slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  642  643  644  645  646  647  648  649  650  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
zdravim dnes jsem rozdělal motor na jawettě a na pístu jsou čísla 38 a 48 a zajímalo by mě jakej to je výbrus nevěděl by někdo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tak ja jsem se špatně vyjádřil,,, jasně že jsem myslel, aby změřil vrtání ve válci
 
 
Datum: 12. prosince 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12901    
jen to ne....dostaneš nezkutečná a matoucí hausnumera.....píst je v korunce o jeden výbrus "menší" jak za čepem - "kuželový" profil pístu - tepelná roztažnost......38,48 je klasický rozměr pístu pro 3.výbrus -tj.vrtání 38,50mm......jestli potřebuješ výbrus,tak kup píst na další výbrus a to je 38,75mm.....a nebo případně v brusírně písty k výbrusům dodávaj.....
 
 
Datum: 12. prosince 2011 10:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ještě lepší rada: vem posuvku a změř to ;-)
 
 
Datum: 11. prosince 2011 16:18
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
děkuju za radu
 
 
Datum: 11. prosince 2011 16:06
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel11975    
rekl bych ze druhy ( nulty vybrus 38,00,prvni 38,25,druhy 38,50,treti 38,75,ctvrty 39,00 atd.......to ze mas 38,48 tak ty dve setiny (0,02) to je vule
 
 
Datum: 11. prosince 2011 15:59
 
 
 
 
Jméno: jean      IP: uživatel12782    
nzdar draci potřeboval bych poradit dneska jsem konečně opravil fichtla. ALE když jedu jede to dobře ale občas najednou chcípne uplni z ničeho nic pak ho roztlačim jede zase v pohodě pak přijedu k domu vzdechne a už ani ťuk. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2011 13:07
 
 
 
 
Jméno: jean      IP: uživatel12782    
tak jak to dopadlo už ti to jene mě pořád ne :-D
 
 
Datum: 13. prosince 2011 13:07
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
mne to dělá to samý zýtra musim kouknout na zápalko
 
 
Datum: 11. prosince 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: pionier      IP: uživatel12891    
ešte by som potreboval poradiť ohladom prednej vidlice zo simsona.chcel by som ju dať na pioniera.počul som že S51 enduro a SR50 majú dlhšiu vidlicu. sa mi zdá že SR50 ju má najdlhšiu, o kolko to je približne a či sa mi tam zmestí 17palcové koleso s tým aby pri doraze nešúchal blatník o koleso.dakujem :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 14:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12901    
wau.....klobouk dolu....ty se vyznáš....
 
 
Datum: 12. prosince 2011 14:03
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Mam doma vidlice z elektronika i z SR 50 a ty skutrovsky nejen, ze maji delsi krk, ale jsou i delsi. Oproti pruzinam z elektronika jsou i delsi a silnejsi. U jednoho navodu dokonce pisou: "Upozornění: Nosné trubky modelů SR50 jsou delší než S51 a mají proto na vrchním konci 6 mm delší závit". U elektronika maji pruziny prumer 3.2, u SR 3.4mm. Enduro ma snad taky 3.4mm, ale mely by byt stejne dlouhe jako u elektronika, ale ruku do ohne za to nedam.
 
 
Datum: 12. prosince 2011 13:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12901    
Nejsem extra znalec simsonů,ale mám ten dojem,že všechny vidlice jsou stejně dlouhé,jen Simson SR má dlouhý krk-jediný rozdíl......17" kolo se tam určitě vejde....někdo ho má i na zkrácených vidlích - silniční závody
 
 
Datum: 12. prosince 2011 10:51
 
 
 
 
Jméno: pionier      IP: uživatel12891    
problém je že na 18 kola je ťažké zohnať úzky plášť do predu.väčšinou sú 18 na velkých motorkách v zadu
 
 
Datum: 11. prosince 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
dej tam kolo 18 z jawa 90
 
 
Datum: 11. prosince 2011 15:40
 
 
 
 
Jméno: nyklicek      E-mail:      IP: uživatel2694    
Zdar draci potřeboval bych říct z jaké motorky je toto ? http://nyklicek.rajce.idnes.cz/sss#IMAG0525.jpg a jakou to má cenu ? Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
je to čep zadní kyvný vidlice na kejvačky,panelku ,čezetu no a opotřebovaný to horko těžko někdo koupí jinak
 
 
Datum: 11. prosince 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
spíhačka je typu Bosch, používaná hojně na jawách a ČZ, nic moc stav, pokud je funkční tak buď kámošovi za děkuju nebo max 50,- někde na burze, to druhý nepoznávám, tipoval bych nějakou část osy kyvky.. jestli je to použitý tak je to bezcenný, pokud nový tak taky asi do 100,-, muj odhad..
 
