slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  681  682  683  684  685  686  687  688  689  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Maťa      E-mail:      IP: uživatel12607    
zdar chlapi, chci se zeptat, koupi jsme jawučz 250 353 rv. 1959 a je tam dodělaná převodovka, tak se chci zeptat jestli v jinejch 250tkách je převodovka stejná odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2011 6:20
 
 
 
 
Jméno: Maťa      IP: uživatel12607    
takže třeba u jawy 250 353 (kývyčky) je pževodovka i ten spínač stejný ?\r\n
 
 
Datum: 21. října 2011 6:20
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Hřídele a kola jsou stejné u kývačky i panelky, kulisa řazení se liší provedením kontaktu pro spínač neutrálu.
 
 
Datum: 19. října 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
zdar hoši, tak sem o víkendu dělal ty přední teleskopy... poradili jste mi ať nahřeju tlumivku a prostrčim horký těma pouzdrama... zaprvé bych to tou horkovzduškou musel nahřívat nejmíň tisíckrát aby to prolezlo celym... a zadruhy se to pouzdro tim horkem smrsklo a lítálo v celym teleskopu... tak%že to budu muset udělat příští víkend znova.. už si radši půjčím výstru%zn=ik.. :-D :-D :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2011 9:36
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel12616    
ono dost záleží na futrch,,, jsou futra, který kdž nalisujete do trubky, tak do ní kluzák nedáte ani náhodou (v tom případě je nahřívání k ho*nu), ale měl jsem i futra, do kterejch by kluzák stěží vlezl,,, protožže jsem chvátal (druhej den jsme plánovali fichtltrip) a neměl jsem čas schánět výstružník, kluzák jsem fest nahřál a rychle pouzdra projel,,, vidlice už na moto nějakej pátek jsou a naprosto v pohodě,,, vůle zanedbatelná
 
 
Datum: 19. října 2011 9:36
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to dělal výstružníkem 22mm a stojí to zahovno... kolo lítá hůř než předtím....budu muset to udělat stavitelným na 21mm a doufat že se to rozchodí :-D
 
 
Datum: 18. října 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
mě to bylo divný od začátku... u jednohop incka sem to dělal výstružníkem a nádhera... kolo se do strany ani o milimetr nepohne a pruží krásněm ale u tohodle druhýho už sem ho neměl k dispozici.. no ale nic, budu ho muset nekde sehnat
 
 
Datum: 18. října 2011 5:09
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
četl jsem to, čekal jsem kdy někdo napíše že je to pičovina. ted už víš proč sem každou chvíli někdo píše že má šejdrem kolo když pouzdra vyměnil:-))))
 
 
Datum: 17. října 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
no já si taky řikal že to je vadný..ale koukni se o pár stránek zpátky...
 
 
Datum: 17. října 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to by mě zajímalo kterej jantar v dezolátním stavu tenhle způsob vymyslel.....
 
 
Datum: 17. října 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
no co jsem říkal... ;-)
 
 
Datum: 17. října 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: dan.23      IP: uživatel10444    
čau draci jak mam vištelovat karbec na čz 175 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: Spaga      IP: uživatel12252    
Jehlu dej na 3. zářez odshora, šroubek na bohatost směsi dotáhni a pak přibližně 3/4 otáčky zpět povol a šroubek volnoběhu pošteluješ až za chodu, nejlépe když to projedeš, aby byl motor zahřátý. Ostatní šroubky dotáhni. Případně zkontroluj, jestli dobře dosedá hrot plováku, aby ti nepropouštěl benzín. Pokud jsi karburaci třeba vyvařoval, tak je dobré lehce máznout olejem šoupátko (pak už to bude mazat benzín) a bowden by měl mít dostatečnou vůli, aby dosedalo šoupátko- je to slyšet, jak při ubrání plynu cvakne.
 
