 čus draci jak mam posklsdat motor na fichtla 21 aby me jel trochu rychles 60-80 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2011 12:29
Jméno: standa
IP: uživatel12516
 Bakoun
Datum: 01. října 2011 12:29
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Ja pouzivam misto tachometru otackomer a rychlost si prepocitavam. 3-ka, 13-zuby kolecko a 7000 ot/min neco kolem 70km/h a to je to akorat sestelovana mrdka na zavody seriaku... Jen slicovany kanaly, volne se tocici loziska, klika, svicka zaroven se spalovakem! a slicovany prechody v karbci. Co je HODNE dulezity je vyfuk. koleno, nejlepsi je stary nezasrany a nepobouchany, co am vnitrni prumer opravdu tech 26mm, dnesni repliky maji i pod 25mm a bodejt by to pak jelo.
Datum: 01. října 2011 8:33
Jméno: standa
IP: uživatel12513
Datum: 30. září 2011 22:59
 mám 05 s prvním výbrusem (jednou zadřený, ale na volnoběhu, takže pozůstatky žádné) totálně vylítané snad ještě původní ložiska, klikovka a futro totálně na sra*ku, po rovině to dá tak 60km/h, do kopca neskutečný tah  , z kopce tachometrových až 80km/h, ale těm tachometrům se moc věřit nedá... osobně mám zkušenosti s tím, že jsem měl vyběhané kroužky a tacho se dal dostat až na nějakých 90km/h... tak do 40km/h ukazoval jak štak a pak se ta výchylka zvětovala a zvětšovala.... vyměnil jsem kroužky a nestačil jsem se divit, jak se tachometr vzpamatoval a ukazuje minimálně do 60km/h dobře...
Datum: 30. září 2011 14:57
Jméno: sefcik.jan
IP: uživatel10585
 Je ale potřeba si uvědomit, že i když dáš motor do kupy, tak prvních 600km nebude jezdit víc jak těch 55km/h, ale to je holt záběh.
Datum: 30. září 2011 11:14
Jméno: Ivo
IP: uživatel12510
 Já mám 20 koupil jsem ji ve strasném stavu podle mého pokavaď si pořádně vyčístíš karburátor nastavíš si dobrou hladinu v plovákové komoře vypálíš vejfuk a koupíš nové pístní kroužky tak ti to tech 60 pokud máš i převodovku v zachovalém stavu... já tam mám druhej výbrus je tam už asi hodně dlouho po předchozím majiteli píst mi doporučovali vymenit je prej hodně vyběhanej ale na to nemam prachy tak jsem koupil jen ty kroužky a ty mi pomohli asi nejvíc dám tech 65km/h-70km/h na rovince
Datum: 30. září 2011 10:39
 já mám tu zkušenost že čím horší motor tím víc jede  respektive po rovině nebo z kopce když je vyběhanej válec a všechno má nějakou vůli to docela upaluje  horší je jak přijde kopec....ostatně kdysi kolovalo po internetu že vychozená sériovka na neutrál vytočí až 11 tis. otáček což nedá ani můj speciál  určitě GO a dobře zajet výbrus  to že by někdo schválně zkoušel vyběhaný válce a potom se ptal že mu praskly kroužky a nebo něco jinýho tak ať to nezkouší,,,takovej motor je nespolehlivej
Datum: 30. září 2011 8:06
 přesně jak píše čezeťák.. jinak jestli jsi zkušenější tak si můžeš zvětšit třeba výfukovej kanál atd.. ale základ je ta GO a dobře to zajet.... já mám 21, už sem se na ní párkrát vysekal, stav celkem hroznej, spojka už má tendenci prokluzovat a maximálka je na rovince kolem 70Km/H.. proč,? MOTOR ve výborném stavu, ok ložiska, nevyběhanej válec a dobře zajetý...
Datum: 30. září 2011 7:13
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 mě třeba mustang jede 75km/hod a je jenom po celkovy GO motoru (nova klika, novej vybrus-dobře zajetej a samozřejmě ložiska, gufera atd...) nestaci mi většina simsonů....
Datum: 29. září 2011 21:45
 mam ho ted po go celyho
Datum: 29. září 2011 21:16
 motor kompletně po GO, dobře zajetý, s nefoukanýma kolama a nepřibržďujícíma brzdama tech 65 dá v poho.. pokud máš vergl s měkýma kolama, ložiska v kolech taky KO, neseřízené brzdy a motor po smrti tak budeš rád za 50ku
Datum: 29. září 2011 20:31
Jméno: hh
IP: uživatel12506
 tak jak má bejt
Datum: 29. září 2011 20:22
|



|