 
Datum: 11. prosince 2011 17:36
 
 
 
 
Jméno: Solta.Richard      IP: uživatel11956    
Zdar draci, Na dandýně 125 se mi vysipali v zadním drátěném kole ložiska a nevím jestli ta rozpěrka má mít na koncích osazení na střed ložiska nebo ne...Já ho tam mám na obou stranách ale nevím jestli to ty ložiska nevymleli..Na fichl kramku to z fotky poznat není..Díky za rady. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 14:16
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11798    
čau kluci mate někdo zkušenosti s timhle minibikem http://www.minibike-shop.cz/minibike/433-minibike-big-bore-black.html ja sem měl kdysi minibika myslim že to byl ten prvni vyroby a jelo to taky dost dobře,a jde mi oto jestli to ma smysl kupovat ten za 3990 a nebo nějakej za 2900 jak tam jsou, u toho za 3990 je značná změna vykonu 3,2 kw a u těch levnějšich je 2,5kw předem diky za vaš nazor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 10:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12901    
Ty vole a kam na tom chceš jezdit? :-D Do hospody na pivo a do lesa na dříví ? :-D Podle mě nemá vůbec smysl kupovat takovouhle věc......na silnici s tim nesmíš,do lesa a na pole s tim nemužeš a platit si okruh kvůli tomu nebudeš....jen taková souvislost......to bych koupil malýmu klukovi na vyřádění a koupil bych mu tu nejslabší aby mi moc neujel :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2011 10:55
 
 
 
 
Jméno: DENO      IP: uživatel9335    
Kup si fíka a vyser se na čínský jebky :-D :-D :-D
 
 
Datum: 11. prosince 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Když už to chceš vážně kupovat, tak určitě ber ten za 3990. Jede to opravdu o hodně líp. Hlavně to víc táhne do kopců. S tím že jsi měl 3 a nebyly poruchový jsi měl dost štěstí. Já a moji 2 kámoši jsme měli ty minitrosky a každej z nás s tim měl furt problémy. Jo a zaseklej šnek byla taky naše častá závada :-D
 
 
Datum: 11. prosince 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11798    
Ja sem měl taky 3 minibiky ale ty starši a nebyl tam problem akorat kohoutek benzinu v karbecu se sral ale stim sem si poradil a jezdil a startoval na 1x tah, a žadne penize sem do toho nikdy nedal akorat sem kupoval benal, ale hlavně mi jde o to jestli ma smysl kupovat ten za 3990 a nebo ten za 2900 jestli je tam nějaka vyrazna změna no,
 
 
Datum: 11. prosince 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi ste měly smůli.. já mám 2 miniB a žádný problém.. největší problém co sem měl tak že přestal těsnit kohoutek na karbecu, tak jsem pořídíl kohoutek mezi hadičky.
 
 
Datum: 11. prosince 2011 19:21
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak píše Lanz, kámoš měl taky podobnou a vejfuk mu padal pořád... A na ty ložiska v kolech bacha, kámoš si teĎ kopil novýho pita a po tejdnu se mu rozsypalo ložisko v přednim kole. Ten vnitřní kroužek normálně vypadl. Když Čínu, tak počítej že toho budeš furt cpát prachy.
 
 
Datum: 11. prosince 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar osobně s tím minibikem zkušenost nemám ale můj bratranec má hodně podobnýho (slabší verzi) a upřímně řečeno kupuješ šrot. Nejdrřív se mu posralo startování, několikrát utržená šňůra + zaseklej šnek, pak přišel na řadu kohoutek - na polohy nereagoval nic .. musel se zalít tekutým kovem aby z něj nechcalo .. párkrát problémy s karbem + filtr se normálně rozsypal .. špatné sváry na výfuku - netěsnost, prasklé plexisklo , ve vysoké rychlosti mu málem vyletěli ložiska z předního kola ... prostě katastrofa .. nedej bože aby ho chtěl nastartovat 1 člověk .. páč tam je odpor jako prase .. už na tom nejezdí radši teď renovuje simsona ... prostě nedoporučuji už z jeho zkušenosti!
 
