Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 jak je to se zajištěním čepu u pístu? na novejch pístech už neni ten výřez do kteryho ta segrovka jakoby zapadla ne..? jak se to dělá?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2011 0:36
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 setkal jsem se s pistem kterej taky nemel drzazky na pojistku
Datum: 18. října 2011 0:36
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 je tam.....
Datum: 17. října 2011 17:41
 Zdar chlapi nevíte někdo kde maj jawy 175 kejwačky číslo rámu mam dvě ale ani na jednom sem ho nenašel.\\r\\nA ještě jedena věc neměl by někdo zajem o doklady na jawa mustang (neni to jistý) mam na jednoho spadeno ,ale papíry nechci.Když to vyjde a pán se ozve tak ty doklady do obehu
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2011 0:44
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 zdar,myslim ze to cislo bejva pod nadrzi jak je svarena trubka od motoru a trubka pod nadrzi,tak na tom zpevnujicim plechu...
Datum: 18. října 2011 0:44
Jméno: Jarda 87
IP: uživatel11501
 ty papiry dam zadarmo ale řikam pokud to vyjde pan ma inzerat na ktery sem odpovedel, ale zatim se neozval tak uvidim
co a jak.(uz semi nechce platit dalsi povinny- z meho platu bych to neutach)
Datum: 17. října 2011 22:39
 jo ty papíry bych bral cenu nabídni když to výjde na mail banans@seznam.cz tak zatím zdar
Datum: 17. října 2011 18:59
 Za kolik by jsi dal ty papíry?
Datum: 17. října 2011 18:45
 zdar chlapi, chci se zeptat, koupi jsme jawučz 250 353 rv. 1959 a je tam dodělaná převodovka, tak se chci zeptat jestli v jinejch 250tkách je převodovka stejná
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2011 6:20
Jméno: Maťa
IP: uživatel12607
 takže třeba u jawy 250 353 (kývyčky) je pževodovka i ten spínač stejný ?\r\n
Datum: 21. října 2011 6:20
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Hřídele a kola jsou stejné u kývačky i panelky, kulisa řazení se liší provedením kontaktu pro spínač neutrálu.
Datum: 19. října 2011 20:36
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
Posl.aktualizace: 19. října 2011 9:36
Jméno: lk
IP: uživatel12616
 ono dost záleží na futrch,,, jsou futra, který kdž nalisujete do trubky, tak do ní kluzák nedáte ani náhodou (v tom případě je nahřívání k ho*nu), ale měl jsem i futra, do kterejch by kluzák stěží vlezl,,, protožže jsem chvátal (druhej den jsme plánovali fichtltrip) a neměl jsem čas schánět výstružník, kluzák jsem fest nahřál a rychle pouzdra projel,,, vidlice už na moto nějakej pátek jsou a naprosto v pohodě,,, vůle zanedbatelná
Datum: 19. října 2011 9:36
 já to dělal výstružníkem 22mm a stojí to zahovno... kolo lítá hůř než předtím....budu muset to udělat stavitelným na 21mm a doufat že se to rozchodí
Datum: 18. října 2011 21:43
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 mě to bylo divný od začátku... u jednohop incka sem to dělal výstružníkem a nádhera... kolo se do strany ani o milimetr nepohne a pruží krásněm ale u tohodle druhýho už sem ho neměl k dispozici.. no ale nic, budu ho muset nekde sehnat
Datum: 18. října 2011 5:09
 četl jsem to, čekal jsem kdy někdo napíše že je to pičovina. ted už víš proč sem každou chvíli někdo píše že má šejdrem kolo když pouzdra vyměnil  )))
Datum: 17. října 2011 21:49
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 no já si taky řikal že to je vadný..ale koukni se o pár stránek zpátky...
Datum: 17. října 2011 21:15
 to by mě zajímalo kterej jantar v dezolátním stavu tenhle způsob vymyslel.....
Datum: 17. října 2011 20:53
 no co jsem říkal...
Datum: 17. října 2011 20:51
Jméno: dan.23
IP: uživatel10444
 čau draci jak mam vištelovat karbec na čz 175 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2011 21:21
Jméno: Spaga
IP: uživatel12252
 Jehlu dej na 3. zářez odshora, šroubek na bohatost směsi dotáhni a pak přibližně 3/4 otáčky zpět povol a šroubek volnoběhu pošteluješ až za chodu, nejlépe když to projedeš, aby byl motor zahřátý. Ostatní šroubky dotáhni. Případně zkontroluj, jestli dobře dosedá hrot plováku, aby ti nepropouštěl benzín. Pokud jsi karburaci třeba vyvařoval, tak je dobré lehce máznout olejem šoupátko (pak už to bude mazat benzín) a bowden by měl mít dostatečnou vůli, aby dosedalo šoupátko- je to slyšet, jak při ubrání plynu cvakne.
Datum: 23. října 2011 21:21
Datum: 16. října 2011 22:05
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 podle přýručky
Datum: 16. října 2011 21:52
Jméno: jawa 50
IP: uživatel11889
Posl.aktualizace: 17. října 2011 18:45
Datum: 17. října 2011 18:45
 skus vyměnit kondík kladívko + start civku a uz by to melo slapat.
Datum: 17. října 2011 17:59
 Dělali mi to samý už sem nevěděl co stim tak sem si koupil nový kladívko kondík kontakt a zapalovací cívku a je to ok
Datum: 17. října 2011 6:55
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 pak mi napada jeste civka
Datum: 16. října 2011 23:39
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 Zdar,vypadá to na špatnou svíčku
Datum: 16. října 2011 22:18
Jméno: jawa 50
IP: uživatel11889
 mam tam brisk n 15 c a zkoušel jsem i ngk z jinýho fichtla a pořád stejný
Datum: 16. října 2011 21:46
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 máš tam asi moc teplou svíčku,se kterou to lépe chytá na studené starty,skus tam dát jinou
Datum: 16. října 2011 21:34
Jméno: jawa 50
IP: uživatel8278
 zdravím,mněl bych dotaz,když budu kupovat nový píst tak mám vzít sebou do mototechny ten starej nebo mam vzít válec,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2011 21:40
 teda díru
Datum: 30. října 2011 21:40
 taky se chystám jít koupít píst tak vezmu válec a když jednu hlavu zadělám tak ten píst má jít dolů pomalu že jo
Datum: 30. října 2011 21:39
Jméno: standa
IP: uživatel12618
 Vem válec
Datum: 19. října 2011 14:54
Jméno: jawa 50
IP: uživatel8278
 na tom starým se my vytrhnuly ty oka co do nich de čep
Datum: 16. října 2011 21:54
 Prostě druhej výbrus  Proč vlastně kupuješ novej píst?
Datum: 16. října 2011 21:20
 Ok, tak sem zas o něco chytřejší.
Datum: 16. října 2011 21:16
Jméno: jawa 50
IP: uživatel8278
 OK,díky,a když mam na pístu B2 tak to bude píst 38.45 ?podle tabulky?, ale radši to zmněřím a podle toho koupím ten správnej
Datum: 16. října 2011 21:14
 Dneska se to už na A,B a C nedělí...
Datum: 16. října 2011 21:00
 tak asi nemáš... vždycky stačí rozměr (podiv se do krámku)
Datum: 16. října 2011 20:49
 A taky by se měl kouknout jestli má A,B nebo C válec né? Protože mám doma píst i válec 0 výbrus, ale píst do válce nedostanu.
Datum: 16. října 2011 20:47
 nemusíš tahat nic, jen změř rozměr (výbrus) a je to...
Datum: 16. října 2011 19:57
 Čus draci někde jsem četl že abych splnil technickou tak musím mít na fíku brzdový světlo. Je to pravda a když jo tak kam a jak se zapojuje ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2011 19:02
 Uf zdálo se mi to nějaky divny... dík
Datum: 16. října 2011 19:02
 Neni to pravda
Datum: 16. října 2011 19:00
Jméno: Tom
IP: uživatel12041
 Co může u pionýra Jawa 20 způsobovat, že neukazuje tachometr? Občas mi vystřelí rafička a chviku ukazuje a pak spadne a nebo spadne hned. Metry pomalu ukazují.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2011 19:20
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 Poškozený čryřhran náhonu ,ten je na obou koncích nebo zlomený náhon ale to jsem ještě neslyšel nebo porucha převodníku náhonu na rozetě-můžou být ustřihané čepy ale dají se udělat nové nebo právě na šneku co pohání náhon naopak vymačkané uložení do kterého se zasouvá právě ten čtyřhran náhonu nebo techometr ...začni kontrolovat z jenoho konce na druhý a určitě to najdeš všechno se dá jednoduše zkontrolovat ,rozebrat a složit nic na tom není.
Datum: 16. října 2011 19:20
Jméno: Stix
IP: uživatel11278
 No, sjetý zoubky tý ozubený hřídelky vzadu u náhonu tachomtru na rozetě.
Datum: 16. října 2011 19:14
Jméno: Pišta
IP: uživatel6617
 Zdravím,je mezi hřídelkou a bronzovým pouzdrem v motoru u PIO malá vůle nebo ne ?? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2011 23:53
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 rozumná axiální u složeného motoru být může, dokonce musí (0,5mm), radiální by neměla být žádná, jinak vyz kolega pode mnou
Datum: 16. října 2011 23:53
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12602
 neměla je tam vlisované na těsno pokud už se hýbe tak uvažuj o novém pouzdru
Datum: 16. října 2011 13:59
Jméno: cross
IP: uživatel10178
Posl.aktualizace: 18. října 2011 0:40
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
Datum: 18. října 2011 0:40
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 zajímalo by mě jek to s tim vejfukem jede
Datum: 16. října 2011 19:11
 Neasi monster nechapu.... Kdyby to pití bylo aspon dobrý ale takovej kentus fuj.. Jinak ten výfuk ulet dobrej učel/praktičnost 0
Datum: 16. října 2011 19:00
 dneska se na "monster" balí holky?
Datum: 16. října 2011 18:32
 omg tak ještě to nevidím až do konce a už musím napsat komentář nen MOnster to je otřes co všichni s tim monstrem máte si na tom ulitáváte nebo že to prpaguje ken block jo kdyby někdo trocha sledoval rally zjistil by že je to lama
Datum: 16. října 2011 18:23
 výfuk je fakt pěkný úlet   a jinak lak nic moc... nevím co říct...
Datum: 16. října 2011 14:19
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Co k tomu chceš říct? Bastl s motorem z 05, spousta reklamních samolepek a nesmyslný výfuk...
Datum: 16. října 2011 14:14
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12602
 Mustang jisku hází benzín k pístu jde a mustang ani neškytne? a při tom pořad jezdil potoms em an hodku zastavil nastartoval a škytl jen jednou a to bylo naposledy takže nevíte o tom někdo něco?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2011 15:39
 proč ne..? viděl si někdy úchyt zápalka na pio? stačí jak se blbě dotáhne šroubek, nebo se prostě vyvibruje a problém je na světě... mě se též po čase pohne předstih (zatím jsem ale vždycky dojel, jen výkon byl jinde
Datum: 17. října 2011 15:39
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 Dobře možná máš pravdu ... ale je mi divný že mu to jezdilo a najednou by to bylo předstihem...?
Datum: 17. října 2011 14:40
 mates: co všichni mají s předstihem? no to že když nastavíš špatnou hodnotu tak ti to nepojede nebo to pojede nahovno.. tak málo toho ještě znáš
Datum: 16. října 2011 18:34
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 Sklepni svíčku aby házela větší jiskru... mě to taky dělalo a bylo to tim  co máte všichni s tim předstihem
Datum: 16. října 2011 16:27
Datum: 16. října 2011 14:15
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12602
 užs em skoušel svičky
Datum: 16. října 2011 14:02
 to zapálování je bolest pionýru  jinak může být svička v trapu... pod tlakem nemusí házet jiskru... takových tu mám
Datum: 16. října 2011 13:43
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12602
 ale že by takhle z ničeho nic? a jak to mám správně nastavit?  moc děkuji za ochotu
Datum: 16. října 2011 13:09
Jméno: Petr
IP: uživatel1226
 predstih ?
Datum: 16. října 2011 12:58
Jméno: Karel
IP: uživatel12484
 zdravím přátelé pionýra, motor dostal ránu, a ted magneto chytá a zapalovací cívku, ted se ptám, (syn to má na naučení jen), musím to rozpulit, a vyrovnat kliku, či bude to fungovat jestli to tak ponechám, ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2011 19:28
Jméno: Petr
IP: uživatel1226
 hele kdyz to nepojede tak bych vymenil klikovku a i mozna lozisko ... fichtl treba pojede ale nebude mit takovy vykon
Datum: 16. října 2011 19:28
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 Bohužel neporadím protože jsem nic podobného ješťě neslyšel ale to ten motor snad musel přejed tank...zkuste info v nějakém servisu.
Datum: 16. října 2011 19:26
Jméno: Karel
IP: uživatel12484
 to už právě nejde , s tím magnetem je pohnuto, a delá to jen v jednom místě, magneto se točí do šišata cca 1 mm , zajímá mě, jestli to pojede když si to pravidelně škrkne o cívku
Datum: 16. října 2011 18:16
 Zdravim, mohlo by staćit tu cívku povolit, nadzvednout (dát pod ní kus odztřižku z mlíka) utáhnout a papírek vysunout.
Datum: 16. října 2011 18:12
Jméno: ondra
IP: uživatel10563
 cus draci koupil sem si vidlu z hondy crm a je docela měká jak jí z tvrdit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2011 21:02
Jméno: wepio
IP: uživatel10027
 Nalej tam PP90, JESLI TAM MÁŠ ŘIDKEJ MOTORÁK NEBO TLUMIČOVEJ TAK SE NEDIV...
Datum: 16. října 2011 21:02
 nalít hustší olej
Datum: 16. října 2011 11:16
Jméno: jawa 50
IP: uživatel8278
 zdravím,mněl bych dotaz,estli by pionýr jel s výfukem z mnibike,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2011 19:49
Jméno: jawa 50
IP: uživatel8278
 ok jen sem se ptal
Datum: 16. října 2011 19:49
 špatně..... chcěš na 50ku narvat výfuk ze 40ky
Datum: 16. října 2011 10:33
Jméno: Ondra
IP: uživatel12477
 Zdarec chci sde zeptam budou ppo me chtit doplatit povinné ručení když to stálo v garáži 20 let a neplatilo se.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2011 17:26
Jméno: Ondra
IP: uživatel12477
 díky moc
Datum: 16. října 2011 17:26
 ne, nebudou, pokud nebylo povinný placený už před myslim rokem 1999, tak se nedoplácí
Datum: 16. října 2011 12:01
Jméno: da.23
IP: uživatel10444
 čau draci .. nevite nekdo čim to je ze se me furt pali zadi zarovička ?\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2011 18:42
Jméno: ada
IP: uživatel10173
 dej tam 12v zarovky a mas po problemu..  D
Datum: 27. října 2011 18:42
Jméno: boban
IP: uživatel12655
 nazdar draku a nepálí se Ti i přední tlumené vlákno a obrysová žárovka? Mám na svém pařezu stejný problém a mám podezření na tlumivkum která je umístěna v parabole. Napiš
Datum: 25. října 2011 8:43
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Máš na špatném místě cívky,jaký máš zapalko 20w nebo 30w?
