Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 zdravim dnes jsem rozdělal motor na jawettě a na pístu jsou čísla 38 a 48 a zajímalo by mě jakej to je výbrus nevěděl by někdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 18:29
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak ja jsem se špatně vyjádřil,,, jasně že jsem myslel, aby změřil vrtání ve válci
Datum: 12. prosince 2011 18:29
Jméno: standa
IP: uživatel12901
 jen to ne....dostaneš nezkutečná a matoucí hausnumera.....píst je v korunce o jeden výbrus "menší" jak za čepem - "kuželový" profil pístu - tepelná roztažnost......38,48 je klasický rozměr pístu pro 3.výbrus -tj.vrtání 38,50mm......jestli potřebuješ výbrus,tak kup píst na další výbrus a to je 38,75mm.....a nebo případně v brusírně písty k výbrusům dodávaj.....
Datum: 12. prosince 2011 10:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ještě lepší rada: vem posuvku a změř to
Datum: 11. prosince 2011 16:18
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 děkuju za radu
Datum: 11. prosince 2011 16:06
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 rekl bych ze druhy ( nulty vybrus 38,00,prvni 38,25,druhy 38,50,treti 38,75,ctvrty 39,00 atd.......to ze mas 38,48 tak ty dve setiny (0,02) to je vule
Datum: 11. prosince 2011 15:59
Jméno: jean
IP: uživatel12782
 nzdar draci potřeboval bych poradit dneska jsem konečně opravil fichtla. ALE když jedu jede to dobře ale občas najednou chcípne uplni z ničeho nic pak ho roztlačim jede zase v pohodě pak přijedu k domu vzdechne a už ani ťuk.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2011 13:07
Jméno: jean
IP: uživatel12782
 tak jak to dopadlo už ti to jene mě pořád ne
Datum: 13. prosince 2011 13:07
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 mne to dělá to samý zýtra musim kouknout na zápalko
Datum: 11. prosince 2011 21:54
Jméno: pionier
IP: uživatel12891
 ešte by som potreboval poradiť ohladom prednej vidlice zo simsona.chcel by som ju dať na pioniera.počul som že S51 enduro a SR50 majú dlhšiu vidlicu. sa mi zdá že SR50 ju má najdlhšiu, o kolko to je približne a či sa mi tam zmestí 17palcové koleso s tým aby pri doraze nešúchal blatník o koleso.dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 14:03
Jméno: standa
IP: uživatel12901
 wau.....klobouk dolu....ty se vyznáš....
Datum: 12. prosince 2011 14:03
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Mam doma vidlice z elektronika i z SR 50 a ty skutrovsky nejen, ze maji delsi krk, ale jsou i delsi. Oproti pruzinam z elektronika jsou i delsi a silnejsi. U jednoho navodu dokonce pisou: "Upozornění: Nosné trubky modelů SR50 jsou delší než S51 a mají proto na vrchním konci 6 mm delší závit". U elektronika maji pruziny prumer 3.2, u SR 3.4mm. Enduro ma snad taky 3.4mm, ale mely by byt stejne dlouhe jako u elektronika, ale ruku do ohne za to nedam.
Datum: 12. prosince 2011 13:27
Jméno: standa
IP: uživatel12901
 Nejsem extra znalec simsonů,ale mám ten dojem,že všechny vidlice jsou stejně dlouhé,jen Simson SR má dlouhý krk-jediný rozdíl......17" kolo se tam určitě vejde....někdo ho má i na zkrácených vidlích - silniční závody
Datum: 12. prosince 2011 10:51
Jméno: pionier
IP: uživatel12891
 problém je že na 18 kola je ťažké zohnať úzky plášť do predu.väčšinou sú 18 na velkých motorkách v zadu
Datum: 11. prosince 2011 17:38
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 dej tam kolo 18 z jawa 90
Datum: 11. prosince 2011 15:40
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 20:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to čep zadní kyvný vidlice na kejvačky,panelku ,čezetu no a opotřebovaný to horko těžko někdo koupí jinak
Datum: 11. prosince 2011 20:45
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 spíhačka je typu Bosch, používaná hojně na jawách a ČZ, nic moc stav, pokud je funkční tak buď kámošovi za děkuju nebo max 50,- někde na burze, to druhý nepoznávám, tipoval bych nějakou část osy kyvky.. jestli je to použitý tak je to bezcenný, pokud nový tak taky asi do 100,-, muj odhad..
Datum: 11. prosince 2011 17:36
Jméno: Solta.Richard
IP: uživatel11956
 Zdar draci, Na dandýně 125 se mi vysipali v zadním drátěném kole ložiska a nevím jestli ta rozpěrka má mít na koncích osazení na střed ložiska nebo ne...Já ho tam mám na obou stranách ale nevím jestli to ty ložiska nevymleli..Na fichl kramku to z fotky poznat není..Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 14:16
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 10:55
Jméno: standa
IP: uživatel12901
 Ty vole a kam na tom chceš jezdit?  Do hospody na pivo a do lesa na dříví ?  Podle mě nemá vůbec smysl kupovat takovouhle věc......na silnici s tim nesmíš,do lesa a na pole s tim nemužeš a platit si okruh kvůli tomu nebudeš....jen taková souvislost......to bych koupil malýmu klukovi na vyřádění a koupil bych mu tu nejslabší aby mi moc neujel
Datum: 12. prosince 2011 10:55
Jméno: DENO
IP: uživatel9335
Datum: 11. prosince 2011 22:12
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Když už to chceš vážně kupovat, tak určitě ber ten za 3990. Jede to opravdu o hodně líp. Hlavně to víc táhne do kopců. S tím že jsi měl 3 a nebyly poruchový jsi měl dost štěstí. Já a moji 2 kámoši jsme měli ty minitrosky a každej z nás s tim měl furt problémy. Jo a zaseklej šnek byla taky naše častá závada
Datum: 11. prosince 2011 21:54
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 Ja sem měl taky 3 minibiky ale ty starši a nebyl tam problem akorat kohoutek benzinu v karbecu se sral ale stim sem si poradil a jezdil a startoval na 1x tah,
a žadne penize sem do toho nikdy nedal akorat sem kupoval benal, ale hlavně mi jde o to jestli ma smysl kupovat ten za 3990 a nebo ten za 2900
jestli je tam nějaka vyrazna změna no,
Datum: 11. prosince 2011 19:27
 asi ste měly smůli.. já mám 2 miniB a žádný problém.. největší problém co sem měl tak že přestal těsnit kohoutek na karbecu, tak jsem pořídíl kohoutek mezi hadičky.
Datum: 11. prosince 2011 19:21
 Jak píše Lanz, kámoš měl taky podobnou a vejfuk mu padal pořád... A na ty ložiska v kolech bacha, kámoš si teĎ kopil novýho pita a po tejdnu se mu rozsypalo ložisko v přednim kole. Ten vnitřní kroužek normálně vypadl. Když Čínu, tak počítej že toho budeš furt cpát prachy.
Datum: 11. prosince 2011 18:17
 Zdar osobně s tím minibikem zkušenost nemám ale můj bratranec má hodně podobnýho (slabší verzi) a upřímně řečeno kupuješ šrot. Nejdrřív se mu posralo startování, několikrát utržená šňůra + zaseklej šnek, pak přišel na řadu kohoutek - na polohy nereagoval nic .. musel se zalít tekutým kovem aby z něj nechcalo .. párkrát problémy s karbem + filtr se normálně rozsypal .. špatné sváry na výfuku - netěsnost, prasklé plexisklo , ve vysoké rychlosti mu málem vyletěli ložiska z předního kola ... prostě katastrofa .. nedej bože aby ho chtěl nastartovat 1 člověk .. páč tam je odpor jako prase .. už na tom nejezdí radši teď renovuje simsona ... prostě nedoporučuji už z jeho zkušenosti!