 
Datum: 11. prosince 2011 18:07
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Pojede dobře, když pojede. Měl jsem minicross a furt se to sralo. Tohle má motor stejnej, akorát to má kliku a válcec Big bore. S big borem to jede opravdu nesrovnatelně líp. Jestli to koupíš tak počítej že budeš muset koupit tuningovej karburátor, ten origo stojí za piču a mě i kámošovi začal za měsíc chcát a potom budou určitě ještě další výdaje. Já jsem urval při startování kus karteru i se šroubem ( čínská kvalita ) - nový kartery, spálil jsem pár spojek, při brždění praskl kotouč, žralo to 4 litry při jízdě na půl plynu, upadla koncovka vejfuku za jízdy a další lahůdky. Měl jsem jí 2 roky a nechci tyhle čínský šity už ani vidět. Když minibike tak jedině BLATA.
 
 
Datum: 11. prosince 2011 17:42
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11798    
jo diky moc, ale ja si myslim že by tam mohla byt slušna změna vykonu
 
 
Datum: 11. prosince 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S tímto minibike zkušenost nemám. Ale od Toho chlápka si kupuju díly na pitbike a sou kvalitní a za poměrně dobrý ceny.
 
 
Datum: 11. prosince 2011 15:04
 
 
 
 
Jméno: Pionier      IP: uživatel12891    
nazdar.nemá niekto skúsenosti alebo vedel by mi poradiť aké dlhé špice (paprsky) potrebujem na 14ráfik s bubnom z pioniera.pretože chcem kúpiť ráfik 14 a spraviť výplet s pôvodným bubnom. a chcem najskôr zistiť či sa dajú kúpiť také špice aby som nekúpil ráfik zbytočne a nemal ho čím vypliecť.dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 13:30
 
 
 
 
Jméno: Budos      IP: uživatel12890    
Zdravím, budu půlit mojí třindu....konkrétně 640 tku....chtěl bych se otat zkušenějších na nějaký rady...z jaké strany stahovat atd..díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 15:47
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
NO, nebo sou na to speciální přípravky s úchyty na vzduch! Normálně to dáš na čistý hliník, pak mašinkou podobnou kompresoru odsaješ vzduch z těch úchytek a drží to perfektně. Pak opřeš hřídel přes kuličku na kliku a jednom dotahuješ a kontroluješ jestli se oba konce zároveň roztahují a nekříží se ti to!
 
 
Datum: 11. prosince 2011 15:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor jde rozpulit jen z jedne strany.. a to z té od strany alternatoru... a rozpuluje se to pomocí přípravku který se nasrubuje místo altu.
 
 
Datum: 11. prosince 2011 13:17
 
 
 
 
Jméno: Jawak20      IP: uživatel11264    
Draci ten odkaz je správně takhle http://www.sesa-moto.cz/galerie/fotky/fichtl_piony%20r/id_9493.html sory za ty čísla ja předtím psal do vzkazy/dotazy a jen jsem to zkopiroval to maj být smajlíci. Doufám že někdo bude vědět komu patří díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: Jawak20      E-mail:      IP: uživatel11264    
http://www.sesa-moto.cz/g alerie/fotky/fichtl_piony r/id_9493.html Čau draci potřeboval bych nutně kontakt tady natohoto člověka jeto pionýr kterýho sháním a kterého můj děda koupil v 78 roce babičce pionýr nexistuje tenkrat to deda nekomu prodal nebo dal a zbyli mi jen papíry a pionýr je fuč , navíc babička umřela bohužel na rakovinu a chcu mít památku rozumíte mi 6121212 budu vděčnej za každej kontakt díky moc 7 . Vím žeto sem asi nepatří ale nikam jinam jsem nevědel kam to napsat, jeto promne dulezité ten pionýr byl ůplně stejný tuplem,... nová dvacitka 1978 jeste jednou děkuju.7 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 11:48
 
 
 
 
Jméno: Kubajs      E-mail:      IP: uživatel12771    
Ahoj. Mám babku 207 a chtel bych se zeptat, na hlavu. Zdá se mi že někde u dekompresoru unikávzduch. Dost to sičí. Není tam nějaké tesnení, které by bylo špatné ?. Děkuju :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 11:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je normální... dekompresor má kanálek do výfukového kanálu... a jak se k sobě spojuje kanálek v hlavě a válci tak mezi níma má být těsnění a asi ho tam nemáš, tak proto ti to i za chodu fouká z výfuku přes ten kanálek ven...
 