 
Datum: 23. října 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hh: :-D :-D :-D ale máš pravdu, karbec se nejlíp višteluje podle přýručki
 
 
Datum: 16. října 2011 22:05
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
podle přýručky
 
 
Datum: 16. října 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel11889    
čau draci tak jsem si po dlohý době složil fichtla. nastartuju he bez problému na 1 až 2 šlápnutí pak nasednu a jedu jede výborně táhne necuká ani ve vysokejch otáčkách prostě nádhera. ale jakmile se ohřeje pořád jede dobře ale pak ho chcípnu chci ho natočit a už ani ťuk ani na roztlačení tak ho tlačim domu asi 10 minut ho tlačim domu to mam asi ještě dva kilometry tak jsem ho zkusil roztlačit chytil a dojel jsem domu uplně v pohodě a takhle to je pokaždý prosím co to muže bejt. benzín teče jiskru hází pěknou modrou předstih ok prosím pomoc :-( :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
start cievka :-D:-D
 
 
Datum: 17. října 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
skus vyměnit kondík kladívko + start civku a uz by to melo slapat.
 
 
Datum: 17. října 2011 17:59
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Dělali mi to samý už sem nevěděl co stim tak sem si koupil nový kladívko kondík kontakt a zapalovací cívku a je to ok
 
 
Datum: 17. října 2011 6:55
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel8828    
pak mi napada jeste civka
 
 
Datum: 16. října 2011 23:39
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel8828    
Zdar,vypadá to na špatnou svíčku
 
 
Datum: 16. října 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel11889    
mam tam brisk n 15 c a zkoušel jsem i ngk z jinýho fichtla a pořád stejný :-(
 
 
Datum: 16. října 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: Miroslav      IP: uživatel10178    
máš tam asi moc teplou svíčku,se kterou to lépe chytá na studené starty,skus tam dát jinou
 
 
Datum: 16. října 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel8278    
zdravím,mněl bych dotaz,když budu kupovat nový píst tak mám vzít sebou do mototechny ten starej nebo mam vzít válec,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: DRAK      E-mail:      IP: uživatel12135    
teda díru
 
 
Datum: 30. října 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: DRAK      E-mail:      IP: uživatel12135    
taky se chystám jít koupít píst tak vezmu válec a když jednu hlavu zadělám tak ten píst má jít dolů pomalu že jo
 
 
Datum: 30. října 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12618    
Vem válec
 
 
Datum: 19. října 2011 14:54
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel8278    
na tom starým se my vytrhnuly ty oka co do nich de čep
 
 
Datum: 16. října 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prostě druhej výbrus :-) Proč vlastně kupuješ novej píst?
 
 
Datum: 16. října 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok, tak sem zas o něco chytřejší. :-)
 
 
Datum: 16. října 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel8278    
OK,díky,a když mam na pístu B2 tak to bude píst 38.45 ?podle tabulky?, ale radši to zmněřím a podle toho koupím ten správnej :-)
 
 
Datum: 16. října 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dneska se to už na A,B a C nedělí...
 
 
Datum: 16. října 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
tak asi nemáš... vždycky stačí rozměr (podiv se do krámku)
 
 
Datum: 16. října 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A taky by se měl kouknout jestli má A,B nebo C válec né? Protože mám doma píst i válec 0 výbrus, ale píst do válce nedostanu.
 
 
Datum: 16. října 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
nemusíš tahat nic, jen změř rozměr (výbrus) a je to...
 
 
Datum: 16. října 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: mumlos      E-mail:      IP: uživatel12510    
Čus draci někde jsem četl že abych splnil technickou tak musím mít na fíku brzdový světlo. Je to pravda a když jo tak kam a jak se zapojuje ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: mumlos      E-mail:      IP: uživatel12510    
Uf zdálo se mi to nějaky divny... dík
 
 
Datum: 16. října 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neni to pravda
 
 
Datum: 16. října 2011 19:00
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel12041    
Co může u pionýra Jawa 20 způsobovat, že neukazuje tachometr? Občas mi vystřelí rafička a chviku ukazuje a pak spadne a nebo spadne hned. Metry pomalu ukazují. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
Poškozený čryřhran náhonu ,ten je na obou koncích nebo zlomený náhon ale to jsem ještě neslyšel nebo porucha převodníku náhonu na rozetě-můžou být ustřihané čepy ale dají se udělat nové nebo právě na šneku co pohání náhon naopak vymačkané uložení do kterého se zasouvá právě ten čtyřhran náhonu nebo techometr ...začni kontrolovat z jenoho konce na druhý a určitě to najdeš všechno se dá jednoduše zkontrolovat ,rozebrat a složit nic na tom není.
 
