Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Lifan
IP: uživatel12957
 zdar draci,potřeboval bych poradit,jestli se dají dát tlumiče z mustanga na jawu 20? Nejsou delší nebo tak něco,nebo vlezou sem pod plechařinu? Předem dík...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2011 9:01
 Dá sa robiť aj z toho vedu, stajné niesú ale ked ich vymenís svoj účel budú plniť
Datum: 27. prosince 2011 9:01
Jméno: marek
IP: uživatel12275
 Ty tlumiče jsou naproste stejné i stejně pruží (nabobek)
Datum: 27. prosince 2011 0:53
 podle mne sou stejny
Datum: 26. prosince 2011 23:34
 zdar kuci poradil by mi nekdo s tim vape? na tom navodu od Vape pisou pri nepouzivaní osvetlení zkratovat na kostru, to znamená ze to musi byt zapojeny jinak ne nez ma sesa? furt mi to nejde do hlavy. Mam to zapojený na ten klasickej tripolohovej vypinac uz dva roky a furt jezdim, kdyz to mam v poloze pri jizde ve dne bez svetel tak to mam prave do ty kostry napojeny a uz tam nejde zapojit ten bzucak logicky. Sesa na tom schematu to nema ukostreny pri jizde bez svetel ty svetla, takze to znamena ze se to muze spalit po nejaky dobe to vape?? Jinak sesa to ma zapojený normalne logicky to chapu ale akorat me zarazeji ty svetla v tom navodu ze kdyz se nesviti pri jizde ve dne tak to musi byt ukostreny!!! nebo to nemam resit? stalo me to hrozne penez a je to skoda znicit  Jinak mam normalniho pionyra na silnici zadny upravy nic.
Poradíte nekdo??
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2011 0:58
Jméno: marek
IP: uživatel12275
 Jde o to že když jsou ty světla při nepoužívání odpojené a ukostřené tak to zapalování jede líp... aspoň tak to všichni říkají... já mám upraveného speciála a přes den to nevipínám... jen na závod to dám na kostru
Datum: 27. prosince 2011 0:58
Datum: 26. prosince 2011 23:30
Jméno: Kubajs
IP: uživatel12771
 Ahoj draci. Potřebuju prosím "číslo" originální barvy na babču 207 ... tu oranžovou barvu ... díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2011 21:23
Jméno: fichtlař jako sviň
IP: uživatel12782
 nazdar draci potřeboval bych nutně poradit ohledně mé jawy 21 když jí natočim a je studená tak vynechává ale to je normální ale když je teplá jede krásně na 1 jí vytočím v pohodě na 2 taky ale občas vynechá a na 3 taky to samí jako na 2 a na neutrál když dám plnej kotel tak se začne dusit a vynechává jako prase co s tím muže bejt karbec uplně novej kohout čistej a indukční cívka vyměněna co to muže bejt ?? předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2011 10:26
 Vidím to na špinavý trysky v karbecu kup to sýtko na hadici benzinovou jestli tam nejde špína
Datum: 30. prosince 2011 10:26
 shodit hlavu, válec a skontrolovat valec pist a krouzky  )
Datum: 27. prosince 2011 1:03
Jméno: marek
IP: uživatel12275
 vyjetý válec,sjeté kroužky atd...
Datum: 27. prosince 2011 0:59
Jméno: motor-pio
IP: uživatel12302
 zdar,mám menší problém (skládal) sem si u svýcho Pionýra motor...všechno je OK až na převodovku nejde tam neutrál  nevíte kde sem udělal chybu ? Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2011 10:18
Datum: 27. prosince 2011 10:18
Jméno: babetak
IP: uživatel12959
 mam presne ten istý problém . prevodovka je zlozena urcite dobre. proste 1, 2, 3 to radi ako po masle ale tie neutraly co su medzi nimi ako keby preskocilo . dakujem za kazdu radu
Datum: 27. prosince 2011 10:00
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Lidi klid! řešíme převodoku ne zapalování
Datum: 26. prosince 2011 23:40
 řekl bych že musí mít regulační rele.jako každé dynamo
Datum: 26. prosince 2011 20:51
 Drak: taky jsi ocas  .. panelka RELÉ MÁ!!!!! má ho namontované na dynamu z horní strany..je to jednocívkový regulátor PAL 45W ....takže draku když nevíc VO CO GOU tak radši ani nepiš
Datum: 26. prosince 2011 20:51
Jméno: Drak
IP: uživatel12954
 Třeba měl na mysli opravy fíků, ne dvě-pade. A navíc panelka klidně relé mít může, když ho tam někdo nabastlí..