 
Datum: 11. prosince 2011 11:45
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
nevite čim to je? nejde jiskra zaboha... jednou zesta malá přezkočí... skoušel sem indučku zapalovací cívku kondenzátor kladívko sem jen měřil a spíná dobře i druhej rotor... všechny díly co sem zkoušel sou z pojíznýho fíka... svíček samozřejmě taky víc... už si stim nevim rady dva dny se vtom hrabu a furt nic odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2011 13:22
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
tu fajku sem skoušel... ta je ok... kostry podle mě taky a tu cívku skusim ale nevim proč by to nemělo jít tam kde to teď je...
 
 
Datum: 15. prosince 2011 13:22
 
 
 
 
Jméno: Marcel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co takhle fajfka ?nebo ukostření ? nebo dát na jiné místo zapalovací cívku
 
 
Datum: 14. prosince 2011 13:36
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim, už jsem sem dával otázku ohledne meho motoru na čz 250/455- tenkrát se to tykalo ohledně toho, že se mi hybe klika na ložiskách. tedka jsem jeste koukal na píst a jsem docela zhrozen. :-D Zjistil jsem že na pístu mi chybí zamky pro pistni krouzky na prvnim a druhym krouzku(jsou tam jen dírky). na třetim je. A ty dva kruožky, kde neni zameček na pístu mají bud sjety a nebo spis podle me jsou spilovane zamecky na krouzcich a asi 1cm na každé straně take hrany toho pístniho kruozku. motor neni zadrený. Ten motor jsem koupil a ještě u mě nejel- na výbrus nemám - myslíte, že když to vyčistim od karbonu tak by to mohlo jezdit na tyhle krouzky? nebo mám nějako v pístu " udělat" zámečky? popř žádám o radu jak? díky za radu, ale chci ten motor ještě rozjet takovej jakej je. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 12:49
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel12265    
No, tak to je zralý na generálku. Klika jde opravit výměnou čepů, válec na výbrus a novej píst a kruhy. Takže počítej tak 3000Kč a víc. Jestli nebyly zámky, tak se kroužky otáčely a nejspíš se omlátily o kanály. Jinak teď jsem měl v ruce motor z 455, kde se klika hejbala i s ložisky v karteru, to je pak horší varianta. Každopádně rozpůlit, ať vidíš co a jak. No a při tý příležitosti vyměnit ložiska, prostě kompletní opravu. To s opicí a banánama jistě znáš. :-)
 
 
Datum: 11. prosince 2011 12:49
 
 
 
 
Jméno: Jawak20      IP: uživatel11264    
Čau jestli ti líce klika na ložiskách tak ti odešla klika to jsou ojetý plochy za kuželama já to mněl u pionýra taky a kamoši taky musís koupit novou kliku prootze to se spravit nedá.
 
 
Datum: 11. prosince 2011 11:45
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Radši bych koupil aspoň novej píst + kroužky když momentálně nemáš na výbrus.
 
 
Datum: 10. prosince 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: lada      IP: uživatel9679    
Zdarvim, je pravda že od novýho roku bude řidičák A1 od 17-ti let? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel11975    
cetl ale kdo si to ma pamatovat za ty roky...myslim ze tohle poradne nevedi ani sami instruktori v autoskole jestli se muze s B na AM,a znam spoustu lidi co to nevedi ....
 
 
Datum: 12. prosince 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pro lolka: hele i přez to, že autoškolu jsem dělal několikrát (A1, B+A, C, C+E) tak si vyhlášku nazpaměť fakt nepamatuju, ale zásadní věci rozhodně jo,,, a nevědět co smim nebo nesmim s příslušnou skupinou řídit, mi přijde docela směšný,,, jenom tak pro pořádek, četl jsi tu vyhlášku alespoň jednou?
 