 
Datum: 16. října 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: Stix      IP: uživatel11278    
No, sjetý zoubky tý ozubený hřídelky vzadu u náhonu tachomtru na rozetě.
 
 
Datum: 16. října 2011 19:14
 
 
 
 
Jméno: Pišta      IP: uživatel6617    
Zdravím,je mezi hřídelkou a bronzovým pouzdrem v motoru u PIO malá vůle nebo ne ?? děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2011 23:53
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
rozumná axiální u složeného motoru být může, dokonce musí (0,5mm), radiální by neměla být žádná, jinak vyz kolega pode mnou
 
 
Datum: 16. října 2011 23:53
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12602    
neměla je tam vlisované na těsno pokud už se hýbe tak uvažuj o novém pouzdru
 
 
Datum: 16. října 2011 13:59
 
 
 
 
Jméno: cross      IP: uživatel10178    
zdarte všichni po dlouhe době sem se sem podival a napadlo mě tady dat tohle sem zvědavy na vaše nazory :-) http://www.youtube.com/watch?v=l9E3BaKJ7EU odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2011 0:40
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel11975    
tak ten vyfuk je monstrokrutobrutalni,to musi pridat aspon 10 koní :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D takovou okapovou rouru tam dat .....panebože :-D
 
 
Datum: 18. října 2011 0:40
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
zajímalo by mě jek to s tim vejfukem jede
 
 
Datum: 16. října 2011 19:11
 
 
 
 
Jméno: mumlos      E-mail:      IP: uživatel12510    
Neasi monster nechapu.... Kdyby to pití bylo aspon dobrý ale takovej kentus fuj.. Jinak ten výfuk ulet dobrej učel/praktičnost 0 :-D
 
 
Datum: 16. října 2011 19:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dneska se na "monster" balí holky? :-D
 
 
Datum: 16. října 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omg tak ještě to nevidím až do konce a už musím napsat komentář nen MOnster to je otřes co všichni s tim monstrem máte si na tom ulitáváte nebo že to prpaguje ken block jo kdyby někdo trocha sledoval rally zjistil by že je to lama
 
 
Datum: 16. října 2011 18:23
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
výfuk je fakt pěkný úlet :-D:-D a jinak lak nic moc... nevím co říct...
 
 
Datum: 16. října 2011 14:19
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Co k tomu chceš říct? Bastl s motorem z 05, spousta reklamních samolepek a nesmyslný výfuk...
 
 
Datum: 16. října 2011 14:14
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12602    
Mustang jisku hází benzín k pístu jde a mustang ani neškytne? a při tom pořad jezdil potoms em an hodku zastavil nastartoval a škytl jen jednou a to bylo naposledy takže nevíte o tom někdo něco? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2011 15:39
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
proč ne..? viděl si někdy úchyt zápalka na pio? stačí jak se blbě dotáhne šroubek, nebo se prostě vyvibruje a problém je na světě... mě se též po čase pohne předstih (zatím jsem ale vždycky dojel, jen výkon byl jinde :-)
 
 
Datum: 17. října 2011 15:39
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel12518    
Dobře možná máš pravdu ... ale je mi divný že mu to jezdilo a najednou by to bylo předstihem...?
 
 
Datum: 17. října 2011 14:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mates: co všichni mají s předstihem? no to že když nastavíš špatnou hodnotu tak ti to nepojede nebo to pojede nahovno.. tak málo toho ještě znáš :-)
 
 
Datum: 16. října 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel12518    
Sklepni svíčku aby házela větší jiskru... mě to taky dělalo a bylo to tim :-) co máte všichni s tim předstihem :-D
 
 
Datum: 16. října 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
v tom případě předstih v tom případě http://lmgtfy.com/?q=jawa+50+p%C5%99edstih
 
 
Datum: 16. října 2011 14:15
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12602    
užs em skoušel svičky
 
 
Datum: 16. října 2011 14:02
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
to zapálování je bolest pionýru ;-) jinak může být svička v trapu... pod tlakem nemusí házet jiskru... takových tu mám ;-)
 
 
Datum: 16. října 2011 13:43
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12602    
ale že by takhle z ničeho nic? a jak to mám správně nastavit? :-) moc děkuji za ochotu
 
 
Datum: 16. října 2011 13:09
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1226    
predstih ?
 
 
Datum: 16. října 2011 12:58
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel12484    
zdravím přátelé pionýra, motor dostal ránu, a ted magneto chytá a zapalovací cívku, ted se ptám, (syn to má na naučení jen), musím to rozpulit, a vyrovnat kliku, či bude to fungovat jestli to tak ponechám, ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2011 19:28
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1226    
hele kdyz to nepojede tak bych vymenil klikovku a i mozna lozisko ... fichtl treba pojede ale nebude mit takovy vykon
 
 
Datum: 16. října 2011 19:28
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
Bohužel neporadím protože jsem nic podobného ješťě neslyšel ale to ten motor snad musel přejed tank...zkuste info v nějakém servisu.
 
 
Datum: 16. října 2011 19:26
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel12484    
to už právě nejde , s tím magnetem je pohnuto, a delá to jen v jednom místě, magneto se točí do šišata cca 1 mm , zajímá mě, jestli to pojede když si to pravidelně škrkne o cívku
 
 
Datum: 16. října 2011 18:16
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim, mohlo by staćit tu cívku povolit, nadzvednout (dát pod ní kus odztřižku z mlíka) utáhnout a papírek vysunout.
 
 
Datum: 16. října 2011 18:12
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel10563    
cus draci koupil sem si vidlu z hondy crm a je docela měká jak jí z tvrdit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: wepio      IP: uživatel10027    
Nalej tam PP90, JESLI TAM MÁŠ ŘIDKEJ MOTORÁK NEBO TLUMIČOVEJ TAK SE NEDIV...
 
 
Datum: 16. října 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nalít hustší olej
 
 
Datum: 16. října 2011 11:16
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel8278    
zdravím,mněl bych dotaz,estli by pionýr jel s výfukem z mnibike,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel8278    
ok jen sem se ptal :-)
 
 
Datum: 16. října 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
špatně..... chcěš na 50ku narvat výfuk ze 40ky
 
 
Datum: 16. října 2011 10:33
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel12477    
Zdarec chci sde zeptam budou ppo me chtit doplatit povinné ručení když to stálo v garáži 20 let a neplatilo se. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2011 17:26
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel12477    
díky moc
 
 
Datum: 16. října 2011 17:26
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne, nebudou, pokud nebylo povinný placený už před myslim rokem 1999, tak se nedoplácí
 
 
Datum: 16. října 2011 12:01
 
 
 
 
Jméno: da.23      IP: uživatel10444    
čau draci .. nevite nekdo čim to je ze se me furt pali zadi zarovička ?\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: ada      IP: uživatel10173    
dej tam 12v zarovky a mas po problemu..:-DD
 
 
Datum: 27. října 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: boban      IP: uživatel12655    
nazdar draku a nepálí se Ti i přední tlumené vlákno a obrysová žárovka? Mám na svém pařezu stejný problém a mám podezření na tlumivkum která je umístěna v parabole. Napiš
 
 
Datum: 25. října 2011 8:43
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel11670    
Máš na špatném místě cívky,jaký máš zapalko 20w nebo 30w?
 
