slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: andrewop89      E-mail:      IP: uživatel12545    
cau lidi, vyděl jsem už pár fotek jak si někdo nechal stočit náboj kola na fichtla, ve prostředku, mě se to líbí ale chtěl bych vědět jestly to vydrží při větší rychlosti, např. 80 kmh? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2011 21:19
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
jenco: ja nic o papiru nepsal psal jsem ze mam konkretne takovou zkusenost tak priste cti za strizliva aby sis nic nedomyslel... bohuzel pokud sis vsiml tak lide nejsou stejni-> jsou ruzni... to sami plati i stylu jizdy.. (jizda na lachtana a pod.) Jinak troufam si tvrdit ze spatne nic neni pac oblozeni mam taky ulozenky. Jinak pro priste se rid tim co mas na fichtlu ty a jak ti to funguje a ne podle nekoho jineho, vis kulovi jak on to pocituje (reakce na jawaracing)
 
 
Datum: 11. října 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja som to chcel stočiť ale nemám sustruh pak som to nedal sustruznikovy... njn.. ale tie pakny z 90 mám aj v predu aj v zadu zohnal som nové uloženky, nádherne to brzdí! prednú brzdu mám komplet z jawy 90, má to iný brzdový klíč ako keby sa stým dalo presnejšie brzdiť,
 
 
Datum: 11. října 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12579    
Konkrétně Petr Adamec na přednim bubnu moc nenajel.....jeden a půl sezony a už tam měl kotouč, rok na to letěl pryč i zadní buben z fichtla a místo něj tam nacpal úplně z jiný motorky.....ale Jenco má pravdu....a já sem to řikal taky...když se bubny protočí na soustruhu a daj se pořádný širší pakny,tak to chodí.....Hlavně jsem nechtěl vůbec debatovat o tom,komu jak vadnou brzdy.....chtěl jsem reagovat na to,že odsoustružením tech "chladících" výčnělků se nestane vůbec nic co se týče nějaké účinnosti brzd....
 
 
Datum: 11. října 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ďakujeme.. teoriu sme vedeli, "čo funguje na kúsok papieri nemusí fungovať v praxi", vydrží to aj 90 až 100km/h dokonca aj nad 100km/h, a brzdiť to bude furt, keď to jawaracing 50 to používa na závodoch, a pri tom nič nepíše o tom že by to bolo špatné, a ty to cítiš a keď ubrzdíš fichtla z 60km/h a prehrievajú ti brzdy atp. chyba bude inde :-)
 
 
Datum: 11. října 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Vpoho... abys pochopil : vadnuti brzd je u me (a podle dalsich snad taky) to, ze brzdy brzdej... a az se dostanou za krityckou zonu prehratim tak prestanou brzdit (ne uplne ale je znacne citelnej pokles)... nastava regenerace (ochlazeni) a zase brzdej... to je u me ,,VADNUTI'' hold ten problem je vsude i u kotouce... proto kluci pri STUNTu na simech (50ccm a nemusí to bejt kruzitko) s s53 vidli osazujou kotouce pancirema aby nemackaly ,,hov*a'' Jinak dík za radu s tim co vsechno udelat... pro me je ale zbytecna jelikoz ja taky nejakej patek jezdim na motorkach... ;-)
 
 
Datum: 11. října 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12579    
Nechci rejt,ale to jak fichtl brzdí/nebrzdí je samo o sobě způsobeno ne moc dobrou koncepcí brzd....a nějaký vadnutí brzd....promiň....pochopil bych to,kdybysme se bavili o nějaký starý okružní silnici z dob totalismu,ale určitě ne u fichtla.....to žebrování tam asi má nějakou setinovou účinnost,ale rozhodně bych ji nepřisuzoval nějaký významný "vadnutí" brzd....prostě ste jeli dva z velkýho kopce a ty si utavil brzdy.....to zas muj názor..... když chceš na fichtlu jezdit rychle a nebezpečně,tak nad 85km/h dej na předek kotouč.....do tech 90km/h se to sice dá i s blbě brzdícíma brzdama,ale je tam ten háček,že furt musíš myslet dopředu a předvídat.....co by se mohlo stát atd....hlavně pokud máš v úmyslu na nějak extra upravenym fichtlu jezdit takle rychle,tak doporučuju dokonale srovnat rám aby kola byly ve stopě,použít měkčí gumy pro lepší přilnavost a rozhodně vyhodit origo přední vidli a její uložení.....to i když se pečlivě repasuje,tak je to při brždění z 90km/h jak vibrátor......
 
 
Datum: 11. října 2011 16:51
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Moje osobni zkusenost je jina, nemel jsem problem udelat ovalitu bubnu. Jinak i pres to, ze mam na pionyru zebrovani ciste tak pocituju vadnuti predni brzdy pri delsi jizde z kopce a dobrzdovaní do sikany ( ve 2 lidech je to znacne horsi) kdyz uz jsem to jednou fakt fest prehnal tak buben zacal kopat, oblozeni zeskolvatelo a brzda prestala reagovat (jako by si ji povolil). Takze tod moje zkusenost. Osobne me je to fuk co si stim chce delat ja jen reagoval na otazku a timto jsem i autora pripravil na nejhorsi. Hlavne at stim nejezdi na Grossglokner...:-D
 
 
Datum: 11. října 2011 13:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12570    
Náhodou designově je to hezký......celkově když se utočí náboje kol do hladka tak jsou designově hezký....a když se použijou hladký pukličky/brzdový štítty z posledního modelu 05 a vyleští se to,tak je to něco úžasnýho.....jen muj názor....pevnost a vadnutí bych do toho netahal.....bavíte se tu o kravinách.....hlavně když už ti to budou lízat soustruhem,tak nezapomente líznout i vnitřek bubnu a kup nový větší brzdový pakny(na utočenej buben ideální na Jawu 90) ať to i pořádně brzdí.....pak s tim jezdi klidně 90,,,,,standa
 
 
Datum: 10. října 2011 15:16
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Tak jako je to ,,maso'' navíc, takže jistá výstuha to je, ale konstrukční záměr je pouze v chlazení. Každopádně bude ti vadnout předek při častém brzdění (tvůj boj, ty si namlátíš) Pokud můžu poradit tak to nech tak jak to je pouze to pořádně vyčisti a vylešti. Akorát budeš ničit dalši origo součástku pína a při případném dávání do origa budeš muset měnit. Takovej počin bych chápal na showbike kde to jen stojí a lidi se kochaj, ale na běžné ježdění k ničemu a na závodění? UŽ VŮBEC -> Bez ůprav je to k ničemu a spíš to škodí
 
 
Datum: 09. října 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: petys      IP: uživatel1883    
zdar hoši mám stočený bubny na mým závodním fichtlu to že by se nějak deformovaly nebo praskly není pravda,a když je to stočený tak to na tom chlázení moc neubere
 
 
Datum: 09. října 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: andreop89      E-mail:      IP: uživatel12545    
mě to řikal děda že to tam musí být kvůli zpevnění, jinak že mi to tam muže prasknout, je to pravda?
 
 
Datum: 09. října 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Proč by to nevydrželo? Akorát se ti bude hůř chladit brzda a budeš strácet brzdný účinek... Kdo to dělá, tak si dává chlazení z boku
 
 
Datum: 09. října 2011 19:55
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 5:13:49 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu