Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Ahoj dneska jsem si dál na na jawu 21 vysoce svítící led diody,ale záse mě to d´ivný,kyž se jen dotknu startovací páky,tak mě ledky svítí aji docela dost,ale přední světlo na tlumení/dalkoví nesvítí fubec ani neblikně,ledky májí pří odpor do 12v dával mě elektrikář myslíte,žě mě se ledky nespálí dík moc????
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2012 14:37
 mě svítí ledky i bez usměrnění, mám na nich 6V odpor... podrobnosti nevím nevyznám se v tom...
Datum: 19. února 2012 14:37
 Tak poradím ti že modré tam nedávaj ak chceš legálne jazdiť na fichtlovi, biele môžeš. Ak je to naozaj tak zapojené ako vravíš, tak ti to svietiť nebude, fichtl vyrába striedavé napätie ~, no ledky sú na jednosmerné preto ti nesvietia. Potrebuješ usmerňovač alebo baterku. Teda z cievky alternátora pripojiť na svorku usmerňovača ~. Na kostru - a + na anódu ledky, katódu ledky potom niekde na kostru. Ak to chceš z baterky, tak ju môžeš aj nemusíš dobíjať, tam treba stabilizátor 6V alebo 12V alebo regulátor. Je toho viac čo ti treba ktomu aby to bolo dobre a vyzeralo to k svetu.
Datum: 19. února 2012 13:21
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
Datum: 19. února 2012 11:40
 Nazdar, zapájal si ich cez usmernovač a šťava ide z alternátora? alebo máš v zapojení baterku? Každá farba ledky má iný odpor, napr. zelená ma asi najväčší, odmeral som keď som vyberal pre zosilovač. Zapojil si ich správne? Na Anodu + a Katódu -. Na ledke je rovná plocha Katóda keď sa naňu pozrieš zhora. Máš z lediek urobené predné svetlo? Alebo len nejaké podsvietenie? 12V je už celkom dosť na obyčajnú ledku bez zapojenia odporu na anódu, Hoď sem presne aké tam máš ledky, budeme múdrejší.
Datum: 19. února 2012 11:04
Jméno: drácek
IP: uživatel10258
 Zdarec potrebuju udelat výbrus - poradíte mi jaký největší jde udělat, jaký píst na to koupit a jaké kroužky ? vůbec se v těch mírách nevyznám.. klidně házejte odkazy.. Chcu tomu vybrousit co nejvetsi obem..  .. díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2012 21:14
Jméno: standa
IP: uživatel10996
 To já zatim nevim. Podařilo se mi dobře koupit DO 19 + DO 21,jeden si chci nechat pro sebe a druhej prodam,v jednom chybí osička plováku a péro šoupátka+plastová vymezovací podložka na šoupátko....jeden každopádně bude volnej....ještě musim rozmyslet....neboj,dal bych ti vědět,mail na tebe přece mam
Datum: 19. února 2012 21:14
 standa: za kolik ?
Datum: 19. února 2012 17:05
Jméno: standa
IP: uživatel13253
 Budu mít na prodej dellorto 19,,ještě do něj musim sehnat nějaké chybějící díly...
Datum: 19. února 2012 15:41
 MaverickSK .. ja tam chcu koupit Dell Otro 19-20 ešte nakej schanim nechcu novej stači použitej ... a sani taky budu kupovat naky, molitanovy ... a vyfuk mam hikone ale musi se ješte odladit podle planku krej pošle Standa aj s valcem (hlavou + pistni sadou)
Datum: 19. února 2012 15:04
 Taky se chystám s kámošem Standovi poslat válec na úpravu. Podle toho co psal t omusí bejt paráda. Teď už zbejvá sehnat prachy..
Datum: 19. února 2012 14:47
Jméno: standa
IP: uživatel13250
 Jinak vrtání 41,75mm je 60,23ccm.
Datum: 19. února 2012 14:04
 Maximální možný vrtání je 41,75mm,ale nedoporučuju to. Je to dost sázka do loterie. Je to poslední možný výbrus. Ale není problém takový válec udělat. Ozvi se. Jinak chlapy,doufam že budete spokojeni. Jaro ukáže. Fichtlu Zdar! Standa.
Datum: 19. února 2012 13:58
 Tak to budeš mať rovnakú úpravu, máš už trysku 74? Budeš ju potrebovať, možno i väčšiu pri priamom sáni. A neboj sa toto určite viac pohne s motorkou než obyčajný výbrus 60ccm.
Datum: 19. února 2012 13:30
 MaverickSK ® ,, me to dela na seriovku motor takže žadny velky upravi motoru.. jednokroužkovej lehkej píst, pistni kroužek chromovanej.. 40-41 mm vrtani fak přesne nevim ješte naka uprava kanalku .... nekde sem to mel napsany ale nemožu to najit ... chtel sem si to delat u Padalika v Šardicich a ten me řekl že to je uplne zbytečny žeprej stači převrtat na 60 ccm tak sem rači napsal Standovi
Datum: 19. února 2012 12:08
 Hej dan23cz, akú úpravu a vŕtanie ti standa robil? Viem že ponúka toho viac. Mne vŕtanie 41mm a úpravu pre lepší spodok. Na jar to spojazdním, vypadá to super fakt je to práca za 1 a za lacný peniaz, doporučujem sa mu ozvať a aspoň to sním prebrať čo to dokáže. Zatial celý motor mám na stole kvôli úprave prevodovky.