 
Datum: 16. října 2011 9:06
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
To Jenco:Zdravím,nevím jestli ti přišel můj meil nějak mi to tu blblo tak tady kdyštak odkaz na toho pionýra: http://gtaisbest.rajce.idnes.cz/Jawka_50_20_1972/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2011 18:02
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
No jo nějak mi to tu blbne.Jinak díky.Musí se na něm přes zimu vyměnit ojnice protože to neuvěřitelně zvoní a taky to zrcátko no:-)
 
 
Datum: 17. října 2011 18:02
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
inak e-mail som nedostal :-)
 
 
Datum: 17. října 2011 17:15
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ďakujem za fotky, velmi pekná je :-) závidím
 
 
Datum: 16. října 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Nee
 
 
Datum: 16. října 2011 19:25
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Hm nechceš ho prodat ? :-D
 
 
Datum: 16. října 2011 0:28
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel12545    
čau draci, chtěl bych se zeptat, viděl jsem už na hodně fichtlech že na levym karteru vedle řadicího segmentu je malá dírka, nevíte na co je? díky ondra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
*převodovky*
 
 
Datum: 15. října 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Odvzdušnení převodvku...
 
 
Datum: 15. října 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec čím to může být,že mě strašně moc kape něco černého mezi kolenem a výfukem,mám nastartovanou jawu 21 3 minuty a je pod kolenem louže jak kdy bych vylil 250ml oleja a jawa 21 má najetí 200km od go dík moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 11:41
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
a ty si asi sketěl z višně ne? :-) karbon se vytváří docela rychle otázka je v jakém množství... záleží kolik maže a kolik mu to žere... pokud na nádrž najede dejme tomu 200km a maže to 1:25, tak by ses asi jó divil co to udělá....
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 11:41
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lukáši kolik jsi najel na pincku?asi 50 km že?za jednu nadrž se nic nezakarbonuje.a ta druhá nic nerozpustí.chce to jen tu správnou teplotu a vypálí se to.
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 22:34
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel11977    
já tam dávam mogul ts ,1:25,jehla na 2.zářezu a nic nechčije
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel12264    
aha... za 3min kaluž jak kdyby vylil 250ml oleje... si upad ne? nespálená směs... :-D:-D vtipálek někdo co?:-D a jinak k čemu je polosyntetika? je to střed mezi minerálem, který ti zasírá motor a syntetikou, která ty srajdy rozpouští... tak co to asi bude dělat když nalítá na plnou nádrž minerálu a pak bude mít plnou nádrž polosyntetiky.... si to zkus sám když to nejsi schopný pochopit... :-/
 
 
Datum: 17. října 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
Je to jen nespálená směs . Lukáš píše nesmysly .
 
 
Datum: 17. října 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pořádně vyčisti vejfuk a koleno, třeba ho vypal, to je je nejlepší a jezdi jen na jeden druh oleje.... Doporučuju ten mogul tsf.
 
 
Datum: 16. října 2011 12:53
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
říkám... dělá to to střídání minerálního a polosyntetikou... začni lít jedno nebo druhé a je jasné, že to přestane... (bud až ty rozpuštěné srajdy vytečou, nebo pokud zůstaneš u polosyntetiky, tak až ti vyčistí celý výfuk... :-D
 
 
Datum: 16. října 2011 10:03
 
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dávám Mogul tsf 1:33 :-D:-D
 
 
Datum: 16. října 2011 8:23
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
jawaman: já mažu 1:25 a nikdy jsem neměl podobný problém... neříkám že z toho nechčije nic, ale těch pár kapek za kdoví jakou dobu oproti tady tomu....
 
 
Datum: 15. října 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel12545    
to muže být tim že tam třeba dáváš hodně oleje a pak ti to blije, utěsni pořádně koleno s válcem a výfuk s kolenem
 
 
Datum: 15. října 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
pak se div.... minerál ti udělá v motoru karbon a polosyntetika ti ho začne rozpouštět (pak ti z toho lítají ty hnusy)
 
 
Datum: 15. října 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak já to střídám jednou minerální jednou polo syntetiku.
 
 
Datum: 15. října 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je vlastnost 2T motora
 
 
Datum: 15. října 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
nelil si do toho předtím nějaký minerální olej a teďka polo nebo plnou syntetiku?
 
