Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cau draci chci se zeptat na co si mama davat pozor kdyz skladam zapalovani a vymenuju ho
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 18:54
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 Aby jsi ho složil tak jak bylo a když ho chceš mejt tak tech benzínem ,ten se odpaří a je to v poho
Datum: 14. listopadu 2011 18:54
 Nazdar draci!Koupil jsem Bábu 210 a vysí tam kablik od chcípáku,s takovym pérkem.Kam se strká_Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 18:34
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
Datum: 20. listopadu 2011 18:34
 na řidítkách by měl být čudl chcípáku...
Datum: 15. listopadu 2011 17:09
 zdar draci slyšel jsem že se dá sehnat kit 90 na jawa 21 jedná se o válec, píst a pístí kroužky případně i ojnici nevite otom neco ?ja videl jen kit 60 děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 13:23
 Jde vyrobit všechno,ale musí se vědět co a jak. S nulovými znalostmi v úpravách motorů je to nemožné. A při "kitu" 90ccm to už není jen o "velkém pístu" ale musí se řešit i klika,pevnost ojnice,zdvih atd atd..... 70ccm(45/44) až tak nereálné není,to se vcelku "snadno" dá.....tam se řeší "jen" válec(protočení válce,nová vložka,vyfrézování kanálů) a díra v karterech a vyvážení soustavy klika/ojnice/píst(váha pístu je větší v řádu 20%)..... kdyby ti stačil "kit" 60ccm,tak tam neni co řešit,(i když nevyváženost už tam malá je-píst těžší o cca 10g,ale není to až tak problém u seriovky)... nějaké jsem už dělal, kdybys měl zájem,mailni....
Datum: 14. listopadu 2011 13:23
 ne
Datum: 13. listopadu 2011 22:22
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 Dá se vyrobit kit 70ccm, ale je to dřina, víc to snad ani motor nevydrží!!
Datum: 13. listopadu 2011 22:20
 to říkal kamarád kamošového bratranca?
Datum: 13. listopadu 2011 22:19
 Chci dat dva vyfuky na mustanga bude to mít negativní vliv na výkon?dekuji za otpovjet všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 11:59
Jméno: milan
IP: uživatel12533
 bude .....
Datum: 14. listopadu 2011 11:59
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 22:18
 ano
Datum: 13. listopadu 2011 22:18
Jméno: Strakos
IP: uživatel11695
 Zdarec draci, skládám mustanga a scháním všude možně katalog nd. Jenže co sem za tím našel, tak všechny byly asi polsky, skrátka nutně bych potřeboval v ČEŠTINĚ. Díky za tipy
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 21:31
 u nás v mototechně ho i prodávájí tak se tam skus zeptat, teda jestli ji tam někde v okolí máte..
Datum: 13. listopadu 2011 21:31
Jméno: jawa20
IP: uživatel12615
 http://www.jawa-50.cz/clanek/dokumentace-katalogy-nahradnich-dilu.html
Datum: 13. listopadu 2011 20:55
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 9:00
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Já jsem je montpákama nepoškrábal a to jsem už párkrát přezouval. Oproti komaxu, co mám na čínským pitovi je to nebe a dudy.
Datum: 14. listopadu 2011 9:00
 bakoune ani monter paky to neposkrabou?
Datum: 13. listopadu 2011 23:42
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mám... Jezdím s ním 2 roky, komax drží, ráfek je poměrně masivní, nekroutí se...
Datum: 13. listopadu 2011 20:12
 je to gut pevnej rafek,,jeste podctiva kvalite,,super do crosu jen jestli komaxit vydrží i paky tak to nevim ale je piskovany driv nez prosel komaxitem a ta kto musi drzet
Datum: 13. listopadu 2011 18:50
Jméno: KubiQ
IP: uživatel6617
 Cau draci dostal jsem napad a udelat si pekne kola ...  tak takhle sem si je udelal http://mojekola.wbs.cz/ kouknete co rikate jsou pekne nebo jsem znicil rafky ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 7:35
 Pod pojmem fichtl předělaný do krosu mám úplně jinou představu
Datum: 14. listopadu 2011 7:35
 Ráfky to jsou krásný, ale nějak mě nesedí k tomu fichtlu. Kdyby byl fichtl laděnej do černa nebo doo žluta, tak by to vypadalo perfektně.