Datum: 19. února 2012 11:13
  Standy Hrbka  ja ho neznam psal sem mu přes email určite se s nim domluviš  ma to docela levny .. je tady nekdy večer na FICHTL POKECU
Datum: 18. února 2012 20:34
Jméno: drácek
IP: uživatel10258
 u jakeho standy simte ? xD
Datum: 18. února 2012 20:28
 Jeho email standa.hrbek@seznam.cz nechal sem si u nej delat valec doufam že to s nim pojede suprove
Datum: 18. února 2012 20:27
 si to nech udelat u Standy a nemusiš nic myslim že to dava k temu .. ten ti to udela na největči obem
Datum: 18. února 2012 20:25
Jméno: nadrc
IP: uživatel2970
 zdar klucí,nechcete nekdo vymenit cz 175-180 s tp za moji jawu 125 travel s tp najeto kolem 20.tis.,nefunkční budíky,nejlepší má za sebou,ale ještě poslouží... cenově 10-12 tis.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2012 12:40
Jméno: hrbik
IP: uživatel12528
 Jak jsi to uhodl?
Datum: 19. února 2012 12:40
Jméno: juraj
IP: uživatel13247
Posl.aktualizace: 19. února 2012 9:39
Jméno: juraj
IP: uživatel13248
 Dakujem za odpovede.
Datum: 19. února 2012 9:39
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 Jaj ju mam v mustangovi a som s niu velice spokojen us ji mam tretim rokem a to jezdim furt plny plyn,len doporučujem!!
Datum: 18. února 2012 22:40
 tato klika se prodava uz druhym rokem, a je to to nelepsi co trh da,,,
Datum: 18. února 2012 22:08
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6587
 jaklé jsou pružiny na spojce na jawa 550?? daly by se tady sehnat??? já tam mám ale když jsem je tam dal tak jsem je skoro dostal k sobě takže má spojka malej chod a když chodí spojka tak zase nejde nastartovat protože se prokluzuje startovací segemnt.. díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2012 16:27
 uz jsou tody jsou kratsi
Datum: 21. února 2012 16:27
Jméno: jirka
IP: uživatel11570
 čau. neví někdo kdy bude moto burza v brně na výstavišti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2012 20:28
Jméno: jakub
IP: uživatel10295
 http://www.bvv.cz/pronajmy/aktuality/jarni-motortechna/
Datum: 18. února 2012 20:28
Jméno: jakub
IP: uživatel10295
 14.4.2012, pavilon Z + přilehlé volné plochy
Datum: 18. února 2012 20:23
Jméno: Mates
IP: uživatel13161
Posl.aktualizace: 18. února 2012 20:00
 čau draku  mel sem ho na moji 477 moc tam nepasuje ale da se tam dat s menšima upravama
Datum: 18. února 2012 20:00
Jméno: Martin
IP: uživatel13161
 Zdar draci mám dotak, jak vyměnit gufero u čz 175/477 za řetězovým kolčkem (pravá část motoru)? Musim kuli tomu půlit motor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2012 18:18
Jméno: milan
IP: uživatel11232
 Půlit nemusíš, stačí sundat sek. kolečko a vyrýpnout šroubovákem, nebo když nepude tak navrtat samořezným šroubem a je venku, pak rovnoměrně naklepat nové a můžeš to máznou olejem ať to tam nejde na sucho ...
Datum: 18. února 2012 18:18
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 čau draci mám problém s troubením proud tam jde a zapojeno je vše dobře ale netroubí občas když se to fakt hodně vytočí tak to trošku je slyšet ale prostě na volnoběh nic ale štava tam de tak nvm co stim napadlo me pohnout s tim sroubkem co je vpredu jde mi o to abych prosel na stk dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2012 15:28
Jméno: libor1
IP: uživatel13252
 mám za to že když sme s tátou dávaly jednou do kupy elektriku, tak před klakson zapojil nějakou diodu, nevim proč ale fichtl fakt troubil nádherně, ale je fakt že se musí vypnout světla
Datum: 19. února 2012 15:28
Jméno: Richard Šolta
IP: uživatel13158
 No zepředu máš šroubek zajištěný matkou. Tu matku povol a pak to laď tím šroubkem aby ti to troubylo při jakejkoliv otáčkách. Až toho docílíš tak šroubovákem drž šroubek aby se nepootočil a utáni to.