Datum: 11. prosince 2011 18:07
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Pojede dobře, když pojede. Měl jsem minicross a furt se to sralo. Tohle má motor stejnej, akorát to má kliku a válcec Big bore. S big borem to jede opravdu nesrovnatelně líp.
Jestli to koupíš tak počítej že budeš muset koupit tuningovej karburátor, ten origo stojí za piču a mě i kámošovi začal za měsíc chcát a potom budou určitě ještě další výdaje. Já jsem urval při startování kus karteru i se šroubem ( čínská kvalita ) - nový kartery, spálil jsem pár spojek, při brždění praskl kotouč, žralo to 4 litry při jízdě na půl plynu, upadla koncovka vejfuku za jízdy a další lahůdky. Měl jsem jí 2 roky a nechci tyhle čínský šity už ani vidět. Když minibike tak jedině BLATA.
Datum: 11. prosince 2011 17:42
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 jo diky moc,
ale ja si myslim že by tam mohla byt slušna změna vykonu
Datum: 11. prosince 2011 17:22
 S tímto minibike zkušenost nemám. Ale od Toho chlápka si kupuju díly na pitbike a sou kvalitní a za poměrně dobrý ceny.
Datum: 11. prosince 2011 15:04
Jméno: Pionier
IP: uživatel12891
 nazdar.nemá niekto skúsenosti alebo vedel by mi poradiť aké dlhé špice (paprsky) potrebujem na 14ráfik s bubnom z pioniera.pretože chcem kúpiť ráfik 14 a spraviť výplet s pôvodným bubnom. a chcem najskôr zistiť či sa dajú kúpiť také špice aby som nekúpil ráfik zbytočne a nemal ho čím vypliecť.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 13:30
Jméno: Budos
IP: uživatel12890
 Zdravím, budu půlit mojí třindu....konkrétně 640 tku....chtěl bych se otat zkušenějších na nějaký rady...z jaké strany stahovat atd..díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 15:47
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 NO, nebo sou na to speciální přípravky s úchyty na vzduch! Normálně to dáš na čistý hliník, pak mašinkou podobnou kompresoru odsaješ vzduch z těch úchytek a drží to perfektně. Pak opřeš hřídel přes kuličku na kliku a jednom dotahuješ a kontroluješ jestli se oba konce zároveň roztahují a nekříží se ti to!
Datum: 11. prosince 2011 15:47
 motor jde rozpulit jen z jedne strany.. a to z té od strany alternatoru... a rozpuluje se to pomocí přípravku který se nasrubuje místo altu.
Datum: 11. prosince 2011 13:17
Jméno: Jawak20
IP: uživatel11264
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 11:59
 http://www.sesa-moto.cz/g alerie/fotky/fichtl_piony r/id_9493.html Čau draci potřeboval bych nutně kontakt tady natohoto člověka jeto pionýr kterýho sháním a kterého můj děda koupil v 78 roce babičce pionýr nexistuje tenkrat to deda nekomu prodal nebo dal a zbyli mi jen papíry a pionýr je fuč , navíc babička umřela bohužel na rakovinu a chcu mít památku rozumíte mi 6121212 budu vděčnej za každej kontakt díky moc 7 . Vím žeto sem asi nepatří ale nikam jinam jsem nevědel kam to napsat, jeto promne dulezité ten pionýr byl ůplně stejný tuplem,... nová dvacitka 1978 jeste jednou děkuju.7
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 11:48
 Ahoj. Mám babku 207 a chtel bych se zeptat, na hlavu. Zdá se mi že někde u dekompresoru unikávzduch. Dost to sičí. Není tam nějaké tesnení, které by bylo špatné ?. Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 11:45
 to je normální... dekompresor má kanálek do výfukového kanálu... a jak se k sobě spojuje kanálek v hlavě a válci tak mezi níma má být těsnění a asi ho tam nemáš, tak proto ti to i za chodu fouká z výfuku přes ten kanálek ven...
Datum: 11. prosince 2011 11:45
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 nevite čim to je? nejde jiskra zaboha... jednou zesta malá přezkočí... skoušel sem indučku zapalovací cívku kondenzátor kladívko sem jen měřil a spíná dobře i druhej rotor... všechny díly co sem zkoušel sou z pojíznýho fíka... svíček samozřejmě taky víc... už si stim nevim rady dva dny se vtom hrabu a furt nic
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2011 13:22
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 tu fajku sem skoušel... ta je ok... kostry podle mě taky a tu cívku skusim ale nevim proč by to nemělo jít tam kde to teď je...
Datum: 15. prosince 2011 13:22
 co takhle fajfka ?nebo ukostření ? nebo dát na jiné místo zapalovací cívku
Datum: 14. prosince 2011 13:36
 Zdravim, už jsem sem dával otázku ohledne meho motoru na čz 250/455- tenkrát se to tykalo ohledně toho, že se mi hybe klika na ložiskách. tedka jsem jeste koukal na píst a jsem docela zhrozen.  Zjistil jsem že na pístu mi chybí zamky pro pistni krouzky na prvnim a druhym krouzku(jsou tam jen dírky). na třetim je. A ty dva kruožky, kde neni zameček na pístu mají bud sjety a nebo spis podle me jsou spilovane zamecky na krouzcich a asi 1cm na každé straně take hrany toho pístniho kruozku. motor neni zadrený. Ten motor jsem koupil a ještě u mě nejel- na výbrus nemám - myslíte, že když to vyčistim od karbonu tak by to mohlo jezdit na tyhle krouzky? nebo mám nějako v pístu " udělat" zámečky? popř žádám o radu jak? díky za radu, ale chci ten motor ještě rozjet takovej jakej je. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 12:49
Jméno: CZK
IP: uživatel12265
 No, tak to je zralý na generálku. Klika jde opravit výměnou čepů, válec na výbrus a novej píst a kruhy. Takže počítej tak 3000Kč a víc.
Jestli nebyly zámky, tak se kroužky otáčely a nejspíš se omlátily o kanály. Jinak teď jsem měl v ruce motor z 455, kde se klika hejbala i s ložisky v karteru, to je pak horší varianta. Každopádně rozpůlit, ať vidíš co a jak. No a při tý příležitosti vyměnit ložiska, prostě kompletní opravu. To s opicí a banánama jistě znáš.
Datum: 11. prosince 2011 12:49
Jméno: Jawak20
IP: uživatel11264
 Čau jestli ti líce klika na ložiskách tak ti odešla klika to jsou ojetý plochy za kuželama já to mněl u pionýra taky a kamoši taky musís koupit novou kliku prootze to se spravit nedá.
Datum: 11. prosince 2011 11:45
 Radši bych koupil aspoň novej píst + kroužky když momentálně nemáš na výbrus.
Datum: 10. prosince 2011 21:30
Jméno: lada
IP: uživatel9679
 Zdarvim, je pravda že od novýho roku bude řidičák A1 od 17-ti let?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 18:39
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 cetl ale kdo si to ma pamatovat za ty roky...myslim ze tohle poradne nevedi ani sami instruktori v autoskole jestli se muze s B na AM,a znam spoustu lidi co to nevedi ....
Datum: 12. prosince 2011 18:39
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pro lolka: hele i přez to, že autoškolu jsem dělal několikrát (A1, B+A, C, C+E) tak si vyhlášku nazpaměť fakt nepamatuju, ale zásadní věci rozhodně jo,,, a nevědět co smim nebo nesmim s příslušnou skupinou řídit, mi přijde docela směšný,,, jenom tak pro pořádek, četl jsi tu vyhlášku alespoň jednou?
Datum: 12. prosince 2011 18:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ou takže příště už nebudu tahat kejvačku za pionýrem
Datum: 11. prosince 2011 20:48
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 detail  prostě je logický že tažný vozidlo musí bejt těžší než připojený, pochybuju že to znaj přesně i policajti..
Datum: 11. prosince 2011 19:08
 hh: Já ty podmínky znam...ale je to ještě trochu jinak...maximální přípustná hmotnost přípojného vozidla nepřevyšuje pohotovostní hmotnost motorového vozidla.
Datum: 11. prosince 2011 18:28
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 kolečko: ano to můžeš, ty podmínky jsou že aktuální celková hmotnost tažného auta nebude menší než aktuální celková hmotnost vozíku a celková hmotnost celé soupravy nepřesáhne 3,5t..
Datum: 11. prosince 2011 17:42
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 aha ty budes nejaky chytracek co? umis asi uplne vsehno na zpamet okolo silnicniho provozu.jen sem se slusne zeptal. Tvuj prispevek mi prijde zbytecny....
Datum: 11. prosince 2011 17:38
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 takový dotazy jasně dokazujou, že dnešní systém nenutí lidi číst vyhlášku,,, prostě se naučej jako cvičený opice testy a vyhlášku v životě neviděli,,, jinak by jste se na takový dotazy nemuseli ptát (neni to mířený na otázku ladi, ale na to B-AM)
Datum: 11. prosince 2011 12:37
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Nepise se to, ale jezdit na tom muzes. Kurva dit to je snad i v testech ne? Sis ty papiry koupil?
Datum: 11. prosince 2011 11:53
 Já mam Béčko a Am tam zapsaný nemam, ale když se podíváte do zákona o provozu na pozemních komunikacích tak je tam jasně napsané co se s Béčkem dá a nedá řídit...skupina Am k Béčku prostě je  dokonce můžeš za jistejch podmínek se samotnym Béčkem táhnout káru nad 750kg
Datum: 11. prosince 2011 11:51
 Já mam za to že některou dobu se k Béčku AMko nedávalo, ale nejsem si jistej...A všechny co znam a maj Béčko, tak tam maj zapsaný i AMko.
Datum: 11. prosince 2011 9:30
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 na hodinu teorie sem byl jen jednou  a to sme probirali krizovatky , nemel sem na to cas  jinak diky,poridim nejakou bábu a az me chytnou reknu ze jawacezetak mi to dovolil
Datum: 11. prosince 2011 1:53
 když máš Bčko tak automaticky máš i AMko, ale to se na řidičák nepíše... chodil si vubec do teorie? tohle se tam totiž taky bere
Datum: 11. prosince 2011 1:24
 Tak to na ní myslím nemůžeš.. :/
Datum: 10. prosince 2011 23:37
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 mam tan jen B kolonku AM mam prazdnou tudiz asi nemohu ani na babettu
Datum: 10. prosince 2011 23:21
 Jo myslim že to tak má být protože ten kdo má ještě "starej" řidičák - táta, máma, děda apod. , tak ti tam mají nejspíš omezení " do 50 ccm " - takže jakákoliv 50ka .. jinak ty nový maj myslím že jen AMko ..
Datum: 10. prosince 2011 22:12
 Lolek. Koukni se na řidičák, vzádu to tam budeš mít.  Třeba táta to tam má a má u toho ještě 150 a to znamená že to je do 50ccm ale může to mít větší konstrukční rychlost než 45km/h. Teda takhle mi to říkaly, jestli se mýlím, tak mě opravte.
Datum: 10. prosince 2011 21:33
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 kdyz mam ridicak jen na auto (B) tak nemuzu jezdit na babette (do konstrukcni rychlosti 45km/h) je to tak? protoze nkdo rika ze jo nekdo ze ne .....nevim cemu ma verit
Datum: 10. prosince 2011 21:04
 Věky by měli zůstat tak nějak stejně, akorát do toho zahrnou ty čtyřkolky do 15Kw a pak ty silnější moto myslím, já to nějak nepročítal.
Datum: 10. prosince 2011 20:53
Jméno: lada
IP: uživatel9679
 díky za odpovědi, takže když budu dělat řidičák příští rok tak bych to měl mít v pohodě.
