Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 zdar, znate nekoho, kdo opravdu rozumi motorum? Chci se zeptat na neco kolem privery.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2011 20:47
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 jeste aby jsi nevedel, procital jsem nekolik stranek zpet a pod kazdym druhym podobnym dotazem je tvoje nabidka na prepilovani valce
Datum: 25. prosince 2011 20:47
Jméno: standa
IP: uživatel12946
 JJ,vim o čem mluvíš,výrobní "vada".....je to dost častý.....
Datum: 25. prosince 2011 19:20
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 ten je kolikrat k nicemu, protoze vlozka vuci valci neni pred rozlisovanim symetricky natocena.
Datum: 25. prosince 2011 10:38
Jméno: standa
IP: uživatel12944
 Hlavne to chce kolíček
Datum: 25. prosince 2011 9:45
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 delat treba pomocne vyfukove kanaly jen pilnickama moc nejde, nebo sladit presne vlozku s valcem pri lisovani chce taky vic zrucnosti...
Datum: 24. prosince 2011 14:42
Jméno: standa
IP: uživatel11791
 No když to vemu kolem a kolem,tak základní úprava dvoukanálu na malinko vyšší výkon se dá bez problému udělat jehlovýma pilníkama a smirkovým papírem (řekněme hrubost 120). Dají se vytvořit zajímavé dvoukanály....dá se tak využít různými způsoby potenciál základního seriového válce....jen to chce mít cit a přesnost....vědět "jak na to"....no stress....
Datum: 24. prosince 2011 14:18
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 ja vim, stejskyho znalosti o motorech jsou obdivuhodne. tady na pokecu se ladici pousteji asi do jinych uprav. Pilnik a jede se...
Datum: 23. prosince 2011 19:55
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9389
 pepek: proto aby jsi udělal určitý rozsah výkonu, nepotřebuješ o přívěře nic vědět. Musíš znát vlil časování výf. kanálu na průběh výkonu a podle toho si určíš jaký rozsah má mít. Takže odpověd si dokážeš určit sám a pokud ne, tak na přívěru rovnou zapoměn
Datum: 22. prosince 2011 18:58
Jméno: standa
IP: uživatel12938
 to mě taky....to ti nepovim,..až tak daleko nejsem.....zeptej se stejskyho
Datum: 22. prosince 2011 14:48
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 ... mně neklouže a spojka funguje jak má třeba i 5 hodin .)
Datum: 21. prosince 2011 22:03
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
Datum: 21. prosince 2011 21:59
 mě to poradil Kajos,,, výhoda je že ten olej nemění vlastnosti při změně teploty... a má to prej menší odpor vůči točení převodovky díky řídkosti... je fakt že pp90 když byla studená tak klouzala a když se to ohřálo na závodě tak to taky nebylo ono...
Datum: 21. prosince 2011 19:44
Jméno: standa
IP: uživatel7609
 mam tušení....vim že se to dělá....a pak to klouže.....jak komu......
Datum: 21. prosince 2011 19:43
Jméno: standa
IP: uživatel7609
 nejhorší je,že tady občas něco plácnu v dobrym slovasmyslu a všichni se to ho hned chytnou,ale z úplně špatnýho/opačnýho konce..... dodnes se pokoušim vysvětlit všem,že jsou úpravy motoru výkonové a na druhé straně úpravy motoru,které zajistí funkci spolehlivost motoru při daném výkonu...nenapadá mi ted slovo který by to vystihovalo.....jenže se mi občas zdá,že to stejnak nemá smysl....příklad.....nebudu dávat.....radši.....
Datum: 21. prosince 2011 18:59
Jméno: standa
IP: uživatel7609
 co by tě konkrétně zajímalo? odborník nejsem,ale obecný princip znám.....
Datum: 21. prosince 2011 18:50
 lidí slyší zvýšení výkonu a jdou po tom... jo ze začátku to vypadá jednoduše... ale potom už musíš začít řešit věci,které jsou neméně důležité a motor se bez nich neobejde... třeba já jezdím úplně jinej olej v motoru než pp90... sem to psát nebudu protože by to chtěli všichni vyzkoušet a potom brečeli že jim klouže spojka.... možná víš co bych tak tam mohl lít..pokud by jsi chtěl napíšu ti email
Datum: 21. prosince 2011 18:30
 standa něco řekl  dobrý bylo když taky psal o kroužkách na větší výbrus kvůli zvonění a hned se všichni ptaly.... je zajímavé to, že se vždy toho chytnou ti, kteří skoro ani nemají ponětí proč to ta osoba udělala... ale přiznám se že o přívěře vím minimum...
Datum: 21. prosince 2011 17:14
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Jasně ! Syp to na mě..
Datum: 21. prosince 2011 17:09
|



|