 
Datum: 12. prosince 2011 18:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ou takže příště už nebudu tahat kejvačku za pionýrem:-D
 
 
Datum: 11. prosince 2011 20:48
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
detail :-D prostě je logický že tažný vozidlo musí bejt těžší než připojený, pochybuju že to znaj přesně i policajti..
 
 
Datum: 11. prosince 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hh: Já ty podmínky znam...ale je to ještě trochu jinak...maximální přípustná hmotnost přípojného vozidla nepřevyšuje pohotovostní hmotnost motorového vozidla.
 
 
Datum: 11. prosince 2011 18:28
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
kolečko: ano to můžeš, ty podmínky jsou že aktuální celková hmotnost tažného auta nebude menší než aktuální celková hmotnost vozíku a celková hmotnost celé soupravy nepřesáhne 3,5t..
 
 
Datum: 11. prosince 2011 17:42
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel11975    
aha ty budes nejaky chytracek co? umis asi uplne vsehno na zpamet okolo silnicniho provozu.jen sem se slusne zeptal. Tvuj prispevek mi prijde zbytecny....
 
 
Datum: 11. prosince 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
takový dotazy jasně dokazujou, že dnešní systém nenutí lidi číst vyhlášku,,, prostě se naučej jako cvičený opice testy a vyhlášku v životě neviděli,,, jinak by jste se na takový dotazy nemuseli ptát (neni to mířený na otázku ladi, ale na to B-AM)
 
 
Datum: 11. prosince 2011 12:37
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10944    
Nepise se to, ale jezdit na tom muzes. Kurva dit to je snad i v testech ne? Sis ty papiry koupil? :-D
 
 
Datum: 11. prosince 2011 11:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mam Béčko a Am tam zapsaný nemam, ale když se podíváte do zákona o provozu na pozemních komunikacích tak je tam jasně napsané co se s Béčkem dá a nedá řídit...skupina Am k Béčku prostě je :-) dokonce můžeš za jistejch podmínek se samotnym Béčkem táhnout káru nad 750kg
 
 
Datum: 11. prosince 2011 11:51
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mam za to že některou dobu se k Béčku AMko nedávalo, ale nejsem si jistej...A všechny co znam a maj Béčko, tak tam maj zapsaný i AMko.
 
 
Datum: 11. prosince 2011 9:30
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel11975    
na hodinu teorie sem byl jen jednou :-) a to sme probirali krizovatky , nemel sem na to cas :-D jinak diky,poridim nejakou bábu a az me chytnou reknu ze jawacezetak mi to dovolil :-D
 
 
Datum: 11. prosince 2011 1:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když máš Bčko tak automaticky máš i AMko, ale to se na řidičák nepíše... chodil si vubec do teorie? tohle se tam totiž taky bere ;-)
 
 
Datum: 11. prosince 2011 1:24
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to na ní myslím nemůžeš.. :/
 
 
Datum: 10. prosince 2011 23:37
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel11975    
mam tan jen B kolonku AM mam prazdnou tudiz asi nemohu ani na babettu :-(
 
 
Datum: 10. prosince 2011 23:21
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo myslim že to tak má být protože ten kdo má ještě "starej" řidičák - táta, máma, děda apod. , tak ti tam mají nejspíš omezení " do 50 ccm " - takže jakákoliv 50ka .. jinak ty nový maj myslím že jen AMko ..
 
 
Datum: 10. prosince 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lolek. Koukni se na řidičák, vzádu to tam budeš mít. :-) Třeba táta to tam má a má u toho ještě 150 a to znamená že to je do 50ccm ale může to mít větší konstrukční rychlost než 45km/h. Teda takhle mi to říkaly, jestli se mýlím, tak mě opravte.
 
 
Datum: 10. prosince 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel11975    
kdyz mam ridicak jen na auto (B) tak nemuzu jezdit na babette (do konstrukcni rychlosti 45km/h) je to tak? protoze nkdo rika ze jo nekdo ze ne .....nevim cemu ma verit
 
 
Datum: 10. prosince 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Věky by měli zůstat tak nějak stejně, akorát do toho zahrnou ty čtyřkolky do 15Kw a pak ty silnější moto myslím, já to nějak nepročítal.
 
 
Datum: 10. prosince 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: lada      IP: uživatel9679    
díky za odpovědi, takže když budu dělat řidičák příští rok tak bych to měl mít v pohodě.
 
 
Datum: 10. prosince 2011 20:43
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže by to mělo teda zůstat na 16ti letech jo? Ještě že tak protože si v ten rok budu dělat řidičák na A1 , tak abych nemusel čekat ještě rok to by mě asi složilo :-D
 
 
Datum: 10. prosince 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://cs.wikipedia.org/wiki/Skupiny_%C5%99idi%C4%8Dsk%C3%BDch_opr%C3%A1vn%C4%9Bn%C3%AD Tohle si pročti, tam máš 2 tabulky..co platí teď a co by mělo platit od 2013.
 
 
Datum: 10. prosince 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: anthonny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
až někdy od roku 2013
 
 
Datum: 10. prosince 2011 20:27
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Nevíte někdo jak trvale odhlásit vozidlo z evidence, aniž bych musel mít lejstro o eko likvidaci? Chci si auto nechat na ND a nevím, jak to udělat. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 6:51
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Díky moc všem..
 
 
Datum: 11. prosince 2011 6:51
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12889    
není zas tak potřeba tam nosit nějaké fotky co z toho doma vzniklo a už vůbec není potřeba hlásit krádež, to je spíš na průser..... bohatě by mělo stačit vyplnit čestné prohlášení, že vozidlo bude ,,využíváno jinak,,
 
 
Datum: 10. prosince 2011 23:38
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Nejlepší je nahlásit, že jsi z toho vyrobil králíkárnu, slepičinec atd...To pak musej odhlásit.
 
 
Datum: 10. prosince 2011 23:14
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
auto někam hodně dobře schovej bež na policajty že tu to auto někdo ukradl,oni po něm budou pár tejdnů pátrat pak to dal mezi nevyžešený případy a auto ti odhlásej ale dej bycha aby ho u tebe nenašli a kdyžtak musíš přerazit vin a auto trochu rozebrat (dveře,sedačky,kola,...)a tvrdit že to auto si měl jako nd na to ukradnutý
 
 
Datum: 10. prosince 2011 22:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
do toho auta naházej lopaty,krumpáče atd. a pak běž s fotkou na urad a musis jim tvrdit že jsi z auta udělal kůlnu na náředí a nebo tam naházej slámu a vyser se tam a řekni že z toho je bouda pro kačeny a musíš se otravovat tak dlouho až ti ho odhlásí
 
 
Datum: 10. prosince 2011 18:55
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel12852    
Zdar, mám dotaz jakou frézku používáte na úpravu kanálů ve válci plusy, mínusy popř. cena atd. Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 9:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12901    
Mám opačnej názor na to pilování .....s hlinikem je to nadlouho a litina jde sama :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2011 9:27
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Používal jsem frézku značky Dremmel, doteď funguje, ale používám raději pilníky. Sice na tom člověk nechá ruce, ale stojí pár korun. Hliník jde v pohodě, s vložkou je to na dýl...
 
 
Datum: 11. prosince 2011 13:40
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
FN 32 nebo FNGJ 32. podle toho která je volná. Cena je od 60 000 do cca 650 000. záleží na stavu. Frézy libovolný HSS.
 
 
Datum: 11. prosince 2011 11:06
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Čus,mám ted rozhozený motor na jednom pionýru a dělám takovou menší opravu-výměna ojnice a start. segmentu,ložiska,gufera a tak.a nevím jestli má cenu kupovat nová futra do převodovky.Nijak s nima problém nebyl to pravé neteklo tak nevím jestli to má smysl.Je taky možné, že už je někdo měnil protože to z prava má ten výstupní tvar rovnej v rovině s kartrem ale na jinym motoru je to takovy vypoukly.Tak nevim.Dik za rady.(Kdyby jste někdo nááhodou měl doma nepoužitou ojniční sadu na pio. origo mototechna tak dejte prosím vědět rád odkoupím). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel7949    
Ahoj, nemyslíte že u čz 175 omezuje otáčky trochu to tření 3 koužků - když si tak měřím válec tek je charakterizovaný tak pro 1000 ot. výše položený max. výkon. Děkuji za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 9:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12901    
malej karbec,velká klika a kdo ví jak moc vhodnej je origo vejfuk......co bys chtěl.....to je motorka pro normální ježdění a v dobách jejího vývoje neměl nikdo potřebu to ladit na maximální možnej dosažitelnej výkon
 
