Jméno: Lukáš
IP: uživatel12973
 zdar draci chtěl bych poradit chci si koupit na závodního teréního pionýra válec od stejskyho a nemůžu se rozhodnout mezi teréní upravou a závodní upravou nemáte někdo skušenosti s těmito upravami
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2012 22:35
 tuto sezonu jsem dojel vždycky na bedně
Datum: 09. ledna 2012 22:35
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 sem tam nekomu válec udělám, nebo poradím
Datum: 08. ledna 2012 22:23
Jméno: Lukáš
IP: uživatel12973
 Paja- a ty upravuješ válce
Datum: 08. ledna 2012 20:10
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 Lukáš- v jakym jezdíš kraji? jo CU už nestíhá... máš origo karbec, nebo ho máš upravený? jinak u všech uprav je nesmírně duležitý výfuk, kort, když koukáš na grafy u nabízených stejskyho uprav, řikaš si 8hp, to pojede! jenže ty an to hodíš origo karbec a je vše trošku jiny, a pokud nemaš přesný výfuk, si uplně jinde... ja měl Cu pak sjem ji prodal, koupil tu závodní upravu(3K) a dal jsme k ní výfuk z CU a vysledek horší jak z cestovkou... ale věřim, že s vyfukem pojede, ale radši kup tu teréní, jak říká standa... jinak, pokud by jsi teřba měl zájem o něco ostřejšího(něco malo naznačil standa  ), myslim, že bychom se mohli nejak domluvit
Datum: 08. ledna 2012 18:56
Jméno: standa
IP: uživatel13026
 Zatím jsem dělal největší objem 60ccm....u válce z pařeza se mi některý věci nezdaj...v současný chvíli to nejsem schopnej realizovat....možná časem...
Datum: 08. ledna 2012 17:40
Jméno: 500
IP: uživatel12547
 Stando a kolik byto u tebe vyslo tato purava? sylsem sem aj o 70ccm z litinoveho valce z 550...šlobyto?
Datum: 08. ledna 2012 16:56
Jméno: Lukáš
IP: uživatel12973
 asi máš pravdu že teréní uprava bude lepší já tam mam ted cestovní ale to je proti konkurenci málo
Datum: 08. ledna 2012 14:04
 Lukáš: tak s origo karbecem určitě ne 3kanál s vejfukem 27....to neukrmíš a nevyužiješ výkon,kterej to poskytuje..... I když mi nedávno jeden borec vyrazil dech,na 4 kanálu měl upravenej origo karbec+vychytanej vejfuk adle grafu z brzdy musim říct že mu to pojede kurevsky...nechci řikat konkrétní hodnotu výkonu,ale je to vic jak Závodní úprava s 21mm karbecem a odladěnym výfukem...a navic s charakteristikou do terenu...symetrák.... Pro 500: Vložka je tak slabá,že neni šance cokoliv přidělávat. Vyhod ten nesmyslnej píst,kup jednokruh a nech si na ten válec utočit hlavu z 05 a bude to možná dobrý...a nebo to vyhoď úplně a napiš mi, udělam ti pořádnou 60ccm co jede....furt řikam...když se dělá 60 ccm tak to neni jen o tom dát tam velkej píst,ale musi se řešit i věci okolo.....
Datum: 08. ledna 2012 13:55
Jméno: Lukáš
IP: uživatel12973
 díky stando já bych právě potřeboval něco vostřejšího už tam mam rychlou převodovku, 9 kolečko na klice zapalování vape jedinou nevíhodou na každou s jeho uprav je že tam musim mít podle
pravidel origo karbec
Datum: 08. ledna 2012 12:37
Jméno: 500
IP: uživatel12547
 shrek: píst se sehnal v Dobré""" a valec mam origo bez uprav a hlavu taktéž
Datum: 08. ledna 2012 11:42
 určitě Terénní úpravu.... to 500: sice nevím kde jsi splašil 3kroužkovej píst na 14. výbrus ale určitě to chce 1kroužkovej... a hlavu máš upravenou?
Datum: 08. ledna 2012 11:22
Jméno: 500
IP: uživatel12547
 stando mam dotas na tebe ,mam vybrus na 41.50 a trikrouzkovej píst o prumeru 2mm.Chtěl bych tam dát 2 přepouštecí kanály.Kolik by to stalo? a jesli to ma cenu protze 3 mi moc nechce táhnout děkuju.
Datum: 08. ledna 2012 11:03
Jméno: standa
IP: uživatel13021
 Určitě si nech udělat tu Terénní úpravu 8hp. Podle grafu vypadá průběh ideálně,vysoký nárůsty obou veličin v poměrně nízkejch otáčkách a to bude idealní. Udělá ti i výfuk atd.... Kdybys chtěl jen něco levně do lesa,tak dělam nějaký jednoduchý dvoukanály taky,ale nemužu ti nabídnout takovej servis jako stejsky...at se daří
Datum: 08. ledna 2012 8:23
|



|