Jméno: Jakub
IP: uživatel12300
 Zdarec, Poraďte prosím všechny vychytávky na tuning fichtla co znáte Díky !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 15:39
Datum: 06. prosince 2011 15:39
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 stejne musis zacit od zakladu GO motoru a lechci upravy zápalko vyfuk a naucit se to dobre odladit abi to jelo pom az se dostanus na perfektne odladenej seriovej valec tak potom skouset ruzni upravy kdiz si kopis rovnou upravenej valec tak to nemas sanci odladit
Datum: 06. prosince 2011 15:00
 Tak to je pak tvuj boj. Chceš nějakej tuning ale pak si to rozmyslíš..Ale určitě je lepší mít blatník a než aby to jezdilo jak má...
Datum: 05. prosince 2011 21:26
Jméno: Jakub
IP: uživatel12300
 Už sem do úpravy válce chtěl jít, ale nakonec sem si to rozmyslel
Datum: 05. prosince 2011 21:16
 Spíš si měl investovat do motoru než do blatníku a laku... Udělej GO motoru a nech si třeba od Standy upravit válec, slyším na něj jenom chválu, taky si od něj chci nechat udělat válec.
Datum: 05. prosince 2011 21:02
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Jo takhle, lak, šrouby... ještě si to vytuninguj nálepkou NoFear a Monster
Datum: 05. prosince 2011 21:01
Jméno: Jakub
IP: uživatel12300
 Já sem si přes zimu dělal generálku fichtla lak, výměna šroubů atd. a dával sem si jenom 11z řetězový kolečko do tahu, přední plastovej blatník abych to trošičku odlehčil, ale do motoru sem moc nešahal ...
Datum: 05. prosince 2011 20:47
Jméno: standa
IP: uživatel12863
 Zgenerálkuj motor a podvozek,to je základ,pak se dá začít motorem: Bezkontaktní zapalování(VAPE) ,upravený válec,snížená hlava,rezonanční výfuk,lepší(větší) karburátor,vhodně vyrobené sací koleno,vhodné sání, rýchlou 3Q převodovku.....a pak se z toho zblázníš,protože s nulovejma zkušenostma to prostě neodladíš
Datum: 05. prosince 2011 20:35
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 No, poradíme, ale nezvládneš ani jednu. (Stačí se zamyslet a na něco bys přišel i sám...). Tak pro tebe je základem prvně fincka seštelovat. Jinak co považuju za tuning: Výbrus 41:00, snížená hlava, klapkové sání ke klice, čtyřkanál, stočená klikovka na 85mm + podkova ke klice, karburace Bing se sytičem, čtyřkvalt převodovka, CDI zápalko... lítám na tom i 100 km/h. Ty bud rád, že jedeš a nevymejšlej
Datum: 05. prosince 2011 20:30
|



|