Datum: 13. listopadu 2011 20:08
Jméno: KubiQ
IP: uživatel6617
 tak ted se muzete kouknout dal sem tam fotku celeho fichtla zadni kolo zatim schne .... ale jako natiral jsem to normalne .... ale navickrat tak po tydnu to bylo  a natiral jsem to jakoze v celku jenom sem sundal plast
Datum: 13. listopadu 2011 19:37
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 Jo a ještě..ty jsi ty ráfky rozebral a potom nastříkal nebo natřel.? a nebo v celku..?
Datum: 13. listopadu 2011 18:56
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 ty jestli jsou k nejakému černému fichtlu nebo nejakému tmavému tak to může vypadat pěkně..
Datum: 13. listopadu 2011 18:55
Jméno: KubiQ
IP: uživatel6617
 Jasne ze to mam do krosu ...
Datum: 13. listopadu 2011 18:40
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Jestli máš fichtla přestavěného na krosku tak jsou pěkné. Jestli máš klasiku tak je to bída.
Datum: 13. listopadu 2011 18:37
 Čau draci mám takový dotaz: nevíte čim by mohlo být, že mi furt odchází svíčky? Leju tam natural 95, ale to asi neni důležitý. Dík za informace a rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 16:16
 Ok dobře provedu dík doufám že to tim bude
Datum: 14. listopadu 2011 16:16
 Vyměn indučku... Taky mi odešla svíčka vždy po první jízdě. Vyměnil jsem zapalovací cívku a na svíčku jsem rok a půl nesáhl
Datum: 13. listopadu 2011 22:07
 hmm no taky si myslim že to vždycky drželo dlouho a teď se mi to nějak kazí
Datum: 13. listopadu 2011 19:16
 4000-5000km - fichtl
Datum: 13. listopadu 2011 19:06
 no.. to já tak cca za 100km  nevim co kde tam mám špatně
Datum: 13. listopadu 2011 19:04
 Právě se mi zdá že mám vše ok jehlu taky, ale svíčky furt odcházej, takže někde něco musí být špatně a za jak dlouho měníte svíčky vy?
Datum: 13. listopadu 2011 18:50
 asi tak jednou za 10 000km jí měnim...
Datum: 13. listopadu 2011 18:45
 Bohatá směs?
Datum: 13. listopadu 2011 18:37
Jméno: Kuba
IP: uživatel6617
 Hele Natural 95 si myslim ze tam v dnesni dobe leje kazdej ale proc ti odchazi ? to netusim ...
