Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawa 50
IP: uživatel11889
Posl.aktualizace: 17. října 2011 18:45
Datum: 17. října 2011 18:45
 skus vyměnit kondík kladívko + start civku a uz by to melo slapat.
Datum: 17. října 2011 17:59
 Dělali mi to samý už sem nevěděl co stim tak sem si koupil nový kladívko kondík kontakt a zapalovací cívku a je to ok
Datum: 17. října 2011 6:55
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 pak mi napada jeste civka
Datum: 16. října 2011 23:39
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 Zdar,vypadá to na špatnou svíčku
Datum: 16. října 2011 22:18
Jméno: jawa 50
IP: uživatel11889
 mam tam brisk n 15 c a zkoušel jsem i ngk z jinýho fichtla a pořád stejný
Datum: 16. října 2011 21:46
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 máš tam asi moc teplou svíčku,se kterou to lépe chytá na studené starty,skus tam dát jinou
Datum: 16. října 2011 21:34
Jméno: jawa 50
IP: uživatel8278
 zdravím,mněl bych dotaz,když budu kupovat nový píst tak mám vzít sebou do mototechny ten starej nebo mam vzít válec,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2011 21:40
 teda díru
Datum: 30. října 2011 21:40
 taky se chystám jít koupít píst tak vezmu válec a když jednu hlavu zadělám tak ten píst má jít dolů pomalu že jo
Datum: 30. října 2011 21:39
Jméno: standa
IP: uživatel12618
 Vem válec
Datum: 19. října 2011 14:54
Jméno: jawa 50
IP: uživatel8278
 na tom starým se my vytrhnuly ty oka co do nich de čep
Datum: 16. října 2011 21:54
 Prostě druhej výbrus  Proč vlastně kupuješ novej píst?
Datum: 16. října 2011 21:20
 Ok, tak sem zas o něco chytřejší.
Datum: 16. října 2011 21:16
Jméno: jawa 50
IP: uživatel8278
 OK,díky,a když mam na pístu B2 tak to bude píst 38.45 ?podle tabulky?, ale radši to zmněřím a podle toho koupím ten správnej
Datum: 16. října 2011 21:14
 Dneska se to už na A,B a C nedělí...
Datum: 16. října 2011 21:00
 tak asi nemáš... vždycky stačí rozměr (podiv se do krámku)
Datum: 16. října 2011 20:49
 A taky by se měl kouknout jestli má A,B nebo C válec né? Protože mám doma píst i válec 0 výbrus, ale píst do válce nedostanu.
Datum: 16. října 2011 20:47
 nemusíš tahat nic, jen změř rozměr (výbrus) a je to...
Datum: 16. října 2011 19:57
 Čus draci někde jsem četl že abych splnil technickou tak musím mít na fíku brzdový světlo. Je to pravda a když jo tak kam a jak se zapojuje ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2011 19:02
 Uf zdálo se mi to nějaky divny... dík
Datum: 16. října 2011 19:02
 Neni to pravda
Datum: 16. října 2011 19:00
Jméno: Tom
IP: uživatel12041
 Co může u pionýra Jawa 20 způsobovat, že neukazuje tachometr? Občas mi vystřelí rafička a chviku ukazuje a pak spadne a nebo spadne hned. Metry pomalu ukazují.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2011 19:20
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 Poškozený čryřhran náhonu ,ten je na obou koncích nebo zlomený náhon ale to jsem ještě neslyšel nebo porucha převodníku náhonu na rozetě-můžou být ustřihané čepy ale dají se udělat nové nebo právě na šneku co pohání náhon naopak vymačkané uložení do kterého se zasouvá právě ten čtyřhran náhonu nebo techometr ...začni kontrolovat z jenoho konce na druhý a určitě to najdeš všechno se dá jednoduše zkontrolovat ,rozebrat a složit nic na tom není.
Datum: 16. října 2011 19:20
Jméno: Stix
IP: uživatel11278
 No, sjetý zoubky tý ozubený hřídelky vzadu u náhonu tachomtru na rozetě.
Datum: 16. října 2011 19:14
Jméno: Pišta
IP: uživatel6617
 Zdravím,je mezi hřídelkou a bronzovým pouzdrem v motoru u PIO malá vůle nebo ne ?? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2011 23:53
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 rozumná axiální u složeného motoru být může, dokonce musí (0,5mm), radiální by neměla být žádná, jinak vyz kolega pode mnou
Datum: 16. října 2011 23:53
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12602
 neměla je tam vlisované na těsno pokud už se hýbe tak uvažuj o novém pouzdru
Datum: 16. října 2011 13:59
Jméno: cross
IP: uživatel10178
Posl.aktualizace: 18. října 2011 0:40
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
Datum: 18. října 2011 0:40
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 zajímalo by mě jek to s tim vejfukem jede
Datum: 16. října 2011 19:11
 Neasi monster nechapu.... Kdyby to pití bylo aspon dobrý ale takovej kentus fuj.. Jinak ten výfuk ulet dobrej učel/praktičnost 0
Datum: 16. října 2011 19:00
 dneska se na "monster" balí holky?
Datum: 16. října 2011 18:32
 omg tak ještě to nevidím až do konce a už musím napsat komentář nen MOnster to je otřes co všichni s tim monstrem máte si na tom ulitáváte nebo že to prpaguje ken block jo kdyby někdo trocha sledoval rally zjistil by že je to lama
Datum: 16. října 2011 18:23
 výfuk je fakt pěkný úlet   a jinak lak nic moc... nevím co říct...
Datum: 16. října 2011 14:19
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Co k tomu chceš říct? Bastl s motorem z 05, spousta reklamních samolepek a nesmyslný výfuk...
Datum: 16. října 2011 14:14
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12602
 Mustang jisku hází benzín k pístu jde a mustang ani neškytne? a při tom pořad jezdil potoms em an hodku zastavil nastartoval a škytl jen jednou a to bylo naposledy takže nevíte o tom někdo něco?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2011 15:39
 proč ne..? viděl si někdy úchyt zápalka na pio? stačí jak se blbě dotáhne šroubek, nebo se prostě vyvibruje a problém je na světě... mě se též po čase pohne předstih (zatím jsem ale vždycky dojel, jen výkon byl jinde
Datum: 17. října 2011 15:39
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 Dobře možná máš pravdu ... ale je mi divný že mu to jezdilo a najednou by to bylo předstihem...?
Datum: 17. října 2011 14:40
 mates: co všichni mají s předstihem? no to že když nastavíš špatnou hodnotu tak ti to nepojede nebo to pojede nahovno.. tak málo toho ještě znáš
Datum: 16. října 2011 18:34
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 Sklepni svíčku aby házela větší jiskru... mě to taky dělalo a bylo to tim  co máte všichni s tim předstihem
Datum: 16. října 2011 16:27
Datum: 16. října 2011 14:15
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12602
 užs em skoušel svičky
Datum: 16. října 2011 14:02
 to zapálování je bolest pionýru  jinak může být svička v trapu... pod tlakem nemusí házet jiskru... takových tu mám
Datum: 16. října 2011 13:43
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12602
 ale že by takhle z ničeho nic? a jak to mám správně nastavit?  moc děkuji za ochotu
Datum: 16. října 2011 13:09
Jméno: Petr
IP: uživatel1226
 predstih ?
Datum: 16. října 2011 12:58
Jméno: Karel
IP: uživatel12484
 zdravím přátelé pionýra, motor dostal ránu, a ted magneto chytá a zapalovací cívku, ted se ptám, (syn to má na naučení jen), musím to rozpulit, a vyrovnat kliku, či bude to fungovat jestli to tak ponechám, ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2011 19:28
Jméno: Petr
IP: uživatel1226
 hele kdyz to nepojede tak bych vymenil klikovku a i mozna lozisko ... fichtl treba pojede ale nebude mit takovy vykon
Datum: 16. října 2011 19:28
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 Bohužel neporadím protože jsem nic podobného ješťě neslyšel ale to ten motor snad musel přejed tank...zkuste info v nějakém servisu.
Datum: 16. října 2011 19:26
Jméno: Karel
IP: uživatel12484
 to už právě nejde , s tím magnetem je pohnuto, a delá to jen v jednom místě, magneto se točí do šišata cca 1 mm , zajímá mě, jestli to pojede když si to pravidelně škrkne o cívku
Datum: 16. října 2011 18:16
 Zdravim, mohlo by staćit tu cívku povolit, nadzvednout (dát pod ní kus odztřižku z mlíka) utáhnout a papírek vysunout.
Datum: 16. října 2011 18:12
Jméno: ondra
IP: uživatel10563
 cus draci koupil sem si vidlu z hondy crm a je docela měká jak jí z tvrdit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2011 21:02
Jméno: wepio
IP: uživatel10027
 Nalej tam PP90, JESLI TAM MÁŠ ŘIDKEJ MOTORÁK NEBO TLUMIČOVEJ TAK SE NEDIV...
Datum: 16. října 2011 21:02
 nalít hustší olej
Datum: 16. října 2011 11:16
Jméno: jawa 50
IP: uživatel8278
 zdravím,mněl bych dotaz,estli by pionýr jel s výfukem z mnibike,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2011 19:49
Jméno: jawa 50
IP: uživatel8278
 ok jen sem se ptal
Datum: 16. října 2011 19:49
 špatně..... chcěš na 50ku narvat výfuk ze 40ky
Datum: 16. října 2011 10:33
Jméno: Ondra
IP: uživatel12477
 Zdarec chci sde zeptam budou ppo me chtit doplatit povinné ručení když to stálo v garáži 20 let a neplatilo se.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2011 17:26
Jméno: Ondra
IP: uživatel12477
 díky moc
Datum: 16. října 2011 17:26
 ne, nebudou, pokud nebylo povinný placený už před myslim rokem 1999, tak se nedoplácí
Datum: 16. října 2011 12:01
Jméno: da.23
IP: uživatel10444
 čau draci .. nevite nekdo čim to je ze se me furt pali zadi zarovička ?\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2011 18:42
Jméno: ada
IP: uživatel10173
 dej tam 12v zarovky a mas po problemu..  D
Datum: 27. října 2011 18:42
Jméno: boban
IP: uživatel12655
 nazdar draku a nepálí se Ti i přední tlumené vlákno a obrysová žárovka? Mám na svém pařezu stejný problém a mám podezření na tlumivkum která je umístěna v parabole. Napiš
Datum: 25. října 2011 8:43
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Máš na špatném místě cívky,jaký máš zapalko 20w nebo 30w?
Datum: 16. října 2011 9:06
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
Posl.aktualizace: 17. října 2011 18:02
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 No jo nějak mi to tu blbne.Jinak díky.Musí se na něm přes zimu vyměnit ojnice protože to neuvěřitelně zvoní a taky to zrcátko no
Datum: 17. října 2011 18:02
 inak e-mail som nedostal
Datum: 17. října 2011 17:15
 Ďakujem za fotky, velmi pekná je  závidím
Datum: 16. října 2011 21:18
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Nee
Datum: 16. října 2011 19:25
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Hm nechceš ho prodat ?
Datum: 16. října 2011 0:28
 čau draci, chtěl bych se zeptat, viděl jsem už na hodně fichtlech že na levym karteru vedle řadicího segmentu je malá dírka, nevíte na co je? díky ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2011 22:30
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 *převodovky*
Datum: 15. října 2011 22:30
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Odvzdušnení převodvku...
Datum: 15. října 2011 22:30
 zdarec čím to může být,že mě strašně moc kape něco černého mezi kolenem a výfukem,mám nastartovanou jawu 21 3 minuty a je pod kolenem louže jak kdy bych vylil 250ml oleja a jawa 21 má najetí 200km od go dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 11:41
 a ty si asi sketěl z višně ne?  karbon se vytváří docela rychle otázka je v jakém množství... záleží kolik maže a kolik mu to žere... pokud na nádrž najede dejme tomu 200km a maže to 1:25, tak by ses asi jó divil co to udělá....
Datum: 20. listopadu 2011 11:41
 lukáši kolik jsi najel na pincku?asi 50 km že?za jednu nadrž se nic nezakarbonuje.a ta druhá nic nerozpustí.chce to jen tu správnou teplotu a vypálí se to.
Datum: 19. listopadu 2011 22:34
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
 já tam dávam mogul ts ,1:25,jehla na 2.zářezu a nic nechčije
Datum: 19. listopadu 2011 21:40
Jméno: Lukáš
IP: uživatel12264
 aha... za 3min kaluž jak kdyby vylil 250ml oleje... si upad ne? nespálená směs...   vtipálek někdo co?  a jinak k čemu je polosyntetika? je to střed mezi minerálem, který ti zasírá motor a syntetikou, která ty srajdy rozpouští... tak co to asi bude dělat když nalítá na plnou nádrž minerálu a pak bude mít plnou nádrž polosyntetiky.... si to zkus sám když to nejsi schopný pochopit... :-/
Datum: 17. října 2011 21:07
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 Je to jen nespálená směs . Lukáš píše nesmysly .
Datum: 17. října 2011 21:02
 Pořádně vyčisti vejfuk a koleno, třeba ho vypal, to je je nejlepší a jezdi jen na jeden druh oleje.... Doporučuju ten mogul tsf.
Datum: 16. října 2011 12:53
 říkám... dělá to to střídání minerálního a polosyntetikou... začni lít jedno nebo druhé a je jasné, že to přestane... (bud až ty rozpuštěné srajdy vytečou, nebo pokud zůstaneš u polosyntetiky, tak až ti vyčistí celý výfuk...
Datum: 16. října 2011 10:03
Datum: 16. října 2011 8:23
 jawaman: já mažu 1:25 a nikdy jsem neměl podobný problém... neříkám že z toho nechčije nic, ale těch pár kapek za kdoví jakou dobu oproti tady tomu....
Datum: 15. října 2011 22:20
Jméno: jawaman
IP: uživatel12545
 to muže být tim že tam třeba dáváš hodně oleje a pak ti to blije, utěsni pořádně koleno s válcem a výfuk s kolenem
Datum: 15. října 2011 22:14
 pak se div.... minerál ti udělá v motoru karbon a polosyntetika ti ho začne rozpouštět (pak ti z toho lítají ty hnusy)
Datum: 15. října 2011 21:22
 Tak já to střídám jednou minerální jednou polo syntetiku.
Datum: 15. října 2011 21:19
 to je vlastnost 2T motora
Datum: 15. října 2011 21:18
 nelil si do toho předtím nějaký minerální olej a teďka polo nebo plnou syntetiku?
Datum: 15. října 2011 21:15
Jméno: jakub
IP: uživatel12601
 Cus draci,potreboval bych poradit..mam doma jawku 250 a kdyz ji chci nakopnout tak je porad sucha svicka...karbec vycisteny(vyvareny,profoukany kompresorem),nove krouzky..komprese je dobra a porad sucho..zkousel jsem ji roztlacet a nic ..kdyz jsem oddelal vyfukove kolena tak byl pist mokry ale jenom po krouzky...mam valec od kamose a rikal ze tam byli delane upravy...vyfukove kanalky byli o 1mm do vrchu zvetsene,prej by to melo jet lip ve vyssich otackach ale nikdy na ten valec nejel  nemuze to byt tim ? ale kdyz jsem svicku podlel tak to chytlo a chvilku to jelo..newite co by tomu mohlo byt ? diky moc !
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2011 23:17
Datum: 19. října 2011 23:17
Jméno: jakub
IP: uživatel12601
 Gufero pod zapalkem je dobre...nemuze to delat na druhe strane ? pres labyrint ? ale rekl bych ze bude chyba ve valci uz bude vybehany..kdyz sem ty vyfukove kolena sundal a pistem jel do HU tak na vrchu ve vyfukovych kanalkach se delali bubliny od toho benzinu pac mezi krouzkama v DU je vůle asi 1,2mm ale kdyz vyjedu do HU uvrate tak je mezera mezi krouzkama mensi ...tak to ASI nejak profukuje mezi tema mezerame mezi krouzkama a nema to dostatecnou kompresi ? fakt uz newim co by tomu mohlo byt  !!! Díky za rady !
Datum: 19. října 2011 22:34
Jméno: jakub
IP: uživatel12606
 gufera jsou nove i tesneni ale pro jistotu se podivam jestli tam neni nejak blbe dane
Datum: 17. října 2011 13:26
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Vypadá to jako by tam nebyla spodní komprese a přefukama se směs nedostala do válce. Zkus dát nové gufero pod dynamo. Těsnění pod válcem a karburátorem je dobré?3
Datum: 17. října 2011 7:13
Jméno: jakub
IP: uživatel12601
 fajka byla odpojena,pac mne slo o to jestli ta svicka bude mokra
Datum: 16. října 2011 21:28
 svíčka suchá, protože to na ní shoří, ale pozdě (předstih), takže to nechytne anebo má svíčka slabou jiskru...
Datum: 16. října 2011 20:45
Jméno: jakub
IP: uživatel12601
 jak sem tam dal ten jiny karbec..tak steny valce uz byly trochu,ale fakt trochu mokre ale svicka porad sucha vbc newim,jeste zkusim postelovat karbec ale newim..
Datum: 16. října 2011 20:42
 výbrus je kravina  muselo by to chytnout jen by to nemělo tah atd.... zkus se ještě podívat na předstih popř. zkusit jinou svíčku...
Datum: 16. října 2011 19:58
Jméno: jakub
IP: uživatel12601
 Takze karbecem to nebude,dal sem tam jiny..z pojizdne jawky a nic...bude to chtit asi vybrus jinak newim..
Datum: 16. října 2011 19:18
Jméno: elent
IP: uživatel2970
 Zdar,tak to je fakt divny,mozna ti tece bordel z nadrze a hned to ucpalo ten vyčistěnej karbec,každopádně bych ho ještě jednou zkouknul...
Datum: 15. října 2011 20:40
Jméno: jakub
IP: uživatel12601
 jo tece
Datum: 15. října 2011 20:22
 do karbecu ti šťáva teče?
Datum: 15. října 2011 18:48
Jméno: sima
IP: uživatel289
Posl.aktualizace: 16. října 2011 17:07
Jméno: sima
IP: uživatel289
 no já nevim sem tam měl na jawě 21 eště ten vejfuk s kovcovkou a ta mi tet nedávno upadla tak mě jedině napadlo se kouknout na vrakáč jestli bych tam nákej nenašel a poslat ho na chrom
Datum: 16. října 2011 17:07
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Nevím teda jaká je to kvalita ale já bych si to nekoupil z dvou důvodů který mluví a vše 1 vypadá to trapně za 2 je to čína.
Datum: 16. října 2011 8:33
 je to fajn výfuk, pekný chrom, ze tie peniaze je docela dobrý
Datum: 15. října 2011 19:36
 Zduř, prosím toho kdo má fotky novějšího tipu pio 21, a kde jsou vidět na podsedadlovém plechu nápisy jawa, a ty nástřiky pro kohoutek at mi pošle nějakou fotku. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2011 20:37
 no je v tom dosť chaos ja tam ani nemám šípky  len hore R a dole O
Datum: 15. října 2011 20:37
 díky moc to sem přesně potřeboval  na každýy fotce co sem si všiml je jen jedna šipka a to směrem k "zadku" pincka. A u té šablony sou dvě.
Datum: 15. října 2011 20:08
Datum: 15. října 2011 20:02
Datum: 15. října 2011 20:01
 Lak je kvalitní určitě dělal ho strejda v autolakovně jinak ty šipky z boku směrem ke kohoutu nebo od kohoutu? A na červenýych pio to bylo dělaný bíle nebo černě? Dik
Datum: 15. října 2011 19:39
 ale musíš mať kvalitný lak ne že keď sundáš šablónu ti to súndá i barvu
Datum: 15. října 2011 19:34
 šípky do prava a do lava vodorovne a smerom hore R a smerom dole O
Datum: 15. října 2011 19:32
Datum: 15. října 2011 19:19
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Čus Draci.Jaký má být předstih u pionýra 21.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2011 17:03
 do frasa ospravedlnujem safakt tam mám špatnú hodnotu
Datum: 09. listopadu 2011 17:03
 moje tabulky sňu vlastnoručne písané z návodu ...
Datum: 09. listopadu 2011 16:59
Jméno: Aleš
IP: uživatel12726
 Nevěř každé tabulce na netu mám originál návod na obsluhu ve slovenském jazyce a předepsaný předstih zážehu je 1,2-1,5mm před horní úvratí a při tom musí být v HU odtrh přerušovače 0,4mm.
Datum: 09. listopadu 2011 15:05
Datum: 16. října 2011 17:20
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Díky
Datum: 15. října 2011 17:15
Datum: 15. října 2011 17:05
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
Posl.aktualizace: 16. října 2011 10:47
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 presne namiesto filtra
Datum: 16. října 2011 10:47
 K čemu je ta hadička na benzín takhle smotaná? Kvůli usazování bordelu?
Datum: 16. října 2011 9:46
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
Datum: 15. října 2011 17:50
|



|