slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  633  634  635  636  637  638  639  640  641  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Lifan      IP: uživatel12957    
zdar draci,potřeboval bych poradit,jestli se dají dát tlumiče z mustanga na jawu 20? Nejsou delší nebo tak něco,nebo vlezou sem pod plechařinu? Předem dík... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2011 9:01
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dá sa robiť aj z toho vedu, stajné niesú ale ked ich vymenís svoj účel budú plniť
 
 
Datum: 27. prosince 2011 9:01
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel12275    
Ty tlumiče jsou naproste stejné i stejně pruží (nabobek)
 
 
Datum: 27. prosince 2011 0:53
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mne sou stejny :-)
 
 
Datum: 26. prosince 2011 23:34
 
 
 
 
Jméno: bycross      E-mail:      IP: uživatel12956    
zdar kuci poradil by mi nekdo s tim vape? na tom navodu od Vape pisou pri nepouzivaní osvetlení zkratovat na kostru, to znamená ze to musi byt zapojeny jinak ne nez ma sesa? furt mi to nejde do hlavy. Mam to zapojený na ten klasickej tripolohovej vypinac uz dva roky a furt jezdim, kdyz to mam v poloze pri jizde ve dne bez svetel tak to mam prave do ty kostry napojeny a uz tam nejde zapojit ten bzucak logicky. Sesa na tom schematu to nema ukostreny pri jizde bez svetel ty svetla, takze to znamena ze se to muze spalit po nejaky dobe to vape?? Jinak sesa to ma zapojený normalne logicky to chapu ale akorat me zarazeji ty svetla v tom navodu ze kdyz se nesviti pri jizde ve dne tak to musi byt ukostreny!!! nebo to nemam resit? stalo me to hrozne penez a je to skoda znicit:-( Jinak mam normalniho pionyra na silnici zadny upravy nic. Poradíte nekdo?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2011 0:58
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel12275    
Jde o to že když jsou ty světla při nepoužívání odpojené a ukostřené tak to zapalování jede líp... aspoň tak to všichni říkají... já mám upraveného speciála a přes den to nevipínám... jen na závod to dám na kostru
 
 
Datum: 27. prosince 2011 0:58
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím! Mám tiež zapaľovanie VAPE a mám najazdených tisíce km, používam schematu http://jencomoto.wbs.cz/vape_schema-1_original.jpg , žiadné problémy som nemal :-) všetko funguje jak má
 
 
Datum: 26. prosince 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: Kubajs      IP: uživatel12771    
Ahoj draci. Potřebuju prosím "číslo" originální barvy na babču 207 ... tu oranžovou barvu ... díkec :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: fichtlař jako sviň      IP: uživatel12782    
nazdar draci potřeboval bych nutně poradit ohledně mé jawy 21 když jí natočim a je studená tak vynechává ale to je normální ale když je teplá jede krásně na 1 jí vytočím v pohodě na 2 taky ale občas vynechá a na 3 taky to samí jako na 2 a na neutrál když dám plnej kotel tak se začne dusit a vynechává jako prase co s tím muže bejt karbec uplně novej kohout čistej a indukční cívka vyměněna co to muže bejt ?? předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2011 10:26
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
Vidím to na špinavý trysky v karbecu kup to sýtko na hadici benzinovou jestli tam nejde špína :-)
 
 
Datum: 30. prosince 2011 10:26
 
 
 
 
Jméno: marek      E-mail:      IP: uživatel12275    
shodit hlavu, válec a skontrolovat valec pist a krouzky :-))
 
 
Datum: 27. prosince 2011 1:03
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel12275    
vyjetý válec,sjeté kroužky atd... :-)
 
 
Datum: 27. prosince 2011 0:59
 
 
 
 
Jméno: motor-pio      IP: uživatel12302    
zdar,mám menší problém (skládal) sem si u svýcho Pionýra motor...všechno je OK až na převodovku nejde tam neutrál :-( nevíte kde sem udělal chybu ? Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2011 10:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdysi jsem to řešil a stačilo utáhnout málo vystavující spojku. Pak tam šli neutrály krásně...jinak s tim relátkem jsem se fakt pobavil, hlavně mě rozesmála věta: Kurnik hoši tady není relé, když nevíte tak nechytračte, normálně by to asi mělo chytnout ne? :-D :-D :-D
 
 
Datum: 27. prosince 2011 10:18
 
 
 