Datum: 13. listopadu 2011 18:28
Jméno: pepa
IP: uživatel12258
 Zdravím. Mám ČZ 175/477 a doted jsem jezdil na žárovku 6V 25/25W, která už dosloužila a já bych tam chtěl zkusit 6V 35/35W ale nevím jestli to utahne. Díval jsem se na zapalování a na štítku je napsáno 6V 50W a na takovém plastu je napsáno zase 55W, tak nevím. Co vy na to ? Bude se to stíhat dobijet, když tam dám 35/35W namísto 25/25W přední žárovky? Díky za odpověďi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 15:08
Jméno: pepa
IP: uživatel12258
 No svítí to celkem dobře i na 25W ale chtěl jsem zkusit tu 35W, jak by to s tím svítilo. Nejspíš tam dám asi znovu 25W. Díky
Datum: 14. listopadu 2011 15:08
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 je to tak na hraně, pokud nemáš blinkry a jezdíš často mimo město (tzn. klidný delší jízdy, žádný bublání na volnoběh, popojíždění v kolonách nebo stání na semaforech), tak by to stíhat mělo, maximálně jednou za čas dobiješ baterku na nabiječce nebo pojedeš na parkovačky.. jinak jestli ti to blbě svítí na 25W, spíš bude už slepá (zaprášená, zmatnělá, oloupaná) parabola a těch 10W navíc poznáš spíš než ve svícení akorád na spotřebě proudu.. a jen poznámka: statory dynama jsou (až na odpůrek mezi vinutím) stejné pro všechny dynama od 45W až po 75W, výkon udává v prvé řadě rotor, ohledně wattáže se řiď regulačním relé (buď na statoru dynama nebo pod levou podsedlovkou)
Datum: 13. listopadu 2011 23:29
Jméno: pepa
IP: uživatel12258
 No mě by zajímalo, který údaj udává správnou watáž. Jestli na štítku 50W anebo na tom černém plastu 55W. Potom by se dalo nějak usoudit jestli by mi to utahlo i s dobíjením žárovku 6V 35W/35W
Datum: 13. listopadu 2011 21:07
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 Já davam 35vv zarovku a mam 50vv dinamo a stihato.
Datum: 13. listopadu 2011 20:58
 Však tam píšeš i watáž, ale to je jedno, rád bych poradil ale vůbec netuším...
Datum: 13. listopadu 2011 20:10
 Před chvílí si se tu ptal, tak proč to sem dáváš znova?
Datum: 13. listopadu 2011 18:14
Jméno: pepa
IP: uživatel12258
 to jsem ještě ale nevěděl jakou tam mám watáž
Datum: 13. listopadu 2011 18:11
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 JAWA_ceZetak ® Díky moc za radu, už jsem to rozjezdil nakonec to bylo těmi kladívky. Jsi borec.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 22:27
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Nic jen jsem ti chtěl poděkovat.
Datum: 13. listopadu 2011 22:27
 co bys rád?
Datum: 13. listopadu 2011 22:01
Jméno: franta
IP: uživatel12484
 to teda je
Datum: 13. listopadu 2011 18:33
Jméno: pepa
IP: uživatel12258
 Pro Jawa ceZetak : Tak už jsem se na to díval a na štítku je tam napsáno 6V 50W a pod tím asi nějaké seriové čísla, ale ještě je tam na takovém černém plastu napsáno 55W ( moc se v tom nevyznám  ). Tak bych chtěl vědět, které je správné a jestli by to utahlo i silnější žárovku, např 35/35W namísto 25/25W. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 21:06
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 urcite vyreseno
Datum: 15. listopadu 2011 21:06
Jméno: honza
IP: uživatel3188
 cau draci chci se zeptat jaká svíčka má jít do hvězdicové hlavy normalní svíčka tam moc nesedí u svíčky n15y musím mít 3 podložky aby píst do kontaktu nehnápal nevím jestli tam mám dár nejakou speciální díky za informace
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 13:48
 Dobrý no, vy tu řešíte svíčku s vysunutým jiskřištěm, ale on má problém, že má v hlavě moc krátký závit a kvůli tomu musí dát na svíčku 3 podložky jinak mu do ni naráží píst. Do originál hlavy přece pasuje svíčka N (závit - M14x1,25 dlouhý 12,7 mm na klíč č. 21), proto se ptá, proč mu to do hvězdicovky nepasuje a jestli je to normální....