 
Datum: 15. října 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel12601    
Cus draci,potreboval bych poradit..mam doma jawku 250 a kdyz ji chci nakopnout tak je porad sucha svicka...karbec vycisteny(vyvareny,profoukany kompresorem),nove krouzky..komprese je dobra a porad sucho..zkousel jsem ji roztlacet a nic ..kdyz jsem oddelal vyfukove kolena tak byl pist mokry ale jenom po krouzky...mam valec od kamose a rikal ze tam byli delane upravy...vyfukove kanalky byli o 1mm do vrchu zvetsene,prej by to melo jet lip ve vyssich otackach ale nikdy na ten valec nejel :-D nemuze to byt tim ? ale kdyz jsem svicku podlel tak to chytlo a chvilku to jelo..newite co by tomu mohlo byt ? diky moc ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2011 23:17
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
a nemáš náhodou píst a kroužky na jiný výbrus... :-D:-D
 
 
Datum: 19. října 2011 23:17
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel12601    
Gufero pod zapalkem je dobre...nemuze to delat na druhe strane ? pres labyrint ? ale rekl bych ze bude chyba ve valci uz bude vybehany..kdyz sem ty vyfukove kolena sundal a pistem jel do HU tak na vrchu ve vyfukovych kanalkach se delali bubliny od toho benzinu pac mezi krouzkama v DU je vůle asi 1,2mm ale kdyz vyjedu do HU uvrate tak je mezera mezi krouzkama mensi ...tak to ASI nejak profukuje mezi tema mezerame mezi krouzkama a nema to dostatecnou kompresi ? fakt uz newim co by tomu mohlo byt :-D !!! Díky za rady ! :-)
 
 
Datum: 19. října 2011 22:34
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel12606    
gufera jsou nove i tesneni ale pro jistotu se podivam jestli tam neni nejak blbe dane ;-)
 
 
Datum: 17. října 2011 13:26
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Vypadá to jako by tam nebyla spodní komprese a přefukama se směs nedostala do válce. Zkus dát nové gufero pod dynamo. Těsnění pod válcem a karburátorem je dobré?3
 
 
Datum: 17. října 2011 7:13
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel12601    
fajka byla odpojena,pac mne slo o to jestli ta svicka bude mokra :-)
 
 
Datum: 16. října 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
svíčka suchá, protože to na ní shoří, ale pozdě (předstih), takže to nechytne anebo má svíčka slabou jiskru...
 
 
Datum: 16. října 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel12601    
jak sem tam dal ten jiny karbec..tak steny valce uz byly trochu,ale fakt trochu mokre ale svicka porad sucha vbc newim,jeste zkusim postelovat karbec ale newim..
 
 
Datum: 16. října 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
výbrus je kravina :-) muselo by to chytnout jen by to nemělo tah atd.... zkus se ještě podívat na předstih popř. zkusit jinou svíčku...
 
 
Datum: 16. října 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel12601    
Takze karbecem to nebude,dal sem tam jiny..z pojizdne jawky a nic...bude to chtit asi vybrus jinak newim..
 
 
Datum: 16. října 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel2970    
Zdar,tak to je fakt divny,mozna ti tece bordel z nadrze a hned to ucpalo ten vyčistěnej karbec,každopádně bych ho ještě jednou zkouknul...
 
 
Datum: 15. října 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel12601    
jo tece
 
 
Datum: 15. října 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
do karbecu ti šťáva teče?
 
 
Datum: 15. října 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: sima      IP: uživatel289    
zdar lidi namáte nekdo skusenost s timto výfukem jestli je fakt tak dobrej jak se tam píše http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_komplet223.html předem díky!! :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2011 17:07
 
 
 
 
Jméno: sima      IP: uživatel289    
no já nevim sem tam měl na jawě 21 eště ten vejfuk s kovcovkou a ta mi tet nedávno upadla tak mě jedině napadlo se kouknout na vrakáč jestli bych tam nákej nenašel a poslat ho na chrom
 
 
Datum: 16. října 2011 17:07
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Nevím teda jaká je to kvalita ale já bych si to nekoupil z dvou důvodů který mluví a vše 1 vypadá to trapně za 2 je to čína.
 
 
Datum: 16. října 2011 8:33
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to fajn výfuk, pekný chrom, ze tie peniaze je docela dobrý
 
 
Datum: 15. října 2011 19:36
 
<  681  682  683  684  685  686  687  688  689  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.06.2025 20:22:01 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu