Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 zdar lidi je tady nekdo kdo by dokázal udělat do mejch karterů 4kvaltovou převodovku (převody bych si sehnal sám)
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2012 18:43
Jméno: Fito
IP: uživatel13412
 Sakta čo máte furt s tou šírkou koleček za problém,pozrite si aký smiešny 4hran zasunutý na pár milimetrov prenáša všetku silu aj na obyčajnej prevodovke(to čo majú ozubené kolá jaksi zvnútra od strany hriadeľa).A čím väčšie otáčky motora=aj prevodovky=menšie zaťaženie zubov v zábere.Laicky povedané v tej rýchlosti sa zúžené zuby ani nestihnú ulomiť,lebo sú namáhané len zlomok času.Sry,nedalo mi.Fito.
Datum: 15. března 2012 18:43
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Znám borce, co narvou 5-kvalt do origo karterů tak, že na zvenku člověk nepozná nic. Ty kolečka jsou ještě tenčí a vydrží to, u toho 4-kvaltu bych se výdrže moc nebál...
Datum: 02. března 2012 8:03
 Standa má pravdu, treba vyrobiť dva nové kolieska ktoré budú slúžiť ako nová trojka. Vydržať by to malo tak trochu poladený motor. 10000ot už by tomu asi dalo do držky  .Bez dostatočného vybavenia je to veľmi tažké. Ale dá sa to
Datum: 01. března 2012 16:32
 máš na to nějaké nákresy ??? ta závodní verze by mě zajímala a ještě jak dlouho to vydrží jestli to není tak že jeden závod a druhý motor
Datum: 01. března 2012 15:01
Jméno: standa
IP: uživatel13316
 Bratři ze Slovenska na tom usilovně makají,třeba se už brzo pochlubí  Já ti mužu říct maximálně nějakou teorii ohledně převodových stupňů,jako první jsem ty převodovky počítal já s Jencem. Bez výroby minimálně jednoho páru "dvojkových" koleček to nejde.....jinak by to byl furt seriovej tříkvalt,kde by akorát mezi jedničkou a dvojkou byl jeden kvalt navíc a na nic.....jinak mám někde spočítanou i závodní verzi převodovky s použitím převodu 21/17 na výstupu jako u rychlého 3Q....pak je ten pilovej diagram hodně zajímavej.....no 5-ti kvalt bez jedničky
Datum: 01. března 2012 12:57
|



|