 
Jméno: babetak      IP: uživatel12959    
mam presne ten istý problém . prevodovka je zlozena urcite dobre. proste 1, 2, 3 to radi ako po masle ale tie neutraly co su medzi nimi ako keby preskocilo . dakujem za kazdu radu
 
 
Datum: 27. prosince 2011 10:00
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Lidi klid! řešíme převodoku ne zapalování
 
 
Datum: 26. prosince 2011 23:40
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řekl bych že musí mít regulační rele.jako každé dynamo
 
 
Datum: 26. prosince 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Drak: taky jsi ocas :-D .. panelka RELÉ MÁ!!!!! má ho namontované na dynamu z horní strany..je to jednocívkový regulátor PAL 45W ....takže draku když nevíc VO CO GOU tak radši ani nepiš ;-)
 
 
Datum: 26. prosince 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: Drak      IP: uživatel12954    
Třeba měl na mysli opravy fíků, ne dvě-pade. A navíc panelka klidně relé mít může, když ho tam někdo nabastlí..
 
 
Datum: 26. prosince 2011 20:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*a kdo nejlépe ví že panelka žádné relé nemá? :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak wepo "pane opravari" stovky motorek http://www.fichtlpokec.cz/nejede-pomoc-defekt/id172804.html?odpovedet=1 a kdo nejlepé že panelka přece relé nemá? :-D :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
wepo: s těma stovkama nepřeháněj ;-) .. jinak přehození koleček ani žádný jiný problém se mi nikdy nestal... a poprvé sem motor dělal když mi bylo 12 ;-) a v té době žádný Fichl pokej ani jawamania ani nic jiné nebylo...
 
 
Datum: 26. prosince 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
znovu a radostněji
 
 
Datum: 26. prosince 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Jistě ČZťák nejchytřejší :-D Ale je to pravda že já už sem spravil stovky motorek a bez chyb, které sem udělal bych se to tak perfektně nikdy nenaučil...
 
 
Datum: 26. prosince 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdo se dívá při půlení, neudělá chybu při skládání ;-)
 
 
Datum: 26. prosince 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Ajé:-D To musíš vyzkošet ještě před tím něž to spojíš silikonem, napřed bez levé půlky pak s levou půlkou a přitom pootáčíš hlavním hřídelem i tím kolem co na něm je sekundárko! Taky jsem poprvé přehodil kolečko naopak a nešly mi tam dva kvalty :-D Ale chybami se člověk UČÍ !!
 
 
Datum: 26. prosince 2011 19:03
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a zkontroloval si automat když sto skládal ? šlo to zařadit když si ho měl v ruce ?
 
 
Datum: 26. prosince 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12952    
koukám všichni fichtlaři začínaj stejně :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12952    
buď to si dal blbě kolečka na vidličku(stalo se mi že jsem tam dal blbě kolečka jedno normálně drážkou do vidličky a to druhý mi vypadlo pod vidličku a nevšim sem si toho a složil sem to :-( a pak mi tam nešla trojka) , nebo ti vypadl ten zobáček na kulise řadicího automatu a řadí to špatně nebo ty rychlosti vypadnou, taky osobní zkušenost
 
 
Datum: 26. prosince 2011 18:06
 
 
 
 
Jméno: marek_      IP: uživatel12922    
Zdar. Potřebuju kryt bubnu na Jawa 50/555 u kterého je součástí středová poklička osičky. A ještě se chci zeptat jestli tenhle kryt http://www.fichtlkramek.cz/nahled/poklicka_rozperka_predniho_kola_pionyr.html pasuje na přední i zaní kolo. Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: marek_      IP: uživatel12922    
 
 
Datum: 26. prosince 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kam dáš rozetu n azadním kole když tam dáš pokličku? :-D .. jinak přední i zadné kolo je naprosto stejné
 
 
Datum: 26. prosince 2011 18:40
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ta rozpěrka z odkazu je pro přední kolo, vzádu nic takovýho nemáš, tam je rozeta
 
 
Datum: 26. prosince 2011 13:47
 
 
 
 
Jméno: Cmelda02      IP: uživatel12950    
Čau bejci, chci se zeptat. Nevíte jakou měly povrchovou úpravu vahadla u staďáka S22. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: Cmelda02      IP: uživatel12950    
Dík moc bejci
 
 
Datum: 27. prosince 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
to je jedno možná spíš galva...
 
 
Datum: 26. prosince 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: Cmelda02      IP: uživatel12950    
děkuju, super a žárovej nebo galvanickej?
 
 
Datum: 26. prosince 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
určitě galvanickej
 
 
Datum: 26. prosince 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel12265    
Zinek.
 
 
Datum: 26. prosince 2011 10:44
 
 
 
 
Jméno: richard      IP: uživatel11191    
zdary draci měl bych takovej dotaz mám kavu kx 125 r.v.2001 a potřebuju do toho spojkovej unašeč a já tam mám na 4 šrouby a všede je maj na 5 šroubů nevíte z čeho to buže bejt mužete někdo poradit.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2011 7:21
 
 
 
 
Jméno: 123456      IP: uživatel11191    
aby ste se čůráci neposrali vy tomu nerozumíte když nevíte co kxso
 
 
Datum: 28. prosince 2011 7:21
 
 
 
 
Jméno: richard      IP: uživatel11191    
aby ste se taky neposraly.
 
 
Datum: 27. prosince 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
. tady sou jenom lidi kteri se zabyjav českosloveskych stroju
 
 
Datum: 26. prosince 2011 23:31
 
 
 
 
Jméno: manik      IP: uživatel12955    
hele tady jsou nadčasové stroje Jawa,Čz,Stadion atd a ty sem cpeš nejaku kawasaki a jeste k tomu 125 ku!!!
 
 
Datum: 26. prosince 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: Míra      IP: uživatel11260    
čau draci, plánuji přestavbu fichtla na 4kvalt ze zetky, nevíte kde se dostat k článkům nebo k fotkám kde je podrobně popsána tato problematika?...dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jistí... byla vyrobena poslední várka a už je málo kusů podle Kajose...pokud ještě něco má...
 
 
Datum: 27. prosince 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: Míra      IP: uživatel11260    
dík za odkaz...karterů je na půdě dost... 3Q to jistí...
 
 
Datum: 26. prosince 2011 23:47
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s rychlím 3q to jede uplně stejně http://www.fichtl-enduro.wbs.cz/Prevodovka.html jelikož 3. PS je 1:1... akorát jednička zabírá víc jak polovinu rozsahu převodovky.... mám tu převodovku a jsem spokojen... nemužu si stěžovat jen musíš mít opravdu dobrý stav ostatních dílů ...
 
 
Datum: 26. prosince 2011 15:40
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolik to asi jede ? s tim 3q
 
 
Datum: 26. prosince 2011 13:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já nemám.. ale je lepší než 4Q z čz.. už té převodovky z čz máš finální převod 1:1 stejně jako u pionýra.. máš jen jinak odstupňované rychlosti.. jistí lidi říkají že ta převodovka je na silnici nevhodná... na silnici udajně lepší rychlej 3Q ... který je take mnohonásobně levnější než předelávka na 4Q z čz
 
 
Datum: 26. prosince 2011 13:35
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
naky*
 
 
Datum: 26. prosince 2011 13:02
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWA_ceZetak &#174; - maš nakdy skušenosti s tim rychlim 3Q ??
 
 
Datum: 26. prosince 2011 13:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslíš že u plánování zkončíš ;-) .. všichni co to chtěly dělat se na to nakonec vysraly a koupily rychlej 3Q
 
 
Datum: 26. prosince 2011 12:39
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no neni to lechky jak to vypada a hodne štesti dyš to budeš delat http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-ctyrstupnova-prevodovka-ctyrkvalt-nove-vyrobeny.html
 
 
Datum: 25. prosince 2011 23:33
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel1337    
Zdar draci,jaký mám dát ložisko a gufero na kliku?Je to mustang.Dík za odpoved PS:koukal jsem tu do nabidky,ale vubec se v tom nevyznam... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2011 23:01
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel1337    
Dík moc
 
 
Datum: 26. prosince 2011 23:01
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omluvam se gufera sou 17-30-7
 
 
Datum: 25. prosince 2011 23:54
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na klice je 6303 a gufera sou 17-30-4 na obou stranach
 
 
Datum: 25. prosince 2011 23:50
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel7430    
rozměry si najdeš v návodu k obsluze, a typ (gumová/silikonová) neni až tak důležitej, já doporučuju gumový, nikdy sem s nima neměl problém
 
 
Datum: 25. prosince 2011 23:48
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci .. jakej olej mam dat do prednich tlumicu na simsonovi ?? je to jedno jakej nebo je na to nakej specialni ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2011 13:52
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj diky :-)
 
 
Datum: 26. prosince 2011 13:52
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel12951    
U Simson tlumičů je olej jen jako doraz (a moc ho tam není), není to jako u klasických tlumičů, takže co tam naleješ je skoro fuk...
 
 
Datum: 26. prosince 2011 12:08
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
hele do každého tlumiče nalej přibližně 33ml oleje, je tam pouze na doraz , dis a ať to jezdí ...
 
 
Datum: 26. prosince 2011 11:45
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel7430    
nejlepší bude ten co tam patří, určitě to bude zmíněný v příručce
 
 
Datum: 25. prosince 2011 23:49
 
 
 
 
Jméno: Zápasník      IP: uživatel12176    
Zdar draci. Renovuji stadiona S11 do orig. stavu a chtěl jsem se zeptat zda li se vyráběly stadiony S11 s bočním stojanem či ne díky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2011 13:38
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo ty první kusy co mají ucha na rámu nad motorem měli stojan do boku,mám ho doma
 
 
Datum: 27. prosince 2011 13:38
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Boční stojan měli i S11 některý, ale nevím co je na tom pravdy.
 
 
Datum: 26. prosince 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: jencek      IP: uživatel289    
já nejsem žádnej znalec ale boční stojan měli S1 a S11 měli hlavní.snad ti to pomohlo :-)
 
 
Datum: 26. prosince 2011 7:56
 
 
 
 
Jméno: petr.drak      IP: uživatel12947    
Zdravím, potřebuju vědět zda můžu použít stejný píst co byl v motoru do teďka i po výbrusu. Jestli jednoduše vůli pístu ve válci stačí doladit pouze kroužkama odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Po výbrusu je o stupeň větší vrtání , takže musí být i o stupeň větší píst a kroužky ... jinak kdybys to tam dal tak by to buď nejelo nebo jen bafalo (malá komprese) a nerozjel bys to vůbec ..
 
 
Datum: 25. prosince 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne
 
 
Datum: 25. prosince 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: Adam      E-mail:      IP: uživatel12849    
čim změřim pist? potřebuji vědět kvuli vybrusu.... pujde to normalně šuplerou? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12946    
píst měř za čepem
 
 
Datum: 25. prosince 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: Adam      E-mail:      IP: uživatel12849    
no jenom se ujišťuju aby to bylo přesne :-D ....
 
 
Datum: 25. prosince 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel11975    
jestli to chces hodne presne tak muzes pouzit mikrometr :-)
 
 
Datum: 25. prosince 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel11975    
ano,proc by to neslo?
 
 
Datum: 25. prosince 2011 18:51
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Zdarec, začli mi na jawě 250/559 po delší odstávce mlátit přední tlumiče. Když to dávám na stojan a nebo když je hrbol a pak zas padaji (roztahuji se pružiny) tak bouchnou. Myslel jsem že to bude olejem tak sem starý vypustil a nalil cca 85 ml nového tlumičového oleje, ale stále to samé. Okontroloval jsem to pod kluzáky, ale vevnitř je vše ok, nic nepovoleného. Je to ten typ jak je tyčka z nosníku, dole baňka a pak je tam na té baňce količek, aby se zachytl o šlo to přišroubovat zespod šroubem M6.... Díky všem za rady a pěkný nový rok !! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2011 7:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1 ccm je 1ml
 
 
Datum: 26. prosince 2011 7:17
 
 
 
 
Jméno: Drak      IP: uživatel12949    
A 1cmm je 1ml? Když 1L je 1dm3? 1L=1000ml a 1dm3 = 1000'000? Mám v tom zmatek.. Ale říká se, že tam patři anine decka..
 
 
Datum: 26. prosince 2011 4:58
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem ale někde četl, že bouchnutí tlumičů při stavění na stojan je normální a není to vada.
 
 
Datum: 25. prosince 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Když už to tluče tak to dobré není. Tlumičový olej do starších tlumičů je moc řídký, je nutný hustší olej, třeba motorový s tlumičovým 1:1. Někdy ani to nestačí, je to nutno vyzkoušet, je to individuální, v některých tlumičích to stačí v některých ne. Jinak se dává do každého tlumiče 1,5 dcl oleje.
 
 
Datum: 25. prosince 2011 20:55
 
 
 
 
Jméno: Adam      E-mail:      IP: uživatel12849    
zdarec draci :-) mam dotaz jak poznam kolikaty mam výbrus? diky za odpoveď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2011 12:09
 
 
 
 
Jméno: Adam      E-mail:      IP: uživatel12849    
frant > čim to mam změřit? :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2011 12:09
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel12948    
jawačezetákem to proměř, ten je na to nejlepší,
 
 
Datum: 26. prosince 2011 1:01
 
 
 
 
Jméno: Adam      E-mail:      IP: uživatel12849    
a změřim to normalně šupleru? nebo čim?
 
 
Datum: 25. prosince 2011 19:38
 
 
 
 
Jméno: Adam      E-mail:      IP: uživatel12849    
ok diky moc... protože chcu kupovat nove pistni kroužky a nevim kolikaty vybrus
 
 
Datum: 25. prosince 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel12492    
jasný, šuplerou :-)
 
 
Datum: 25. prosince 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel12492    
změříš píst, nebo válec. Např. i fichtla je originál válec 38mm (průměr válce) co jeden výbrus navíc to si přičti 0,25mm. Takže když budeš mít např. 38,75 tak je to 3.výbrus
 
 
Datum: 25. prosince 2011 18:25
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel7949    
Ahoj, prosím: když použiji Dell orto 21 tak jak širové má být kolínko. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12953    
u karbecu 22mm a dole širší,do obdélníku dle sacího kanálu.....délka individuální....10 až 14cm od pístu k jehle......
 
 
Datum: 26. prosince 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel12545    
čau lidi, máte někdo zkušenosti s pokovou mezi setrvačníky na fichtla? zvedne to výkon o dost nebo jen trochu? já jsem četl na stránkách jawa-50 tam někdo psal že mu to točilo 12000 ot/min, ale já tomu moc nevěřim, odepište díky a hezký zbytek svátku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12946    
Blbost. Podkova nemá přímo vliv na výkon ani otáčky. Je pouze řešením důsledků upraveného válce/motoru/motorky,jako nižší spodní komprese vlivem přečasování sacího kanálu do otáček-zde má využití podkova..... na seriovku zbytečná.....tak pro štěstí ;-)
 
 
Datum: 25. prosince 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: kardan      IP: uživatel12547    
draci ,do kolikati let ste jezdili na pionyrech a mustangach??Ja mam 19 a furt jezdim na fichtlu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2011 11:40
 
 
 
 
Jméno: kardan      IP: uživatel12547    
tak to jo no .no jamam toho pincka ale holku asi určo na to nezlbalím,sakriš :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2011 11:40
 
 
 
 
Jméno: pepinST      IP: uživatel1246    
Do 21 jsem nejezdil na ničem jiném, než na Mustangu, sice jsem přesedlal na Jawu 350/354, ale popravdě, Fíka mam pořád, nehodlám se ho vzdát :-) Rád se na něm svezu a popravdě mám k němu citovější vztah než k tý kejvce :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2011 8:41
 
 
 
 
Jméno: Míra      IP: uživatel11260    
začal jsem ve 14, pak sem přelez na silnější...teď mi táhne na 20 a vracím se zas k fichtlu... :-D
 
 
Datum: 25. prosince 2011 23:08
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
začal jsem v 15cti ted je mi 17 afurt jezdím :-) i když ted budu mít dvácu fichtla si nechám do kud nezemřu :-D už jen s toho principu jak je to jednoduchej stroj a že na něm začínal každej správnej motorkář ted se chystám na GO motoru a časem lak to už jsme trocha odbočil sorry
 
 
Datum: 25. prosince 2011 18:40
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
Yuri-přesně jak píšeš pohledy lidí no už nás přece na těch silnicích moc nejezdí .
 
 
Datum: 25. prosince 2011 17:12
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
Do 20ti- pak spoustu let auto a loni jsem dostal 20ku z 75 roku , první majitel a vše původní a na papírech která stála 16 let ve stodole .Jen blázen by ji nevzal nezrenovoval samozřejmě kromě chromu (nebudu do toho lejt prachy) ...No a zas jezdím...
 
 
Datum: 25. prosince 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ja mám 20 a jazdím na ňom aj s priateľkou to sú potom pohladí okoloidúcich :-D
 
 
Datum: 25. prosince 2011 17:08
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Fichtl je fichtl šroubokak a klič na svičku a nestalo by se že bych nekde zustal
 
 
Datum: 25. prosince 2011 15:57
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam 17 a fichtl, o nicem jinem ani neuvazuju :-)
 
 
Datum: 25. prosince 2011 15:24
 
 
 
 
Jméno: jean      IP: uživatel12945    
Mám 46 a stále sa na nom občas odveziem.
 
 
Datum: 25. prosince 2011 14:37
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja tiež mám 19 no proste fichtl je fichtl :-)
 
 
Datum: 25. prosince 2011 13:30
 
<  633  634  635  636  637  638  639  640  641  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 12:14:35 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu