|
Jméno: petr
IP: uživatel12913
Posl.aktualizace: 16. února 2012 21:03
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 Dík já sem jenom ...
Datum: 16. února 2012 21:03
Jméno: standa
IP: uživatel13234
 Při výměně ojnice na origo klice není potřeba řešit vyvážení,je to vyvážené cca dobře.....pokud bys to chtěl do závodního motoru s 100mm klikou,tak prosim,hoď si to na vyvážení,třeba tam někdo nějaký gramy najde,ale na seriovku je to ok....mam obyč kliku s CKR ojnicí jehla a bez problému 10 000ot/min....nevšim sem si že by tam nějak "mlátil píst"....spíš se dělá ta úprava že se odsoustružuje zevnitř pístu nálitek na dni pístu.....
Datum: 16. února 2012 21:00
Jméno: petr
IP: uživatel12913
Datum: 16. února 2012 20:33
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 no jo ale když si koupím holou CKR ojnici a budu ji chtít viměnit za bronzovou ojnici tak si musím nechat vyvážit holou kliku bez ojnice jako třeba tady http://www.jawa50speed.wz.cz/j50s.html nebo tahle ta je aji zbroušená na 90mm
Datum: 16. února 2012 20:31
Jméno: standa
IP: uživatel13234
 No tak si tu ojnici nabřuš,ať je ostřejší ......a neméně pevnější.......btw moc by mi zajímalo jak ta "broušená" klika drží 12 tisíc otáček......se roztrhne jak hovno......
Datum: 16. února 2012 20:04
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 http://motorky.hyperinzerce.cz/moto-tuning/inzerat/4680450-klika-jawa-pionyr-80mm-brousena-ckr-nabidka-tabor/
Datum: 16. února 2012 16:11
Jméno: fechtl
IP: uživatel12547
 zadne díry či upravy!!- nasadit klikovku do kartru a na ojnici nasadit píst s čepem a jeto
Datum: 16. února 2012 15:10
|



|