou musím zlikvidovat tak momentálně nestíhám ;-) pak se ti ozvu ;-)............. Ale fakt pěkná práce veřejně chválím, všem doporučuji =)
 
 
Datum: 24. září 2011 16:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12483    
To jsem moc rád....drbal jsem se s nim dost dlouho,tak aby nejel :-D Písni mi na mail,rád bych se dozvěděl jak to máš osazené a nastavené a kupříkladu jaký rychlosti to při dannym převodu dosahuje....bylo to dost experimentální,protože sem věděl jak se to bude chovat v 50ccm....ale ta šedesátka nikdy před tebou nebyla zkoušená.....a už hlavně kvůli tomu jsem rád,že to plní očekávání ;-)
 
 
Datum: 24. září 2011 12:25
 
 
 
 
Jméno: kubiq      IP: uživatel12465    
Standa: jasný.. tak já to neřeším když to chci projet tak stím drknu a je.. brzy se stejnak dočká jiného zapalování.. na nakopávačku by to bylo fajn ale bohužel.. Jinak odbočím od tématu.. válec od tebe stále ožívá..už jsem změnil i trysku.. a jede pořád jak víc a víc nakopnutá střela.. To seriový koleno to opravdu brzdilo.. najeto na válci zhruba 5,5 hodiny a pohodička =)
 
 
Datum: 23. září 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8213    
Ok,ok.....běží slušně....k tý nakopávačce.....skracenim se změní jen "razance" při nakopávání,ne převodový poměr.....nevím jak ti poradit....to horší chytání je ale fakt způsobený tim,že tyhle bezkontakty dávaj až nad 1000ot/min....jestli na strčení blafne,tak to neřeš....
 
 
Datum: 23. září 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: kubiq      IP: uživatel12465    
Standa: Nejsem si jistý od jakých otáček tyhle bezkontakty fungují..ale pokud budu brát v úvahu, že až od 1200ot/min tak tedy by mě zajímala jiná věc.. Jakých otáček lze na motoru 477 bez zkrácené nakopávačky dosáhnout ? popřípadě okolik by musela být zkrácena, aby při kopu zapalování hodilo jiskru, jelikož Občas jsem schopen tento motor nakopnout, pokud ne tak ale nemusím vynaložit větší námahu pro start motoru.. Jsem schopen tam kopnout za 2 a na 5 metrech motor už běží.. Jinak nevím na jaké otáčky mám volnoběh nastavený..jelikož nemám na motoru otáčkoměr, mám pouze starší video ze zkoušky zápalka kde je chod motoru vidět a slyšet.. a příliš vysoký mi nepříjde možná se mílím, posud sám http://www.youtube.com/watch?v=oFtbDuKXyuw&feature=channel_video_title ovšem to byl začítek dneska motr vypadá malinko jinak, má jiný vůfuk atd a otáčky mám ještě o něco níž a nechcípá..Takže účel zatím plní, motor šlape, a pozitivní je že zápalku nevadí voda..
 
 
Datum: 23. září 2011 15:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8213    
kubiq: bezkontaktní zapalování který jsi vyjmenoval sice fungují bez jakéhokoliv zdroje,jsou supr,ale myslím že všechny jmenované dávají jiskru až od 1200 ot/min....čehož u velký jawy docílíš až v rychlosti,který se musí dosahnout aby jawa chytla na roztlačení s vybitou baterkou(relé sepne taky v 1200ot/min)....to je to hodně rozběhnout na dvojku a pak tam vrazit jedničku....jenže 1200 ot/min jsou dost vysoké volnoběžné otáčky pro velkou Jawu.....já bych řekl že je to na prd :-(
 
 
Datum: 23. září 2011 12:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hele připomen se mi na mail.. schema sem nasel (mam to na papiru)... tak kdyz se pripomenes tak ti to zitra poslu..
 
 
Datum: 22. září 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za rady. standa: přesně tak jsem si to myslel bud jeden tripolohovej vypinyc nebo dva dvoupolohace kolibkovy. kubiq: jako asi jo- kdyz by byl novej rotor( jako nabitej) tak by to asi slo- ale rotor ani nvm kde dat nabit- to je jedno. Ja to nakopnul na kick asi trikrat z mnoha pokusu( za studena) za tu dobu co ji mam- ale ted uz roztlacuju- je to jisty. Kamos ma na kejve 25 z pionyra a musi taky roztlacovat - a vic jak já. Mě to na kick hodi jednu jiskru kdyz se povede tak i dve :-) JAWA_ceZetak: kdyby jsi to mel uz vymysleny to schema a byl bys ochoten mi ho poskytnout ( mam to vymysleny- ale pro mou kontorlu abych neco nezblb) tak my to pls posli na mail provaz.honza@seznam.cz děkuju
 
 
Datum: 22. září 2011 13:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jde to udělat... měl jsem to tak udělané... snad schema někde najdu.
 
 
Datum: 22. září 2011 13:03
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Standa : Jo tak o štěstí to samozdřejmě bude také.. ale zápalko z pařeza mi opravdu jelo jak na 477, kam jsem nakonec dal bezkontakt, tak na motoru 250 kývačka..i jiných kde jde také nakop.. jak studený tak teplý motor.. Když jsem zkoušel zápalko z novějších typů jako jsou 21 atd.. tam jsem na tento problém který si měl narazil také.. To nefungovalo.. Jinak k nakopávání, nakopávačku jsem nezkracoval ani najednom a šlapali všechny motory.. a to jsem zkoušel asi 6 zápalek za pařeza.. a po nandání dobitého rotoru opravdu šlapali všechny ;-) Nevím jak si to vyložit ale asi jsem měl kliku. Můj momentální poblém spočívá spíš v bezkontaktu použitého na motoru 477.. nevím zdali je to bezkontak z motorovky, skačky, minibike nebo něčeho podobného, kdyžtak ti dodám foto, jetli to poznáš.. tam ano tam mám podobný problém, nakopávačka rotor neroztočí natolik aby chytla na kop.. tam mám bohužel zatím smůlu.
 
 
Datum: 22. září 2011 12:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12476    
kubiq: Máš holt štěstí....před cca 10 lety jsme na 477 zkoušeli jak zápalko z 555 tak zápalko z 21(20 i 30W),kopnu jsme zkrátili,aby měla rychlejší krok,ale stejnak se stalo málo kdy,že to blaflo na první,na druhý.....studený málo kdy......teplý jo.....seřízená byla.....zapalování tam byly dávanaý na zkoušku a byly vyndaný z funkčních strojů,který chytali na první.....obecně je to normální,že se musej velký jawácký motory se zápalkem z pařeza roztlačovat....je tam 2x pomalejší převodovej poměr pro nakopávání než u pionýra.....
 
 
Datum: 22. září 2011 12:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12476    
chvíli jsem nad tim komplexně přemýšlel...tak jo.....šlo by to....na kabel od zapalovácího vinutí ke kladívku přivedeš plus z baterky a do toho místa dáš/zapojíš/vyvedeš někam bokem 3 polohovej vypínač/přepínač aby na jednu polohu šlo do kladívka zapalovací vinutí/baterka odpojena,na druhou polohu motor chcípnul(vše odpojeno od kladívka) a na třetí polohu šel do kladívka plus z baterky/vinutí odpojeno .....ta druhá poloha je jak pro jistotu,aby se nepotkalo na kladívku vinutí s baterkou a za druhé aby to šlo chcípat....
 
 
Datum: 22. září 2011 12:27
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak jeden důvod bych viděl v špatně seštelovaným zápalku , nebo už má slabí rotor.. mám totiž taky zápalko z pařeza na tomto motoru s tím, že jsem nechal dobít magneto za 200.. a chytá mi to na první až 2 kop.. uplně v pohodě, stačilo to jen poladit...v životě jsem to neroztrkával !
 
 
Datum: 22. září 2011 12:27
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 05.06.2025 4:38:26 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu