 Ahoj, mám špecielní dotaz pro znalce! Kamarád mi dneska donesl válec z pionýra (jawa 20) Nechával si udělat úpravy a výbrus. Ale válec nasadil, vyjel a z pincka nedostane víc než 20 za hodinu!!! Prostě se motoru nechce, má nepravidelný chod a absolutně netáhne. O elektrice se bavit nehodlám. Je to seštelovaný 3x a dobře. Výfuk vyčistěnej, originál. Karburace ok, nastavená na záběh. A ted ty úpravy: Známý mu udělal pomocné kanály do výfuku. Jedná se o závrty průměr 6mm, celkem 2, každý 2 mm vedle originálního výfukovýho kanálu v rovině jeho hrany. Nepřesahují ho a směřují kolmo do výfukového kanálu. A ještě něco, vložka válce má uraženou jednu tu hranu, co je po zasunutí válce na motor v klikový skříni. Komplet chybí v celé parádě. Výbrus 38:50. Žádné jiné úpravy. Tak se prosím vyjádřete a kritizujte. Potřebuju vysvětlení, děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 18:58
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 Ten válec byl upravenej jako normální, pak to šaškovi spadlo na zem a ta hrana se uštípla... takže je to tím?
Datum: 12. listopadu 2011 18:58
 Nejenom pro vedení pístu.....ale to je tak nějak jedno......upravit dokurvenej válec je prasečina prvního kalibru...... pravděpodobně to nejede kvůli domrvenému válci...... ale pokud to alespoň trochu seřídíte a uděláte na tom výbrus,kterej předpokládam,že udělanej nemáte a brusič vás s tim vyhodí,tak pak to možná pojede alespoň z 3/4 jako seriovka.....kdyby ste chtěli udělat válec,tak se mi ozvěte....
Datum: 12. listopadu 2011 15:18
 tie nálitky slúžia na vedenie piestu.. ked to chýba môže sa nastať vačšie trenie..
Datum: 12. listopadu 2011 8:17
 no je to tam asi na ozdobu vid
Datum: 12. listopadu 2011 0:01
 kámoš to má taky na válci ulomený a jezdí mu to kupodivu dobře..  tak čemu to teda vadí?
Datum: 11. listopadu 2011 22:35
 když jsou na vložce uvalené nálitky které se zasunují do boloku tak je válec k hovnu.
Datum: 11. listopadu 2011 22:08
|



|