Datum: 26. prosince 2011 20:41
 *a kdo nejlépe ví že panelka žádné relé nemá?
Datum: 26. prosince 2011 20:14
Datum: 26. prosince 2011 20:14
 wepo: s těma stovkama nepřeháněj  .. jinak přehození koleček ani žádný jiný problém se mi nikdy nestal... a poprvé sem motor dělal když mi bylo 12  a v té době žádný Fichl pokej ani jawamania ani nic jiné nebylo...
Datum: 26. prosince 2011 20:05
 znovu a radostněji
Datum: 26. prosince 2011 19:56
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Jistě ČZťák nejchytřejší  Ale je to pravda že já už sem spravil stovky motorek a bez chyb, které sem udělal bych se to tak perfektně nikdy nenaučil...
Datum: 26. prosince 2011 19:52
 kdo se dívá při půlení, neudělá chybu při skládání
Datum: 26. prosince 2011 19:42
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Ajé  To musíš vyzkošet ještě před tím něž to spojíš silikonem, napřed bez levé půlky pak s levou půlkou a přitom pootáčíš hlavním hřídelem i tím kolem co na něm je sekundárko! Taky jsem poprvé přehodil kolečko naopak a nešly mi tam dva kvalty  Ale chybami se člověk UČÍ !!
Datum: 26. prosince 2011 19:03
 a zkontroloval si automat když sto skládal ? šlo to zařadit když si ho měl v ruce ?
Datum: 26. prosince 2011 18:57
Jméno: libor1
IP: uživatel12952
 koukám všichni fichtlaři začínaj stejně
Datum: 26. prosince 2011 18:17
Jméno: libor1
IP: uživatel12952
 buď to si dal blbě kolečka na vidličku(stalo se mi že jsem tam dal blbě kolečka jedno normálně drážkou do vidličky a to druhý mi vypadlo pod vidličku a nevšim sem si toho a složil sem to  a pak mi tam nešla trojka) , nebo ti vypadl ten zobáček na kulise řadicího automatu a řadí to špatně nebo ty rychlosti vypadnou, taky osobní zkušenost
Datum: 26. prosince 2011 18:06
Jméno: marek_
IP: uživatel12922
Posl.aktualizace: 26. prosince 2011 21:40
Jméno: marek_
IP: uživatel12922
Datum: 26. prosince 2011 21:40
 a kam dáš rozetu n azadním kole když tam dáš pokličku?  .. jinak přední i zadné kolo je naprosto stejné
Datum: 26. prosince 2011 18:40
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ta rozpěrka z odkazu je pro přední kolo, vzádu nic takovýho nemáš, tam je rozeta
Datum: 26. prosince 2011 13:47
Jméno: Cmelda02
IP: uživatel12950
 Čau bejci, chci se zeptat. Nevíte jakou měly povrchovou úpravu vahadla u staďáka S22. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2011 19:47
Jméno: Cmelda02
IP: uživatel12950
 Dík moc bejci
Datum: 27. prosince 2011 19:47
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 to je jedno možná spíš galva...
Datum: 26. prosince 2011 19:04
Jméno: Cmelda02
IP: uživatel12950
 děkuju, super a žárovej nebo galvanickej?
Datum: 26. prosince 2011 18:48
 určitě galvanickej
Datum: 26. prosince 2011 18:32
Jméno: CZK
IP: uživatel12265
 Zinek.
Datum: 26. prosince 2011 10:44
Jméno: richard
IP: uživatel11191
 zdary draci měl bych takovej dotaz mám kavu kx 125 r.v.2001 a potřebuju do toho spojkovej unašeč a já tam mám na 4 šrouby a všede je maj na 5 šroubů nevíte z čeho to buže bejt mužete někdo poradit.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2011 7:21
Jméno: 123456
IP: uživatel11191
 aby ste se čůráci neposrali vy tomu nerozumíte když nevíte co kxso
Datum: 28. prosince 2011 7:21
Jméno: richard
IP: uživatel11191
 aby ste se taky neposraly.
Datum: 27. prosince 2011 20:21
 . tady sou jenom lidi kteri se zabyjav českosloveskych stroju
Datum: 26. prosince 2011 23:31
Jméno: manik
IP: uživatel12955
 hele tady jsou nadčasové stroje Jawa,Čz,Stadion atd a ty sem cpeš nejaku kawasaki a jeste k tomu 125 ku!!!
Datum: 26. prosince 2011 22:28
Jméno: Míra
IP: uživatel11260
 čau draci, plánuji přestavbu fichtla na 4kvalt ze zetky, nevíte kde se dostat k článkům nebo k fotkám kde je podrobně popsána tato problematika?...dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2011 19:54
 no jistí... byla vyrobena poslední várka a už je málo kusů podle Kajose...pokud ještě něco má...
Datum: 27. prosince 2011 19:54
Jméno: Míra
IP: uživatel11260
 dík za odkaz...karterů je na půdě dost... 3Q to jistí...
Datum: 26. prosince 2011 23:47
 s rychlím 3q to jede uplně stejně http://www.fichtl-enduro.wbs.cz/Prevodovka.html jelikož 3. PS je 1:1... akorát jednička zabírá víc jak polovinu rozsahu převodovky.... mám tu převodovku a jsem spokojen... nemužu si stěžovat jen musíš mít opravdu dobrý stav ostatních dílů ...
Datum: 26. prosince 2011 15:40
 kolik to asi jede ? s tim 3q
Datum: 26. prosince 2011 13:51
 já nemám.. ale je lepší než 4Q z čz.. už té převodovky z čz máš finální převod 1:1 stejně jako u pionýra.. máš jen jinak odstupňované rychlosti.. jistí lidi říkají že ta převodovka je na silnici nevhodná... na silnici udajně lepší rychlej 3Q ... který je take mnohonásobně levnější než předelávka na 4Q z čz
Datum: 26. prosince 2011 13:35
 naky*
Datum: 26. prosince 2011 13:02
 JAWA_ceZetak ® - maš nakdy skušenosti s tim rychlim 3Q ??
Datum: 26. prosince 2011 13:00
 myslíš že u plánování zkončíš  .. všichni co to chtěly dělat se na to nakonec vysraly a koupily rychlej 3Q
Datum: 26. prosince 2011 12:39
Datum: 25. prosince 2011 23:33
Jméno: Ondra
IP: uživatel1337
 Zdar draci,jaký mám dát ložisko a gufero na kliku?Je to mustang.Dík za odpoved PS:koukal jsem tu do nabidky,ale vubec se v tom nevyznam...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2011 23:01
Jméno: Ondra
IP: uživatel1337
 Dík moc
Datum: 26. prosince 2011 23:01
 omluvam se gufera sou 17-30-7
Datum: 25. prosince 2011 23:54
 na klice je 6303 a gufera sou 17-30-4 na obou stranach
Datum: 25. prosince 2011 23:50
Jméno: hh
IP: uživatel7430
 rozměry si najdeš v návodu k obsluze, a typ (gumová/silikonová) neni až tak důležitej, já doporučuju gumový, nikdy sem s nima neměl problém
Datum: 25. prosince 2011 23:48
 čau draci .. jakej olej mam dat do prednich tlumicu na simsonovi ?? je to jedno jakej nebo je na to nakej specialni ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2011 13:52
 jj diky
Datum: 26. prosince 2011 13:52
Jméno: Bakoun
IP: uživatel12951
 U Simson tlumičů je olej jen jako doraz (a moc ho tam není), není to jako u klasických tlumičů, takže co tam naleješ je skoro fuk...
Datum: 26. prosince 2011 12:08
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 hele do každého tlumiče nalej přibližně 33ml oleje, je tam pouze na doraz , dis a ať to jezdí ...
Datum: 26. prosince 2011 11:45
Jméno: hh
IP: uživatel7430
 nejlepší bude ten co tam patří, určitě to bude zmíněný v příručce
Datum: 25. prosince 2011 23:49
Jméno: Zápasník
IP: uživatel12176
 Zdar draci. Renovuji stadiona S11 do orig. stavu a chtěl jsem se zeptat zda li se vyráběly stadiony S11 s bočním stojanem či ne díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2011 13:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo ty první kusy co mají ucha na rámu nad motorem měli stojan do boku,mám ho doma
Datum: 27. prosince 2011 13:38
 Boční stojan měli i S11 některý, ale nevím co je na tom pravdy.
Datum: 26. prosince 2011 15:03
Jméno: jencek
IP: uživatel289
 já nejsem žádnej znalec ale boční stojan měli S1 a S11 měli hlavní.snad ti to pomohlo
Datum: 26. prosince 2011 7:56
Jméno: petr.drak
IP: uživatel12947
 Zdravím, potřebuju vědět zda můžu použít stejný píst co byl v motoru do teďka i po výbrusu. Jestli jednoduše vůli pístu ve válci stačí doladit pouze kroužkama
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2011 22:37
 Po výbrusu je o stupeň větší vrtání , takže musí být i o stupeň větší píst a kroužky ... jinak kdybys to tam dal tak by to buď nejelo nebo jen bafalo (malá komprese) a nerozjel bys to vůbec ..
Datum: 25. prosince 2011 22:37
 Ne
Datum: 25. prosince 2011 21:10
 čim změřim pist? potřebuji vědět kvuli vybrusu.... pujde to normalně šuplerou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2011 20:29
Jméno: standa
IP: uživatel12946
 píst měř za čepem
Datum: 25. prosince 2011 20:29
 no jenom se ujišťuju aby to bylo přesne  ....
Datum: 25. prosince 2011 19:52
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 jestli to chces hodne presne tak muzes pouzit mikrometr
Datum: 25. prosince 2011 19:24
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 ano,proc by to neslo?
Datum: 25. prosince 2011 18:51
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Zdarec, začli mi na jawě 250/559 po delší odstávce mlátit přední tlumiče. Když to dávám na stojan a nebo když je hrbol a pak zas padaji (roztahuji se pružiny) tak bouchnou. Myslel jsem že to bude olejem tak sem starý vypustil a nalil cca 85 ml nového tlumičového oleje, ale stále to samé. Okontroloval jsem to pod kluzáky, ale vevnitř je vše ok, nic nepovoleného. Je to ten typ jak je tyčka z nosníku, dole baňka a pak je tam na té baňce količek, aby se zachytl o šlo to přišroubovat zespod šroubem M6.... Díky všem za rady a pěkný nový rok !!
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2011 7:17
 1 ccm je 1ml
Datum: 26. prosince 2011 7:17
Jméno: Drak
IP: uživatel12949
 A 1cmm je 1ml? Když 1L je 1dm3? 1L=1000ml a 1dm3 = 1000'000? Mám v tom zmatek.. Ale říká se, že tam patři anine decka..
Datum: 26. prosince 2011 4:58
 Já jsem ale někde četl, že bouchnutí tlumičů při stavění na stojan je normální a není to vada.
Datum: 25. prosince 2011 21:27
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když už to tluče tak to dobré není. Tlumičový olej do starších tlumičů je moc řídký, je nutný hustší olej, třeba motorový s tlumičovým 1:1. Někdy ani to nestačí, je to nutno vyzkoušet, je to individuální, v některých tlumičích to stačí v některých ne. Jinak se dává do každého tlumiče 1,5 dcl oleje.
Datum: 25. prosince 2011 20:55
 zdarec draci  mam dotaz jak poznam kolikaty mam výbrus? diky za odpoveď
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2011 12:09
 frant > čim to mam změřit?
Datum: 26. prosince 2011 12:09
Jméno: franta
IP: uživatel12948
 jawačezetákem to proměř, ten je na to nejlepší,
Datum: 26. prosince 2011 1:01
 a změřim to normalně šupleru? nebo čim?
Datum: 25. prosince 2011 19:38
 ok diky moc... protože chcu kupovat nove pistni kroužky a nevim kolikaty vybrus
Datum: 25. prosince 2011 19:29
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 jasný, šuplerou
Datum: 25. prosince 2011 18:46
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 změříš píst, nebo válec. Např. i fichtla je originál válec 38mm (průměr válce) co jeden výbrus navíc to si přičti 0,25mm. Takže když budeš mít např. 38,75 tak je to 3.výbrus
Datum: 25. prosince 2011 18:25
Jméno: Jenda
IP: uživatel7949
 Ahoj, prosím: když použiji Dell orto 21 tak jak širové má být kolínko. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2011 20:40
Jméno: standa
IP: uživatel12953
 u karbecu 22mm a dole širší,do obdélníku dle sacího kanálu.....délka individuální....10 až 14cm od pístu k jehle......
Datum: 26. prosince 2011 20:40
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Posl.aktualizace: 25. prosince 2011 20:28
 už aj to je velká česť že môžeme vidieť motor z pionýra z ruska... Do ZSSR vyexpedovali velmi málo.
Datum: 25. prosince 2011 20:28
Datum: 25. prosince 2011 19:58
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 25. prosince 2011 18:11
 čau lidi, máte někdo zkušenosti s pokovou mezi setrvačníky na fichtla? zvedne to výkon o dost nebo jen trochu? já jsem četl na stránkách jawa-50
tam někdo psal že mu to točilo 12000 ot/min, ale já tomu moc nevěřim, odepište díky a hezký zbytek svátku
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2011 19:13
Jméno: standa
IP: uživatel12946
 Blbost. Podkova nemá přímo vliv na výkon ani otáčky. Je pouze řešením důsledků upraveného válce/motoru/motorky,jako nižší spodní komprese vlivem přečasování sacího kanálu do otáček-zde má využití podkova..... na seriovku zbytečná.....tak pro štěstí
Datum: 25. prosince 2011 19:13
Jméno: kardan
IP: uživatel12547
 draci ,do kolikati let ste jezdili na pionyrech a mustangach??Ja mam 19 a furt jezdim na fichtlu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2011 11:40
Jméno: kardan
IP: uživatel12547
 tak to jo no .no jamam toho pincka ale holku asi určo na to nezlbalím,sakriš
Datum: 26. prosince 2011 11:40
Jméno: pepinST
IP: uživatel1246
 Do 21 jsem nejezdil na ničem jiném, než na Mustangu, sice jsem přesedlal na Jawu 350/354, ale popravdě, Fíka mam pořád, nehodlám se ho vzdát  Rád se na něm svezu a popravdě mám k němu citovější vztah než k tý kejvce
Datum: 26. prosince 2011 8:41
Jméno: Míra
IP: uživatel11260
 začal jsem ve 14, pak sem přelez na silnější...teď mi táhne na 20 a vracím se zas k fichtlu...
Datum: 25. prosince 2011 23:08
 začal jsem v 15cti ted je mi 17 afurt jezdím  i když ted budu mít dvácu fichtla si nechám do kud nezemřu  už jen s toho principu jak je to jednoduchej stroj a že na něm začínal každej správnej motorkář ted se chystám na GO motoru a časem lak to už jsme trocha odbočil sorry
Datum: 25. prosince 2011 18:40
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 Yuri-přesně jak píšeš pohledy lidí no už nás přece na těch silnicích moc nejezdí .
Datum: 25. prosince 2011 17:12
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 Do 20ti- pak spoustu let auto a loni jsem dostal 20ku z 75 roku , první majitel a vše původní a na papírech která stála 16 let ve stodole .Jen blázen by ji nevzal nezrenovoval samozřejmě kromě chromu (nebudu do toho lejt prachy) ...No a zas jezdím...
Datum: 25. prosince 2011 17:09
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja mám 20 a jazdím na ňom aj s priateľkou to sú potom pohladí okoloidúcich
Datum: 25. prosince 2011 17:08
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Fichtl je fichtl šroubokak a klič na svičku a nestalo by se že bych nekde zustal
Datum: 25. prosince 2011 15:57
 mam 17 a fichtl, o nicem jinem ani neuvazuju
Datum: 25. prosince 2011 15:24
Jméno: jean
IP: uživatel12945
 Mám 46 a stále sa na nom občas odveziem.
Datum: 25. prosince 2011 14:37
 ja tiež mám 19 no proste fichtl je fichtl
Datum: 25. prosince 2011 13:30
|



|