Datum: 16. října 2011 9:06
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
Posl.aktualizace: 17. října 2011 18:02
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 No jo nějak mi to tu blbne.Jinak díky.Musí se na něm přes zimu vyměnit ojnice protože to neuvěřitelně zvoní a taky to zrcátko no
Datum: 17. října 2011 18:02
 inak e-mail som nedostal
Datum: 17. října 2011 17:15
 Ďakujem za fotky, velmi pekná je  závidím
Datum: 16. října 2011 21:18
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Nee
Datum: 16. října 2011 19:25
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Hm nechceš ho prodat ?
Datum: 16. října 2011 0:28
 čau draci, chtěl bych se zeptat, viděl jsem už na hodně fichtlech že na levym karteru vedle řadicího segmentu je malá dírka, nevíte na co je? díky ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2011 22:30
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 *převodovky*
Datum: 15. října 2011 22:30
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Odvzdušnení převodvku...
Datum: 15. října 2011 22:30
 zdarec čím to může být,že mě strašně moc kape něco černého mezi kolenem a výfukem,mám nastartovanou jawu 21 3 minuty a je pod kolenem louže jak kdy bych vylil 250ml oleja a jawa 21 má najetí 200km od go dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 11:41
 a ty si asi sketěl z višně ne?  karbon se vytváří docela rychle otázka je v jakém množství... záleží kolik maže a kolik mu to žere... pokud na nádrž najede dejme tomu 200km a maže to 1:25, tak by ses asi jó divil co to udělá....
Datum: 20. listopadu 2011 11:41
 lukáši kolik jsi najel na pincku?asi 50 km že?za jednu nadrž se nic nezakarbonuje.a ta druhá nic nerozpustí.chce to jen tu správnou teplotu a vypálí se to.
Datum: 19. listopadu 2011 22:34
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
 já tam dávam mogul ts ,1:25,jehla na 2.zářezu a nic nechčije
Datum: 19. listopadu 2011 21:40
Jméno: Lukáš
IP: uživatel12264
 aha... za 3min kaluž jak kdyby vylil 250ml oleje... si upad ne? nespálená směs...   vtipálek někdo co?  a jinak k čemu je polosyntetika? je to střed mezi minerálem, který ti zasírá motor a syntetikou, která ty srajdy rozpouští... tak co to asi bude dělat když nalítá na plnou nádrž minerálu a pak bude mít plnou nádrž polosyntetiky.... si to zkus sám když to nejsi schopný pochopit... :-/
Datum: 17. října 2011 21:07
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 Je to jen nespálená směs . Lukáš píše nesmysly .
Datum: 17. října 2011 21:02
 Pořádně vyčisti vejfuk a koleno, třeba ho vypal, to je je nejlepší a jezdi jen na jeden druh oleje.... Doporučuju ten mogul tsf.
Datum: 16. října 2011 12:53
 říkám... dělá to to střídání minerálního a polosyntetikou... začni lít jedno nebo druhé a je jasné, že to přestane... (bud až ty rozpuštěné srajdy vytečou, nebo pokud zůstaneš u polosyntetiky, tak až ti vyčistí celý výfuk...
Datum: 16. října 2011 10:03
Datum: 16. října 2011 8:23
 jawaman: já mažu 1:25 a nikdy jsem neměl podobný problém... neříkám že z toho nechčije nic, ale těch pár kapek za kdoví jakou dobu oproti tady tomu....
Datum: 15. října 2011 22:20
Jméno: jawaman
IP: uživatel12545
 to muže být tim že tam třeba dáváš hodně oleje a pak ti to blije, utěsni pořádně koleno s válcem a výfuk s kolenem
Datum: 15. října 2011 22:14
 pak se div.... minerál ti udělá v motoru karbon a polosyntetika ti ho začne rozpouštět (pak ti z toho lítají ty hnusy)
Datum: 15. října 2011 21:22
 Tak já to střídám jednou minerální jednou polo syntetiku.
Datum: 15. října 2011 21:19
 to je vlastnost 2T motora
Datum: 15. října 2011 21:18
 nelil si do toho předtím nějaký minerální olej a teďka polo nebo plnou syntetiku?
Datum: 15. října 2011 21:15
|



|