Datum: 19. února 2012 2:48
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 čau hele nevym jak je to na fichtlu ale na kejvačce se dá klakson štelovat jak zepředu šroubkem tak i zezadu má šroubek na štelování snad ti to pomůže
Datum: 18. února 2012 15:46
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 mám už nevím kde může být chyba napada mě snad už jen že to ma nak blbej dotek
Datum: 18. února 2012 13:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 A máš při troubení vypnutý světla?? Se zapnutejma toho při starým zapojením elektroinstalace moc nezmůžeš..
Datum: 18. února 2012 11:54
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Zdar, když měnim lamely tak mám vyměnit všechny 4 nebo stačí vyměnit jen ty dvě nejvíc opotřebovaný? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2012 11:59
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Všechny. Když už to jednou děláš tak to udělej pořádně nebo to zanedlouho budeš zase rozebírat.
Datum: 18. února 2012 11:59
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Ahoj, chtěl bych se zeptat, jak je to s placením pojistek a ČKP.. Jedná se mi o to, že chci kupovat motorku, ale majitel to neměl předtím vůbec pojištěný cca od roku 2006.. Jde mi hlavně o to, abych se koupí týhle motorky do něčeho nanamočil, nebude ten dluh pak ČKP vymáhat na mně? Osobně si myslím, že bych měl být z obliga dnem koupě motocyklu a následným pojištěním na svoji osobu, ale ptám se, jestli někdo nemá věcný info.. Názory na netu se dost různí, tak proto se ptám.. všm díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2012 16:58
 Tak dneska mi přišel dopis od ČKP Měl sem moto Honda 1000ccm Před cca 2 měsícema mi přišla první obálka a chtěli od 1.1.2009 do 31.3. 2009 částku 2870,-
V paměti sem matně vzpomínal a vzpoměl si,že sem nějaký 3 měsíce skutečně nezaplatil.Tak sem požadovaných 2870 zaplatil a dál to neřešil.Dnes mi přišla obálka na tu samou motorku a chtěj zaplatit za období od 1.4.2009 do 29.6.2009 . Jen to,že bych neměl zaplaceno půl roku za moto,nejni pravděpodobné.Jelikož pokud koupím něco,tak hned jdu zaplatit pojistku.A ve finále sem si nechal vyjed výpis z evidence mot. vozidel a zjistil sem,že zmíněné moto sem prodal a tudíš odhlásil dne 20.5.2009 !!!!
Oni si ty data cucaj z prstu a zkoušej to na lidi. A člověku nezbejvá nic jiného než aby se začal honit s úřednickým šimlem a prokázal tak,že oni na vymyšlené datumy nemaj nárok.
Kucí dávejte si bacha na to co vlastníte a v žádném případě navyhazujte staré ukončené pojistky.Blbě se to pak dohledává a je s tím běhání po šimlech úřednickejch.
Datum: 23. února 2012 16:58
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Adas: já mám právě informaci, že až ČKP vyřeší nynější-aktuálnější přestupky, tak půjdou i po lidech, kteří to zrušili po roce 2009 a neplatili.. prej se ten systém má do budoucna výrazně zdokonalit, takže bych spíš řekl, že pokud mu nepřijde nic teď, tak to neznamená, že mu to nepřijde za 5 let zpětně za 2 roky již odhlášenej stroj.. Hlavně pokud nekoupím já, koupí to za stejnejch podmínek chlap z vedlejší vesnice, takže nevim no.. zas na druhou stranu je to smutný, ale jeho blbost, že neplatil, když měl..
Datum: 19. února 2012 10:23
Datum: 19. února 2012 8:49
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 Jen tak jako dochází ti že ty budeš z obliga, ale bejvalej majitel to bude muset doplatit? Tedy prodá motorku za 15, ale zaplatí 20/den tj. minimálně 22 000 jako pokutu na povinným. Teď o tý motorce nevěděj, jak se zaplatí pojistka tak to zjistěj a budou prachy chtít. Jedna z možností je to motorku zrušit... Ale to už se dá vyčíst někde jinde. Nebyl bych taková svině někomu, kdo neví takovouhle věc udělat.
Datum: 19. února 2012 7:50
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Jasný no, ale zas kdyby to bylo jak říkáš a neuznávali kupní smlouvu, kopii techničáku atd., tak by vlastně člověk nemohl nic "bez rizika" koupit a tak.. protože prakticky nejde zjistit, když kupuješ auto bo motorku, jestli to bylo pojištěný po celou dobu od 1.1.2009 až do dne dalšího prodeje. Prodávající na tebe může mávat zelenou kartou a stejně to majitel před ním nemusel mít pojištěný, ba dokonce i prodávající to mohl pojistit jen týden před prodejem tzv. na oko. Zařídím se tak, abych já měl vše v pořádku ode dne koupě a pokud mě oslověj, tak holt budu dokazovat, jak se věci mají. Holt pěkná panelka 350 v luxusním stavu za 15 čistá ruka.. ikdybych ji měl obratem prodat, což bych nerad, pač na takovou už asi nikdy nepadnu, tak do toho půjdu.. myslím, že by to udělal snad každej tady..
Datum: 18. února 2012 22:33
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 no nechci tě od toho odrazovat, ale sem přesvědčenej a i ze zkušenosti známých, že to tak bude. protože jak sem psal... oni pokud to nebylo od 2009 pojištěný a někdo další to pojistí, tak se jim to tam objeví, protožedo registru prej opravdu neviděj a poznávaj to jen podle nově uzavřenenejch pojistek. prostě a jednoduše obešlou nejdřív tebe jako novýho pojistníka a ty budeš prokazovat že si nebyl majitelem... z osobní zkušenosti: při koupi auta v pátek, majitel hned zrušil pojistku a já pojistil v pondělí a šel přihlásit, no a co myslíš? za měsíc dopis ať zaplatim ty dva dny, bez ohledu na to že sem v tp uveden až od pondělí. sice bych se ubráníl, ale za těch pár korun mi to nestálo... Na jawamanii asi dvě tři stránky zpět se řešil taky celkem zapeklitej případ o tom jak to čkp většinou praktikuje, tak pročti abys měl představu co tě taky klidně může potkat... mnoho zdaru a hlavně bacha na tu smlouvu ať tam seděj údaje o předchozím majiteli atd.
Datum: 18. února 2012 18:13
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 dwein dibly: No myslím, že až takový peklo by to snad bejt nemělo.. u pána jsem se dneska stavoval a to pojištění do smluvy zanášet nebudem, takže to bude v pohodě..
Datum: 18. února 2012 16:52
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 Tak tak, žádnou takovou blbou smlouvu nepodepisovat !! ... Každopádně si můžeš bejt jistej, že to čkp pošle nejdřív tobě a ty pak budeš muset prokázat (smlouvou, okopírovaným tp) že si majitel až od doby koupě. Oni totiž čekaj na to, až se někdo pojistí a toho obešlou, protože do registru oni nekoukaj. Bohužel to pak bude na tobě prokázat jim opak. A klidně se může stát, že tu smlouvu nebudou akceptovat a budeš muset jít do soudního sporu.
Datum: 18. února 2012 15:42
Jméno: Martin
IP: uživatel13074
 Ahoj,já sem zaplatil za rok nepojištěnou 350-640 necelích 10 tis. Bo hloupá babička mě zazdila že fotrovy přisla pojistka na moto. fotr mě moto dal,já sem to přepsal a v poho, ALE za pul roku obálka s kanceláře pojistitelu ze nebyla moto pojistěná a 10 tis s penálama atd.Kooperativa to dala firmě která vymáhá pohledávky- kancelář pojistitelu. Tak ty nepodepisuj žádny nesmysly ve smlouvě!! Stáhni si z netu jednoduchou kupní smlouvu. Jak to koupíš hned to pojisti,a přepiš na sebe a máš klid. Ty seš krytej kupní smlouvou. To co bylo před koupi moto tě nemusí zajímat.
Datum: 18. února 2012 15:22
 Ahoj,v té smlouvě si na to dej bacha,ono až to začnou hledat kdo to vlastnil a od kdy do kdy,tak každej dokument co potvrzuje tvoje převzetí je dobrej jim poslat.Mám s tím zkušenosti a nevěřil bys co všechno sou schopný.Prostě kup to,ihned to pojisti,zařid si převod,kupní smlouvu s datumem od kdy si to koupil a pro jistotu at ti tam žádné bláboli o nároku tehdejšího pojištění at ti tam nepíše.Klasickou kupní smlouvu.Až to oni začnou dohledávat a oni začnou to mi věř,tak od roku 2009 to nekdo musí zaplatit.
Na mě takhle šli kuli autu,které sem měl vyřazené a oni chtěli zaplatit za dny,kdy to auto už legálně bylo zrušeno.Ještě že sem měl od pojištovny všechny papíry o zaniknutí pojištění.Jinak bych platil jak mourovatej.Po odeslání a prokázání těhle dokumentů mi byla vymáhaná částka zrušená.S nima se dá komunikovat jen přes net a telefon.Maj online stránky na kterých maj zaznamenáno i kdy si s nimi komunikoval telefonicky,kdy si jim co poslal.A ty tam vidíš i celej tenhle proces.Stručně schrnuto,vymáhaj jen od 1.ledna 2009,předchozí datum pojištění je nezajímá,protože oni můžou vymáhat podle zákona od tohoto datumu.Nejni s nima žádná legrace.Já sem za motorku kterou sem neměl pojištěnou 3 měsíce zaplatil 3200,- a zkus dohledat pojištění když moto už nemáš z roku 2009.Prostě sem zaplatil a víc se v tom nebabral.Ale ted už vím,že sem tu pojistku která byla tenkrát 1300,- ročně přeplatil několikrát a za blbé 3 měsíce.Stejnej průser má ten,kdo má na sebe odhlášené papíry a moto už někam prodal a papíry si nechal.V momentě kdy ty papíry přihlásí,nebo prodá a ten dotyčnej je přihlásí,tak po něm půjdou a nechaj mu všechno od 2009 zaplatit každej den.Takhle to má známej a ted jen čeká kdy na něj přídou a drbe si hlavu.Oni totiž čekaj,aby člověk zaplatil co nejvíce.Po 3 letech i dřív se ozvou a zaplat,nebo prokaž že si to nevlastnil.Jiné řešení nejni.A proto je nejlepší mít co nejméně těchhle dopravních prostředků a mít všechno v pořádku.Nikdy nevyhazovat staré pojistné smlouvy atd. Vyjímka je depozit.
Datum: 18. února 2012 12:44
 nic takovýho bych nepodepisoval...
Datum: 18. února 2012 12:32
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 A nemůže to na mě nějak hodit? On chce do smlouvy napsat něco v tom smyslu, že nenese žádnou odpovědnost za dobu nepojištění vozidla, o mně tam sice není žádná řeč, ale i tak..
Datum: 18. února 2012 11:50
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Jestli to neměl předchozí majitel v depozitu tak to po něm ČKP asi bude vymáhat, ale po něm po tobě ne. Hned jak to koupíš tak to pojisti a jseš v klidu.
Datum: 18. února 2012 11:46
 čau draci naco si mam davat pozor kpři koupě auta ?? co si mam skontrolovat a tak ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2012 23:37
 standa.... tak poradte me ? co si mam koupit autičko ktery je jeden z těch prokletých dvoutaktních padesátek co mel Stannda doma  nebo apriliu rs 125 (25 kw) ja proste potřebuju neco na ježdeni v zime aj v lete tak nevim na motorce asi nepojedu v zime do škole a motorka ma 2x veči spotřebu neš to autičko ..... atutičko je.. Bellier vario, r. v 2003,50ccm, 2takt, automat, konstrukční rychlost do 48 km/h, 4místné, .... a asi to nema jenom 50 ccm tyto autička maj 500 ccm 50 by to asi neutahlo ani za boha
Datum: 19. února 2012 23:37
Jméno: standa
IP: uživatel10996
 Zavčas tě varuju,nekupuj to! Není to dobrý! TO je jeden z těch prokletých dvoutaktních padesátek co jsme měli doma. Stačí sebemenší problém na autě a dojezdil jsi,nikde na to nic neseženeš!
Datum: 19. února 2012 22:19
 http://www.youtube.com/watch?v=dx8vfK6wY0s&list=LLswAvhKFXdnQ3pKkw47vUUA&feature=mh_lolz
Datum: 18. února 2012 20:05
 odepiše*
Datum: 18. února 2012 14:16
 Jedna se o mopedauto Bellier VARIO .. je aš dost podezdřele levny čekam neš oedepiše prodejce kolik to ma najeto a pak pošle par fotek motoru a všeho .. diky za rady  draci
Datum: 18. února 2012 14:15
 Pokud kupuješ první,je dobré vzít někoho sebou kdo s autama dělá.Já už měl aut několik a kupoval sem v bazaru,přes inzerát. Sám si je opravuju a tak už vím co okouknout a na co se ptát.Ono je toho dost na co si dát bacha když kupuješ jeté auto třebas 15 let staré i mín.vyjmenovat to všechno tak na půl věcí zapomeneš.Důležité je prolest ho od motoru až po kastli,prahy,lemy,pneu,elektriku.Fakt je lepší někoho vzít sebou i třeba pokud to auto stojí 10 000 nebo 100 000. Potom si dej taky bacha na smlouvu,vklidu si ji přečti at víš co si za jakých podmínek kupuješ.
Datum: 18. února 2012 13:15
 tak jako prvni bys mohl napsat jake auto to bude a podle toho ti zasveceni napišou co máš omrknout... za mě ještě prd nastartováním zvedni kapotu a mrkni na motor (jestli neni podezrele umytej a tak) .. potom otevri nadobku s vodou zda je tam voda a jestli neni našlehaná s olejem, potom zkoukni stav oleje v motoru a zas jestli na měrce neni videt náznak našlehané vody v oleji... potom nastartuj a koukej do nádobky s vodou jestli netlakuje voda.. jinak řečeno jestli se z hadic nevadí bubliny po sešlápnutí plynu... pak taky na místě vyzkoušet jestli jdou řadit všechny kvalty bez problému hlavně zpátečku. no a zahájit zkušební jízdu.. zdali netáhne do stran, řazední jde za jízdy z lehka, jestli brzí, pak najít nejaký plácek a dát plný pravý a pak levý rejd jestli se nebude ozývat mlácení a klepání. pak taky koukni pod auto jestli neni rezavé a pomačkej prstem lemy zadních kol jestli nejsou prohnité a jen přestříkané... taky omrkni opotřebení gumiček kolem dveří a kufu.. asi bys nerad kdyby ti teklo do auta.. pak taky zapni tolení/klimu jestli topí a chladí. taky poslechni chod motoru jestli neni podezřele hlučný, nerachtá a podobně.. taky za jídy poslouchej jestli nerachtá převodovka, nebo nehučí ložiska kol... taky vyzkoušej prudké zrychlení, brzdění motorem a prudší zabrždění. a pak klasika jestli svítí, troubý a tak.
Datum: 18. února 2012 13:08
 prvé veci ktoré mi napadnú, ze ci brzdí, netahá do stran pri jazde, že či je nehaverované, že či nepíská servo ked má, chod motora, jako štartuje, ze ci podvozok neklepe, korroziu, stav interieru,
Datum: 18. února 2012 11:21
 Serus draci chcem sa spitat ci neviete nejake upravi prednej vidlice na jawu 50/21 aj komplet inu vydlicu ale bez zmien predej masky A nemayslim na mustanga o tich viem
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2012 7:15
 Upravit origo vidlice? kámo, to asi ne... ale pokud ti hodně blbě pruží tak asi repas nebo tam hodit vidle ze simála no, jinačí východisko mě nenapadá.
Datum: 22. února 2012 7:15
Jméno: juraj
IP: uživatel13244
 Ahoj, je mozne kupit, samostatne spodne ojnicne lozisko ? diki.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2012 0:41
 určitě se dá, bude to standartní normovaný ložisko
Datum: 19. února 2012 0:41
Jméno: jawa20
IP: uživatel12615
Datum: 18. února 2012 12:24
 fuha neni moznost,, ani ja nemam moznost splasit,,
Datum: 17. února 2012 22:16
Jméno: panel
IP: uživatel10693
 čau hoši chtel bych se zeptat jestli nemá nekdo pitbika 125 uvažuju že bych si ho koupil do ted jsem mel panelku 250 ale chtelo by to neco lepšího soused ma 110 a nikdy žadný potíže tak snad bude v poho. předem díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2012 12:27
 A ještě sem zapoměl abys zkouknul ložiska v kolech, taky dost často odchází, kámošovi vydrželi tak měsíc.
Datum: 19. února 2012 12:27
 Já mam s kámošem tohle http://jastinek.rajce.idnes.cz/pitbike/ , já sem ho kupoval jetýho za 2 500 ale bez zadního kola, kámoš za něj dal 12 500 za novýho. Na vyblbnutí nejlepší věc. Tyhle motory jsou jedny z nejlepších. Za tu dobu co mám ten muj, tak sem vyměnil gufero na spojce, koupil pístní sadu, seřídil ventily, karbec a koupil to kolo. Jestli budeš kupovat nějakej starší, tak se zeptej jak často měnil olej, měl by se memit každejch 6-10Mth a jestli seřizoval ventily, správně každejch 15Mth. Pak se zeptej jestli to nežere olej. Koukni jestli po prřidání plynu a rychlim puštění za jízy nestřílí do vejfuku nebo do karbce. Já sem měl třeba vymlácený silenbloy u kuvky a tlumiče. A zkus jakou má kompresi, já když sem ho přivezl, tak sem nakopávačkou v klidu pohnul rukou, teď po výměně pístní sady mě nakopávačka unese.
Datum: 19. února 2012 12:25
 kámoš má pitbike 125 4 roky a vpohodě jen zadní tlumič tam má z náke krosky
Datum: 18. února 2012 10:18
 jojo díky jen sem si to chtěl tak porovnat..
Datum: 18. února 2012 9:26
Jméno: Jura
IP: uživatel13222
 Výkonově je to zhruba stejný, u čín dávají do výfuku sítka aby to tolik neřvalo a lehce to ubírá výkon. Jinak 125ky se liší průměrem válce jsou 52,5 a 54, zdvih je stejný 55. Spočítat obsah už umíš?
Datum: 18. února 2012 9:14
Jméno: Jura
IP: uživatel13222
 Ono to 125 nebude, to je spíš 150. Nedoporučuju kupovat něco na co nic neseženeš, je to jen stroj a nevíš kdy se něco posere, hlavně u čínského stroje. Pitbike se vyznačuje 4dobým motorem s ležatým válcem o obsahu 50 - 180 ccm s koly vzadu 12 a vepředu 14, pokud je tomu jinak je to dirtbike neboli špinavý bike.
Datum: 18. února 2012 9:07
 Sorry chtěl sem napsat xxx nevýhod proti stojatýmu motoru..
Datum: 18. února 2012 9:07
Datum: 18. února 2012 9:06
 No však právě.... už je to dalších xxx nevýhod proti ležatýmu motoru... Kup tu s ležákem a máš po problémech  na to pole to bohatě stačí...
Datum: 18. února 2012 9:03
Jméno: panel
IP: uživatel10693
 jj přesne sehnat dily je težké jinak zajmave na youtube jsem takovej pitbike vubec nenašel jenom 200ccm
Datum: 18. února 2012 0:17
Jméno: Jura
IP: uživatel13222
 Ta váha je blbost a víška sedla taky a myslím že i ten výkon neni v realu takovej jak udávaj. Měl jsem tenhle motor v ruce, je fakt o pár kilo těžší a měl jsem trochu problém na to sehnat náhradní díly.
Datum: 18. února 2012 0:13
Jméno: panel
IP: uživatel10693
 nwm me se nejvice libí prave ten se stojatym motorem jinak Orion a X-moto jsou nej ale ja potřebuju neco do 12k navíc ten stojatej je o 5kg lehči než ten normal
Datum: 18. února 2012 0:04
Jméno: Jura
IP: uživatel13222
 Jestli můžu poradit, tak s tim stojacim válcem neber, moc velkej a těžkej motor. Jestli můžu doporučit tak je docela dobrej Orion a X-moto, ale jestli chceš něco kvalitnějšího tak Champs.
Datum: 17. února 2012 23:57
Jméno: panel
IP: uživatel10693
 Ja vim že to jsou nejvetší číny ale tak ja to chci jen for fun  na pole odreagovat se  tak snad to vydrží jinak me se zase libí vice ten se stojatym motorem  jinak ty ojetiny když už 10 k tak přidam 2k a koupim novej jinak jsou pekný
Datum: 17. února 2012 23:45
 Jináč ty odkazy co jsi poslal to jsou největší "číny", jaký možou být, ale stačí to na to pole bohatě. osobně bych bral tu první, ta 125ka se stojatým motorem vypadá hrozně a je vyšší než delší...  Jináč jestli ti nevadí ojetiny, šel bych do něčeho takovýho:
http://motorky.hyperinzerce.cz/pitbike/inzerat/5097047-pitbike125ccm-nabidka-uherske-hradiste/
http://motorky.hyperinzerce.cz/pitbike/inzerat/4541846-pitbike-125cm-nabidka-novy-jicin/
Jináč jestli máš keše tak tohle jsou u uxusnější pity:
http://motorky.hyperinzerce.cz/pitbike/inzerat/3990673-x-moto-xb-33b-140-nabidka-ceske-budejovice/
http://motorky.hyperinzerce.cz/pitbike/inzerat/3630256-prodam-pitbike-agb-33-140-ccm-nabidka-brno-venkov/
... jestli chceš pokecat o pitech tak enni problém se na všechno zeptat...
Datum: 17. února 2012 23:32
 Pitbike je náramná věc na vyblbnutí... mám pincka- ten je na pole slabej, pak 175ku kejvu- té je škoda... takže teď šetřím na pita.... pokud se o to budeš starat, žádný problémy mít nebudeš. Dost často jezdím s kámošama s pitbikama, žádný problémy nemaj, nebo maj, ale není to problém pitbiků, ale majitelů jako pichlá guma, prdlý lanko, atd... motorově je to výborný stroj, který nejde při přiměřeným zacházení zničit... fakt záleží jak se o to budeš starat... Jináč motorově výborný stroj, podvozek perfektní, akorát se sem tam objeví ty čínský vady jako jsou nekvalitní šrouby atd...ale na pole je to stroj jak dělaný...
Datum: 17. února 2012 23:20
Jméno: panel
IP: uživatel10693
Datum: 17. února 2012 23:19
Jméno: Jura
IP: uživatel13222
 Právě to přepákování je výborná věc, tolik netrpí tlumič. Když koupíš něco kvalitnějšího, tak s tím nebudeš mít problémy. Ty nejlevnější maj nejhorší tlumiče a špatný rámy.
Datum: 17. února 2012 23:12
Jméno: panel
IP: uživatel10693
 jj o tlumiči jsem slyšel že odchazí kvuli přepakování je na nej kladenej velkej tlak a pak rychle odejde
Datum: 17. února 2012 22:53
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 kámoš ji má a už musel dvakrát měnit zadní tlumič a třikrát mu rupnul rám.
Datum: 17. února 2012 22:21
Jméno: Budos
IP: uživatel13205
 Zdravím, je to hlavně pro sesu. Koupil jsem tu rozlisovač kartrů a mám problém přetrhl se mi šroub, který k tomu byl. Kamarád se mi zmínil , že tu máte odvrtávací sadu, kde navrtám jen šroub a opačným závitem ho dostanu ven. Jestli je na tom něco pravdy nebo ne to nevím. Ale něco takového by se mi hodila abych ten přetrhlej šroub nemusel odvrtávat s hliníkem. díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2012 11:33
Jméno: Budos
IP: uživatel13205
 díky moc...to je ono
Datum: 18. února 2012 11:33
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vytahovak_sroubu_5_ks.html to je ono
Datum: 17. února 2012 22:14
 čau draci, kdysi dávno jsem tu četl jak si někdo udělal uvnitř motoru na startovací hřídeli zářez na O-kroužek kvůli oleji. Nevíte prosím přesně ty rozměry? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2012 10:31
 jj, to jsem myslel, je to přece jen cca rok zpátky a pamatuju si, že tam byly i nějaké rozměry udány, dám na tebe a nebudu z toho dělat vědu
Datum: 18. února 2012 10:31
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 pleteš, leco myslel udělat kromě standartního o-kroužku pod startpákou ještě jeden v místě, kde prochází karterem.. já myslim že ty rozměry nemusí bejt úplně přesně, prostě si změříš ve kterých místech prochází ta osa karterem a někde v prostředku ten zápich na soustruhu uděláš.. netřeba v tom hledat vědu..
Datum: 18. února 2012 10:25
 Na pinckách se to dávalo už originál ne? Nebo si to pletu ?
Datum: 18. února 2012 9:01
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Čau draci. Vím že to tu bylo 1000x ale nemůžu to nikde najít. Co mám dělat když chrastí pístní kroužky? Mám koupit nové nebo se s tím dá něco dělat je to cca 700km po výbrusu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2012 21:48
 To už jsem z lina jakási kolečka vysekával a podkládal jimi nádrž, bezvýsledně. S klikou jsem nijak hrubě nezacházel, ale šla vymáčknout z původního ložiska prstem. Až bude trochu slušně, tak to nahraju na video za jízdy, třeba odborníci něco vymyslí. Ještě mě napadl filtr, kterej může pod nádrží vlastně neomezeně lítat podle proudu vzduchu. Uvidíme.
Datum: 17. února 2012 21:48
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Na hrany kroužkú nesahejte,ty musej zůstat tak jak sou.Jen hrany ve válci.Pokud ti to duní,tak u toho mustangu bych řekl,že bud: si při půlení rozhodil kliku a motor má vybrace které přecházejí až na rám,nebo : si pořádně dotáhl šrouby na motoru a ted se ti ta změna pevného uchycení připadá divná oproti minulosti,nebo:máš hůř uchycenou nádrž kov na kov.Jestli si dobře pamatuju,tak i mustang má gumové podložky pod nádrží. sežen gumu a strč ji pod nádrž mezi rám.
Datum: 17. února 2012 21:33
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Díky. Frézku mám doma. Čep je tam nalisovaný stylem mrazák a horkovzduška a drží fest. Zítra naběhnu na ty hranky a bude. Díky moc za rady
Datum: 17. února 2012 21:22
 Tady Jenda mě přivedl na myšlenku, co si o tom myslíte vy? Co jsem rozpůlil motor a vyměnil kroužky, tak mustang na vyšší otáčky při jízdě jakoby duní a rezonuje jako velký plechový sud, nádrž přitom lehce brní do kolen, ale smáčknutím kolen se toho nezbavíte. Mohlo by pomoct sebrat u kroužků a u kanálů trochu hrany? Ten hluk podvědomě omezuje maximálku
Datum: 17. února 2012 21:18
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 čepem to většinou není,teda pokud si to dobře zajistil proti posunutí segrovkama a pokud ten čep tam nešel lehce.Ten výbrus udělá ostrou hranu a kroužky o ní lehce narážejí až to vydává rezonanci ve vyších otáčkách.Když je lehce strhneš ve válci na kanálech hrany,tak bude tichoučko i když ho protůruješ.Nejlíp se to dělá tou vysokootáčkovou mikrobruskou,dobře se tam s ní dostaneš,je úzká. Pokud vím,ted ji mají v akci v Tescu,teda aspon u nás.Ale určitě ji bude někdo kolem tebe mít doma.tak mu řekni,nebo si ji zapůjči.A bacha at s ní nešáhneš na stěnu válce.
Datum: 17. února 2012 20:59
Jméno: Ondra10
IP: uživatel10860
 a není to náhodou čepem? ale určitě bych je vymněnil a i ten čep
Datum: 17. února 2012 20:53
 Zdar,cinkaj proto že si nestrhnul hrany ve válci.Sundat spilovat lehce hrany a bude ticho.
Datum: 17. února 2012 20:52
Jméno: nepovim
IP: uživatel12849
 ahoj, nevíte proč, když sem vyměnil spojkove lanko u 175/477 tak mi nejde poloautomat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2012 22:10
 jak píšou níže, při výměně pouze samotnýho lanka není potřeba na poloautomat vůbec sahat, jen odpojit lanko, připojit nové a štelovákem na bowdenu seřídit vůli na páčce.
Datum: 17. února 2012 22:10
Jméno: nepovim
IP: uživatel12849
 ok, diky zítra se na to kuknu
Datum: 17. února 2012 21:27
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 přesně tak,už si to matně pamatuju,nejdřív si seřid poloautomat tím středovím šroubem,aby pěkně vystavoval a pak došteluj lanko.Je to jednoduchej a dobrej systém.
pokud ti přesto nepůjde,tak už je ochozené kolečko co jezdí po té vlnce po plechu.Je dobré to občas jednou za rok promáznout aby se nešoupal na sucho.
Datum: 17. února 2012 21:05
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 nejspíš si to špatně seřídil
Datum: 17. února 2012 20:41
 hoj draci  nemate někdo nákresy na úpravu válce na jawu 21? nějaké oskoušené ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2012 18:43
Datum: 17. února 2012 18:43
|



|