Datum: 10. prosince 2011 20:43
 Takže by to mělo teda zůstat na 16ti letech jo? Ještě že tak protože si v ten rok budu dělat řidičák na A1 , tak abych nemusel čekat ještě rok to by mě asi složilo
Datum: 10. prosince 2011 20:37
 http://cs.wikipedia.org/wiki/Skupiny_%C5%99idi%C4%8Dsk%C3%BDch_opr%C3%A1vn%C4%9Bn%C3%AD Tohle si pročti, tam máš 2 tabulky..co platí teď a co by mělo platit od 2013.
Datum: 10. prosince 2011 20:33
 až někdy od roku 2013
Datum: 10. prosince 2011 20:27
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Nevíte někdo jak trvale odhlásit vozidlo z evidence, aniž bych musel mít lejstro o eko likvidaci? Chci si auto nechat na ND a nevím, jak to udělat. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 6:51
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Díky moc všem..
Datum: 11. prosince 2011 6:51
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12889
 není zas tak potřeba tam nosit nějaké fotky co z toho doma vzniklo a už vůbec není potřeba hlásit krádež, to je spíš na průser..... bohatě by mělo stačit vyplnit čestné prohlášení, že vozidlo bude ,,využíváno jinak,,
Datum: 10. prosince 2011 23:38
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Nejlepší je nahlásit, že jsi z toho vyrobil králíkárnu, slepičinec atd...To pak musej odhlásit.
Datum: 10. prosince 2011 23:14
 auto někam hodně dobře schovej bež na policajty že tu to auto někdo ukradl,oni po něm budou pár tejdnů pátrat pak to dal mezi nevyžešený případy a auto ti odhlásej ale dej bycha aby ho u tebe nenašli a kdyžtak musíš přerazit vin a auto trochu rozebrat (dveře,sedačky,kola,...)a tvrdit že to auto si měl jako nd na to ukradnutý
Datum: 10. prosince 2011 22:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 do toho auta naházej lopaty,krumpáče atd. a pak běž s fotkou na urad a musis jim tvrdit že jsi z auta udělal kůlnu na náředí a nebo tam naházej slámu a vyser se tam a řekni že z toho je bouda pro kačeny a musíš se otravovat tak dlouho až ti ho odhlásí
Datum: 10. prosince 2011 18:55
Jméno: otaznik
IP: uživatel12852
 Zdar, mám dotaz jakou frézku používáte na úpravu kanálů ve válci plusy, mínusy popř. cena atd. Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 9:27
Jméno: standa
IP: uživatel12901
 Mám opačnej názor na to pilování .....s hlinikem je to nadlouho a litina jde sama
Datum: 12. prosince 2011 9:27
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Používal jsem frézku značky Dremmel, doteď funguje, ale používám raději pilníky. Sice na tom člověk nechá ruce, ale stojí pár korun. Hliník jde v pohodě, s vložkou je to na dýl...
Datum: 11. prosince 2011 13:40
 FN 32 nebo FNGJ 32. podle toho která je volná. Cena je od 60 000 do cca 650 000. záleží na stavu. Frézy libovolný HSS.
Datum: 11. prosince 2011 11:06
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Čus,mám ted rozhozený motor na jednom pionýru a dělám takovou menší opravu-výměna ojnice a start. segmentu,ložiska,gufera a tak.a nevím jestli má cenu kupovat nová futra do převodovky.Nijak s nima problém nebyl to pravé neteklo tak nevím jestli to má smysl.Je taky možné, že už je někdo měnil protože to z prava má ten výstupní tvar rovnej v rovině s kartrem ale na jinym motoru je to takovy vypoukly.Tak nevim.Dik za rady.(Kdyby jste někdo nááhodou měl doma nepoužitou ojniční sadu na pio. origo mototechna tak dejte prosím vědět rád odkoupím).
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2011 17:37
Jméno: honza
IP: uživatel7949
 Ahoj, nemyslíte že u čz 175 omezuje otáčky trochu to tření 3 koužků - když si tak měřím válec tek je charakterizovaný tak pro 1000 ot. výše položený max. výkon. Děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 9:30
Jméno: standa
IP: uživatel12901
 malej karbec,velká klika a kdo ví jak moc vhodnej je origo vejfuk......co bys chtěl.....to je motorka pro normální ježdění a v dobách jejího vývoje neměl nikdo potřebu to ladit na maximální možnej dosažitelnej výkon
Datum: 12. prosince 2011 9:30
Jméno: Kopec
IP: uživatel12888
 Zdar draci, poradil by mi někdo jaké jsou odstíny barev na Čz 175/477 (myslím verzi s červenou nádrží a šedými blatníky). Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 12:58
Jméno: Kopec
IP: uživatel12888
 Díky
Datum: 11. prosince 2011 12:58
Datum: 10. prosince 2011 17:37
Jméno: pomoc
IP: uživatel12547
 Draci potřebuju poradit z mustangem nechce jet.Nejsem uplny začatečník.Sem stím uš zoufalej děkuju za rady  ....moje jedina uprava je udělanej bybrus na 40.50 nic vic jo a dávam 1.40
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 10:54
Jméno: pomoc
IP: uživatel12547
 No spočatku mi to jelo paradně ael stratilo to sílu tak sem vymenil ložiska v motoru klku na repas a valec na vybrus a stejně nic.Ja uš fakt nevim co stím.Hlavně že sem spravil 3 fichtly kamošum a svuj zaboha nejde a nejde .
Datum: 11. prosince 2011 10:54
 Asi už budes mat slaby rotor, nato človek pri renovácii nepozerá  ...Skus si od kamosa požičať zapalovanie... Inak na 40,50mm vybrus je podla mna 68 hl. tryska malo, ale chytit by to malo aj sňou no....
Datum: 11. prosince 2011 10:20
 Tak to už mě nic nenapadá..Jedině zasranej vejfuk... Mě teď trápí mustang, na 3 nemá vůbec sílu. :/
Datum: 10. prosince 2011 22:56
Jméno: pomoc
IP: uživatel12547
 ja sem skousel vsecko a vysledek?hovno.Jednou dobou mi delal problem uzaviraci ventil co je v karbecu nad plovakem us sem jich koupil 5 jedne nedoviral druhy přepoštel atd,
Datum: 10. prosince 2011 22:37
 Předstih a odtrh si určitě zkoušel.. Ale my s kámošem několikrát nastavily předstih a když sme přidaly plyn, tak se to dusilo, až to chcíplo...Tak jsem nastavil předstih podle oka, nastartova zkusil projet, když to nejelo tak sem o trochu pozměnil předstih a zkoušel dál a teď jezdí parádně. Každej motor chce něco jinýho.
Datum: 10. prosince 2011 22:23
Jméno: pomoc
IP: uživatel12547
 jo a cose tyče karbecu tak mam v něm vše nový a leltkorinstalaci take(kondenzator,kladivka zapalovací pol,indučka a svíčky)
Datum: 10. prosince 2011 22:11
Jméno: pomoc
IP: uživatel12547
 trapim se stim us 2 mesice a furt nic škytne a dost !a nebo motor běži krasně na volnoběh ale když přidam plyn tak se dusí,,,muzou to být trysky?mam tam totiž originalky 68 a 38 .A karbec byl kompletne vyčištěnej a trysky teš vyfuk a koleno.Prosí pomozte .Us si nevím rady
Datum: 10. prosince 2011 22:08
 A máš zajetej výbrus?
Datum: 10. prosince 2011 16:22
 co to znamena ze nechce jet? jako jdede spatne, nebo vubec nechytne?
Datum: 10. prosince 2011 15:36
Jméno: Solta.richard
IP: uživatel10340
 Jestli nejde nastartovat tak základ-Vyčistit karbec, kohoutek, zkouknout elektroinstalaci a svíčku) Pokud je línej tak vyčistit výfuk nastavit předstih svíčku, nafoukat kola dotáhnout řetěz atd
Datum: 10. prosince 2011 15:33
|



|