 cau lidi, vyděl jsem už pár fotek jak si někdo nechal stočit náboj kola na fichtla, ve prostředku, mě se to líbí ale chtěl bych vědět jestly to
vydrží při větší rychlosti, např. 80 kmh? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2011 21:19
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jenco: ja nic o papiru nepsal psal jsem ze mam konkretne takovou zkusenost tak priste cti za strizliva aby sis nic nedomyslel... bohuzel pokud sis vsiml
tak lide nejsou stejni-> jsou ruzni... to sami plati i stylu jizdy.. (jizda na lachtana a pod.) Jinak troufam si tvrdit ze spatne nic neni pac oblozeni mam taky ulozenky.
Jinak pro priste se rid tim co mas na fichtlu ty a jak ti to funguje a ne podle nekoho jineho, vis kulovi jak on to pocituje (reakce na jawaracing)
Datum: 11. října 2011 21:19
 ja som to chcel stočiť ale nemám sustruh pak som to nedal sustruznikovy... njn.. ale tie pakny z 90 mám aj v predu aj v zadu zohnal som nové uloženky, nádherne to brzdí! prednú brzdu mám komplet z jawy 90, má to iný brzdový klíč ako keby sa stým dalo presnejšie brzdiť,
Datum: 11. října 2011 20:31
Jméno: standa
IP: uživatel12579
 Konkrétně Petr Adamec na přednim bubnu moc nenajel.....jeden a půl sezony a už tam měl kotouč, rok na to letěl pryč i zadní buben z fichtla a místo něj tam nacpal úplně z jiný motorky.....ale Jenco má pravdu....a já sem to řikal taky...když se bubny protočí na soustruhu a daj se pořádný širší pakny,tak to chodí.....Hlavně jsem nechtěl vůbec debatovat o tom,komu jak vadnou brzdy.....chtěl jsem reagovat na to,že odsoustružením tech "chladících" výčnělků se nestane vůbec nic co se týče nějaké účinnosti brzd....
Datum: 11. října 2011 20:23
 Ďakujeme.. teoriu sme vedeli, "čo funguje na kúsok papieri nemusí fungovať v praxi", vydrží to aj 90 až 100km/h dokonca aj nad 100km/h, a brzdiť to bude furt, keď to jawaracing 50 to používa na závodoch, a pri tom nič nepíše o tom že by to bolo špatné, a ty to cítiš a keď ubrzdíš fichtla z 60km/h a prehrievajú ti brzdy atp. chyba bude inde
Datum: 11. října 2011 20:04
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Vpoho... abys pochopil : vadnuti brzd je u me (a podle dalsich snad taky) to, ze brzdy brzdej... a az se dostanou za krityckou zonu prehratim tak prestanou brzdit
(ne uplne ale je znacne citelnej pokles)... nastava regenerace (ochlazeni) a zase brzdej... to je u me ,,VADNUTI'' hold ten problem je vsude i u kotouce...
proto kluci pri STUNTu na simech (50ccm a nemusí to bejt kruzitko) s s53 vidli osazujou kotouce pancirema aby nemackaly ,,hov*a'' Jinak dík za radu s tim co
vsechno udelat... pro me je ale zbytecna jelikoz ja taky nejakej patek jezdim na motorkach...
Datum: 11. října 2011 17:49
Jméno: standa
IP: uživatel12579
 Nechci rejt,ale to jak fichtl brzdí/nebrzdí je samo o sobě způsobeno ne moc dobrou koncepcí brzd....a nějaký vadnutí brzd....promiň....pochopil bych to,kdybysme se bavili o nějaký starý okružní silnici z dob totalismu,ale určitě ne u fichtla.....to žebrování tam asi má nějakou setinovou účinnost,ale rozhodně bych ji nepřisuzoval nějaký významný "vadnutí" brzd....prostě ste jeli dva z velkýho kopce a ty si utavil brzdy.....to zas muj názor..... když chceš na fichtlu jezdit rychle a nebezpečně,tak nad 85km/h dej na předek kotouč.....do tech 90km/h se to sice dá i s blbě brzdícíma brzdama,ale je tam ten háček,že furt musíš myslet dopředu a předvídat.....co by se mohlo stát atd....hlavně pokud máš v úmyslu na nějak extra upravenym fichtlu jezdit takle rychle,tak doporučuju dokonale srovnat rám aby kola byly ve stopě,použít měkčí gumy pro lepší přilnavost a rozhodně vyhodit origo přední vidli a její uložení.....to i když se pečlivě repasuje,tak je to při brždění z 90km/h jak vibrátor......
Datum: 11. října 2011 16:51
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Moje osobni zkusenost je jina, nemel jsem problem udelat ovalitu bubnu. Jinak i pres to, ze mam na pionyru zebrovani ciste tak
pocituju vadnuti predni brzdy pri delsi jizde z kopce a dobrzdovaní do sikany ( ve 2 lidech je to znacne horsi) kdyz uz jsem to jednou fakt fest prehnal tak buben zacal kopat,
oblozeni zeskolvatelo a brzda prestala reagovat (jako by si ji povolil). Takze tod moje zkusenost. Osobne me je to fuk co si stim chce delat ja jen reagoval na otazku a timto
jsem i autora pripravil na nejhorsi. Hlavne at stim nejezdi na Grossglokner...
Datum: 11. října 2011 13:58
Jméno: standa
IP: uživatel12570
 Náhodou designově je to hezký......celkově když se utočí náboje kol do hladka tak jsou designově hezký....a když se použijou hladký pukličky/brzdový štítty z posledního modelu 05 a vyleští se to,tak je to něco úžasnýho.....jen muj názor....pevnost a vadnutí bych do toho netahal.....bavíte se tu o kravinách.....hlavně když už ti to budou lízat soustruhem,tak nezapomente líznout i vnitřek bubnu a kup nový větší brzdový pakny(na utočenej buben ideální na Jawu 90) ať to i pořádně brzdí.....pak s tim jezdi klidně 90,,,,,standa
Datum: 10. října 2011 15:16
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Tak jako je to ,,maso'' navíc, takže jistá výstuha to je, ale konstrukční záměr je pouze v chlazení. Každopádně bude ti vadnout předek při častém brzdění
(tvůj boj, ty si namlátíš) Pokud můžu poradit tak to nech tak jak to je pouze to pořádně vyčisti a vylešti. Akorát budeš ničit dalši origo součástku pína a
při případném dávání do origa budeš muset měnit. Takovej počin bych chápal na showbike kde to jen stojí a lidi se kochaj, ale na běžné ježdění k ničemu a na
závodění? UŽ VŮBEC -> Bez ůprav je to k ničemu a spíš to škodí
Datum: 09. října 2011 21:07
Jméno: petys
IP: uživatel1883
 zdar hoši mám stočený bubny na mým závodním fichtlu to že by se nějak deformovaly nebo praskly není pravda,a když je to stočený tak to na tom chlázení moc neubere
Datum: 09. října 2011 21:05
 mě to řikal děda že to tam musí být kvůli zpevnění, jinak že mi to tam muže prasknout, je to pravda?
Datum: 09. října 2011 20:19
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Proč by to nevydrželo? Akorát se ti bude hůř chladit brzda a budeš strácet brzdný účinek... Kdo to dělá, tak si dává chlazení z boku
Datum: 09. října 2011 19:55
|



|