Datum: 14. listopadu 2011 13:48
Jméno: Jenda
IP: uživatel12593
 Já jezdí vysunutý jiskristem na mírně upraveným pionýru s hvezdicovou hlavou a pri dobre serizeny smesi bych nevidel duvod proc by se mel pist propalit, pisu zamerne mirne upravenej speciali co jezdi stejskal atd. nevim co jezdi tam uz se pracuje s trosku jinyma hodnotama
Datum: 14. listopadu 2011 0:26
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 Johnny15 proc tam ta svicka nepatri , jen ze ma vysunute jiskriste ? Nekde sem cetl ze se ti propali pist kdyz mas moc chudou smes . Ja sem je pouzival do fichtla dost casto a nikdy sem nepropalil píst
Datum: 13. listopadu 2011 17:24
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no robil som teraz "renovaciu jedného ficchtla a nanič tak dobre nechcel chytať ako na N15Y a to bola seriovka
Datum: 13. listopadu 2011 17:20
 ta svíčka vubec do fichtla nepatří má tam být brisk n 15 C ta by tam měla sedet pokud ne tak se rači poptej co a jak a pak dyštak když nebude jinám možnost tak pak až podložky
Datum: 13. listopadu 2011 16:49
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6587
 jakou tloušťku má mít spojková lamela na jawa 550??
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 16:15
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 2 mm z každý strany
Datum: 13. listopadu 2011 16:15
Jméno: Honza
IP: uživatel11620
 Čau draci. Potřeboval bych trochu poradit. Dělal jsem Go motorru na 250 kývačce, ale když jsem to celý složil, a zkoušel jsem jestli tam jdou všechny rychlosti nastal problém. Nejde zařadit čtyřka. Všechny rychlosti v pohodě, dostanu se na neutrál mezi 3 a 4 a konec, dál to prostě nejde. Podle mě je problém v řadiči! Ale ten jsem tady kupoval nový, protože tamten už byl docela v pytli. Takže nechápu co se tam děje, proč to tam nechce tu 4ku zařadit. Vůle na hřídelých mám vymezený, jediný kde je vůle tak je ta tyčka která drží řadící vidličky protože je už v bloku motoru trochu vůle, ale to by nemělo vydit protože to předtim všechno chodilo. Jediný co jsem dělal s převodovkou je že jsem vymezil vůle a vyměnil ten řadič. Jo a když jsem tam rychlost natlačil šroubovákem tak jsem jí tam dostal, takže tam nic nepřekáží. Ale pak stejně nešla řadicí pákou ani vyndat takže opět ruční vyndání šroubovákem. Nemáte s timhle někdo zkušenosti? Jedná se o konstrukční vadu toho novýho řadiče nebo jsem udělal něco špatně já. I když o tom pochybuju, protože tohle se mi stalo poprvý a hlavně na tomhle toho nejde zrovna moc zkazit.\\r\\n\\r\\nVšem moc díky za odpovědi a pomoc v hledání příčiny a opravy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 9:29
Jméno: Honza
IP: uživatel11620
 JJ, byl tam kontakt na neutrál z panelky, ale ten jsem prohodil z toho starýho automatu. Samotný bez hřídelí jsem to nezkoušel.
Datum: 19. listopadu 2011 9:29
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když vyhodíš hřídele a v převodovce necháš jenom vodící tyčku vidliček, tak to také nejde? Řadící kolíčky jsou v pořádku? Tak mě napadlo, jestli u nového automatu není kontakt pro spínač neutrálu z panelky, je to takový pevná plechová packa. U kývačkového automatu je takový ocelový pružný plíšek. Kontakty v bloku jsou také jiné. Jestli tam je ta pevná packa, tak je možné, že ti dře o kontakt neutrálu v bloku, u kývačky je podstatně větší.
Datum: 14. listopadu 2011 19:30
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 15:16
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 standa: to je možný, ale kde? Jednodušeji to už zapojit nejde, všechno je, jak má být.
Datum: 15. listopadu 2011 15:16
Jméno: standa
IP: uživatel12754
 Bakoun: Chyba bude určitě někde jinde.......skoro každé zapalování jsem před zapojením eletriky jezdil bez světelných cívek....nikdy sem si nevšim problému.......problém bude někde u tebe v eletrice....
Datum: 15. listopadu 2011 10:37
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Chong: zkoušel jsem 2 30W zapalování se spojenýma světelnýma cívkama. Rotor pro 30W zapalování. Světelné cívky propojené ale bez zátěže. Zapalovací cívka propojená s indukční, jak má být. Nic jiného připojené není. Po odebrání svět. cívek téměř není jiskra. Obě zapalování se takhle chovala. Nenapadá mě, co by mohlo být špatně, jednodušeji to už zapojit prostě nejde.
Datum: 14. listopadu 2011 18:05
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 To Yuri.. no tím je myšleno že je vhodný aby měly všechny póly stejný výkona podobnou výkonovou charaekteristiku v závislosti na otáčkách. Jinej důvod v tom není.. Představ si to nějak podobně jako digram vektorů sil ve strojařině
Datum: 14. listopadu 2011 14:24
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 To bakoun: Netuším co máš blbě, mě se takhle zapalko nechová. Tedy respektive když jsem páchal experimenty, nikdy se tak nechovalo...
Datum: 14. listopadu 2011 14:22
Jméno: standa
IP: uživatel12749
 Přesně to jsem myslel i já.....kdysi jsme se bavili o použití zapalovacích cívek a bylo mi řečeno že pro tří pól OK,pro čtyřpól jen 4x15w na světla.....
Datum: 14. listopadu 2011 13:26
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 jhe tam napísane žýe každý treba usmernií a použiť rovnaké 15W poly lebo inak to nebude robiť dobrotu
Datum: 14. listopadu 2011 10:53
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Nejsem sice Chong ani ti to neobjasním, nicméně já bez těch světelných cívek jezdim víc jak rok a jezdím, jiskra skáče jak má a pincek chytá na první našlápnutí v zimě v létě.. když se póly neruší navzájem namontované, nevidím důvod proč by se něco mělo měnit po sundání...
Datum: 14. listopadu 2011 9:30
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Když už se tady nakouslo zapalování, mám dotaz na Chonga: U originálního pio zapojení po odmontování světelných cívek a ponechaní jen zapalovací, přestane svíčka téměř dávat jiskru, vrátím světelné cívky zpět a jiskra je, jak má být... Můžeš mi to prosím objasnit? Dík
Datum: 14. listopadu 2011 9:06
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Cívky (póly) se neruší. Provozuju to několik let a jedinej problém kterej se mi stal, byl v tom, že jsem dráty od pólu málo utáhl a přechodový odpor na svorkovnici způsobil svým teplem odletování nožičky svorkovnice a vznik dokonalého studeného spoje.. že to pak mělo pochopitelně menší výýkon dá rozum. Ale jinak OK a uživím s tím v pohodě 35W přední žárovky a pravděpodobně i 40/45W. Navíc s tím rušením.. viděl jsi pro inspiraci stator a rotor Jawa 90? Nechápu jaký jev by způsoboval rušenípóů navzájem.. to mu fakt nerozumím, když si představím siločáry magnetů jak procházejí póly během otáčky, nemám představu co by jako mělo ty siločáry vytrhávat pryč mimo využitelný směr  PS Yuri, ten článek jsem psal a jsem línej ho znovu číst, ale nepamatuju si že bych tam něco psal o vzájemném rušení energie naindukované na pólech  . Kde jsi to četl?
Datum: 13. listopadu 2011 21:56
Jméno: standa
IP: uživatel12746
 Musí se použít přesně čtyři světelné cívky 15W a bude to OK.
Datum: 13. listopadu 2011 20:18
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 pardon po preštudovaní súhlasím tie cievky sa budú rušiť je to tam aj napísane
Datum: 13. listopadu 2011 17:36
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 keď v trojpólovom sa nerušia myslíš že v 4 polovom sa rušiť budú?
Datum: 13. listopadu 2011 17:09
 ty vol,, fichtlkramek se dostal az do ruska a to dokonce se SAŠOU 1 http://www.dyr4ik.ru/forum/viewtopic.php?t=11991&postdays=0&postorder=asc&start=150,,, tyhle dva kolici jeli do pragu na dovoleno,, klucina a holcina,, osobne jsme se setkaly a predali dily,,, prifrceli na rejži a pokracovali do maticky rus, bez reflexnich vest a tak jsem klepal na celo s nazil sem se rict ze po D1 ve spicce by nemuseli spatrit rus a tak dostali posledni archivni pytliky se sašou a s osobnich rezerv byli vybaveny Redbulem,, aby tu D1 projeli bez problkemu  no a ted jsem dostal odkaz na jeho praci ,,jinej kraj jinej mrav
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 22:09
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Umím prd... Naštěstí jsou tam i české názvy pod fotkama.
Datum: 13. listopadu 2011 22:09
 bakoune nekecej že umíš rusky  ))
Datum: 13. listopadu 2011 20:37
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Hezký... koukám na ty fotky, pár je mi jich povědommých, tak se začtu do popisků a ona hospoda Dačický v Kutné Hoře .)
Datum: 13. listopadu 2011 19:49
Datum: 13. listopadu 2011 18:53
Jméno: wagi
IP: uživatel11440
 Rejže=Japonskej bike. Sesa tomu jinak neřekne.
Datum: 13. listopadu 2011 18:43
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 pekne pekne  šak do SSSR sa toho vyviezlo dosť ale výrazu prifrceli na rejži nerozumiem  prosím preložiť
Datum: 13. listopadu 2011 17:12
 tak to je mazec
Datum: 13. listopadu 2011 16:52
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj Draci,nedávno jsem vám psal kvůli problému že se mně hrozně palí žárovky na mojí jawě 550.Někdo z Vás mně poslal odkaz na jedno schéma kde je zadní žárovka zapojena přes žárovku předního světla.Ale když jsem to tak udělal tam jsem nemohl dávat světla tlumené a dálkové zkrátka svítily mně obě dvě vlákna v předním světle.Co s tím jak to mám udělat aby mně to fungovalo normálně?Krom toho že tam dám tlumivku?Moc děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 23:35
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 seš si jist žes to zapojil přesně podle schématu http://www.cezeta487.ic.cz/get.php?id=14 ? a dodržel jsi výkony obou (přední io zadní) žárovek uvedené ve schématu?? jinak nechápu jak by to nemohlo fungovat, elektrickej proud teče všade stejně .)
Datum: 13. listopadu 2011 23:35
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 17:12
Jméno: fano
IP: uživatel11710
Datum: 15. listopadu 2011 17:12
Jméno: ladin
IP: uživatel10433
 Mate nejak vychytano kdyz natahujete startovaci kliku na jawa 20 aby to drželo zašponovany než to date motor dohromady?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 20:03
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Aha ja to natahnu a do otvoru na spojkovou tyčku dam 160 hřebik a zapřu o startovaci paku  myslel jsme že nato je originalnejši zpusob asi neni
Datum: 13. listopadu 2011 20:03
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 přidrž tak aby šel naklepat kártr.. gumovou paličkou nalklepu a při tom ještě držím.. tak mi to šlo v pohodě..
Datum: 13. listopadu 2011 17:19
 Já jsem na ní namotal drát a druhej konec zachytil do otvoru v karteru kudy vedou dráty k zápalku, po složení motoru jsem drát rozmotal.
Datum: 13. listopadu 2011 16:42
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 Nasadil jsem startovací páku trochu natáhnul a už přesně nevím jak tak jsem to celé upnul do svěráku.
Datum: 13. listopadu 2011 16:20
Jméno: libor1
IP: uživatel12745
 buďto ji něčim nějak zapři, nebo požádej někoho ať ti ji pomůže přidržet tak to dělám já
Datum: 13. listopadu 2011 16:02
|



|