 
Datum: 12. prosince 2011 9:30
 
 
 
 
Jméno: Kopec      IP: uživatel12888    
Zdar draci, poradil by mi někdo jaké jsou odstíny barev na Čz 175/477 (myslím verzi s červenou nádrží a šedými blatníky). Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 12:58
 
 
 
 
Jméno: Kopec      IP: uživatel12888    
Díky
 
 
Datum: 11. prosince 2011 12:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Odstín červené je podle mě 3020, šedá jsem vzal v odstínu "hliník" http://kolecko10.rajce.idnes.cz/foto_garaz/#Snimek_269.jpg takhle pak vypadá moje kombinace v reálu
 
 
Datum: 10. prosince 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: pomoc      IP: uživatel12547    
Draci potřebuju poradit z mustangem nechce jet.Nejsem uplny začatečník.Sem stím uš zoufalej děkuju za rady:-(....moje jedina uprava je udělanej bybrus na 40.50 nic vic jo a dávam 1.40 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 10:54
 
 
 
 
Jméno: pomoc      IP: uživatel12547    
No spočatku mi to jelo paradně ael stratilo to sílu tak sem vymenil ložiska v motoru klku na repas a valec na vybrus a stejně nic.Ja uš fakt nevim co stím.Hlavně že sem spravil 3 fichtly kamošum a svuj zaboha nejde a nejde .
 
 
Datum: 11. prosince 2011 10:54
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi už budes mat slaby rotor, nato človek pri renovácii nepozerá :-) ...Skus si od kamosa požičať zapalovanie... Inak na 40,50mm vybrus je podla mna 68 hl. tryska malo, ale chytit by to malo aj sňou no....
 
 
Datum: 11. prosince 2011 10:20
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to už mě nic nenapadá..Jedině zasranej vejfuk... Mě teď trápí mustang, na 3 nemá vůbec sílu. :/
 
 
Datum: 10. prosince 2011 22:56
 
 
 
 
Jméno: pomoc      IP: uživatel12547    
ja sem skousel vsecko a vysledek?hovno.Jednou dobou mi delal problem uzaviraci ventil co je v karbecu nad plovakem us sem jich koupil 5 jedne nedoviral druhy přepoštel atd,
 
 
Datum: 10. prosince 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Předstih a odtrh si určitě zkoušel.. Ale my s kámošem několikrát nastavily předstih a když sme přidaly plyn, tak se to dusilo, až to chcíplo...Tak jsem nastavil předstih podle oka, nastartova zkusil projet, když to nejelo tak sem o trochu pozměnil předstih a zkoušel dál a teď jezdí parádně. Každej motor chce něco jinýho.
 
 
Datum: 10. prosince 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: pomoc      IP: uživatel12547    
jo a cose tyče karbecu tak mam v něm vše nový a leltkorinstalaci take(kondenzator,kladivka zapalovací pol,indučka a svíčky)
 
 
Datum: 10. prosince 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: pomoc      IP: uživatel12547    
trapim se stim us 2 mesice a furt nic škytne a dost !a nebo motor běži krasně na volnoběh ale když přidam plyn tak se dusí,,,muzou to být trysky?mam tam totiž originalky 68 a 38 .A karbec byl kompletne vyčištěnej a trysky teš vyfuk a koleno.Prosí pomozte .Us si nevím rady
 
 
Datum: 10. prosince 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A máš zajetej výbrus?
 
 
Datum: 10. prosince 2011 16:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co to znamena ze nechce jet? jako jdede spatne, nebo vubec nechytne?
 
 
Datum: 10. prosince 2011 15:36
 
 
 
 
Jméno: Solta.richard      IP: uživatel10340    
Jestli nejde nastartovat tak základ-Vyčistit karbec, kohoutek, zkouknout elektroinstalaci a svíčku) Pokud je línej tak vyčistit výfuk nastavit předstih svíčku, nafoukat kola dotáhnout řetěz atd :-)
 
 
Datum: 10. prosince 2011 15:33
 
<  642  643  644  645  646  647  648  649  650  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 12:15:46 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu