|
Jméno: blady
IP: uživatel13229
Posl.aktualizace: 18. února 2012 9:42
 blady neobhajuj svou blbost... cejchu debila se uz n apokecu nezbavíš
Datum: 18. února 2012 9:42
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 já se zajmam a tunim a zpravuju dnešní motorky a auta...
Datum: 17. února 2012 19:46
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 kolečko, hádat se nechci, a to máš pravdu že sem se možná dřívv ptal na zápalko... to asi jo... tomu sem nerozumeľ, to beru, jenže problém je v tom že sem neuměl s fichtlem (konkrétně jeho zapalováním) a svíčka má velkej vliv na chod, výkon a účinnost motoru. Ale každej motor chce jinou.. jinak u pincka to možná jedno je, ale třeba u pořádNě silný mašiny rozhodně ne... a jinak iridiová svíčka na výkon nepřidá, je vtip jen v tom že je z kvalitnějŠího matroše a tenčí elektroda (dýl vydrží a větší teploty) jinak když koupíš v jedný kategorii iridium a obyč, tak pojedou stejně.. de o jiný věci, ale to tu nechci probírat, mě se jednalo jen o zkušenosti vaše, jedinej problém je, že mi odpověděli dva..jinak nic proti..  a motorům rozumim dost, to se neboj  akorád že novejm (respektive motoru a převodovce z pincka rozumí každej, rozpůlit motor dokáže pětiletej, ale seštelovat ho špičkově každej ne (já v září nebo kdy ste to říkali sem neuměl no..jako zapalování )
Datum: 17. února 2012 19:45
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
Datum: 17. února 2012 16:37
 blady: Aha, myslim že po přečtení tohohle vlákna musí být každému jasné, kdo z nás dvou je tady trochu mimo dění  Od prvního příspěvku nás tady přesvědčuješ, jak svíčka přidá výkon, jak se hodně vyznáš v motorech, jací jsme chytráci, případi atd. Před pár měsícema se ptáš jak seštelovat fichtla...trochu blbý, ne? Neřeknu když se někdo normálně zeptá na naštelování fichtla nebo na to, jakou použít svíčku, milerád mu pak odpovim. Ty se ale chceš vyloženě hádat, přesvědčovat nás o nějakejch bludech a taky nás urážet. Nic nedokážeš zdůvodnit, hraješ si tady na nějaký slovíčkaření atd. Pak se nediv, že ti lidi nechtěji moc poradit, když se k nim takhle chováš. Zkus mi tohle nějak vyvrátit, tady na pokecu jsem toho zažil..řekněme docela dost, vzhledem k tomu že sem chodim v podstatě denně už od prvního dne, kdy tahle stránka funguje. Zamysli se trochu nad sebou, uvědom si, že sedíš za počítačem, ale kdybychom se setkali osobně, asi bys už neřikal nic o případech a chytrácích. Snaž se psát nějaké racionální a směrodatné příspěvky, né takové výkřiky do tmy jako teď. Nějak svoje tvrzení zdůvodni, zatim místo pořádné odpovědi akorát píšeš jak tomu nerozumíme, že jsme případi atd...uvědom si, že ty chceš poradit od nás, tak se podle toho prostě chovej. Neber tohle jako nějakou promluvu do duše, to né. Je to spíš takové upozornění a doporučení, jak by ses měl na tomhle foru chovat. Nějaká úcta ke zkušenějšim je u tebe asi tabu, a to je celej ten problém.
Datum: 17. února 2012 13:58
Jméno: blady
IP: uživatel13241
 mimo dění
Datum: 17. února 2012 12:55
 blady: Jen to dořekni, co tedy podle tebe jsem? A né že neodpovíš...
Datum: 17. února 2012 0:34
 stanley: nekomu se holt nezavděčíš nijak no.... nedá se..
Datum: 16. února 2012 21:17
 Né,ty seš případ,od začátku to sleduju. Chtěl si slyšet názory. Dostal si názory. Jenže se ti nelíbili. A co jako? Tady to nefunguje tak,že ti každej odpoví to co chceš slyšet. A realita s pravdou se ti nelíbí. Meleš kraviny a protiřečíš si. Jestli si chtěl slyšet,že svíčka denso s iridiovou elektrodou zvýší výkon seriovky o 0,098% tak prosím.....a dál už neotravuj......sou to nesmysly co tu řešíš.....a nesnáším lidi co se snaží kličkovat mezi slovy a chytají ostatní za slovo.....což ty očividně děláš,protože už nevíš co říct....vše bylo řečeno.....já ti svoje napsal....ač se mi zpru vůbec nechtělo na tebe vůbec reagovat....a teď se už teda jenom kvůli tvojí ješitnosti budeme urážet navzájem?
Datum: 16. února 2012 20:44
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 stando..ty si tky asi případ...když nedokázeš ani porozumět otázce...
Datum: 16. února 2012 20:34
Jméno: standa
IP: uživatel13234
 Ne,Kolečko je pevně nohama na zemi,ty seš ten v lese......těžce v lese.....
Datum: 16. února 2012 20:06
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 jojo přesně tu tam mam...  neboj Čet sem si to víckrát... jo a kolečko je asi takovej malinko...
Datum: 16. února 2012 19:50
 nejlepší je ze hřbitova.ale tu uzavřenou at ti ji nesfoukne vítr.
Datum: 16. února 2012 19:18
 Nešaškuj tady s nějakym slovíčkařenim, protiřečíš si každym příspěvkem, si to po sobě pořádně přečti a nedělej tady z nás dementy...
Datum: 16. února 2012 18:54
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 no...konečně Člověk kterej pochopil na co sem se ptal, to to trvalo, díky Bodan  jo a shreku, neboj dávam si pozor aby sem si neprotiřeĆil  já nenapsal že se mi motor dusí, ale jaká svíčka je nejlepŠí aby se nedusil..v tom je rozdíl
Datum: 16. února 2012 16:05
Jméno: Boban
IP: uživatel11057
 MYslim ze se tady melo objevit i naco by jsi to potreboval. Na normalni serizeny motor je nejlepsi PALka....JA osobne s Briskama nemam dobry zkusenosti bud spatny starty nebo neprezila viken :/... Denso ani nemluvim sice sni motor jede porad ale starty nic moc. Podle me nejlepsi Bosch, mam ji cca 14 dni zatin porad v pohode a jsem sni spokojenej za tepla i za mrazu v pohode staci 2 slapnout  ...
Datum: 16. února 2012 15:56
 blady při každém tvém příspěvku si protiřečíš
Datum: 16. února 2012 15:55
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 mě se motor nedusí  jo a Čezeťáku... to asi ne no...
Datum: 16. února 2012 15:22
Jméno: standa
IP: uživatel13234
 Museli by sme se bavit na dvou různých úrovních a to seriový a výkonný závodní motor.....u seriovky je to putna jestli je to Brisk,Denso,NGK,Bosch atd....tam je nárůst výkonu v tak malejch řádech,že nemá význam o něm diskutovat.....spíš tam vyvstává ta otázka životnosti,kterou má největší PAL a pak Brisk....ale u hodně upravenýho motoru už se nějakej efekt v řádu desetin procenta-procento dostavuje a to díky lepšímu zapálení směsi a především díky lepšímu odvodu tepla svíčkou,která je už svojí konstrukcí určena pro závodní motory.....a právě tam se svíčka řešit musí....ale opět ze zkušeností známých....zbytečně to nepřehánět,kolikrát než se stroj odladí padnou 2-3 svíčky (utavená elektroda chudou směsí,ulitá bohatou směsí atd...) a ve výsledku každý dojde k N14C Brisk,protože nemá na to,aby dával za sezonu 10 svíček po pěti stovkách,když ona ta Briska to zdárně odjede.....tak asi tak.....jinak moje osobní zkušenost je,že úplně nejlepší svíčka na seriový i lehce upravený motor je stará PAL(hladká do kuželu),nejlépe ještě nějaká s hnojem a slámou,nebo zašlapaná do země,zapomenutá 20 let......výdrž perfektní,jiskra lepší jak na Brisce,spolehlivost,spokojenost....
Datum: 16. února 2012 11:04
 pokud chceš vědět která nejdýl vydrží tak Briska  protože podle tvého vyjadřování tipuji že dražší svíčku by jsi okamžitě ulil tím dušením v nízkých otáčkách
Datum: 15. února 2012 20:25
Datum: 15. února 2012 19:24
 A s tou směsí...já bych to označil jako hodně odvážné tvrzení. Ve chvíli, kdy bys ochudil směs natolik, že by se přehříval a přidíral motor, tak by se podle mě vyšší výkon hledal asi marně...
Datum: 15. února 2012 19:23
 blady: Kdo o tom mluvil? Přečti si svuj příspěvek a možná to zjistíš
Datum: 15. února 2012 19:02
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Dovolím si moji oblíbenou citaci ze Stejskyho stránek: "Srovnání zapalovacích svíček zahraničních výrobců ve výsledku víceméně kopírovalo jednotlivé grafy přes sebe, za zmíňku stojí zcela dostatečné (někdy i lepší) výsledky se svíčkou BRISK odpovídající tepelné hodnoty a desetinové ceny vůči konkurenci. " Takže asi tolik k výkonu u svíček... Osobně jezdím Brisky, stojí pár korum, nejsou háklivé na ulití a naprosto dostačující. Nevidím důvod platit za svíčku několikrát víc, když rozdíl je téměř nezměřitelný.Osobně mám špatnou zkušenosti se svíčkami Champion a NGK v pionýrovi, cena přes kolem 100kč, 2-krát jsem je ulil a mohl jsem je vyhodit... Takže Brisk N 14/15C je jasná volba.
Datum: 15. února 2012 18:54
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 ty kolečko... kdo tady mluví o tom že by se mu dusil motor? já myslim že nikdo... jinak motor jede nejlíp s chudou směsí...ale zahřevá se a přidírá...
Datum: 15. února 2012 18:32
 V tom případě se tam neboj dát Brisku, na svíčkách brisk jsem najezdil asi 25tis km a nejsou s nima problémy, nějaké dušení v nízkých otáčkách atd je spíše věcí seštelování motoru, ve svíčce bych problém nehledal...a schopnost zapálit palivo budou mít všechny v podstatě stejnou, o nějakých rozdílech v prohořívání směsi tady asi ani nemůže být vážná řeč
Datum: 15. února 2012 18:09
 Vystídal jsem hodně svíček od Palek přes NGK a brisky a nikdy jsem nějaký "nárůst" výkonu nezaznamenal. Rozdíly jsem poznal jen v tepelné hodnotě a startování (ulejvání, start teplého/studeného motoru) .. Momentálně tam mám vraženou PAL N7YC a jezdím na ni rok dva a v poho .. účinnost hledej spíš ve vhodně nastavené směsi a zapalku ..
Datum: 15. února 2012 18:08
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 já se ptal na zkuŠenosti víŠ, o motorech vim dost, to se neboj, já se ptal pouze a jedině na zkuŠenosti (ono mi i víceméně Šlo o to která svíčka vydrží nejdýl) ale v druhý řadě která má nejvĚtŠí účinnost a tudíž i přidá malinko na víkonu (např. se to nebude dusi v nízkejch otáčkácht..) o to mi tady Šlo.. pouze a jen o zkušenosti
Datum: 15. února 2012 18:04
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 kolečko to hezky vystihl předemnou.. no nic aspoň sem si procvičil psaní na klávesnici.
Datum: 15. února 2012 17:59
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 hele blady a na co se teda vlastně ptáš? když podle toho jak píšeš, to vypadá že o motorech a jejich funkcích toho víš víc než dost. poněvač mě přijde podivné ptát se jakou svíci dát do fekála a pak reagovat že o tom příkladně kolečko nic neví.
Datum: 15. února 2012 17:58
 Nn, bohužel s maturitou z fyziky a současným studiem na vysoké škole technického směru je mi pojem účinnost naprosto neznámý a nevím o co jde. Můžeš mi tedy prosím vysvětlit, kde se vezme ten velký vliv, o kterém píšeš? Jen tak na okraj...pobavilo mě, že se ptáš na vliv svíček na funkci motoru, a pak nás tady o tom budeš poučovat.
Datum: 15. února 2012 17:56
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 ano, to mአpravdu  6 elektrodová svíčka by ubrala výkon úplně brutus, to mአpravdu  a jestli je to platinová nebo obyČ..to je tady tky jedno..jen de o účinnost víŠ...tomu asi nerozumíŠ, no nic, neva
Datum: 15. února 2012 17:42
 blady: Obávám se že trochu hledáš koně kde nejsou...po namontování dvojité šestielektrodové platinovo-titanovo-zlaté svíčky se žádné trhání asfaltu konat nebude  Nějaký nárůst výkonu (ano, je to tak, to divné slovo se opravdu píše s Y, učivo prvního stupně základní školy) bych zde tedy neočekával.
Datum: 15. února 2012 17:34
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 tak zaprvý... svíčka ovlivní účinnost spálené směsi a tím pádem i víkon, jinak Eddie je kdo?
Datum: 15. února 2012 17:29
 blady : ty se nauč porozumívat motorům  svíčka výkon nepřidá  když teda myslíš že přidá, tak si kup nějakou racing svíčku od NGK nebo Champion a potom ji jednou uli třeba na semaforu  výkon ti stoupne tak razantně že to dokonce budeš muset tlačit... dokonce i předstih nemá takovej vliv na max. výkon...bez brzdy to ani nepoznáš... na stejskyho webu je o tom zmínka a Eddie má taky něco na svých stránkách ohledně předstihu...
Datum: 15. února 2012 17:14
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 to asi moc nerozumite motorům co...  chytráci..prej že svíčka nepřídá víkon  u týdle 50ky právě to znát možná neni no... ale jinak jako svíčka má velkej vliv
Datum: 15. února 2012 16:54
 to překupníci na aukru prodáváj super svíčky co přidají na výkonu
Datum: 15. února 2012 16:20
Datum: 15. února 2012 16:18
|



|