Jméno: hh
IP: uživatel10371
 čawec, nemá někdo zkušenost nebo neví, jestli futra v předních vidlicích pionýra přežijou komaxit? Když se budou vypalovat vidle se zasunutýma kluzákama? Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2015 21:58
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 Ty futra ti asi po komáči vypadnou,jako mě,ale radsi je dej ven předtím.místo toho dej na trubky podložky a stahni zavitovkou.
Datum: 13. ledna 2015 21:58
 To že ty kluzaky davas do komaxitu je parada. Ale jinak doporucuju ty futra vymlatit pred strikanim a vypalovaním- ja vytloukal futra u shoreliho pionýra, kde byli zataveny fest ze ani kluzaky nesli vyndat a to byla fakt priserna prace dostat ty futra ven, jak tam byli zataveny
Datum: 14. října 2011 9:54
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ano to přesně chci a zbytečný to nemam, naopak mi to zakreje vnitřek vidlí před pískem a práškovou barvou, jestli se futra deformujou je mi jedno, mam nový co tam stejnak dám, a v neposlední řadě to budu mít ve stejný barvě a povrchový úpravě se zbytkem motorky
Datum: 13. října 2011 22:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 proč by to nedal do komaxitu? treba ja mam komaxit zadarno tak taky davam veci do komaxitu,pozdra nasad radsi az po vypaleni
Datum: 13. října 2011 22:24
 ty jako chceš ten kusek (spodek) šavle házet do komaxitu?  nemáš to víc než zbytečný? pouzdra jdou do háje už tak při 200°C...
Datum: 13. října 2011 21:33
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 děkuju za reakci, ale zaprvý otázka zněla jinak a za druhý snad mi nechceš tvrdit že mam dát kluznou plochu kluzáků nebo vnitřek šavle do komaxitu? kluzák je tam zasunut po doraz/úchyt manžety, tudíž co se má dostat pod lak nalakované bude a naopak
Datum: 13. října 2011 20:59
 to rozeber! to máš jak kdybys stříkal složenou motku... děs a hrůza sotva to slyším...
Datum: 13. října 2011 20:47
|



|