slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  585  586  587  588  589  590  591  592  593  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel13329    
Čus draci mám menší problém se světlem.Mám babetu 210 a málo svítí.Ve tmě skoro nic nevidím.Prosím o radu a nebo možnou příčinu.Za každou radu děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2012 20:47
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli máš hodně starou žárovku, tak to můžebýt tím.. nebo špatnej kontakt..
 
 
Datum: 05. března 2012 20:47
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkontroluj hodnotu žárovky a vylešti vnitřek paraboly a sklo ...
 
 
Datum: 04. března 2012 22:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
opadany hlinik na parabole.. celkem bezne
 
 
Datum: 04. března 2012 21:40
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
špatně ukostřeno nebo slába cívka světelna v zapalovaní
 
 
Datum: 04. března 2012 21:39
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel13329    
zdar draci dnes mi přivezli babetu 210 a 2 roky stála.Bylo mi řečeno, že když zařadí 2 tak v kopci nepřeřadí na 1.Když jsem jí nastartoval a projel tak pro změnu tu 2 ani nezařadí.Nevím jestli je chyba ve spojce nebo jestli se nějakým zbůsobem rozjezdí.Za každou radu děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2012 19:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13335    
Nejsem znalec babet,ale jako laik bych to rozebral,vyčistil,složil a rozjezdil....
 
 
Datum: 05. března 2012 19:35
 
 
 
 
Jméno: izzi      IP: uživatel13273    
Zkontroluj spojky,můžou bejt zamaštěný,nebo opotřebený.Jestli stála 2 roky tak bych určo vyměnol gufera a o kroužky :-)
 
 
Datum: 04. března 2012 23:07
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci je bezkontaktní zapalování uplně nejlepší nebo je ještě lepší pro zavodní učely? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2012 22:28
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jeste upresnim- v otackach je lepsi i kvuli tomu, ze jak se otaci vacka moc rychle,kladivko ti zustava otevrene a nestihne se vratit,aby se zavrelo. Ale to se ti u normalniho seriovyho nestane :-)
 
 
Datum: 04. března 2012 22:28
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      IP: uživatel13083    
Zase ale si nemysli, že dáš bezkontaktní zapalování a hned se ti zvedne výkon... Je spolehlivější, bezúdržbový, lepé startuje a dokáže pracovat výborně i ve vysokých otáčkách, kde kontakty nestíhaj. Takže pokud máš upravenej válec, kterej točí víc otáček, pak je to dobrý, do obyčejnýho fichtla na projíždění jsou to vyhozený peníze...
 
 
Datum: 04. března 2012 21:02
 
 
 
 
Jméno: Krokr      IP: uživatel12890    
Odstraň z tvé otázky otazník a máš odpověď. Bezkontakt je super záležitost, pokud zvažuješ jeho pořízení ať na pincka nebo mašinu, tak ho kup. A zakořeněný konzervativce ignoruj. Za mě doporučuji
 
 
Datum: 04. března 2012 20:38
 
 
 
 
Jméno: 1122      IP: uživatel6631    
ahoj jak je to prosím z TP a STK na veteránech? když si koupím např tohle http://motorky.bazos.cz/inzerat/14376473/Jawa-125355.php musím mít k tomu techničák nebo něco abych to přihlásil? na veteránské značky? když jsou veteránské značky tak není Tp nebo jo? pokud se mílim opravte mně díky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2012 10:38
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No přečti si ten člaenk, co ti sem dal kolega. Když máš puvodní ustrzeny tp, tak ti je ziskaní vet. znacek jen usnadní. Jinak je vše docela pekne popsano v clanku. A co se tyče toho odkazu, co jsi sem dal, tak nevím jestli by na ní dali VRZ. Ty komisaři se v tom myslím docela vyznají a tahle motorka je solidní bastl :-D
 
 
Datum: 05. března 2012 10:38
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel13325    
Jak to chápu já, tak tato motorka nemá TP ani veteránské značky. Veteránské značky na motorku vyjdou cca na 3tisíce, začal bych tím že bych si přečetl toto: http://www.veteranske-testace.cz/veteranske-znacky ;-)
 
 
Datum: 04. března 2012 20:34
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12689    
KDO ROZUMÍ MOTORKÁM ............. ráno mi ČZ chytla projel jsem uličkou a zase chcípl, odpoledne jsem to chtěl projet víc a ani prd vůbec nechtěla blafnout, mám tam zapojenou ale vybytou baterku(chytala na roztlačení) zdáse mi že se to přechcává samo ale díra v plováku nejni karbec je všude utěsněnej. PIŠTE SEM TIPY PROSÍM!!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2012 20:44
 
 
 
 
Jméno: Thebudos      IP: uživatel12890    
Baterku určitě nabýt, předpokládám, že jsi ji nechal přes zimu v mašině ? Když to nepomůže (jakože by mělo) tak vypal nebo kup novou svíčku, když ani tohle nepomůže tak napiš. Budem bádat dál
 
 
Datum: 04. března 2012 20:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teče benzín z karbecu? Základem je nabitá baterka, bez toho bych asi ani o nic moc nepokoušel...
 
 
Datum: 04. března 2012 20:41
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel13325    
Čau, nevíte jestli se dají použít svorníky na válec z novějších typů pincků (20,21,23) na pařezáckej motor? Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2012 21:57
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě se zda že maj neco kolem 12 cm .. přesne nevim
 
 
Datum: 04. března 2012 21:57
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel13325    
Má někdo kdyžtak pařezácký svorníky a mohl by mi je změřit? Budu rád, díky :-)
 
 
Datum: 04. března 2012 21:42
 
 
 
 
Jméno: blady      IP: uživatel13229    
péro péro.. :-D svorníky se to menuje a ne štefty ;-)
 
 
Datum: 04. března 2012 21:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nevím co máš namysli svorníkama ale jestli myslíš ty 4 štěfty tak myslím že ne u pařezáka jsou kratší,ikdyž ted nevím jak jsou dělaný třeba by šel prodloužit závit jestli nemají uzší dřík
 
 
Datum: 04. března 2012 20:51
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel12547    
Draci? jake rozdíly jsou mezi mustangem z roku 1970 a z roku 1980??.Děkuju za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2012 13:16
 
 
 
 
Jméno: jenco01      IP: uživatel12394    
mal som na mysli to ze okrem praboly je iný, teda plastová čast
 
 
Datum: 05. března 2012 13:16
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj, jenco valí. Jen nvm co jenco myslí tim celým jiným světlem. Podle mě je jinej jen hrnec pro to světlo, kvuli jinýmu tachu, ale že světlo je furt stejný...
 
 
Datum: 05. března 2012 10:44
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zadné teleskopy, aj celé predné svetlo
 
 
Datum: 04. března 2012 19:40
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nádrz, drziak predneho svetla, predá aj zadná vidlica, ridítka, páčky,zrkadlo, kábeláž, zapalovanie, výstuha rámu, zadné stupačky, palivový ventyl, výfuk, lanká, tachometer, kryt retaze, pneu mali pôvodne iné, kastlík, predný blatník,
 
 
Datum: 04. března 2012 19:38
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Zdarec vim ze se to tu řeši pořat jawa 20 jezdil jsme 4 roky na indukčni civku 6V a jezdila tet jsme si toho vsimnul tak bych tam dal 8V jak ma bejt jakej je vtom rozdil??akorat jsem mel prblem ze vic jak 57 nedala a nepřišel jsme za boha proč tak jestli to bylo tou civkou ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2012 18:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vymezení se nedávají,nikam ti neuteče
 
 
Datum: 04. března 2012 18:16
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
jeste jsem se chtel zeptat na CRK ojnici je normalni ze ložisko chodi jak se mu chce na pistnim cepu nebo se tam davaji nejaky vymezeni??
 
 
Datum: 04. března 2012 17:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta civka nicemu nevadi... ze to nejede vic jak 57 je u vyletaneho a rozladeneho motoru s loziskama v kolech KO uplně normální :-)
 
 
Datum: 04. března 2012 17:06
 
 
 
 
Jméno: Jára      IP: uživatel11368    
Zdravím mám dotaz ohledně dvoucívkového regulátoru 75W. Jde ho seřídit bez dynama? Mám k dispozici ampérmetry, voltmetry, regulovatelný zdroj napětí. Jde o to vymyslet správné zapojení, abych nasimuloval chování s dynamem. Problém bude zřejmě dělat 2. regulační stupeň, tedy zkratování budícího vinutí (svorka M).. Z několika důvodů se mi to nechce dělat přímo na motorce a elektromotor s regulací otáček nemám... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2012 18:39
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
záleží na tom, čemu říkáš "primární vinutí dynama"? Jestli máš na mysli budící vinutí statoru, tak to má na základním regulačním stupni (než začne odskakovat kotva na prvním regulačním stupni) stejné napětí jako rotor (tedy svorka D), protože je jedním koncem připojeno na živý uhlík a druhý konec je přes relé ukostřen.. na prvním regulačním stupni je napětí nižší o úbytek na rezistoru zespodu relé, na druhém se potenciál vyrovnává a na statoru není napětí žádné.. ale jelikož žádný z těchto stavů (teda až na základní stupeň chvilku po sepnutí spínače, než začne odskakovat kotva) není trvalý, ale kotva lítá mezi kontakty, pak je nutné právě seřízení na motorce nebo na zkušebním stavu
 
 
Datum: 05. března 2012 18:39
 
 
 
 
Jméno: Jára      IP: uživatel13333    
smůla, mechanické seřízení mezer umím, ale šlo mi o to zkoušení... tam bude asi problém s tím, že primární vinutí dynama nemá stejný napětí jako výstup z dynama na svorce D...
 
 
Datum: 05. března 2012 13:01
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
Nějaký základní nastavení ohledně seřízení mezer mezi kontakty najdeš v dílenský příručce relé ( http://www.cezeta487.ic.cz/dokumenty.php ), ale obávám se že pro perfektní seřízení se namontování na motorku nebo zkušebnímu stavu nevyhneš..
 
 
Datum: 05. března 2012 10:54
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel4207    
Zdarec draci sem nováček a potřeboval bych poradit jak seřidit mustanga aby mi tolik nežral?? nehoražne žere co stím? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2012 22:43
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To co tobe udajne zere fichtl, me sezere 125 nsr :-D Cesta na orlik s pritelkyni vazici 40 kg + ja 75 kg,priblizne 150 km, normalni jizda,chvilema zavodeni s BMW 1200 rt :-D a tipuju to na 3/4 nadrze...
 
 
Datum: 04. března 2012 22:43
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak bud mas extremne rozladenej karbec nebo diru v nadrzi :-D ja kdyz jezdil vykendovky tak sem koupil 2 litry benzinu a lital na to patek vecer,celou sobotu a nedeli :-D porad jen na poli :-D
 
 
Datum: 04. března 2012 22:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale to ti vsadyma teče do pryč+ vysoka hladina :-) .. ono u pionýra víc benzínu vyteče než to sežere :-D
 
 
Datum: 04. března 2012 20:29
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel9410    
Čéče,jednou sme zkoušeli,kolik ujede fík po silnici na 2 deci benzínu.Bylo to neuvěřitelných 9Km. Osobně sem ujel na plnou nádrž 200Km,zbyla mi v nádrži decka.
 
 
Datum: 04. března 2012 20:07
 
 
 
 
Jméno: honzam      IP: uživatel9645    
tak tos nám pomoh :-D nalej litr a sleduj jakou na nej ujedes vzdalenost, trojclenkou si vypocti spotrebu :-D
 
 
Datum: 04. března 2012 19:11
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel4207    
No naliju plnou nadrz a jdu jezdit tak zachvilku to mam vyjezdeny ale aji kdyz jdu po silnici a jezdim po polnačce 2,3 na 3 a pul plyn a na silnici 3plnej
 
 
Datum: 04. března 2012 18:20
 
 
 
 
Jméno: kike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele kolik litru si to tak vezme? na ty polnačce si to klidně vezme těch 4,5 až 6 litru.
 
 
Datum: 04. března 2012 17:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a to je kolik? ... a nejezdíš nahodou plny plyn na maly kvalt? :-D
 
 
Datum: 04. března 2012 17:06
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel4207    
No tak o proti kamošovymu mustangovi mi to žere víc než mu..jezdime po polnačkách i na silnici..
 
 
Datum: 04. března 2012 16:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je kolik to nehorázně?? a v jakém terénu jezdíš? na jaký kvalt a kolik plynu?
 
 
Datum: 04. března 2012 16:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13328    
Stahni si příručku,najdeš tam všechny indicie ;-)
 
 
Datum: 04. března 2012 15:50
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, nemá tu někdo ze zdejšího osazenstva Ford Mondeo MK II s oknama v elektrice ? Potřeboval bych poradit se zapojením oken, povedlo se mi získat komplet stahování a bastlím to do Opela Astry F Caravan, všechno už je na místě, ale kabely jsou ustříhaný u průchodek ve dveřích a ať na kabely koukám jak chci, tak mezi nima souvislost nevidím, tak pokud by se našla nějaká dobrá duše která by mi poradila jak to pozapojovat. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2012 19:52
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky, ale na kterej kabel ? nastíním situaci: mám ovladače, od řidičova vede hafo drátů, většina jde do relé a zbytek jentak povlává a teď na kterej drát co... ? ;-) barevně odpovídaj jenom dva dráty od ovladače k motorku, ty už jsem spojil, ale pak už si nevím rady, kterej drát s jakym spojit
 
 
Datum: 04. března 2012 19:52
 
 
 
 
Jméno: 1122      IP: uživatel6631    
normálně si natáhni z baterky kabel rozveď si ho ke každým dveřím dej si u baterky na to pojistku na všechny 4 okna vypočítej si to podle odběru... a jen to natáhneš ke dveřím zapojíš to na motorky a ukostříš to ;-)
 
 
Datum: 04. března 2012 14:11
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
zdarec hele nevěděl by jste někdo kdy je letos fichtlsraz ve Všelibicich ? nemuzu to najit :-) a chystate se tam někdo ? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2012 11:45
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
zdar chlapi, chci se zeptat jestli nevíte, kde se dá sehnat těsnění do výfuku jawa 350/639. myslím takový ty tři klečka co se dávaj až do koncovky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2012 9:25
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel7868    
Jen počítej že to nemá moc velkou životnost, brzo se vypálej, poklesne výkon a začne moc žrát. Na jawamanii toho bylo napsaný hodně, např. http://www.jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=42948 http://www.jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=20951 http://jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=19021 elegantní řešení je zde http://poli.webpark.cz/vyfuky.htm
 
 
Datum: 05. března 2012 9:25
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel8746    
dik moc, už sem si myslel, že budu muset kupovat celou tu koncovku. jedna stojí přes 350,-
 
 
Datum: 04. března 2012 16:17
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
 
 
Datum: 04. března 2012 15:28
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar jakej lejete převodovej olej do převodovky jawa 250 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2012 13:08
 
 
 
 
Jméno: B0ss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud mas dobra gufera a nemel bys ho doma tak se klidne projed na hydraulickej :-)
 
 
Datum: 10. března 2012 13:08
 
 
 
 
Jméno: Ringo      IP: uživatel13327    
Ahoj draku,v převodovce je 0,8l oleje.
 
 
Datum: 04. března 2012 11:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi tak 800ml...
 
 
Datum: 04. března 2012 11:30
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolik se tam vejde litru
 
 
Datum: 04. března 2012 11:24
 
 
 
 
Jméno: bobky      IP: uživatel13011    
kradenej pp90 z JZD
 
 
Datum: 04. března 2012 11:05
 
 
 
 
Jméno: medvěd      IP: uživatel13111    
pp90
 
 
Datum: 04. března 2012 10:07
 
 
 
 
Jméno: kike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čusík draci, mám problém začíná byt teplo tak chci začít jezdit na mý 05 ale nemám stojánek. a ten orygo mi tam nejde nevíte jak to mam vyřešit a jakej tam eventuelně dát? mě napadl policajt na zadní kivku přišroubovat co jakej je váš názor eventuélně něáke jine řešení?? dik moc za odpověd :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2012 15:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13328    
To by mě moc zajímalo co tam máš tak složitýho,že do toho nejde přidělat stojan ani z J555/J05 ani z J20/21/23......vrtat/řezat/svářet kyvku je kravina....ač ne hned,tak se nějak zdeformuje,už tak stojí za starou belu..... pošli foto....zajímá mi to....
 
 
Datum: 04. března 2012 15:52
 
 
 
 
Jméno: bobky      IP: uživatel13011    
stačí to opřít o strom
 
 
Datum: 04. března 2012 10:51
 
 
 
 
Jméno: kike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejde tam je to totiž celý přivařený a zavařený k rámu :-(
 
 
Datum: 04. března 2012 10:38
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak nejde!zabojuj ne?vyvrtat do kyvky díru umí každé prase.
 
 
Datum: 04. března 2012 10:32
 
 
 
 
Jméno: kike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dík za odpověd a nevadí tý kyvce že do ní vyvrtám díry na dva šrouby? nepraskne to?
 
 
Datum: 04. března 2012 10:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
na pionýra by bohatě postačil i policajt ze starýho jízdního kola ty byly penvý,mám na mysli ty hliníkový co byly na skládačkách a libertách
 
 
Datum: 04. března 2012 8:22
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Jasně dej tam policajta a hotovo....
 
 
Datum: 03. března 2012 23:57
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel12547    
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/jawa/jawa-250-559/jawa-250-559-265476.html Nehorazny drahy!!!!!ja bych za to dal max 40, ale 150000? ani nahodou!Co si o tom myslíte draci? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2012 18:58
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel12547    
a za druhe tehle typu jezdi docela dost ,je trapnej s tou cenou.
 
 
Datum: 04. března 2012 18:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13328    
Já si myslim,že si jí udělal sobě,ale už ho omrzela a tak to čas od času zkouší za úplnej nesmysl.... ona náhoda je blbec...... a nejsou všichni lidi bez peněz.....
 
 
Datum: 04. března 2012 18:26
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Už jí prodává asi rok vždy jednou za čas to tam hodí za tuhle cenu.Nevim no,asi mentál
 
 
Datum: 04. března 2012 17:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13328    
Je to pěkný,ale neni to nijak TOP....tuctová zrenovovaná seriovka....původní stav má větší hodnotu.....tohle: 40 za díly + 20 motorka s TP = max 60 000,- a kupce bude hledat dlouho....není to nijak a ničim vyjimečnej stroj .... a poměrně mladej model na tak vysokou cifru ..... ale tak zkouší to .....
 
 
Datum: 04. března 2012 15:56
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Ale uznejte že je to dobrá práce
 
 
Datum: 04. března 2012 13:23
 
 
 
 
Jméno: Jeryk      IP: uživatel10178    
No tak určitě do toho vrazil hodně peněz, ale nemyslím si že by to prodal za cenu nového auta/motorky. Max tak 50k to možná. Ale to jsou prostě lidi co to zkouší. Když se neozve na 150k, tak to hodí na 100 k a bude furt snižovat až se dostane na prodejní hodnoty.
 
 
Datum: 04. března 2012 8:22
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12983    
zdarec,sorry je to blbý dotaz,ale chci se zeptat jak má být zapojené toto relátko http://www.fichtlkramek.cz/nahled/relatko_6v_75w_cr.html ,,vim je tam přiložený schéma ale já nevim jak to vede přes ten hlavní přepínač a vůbec....,,čízu doma nemam tak nevim ,chci to na jiný stroj, už jsem to tam měl jenomže ten blbec co to měl předemnou to odpojil a teď nevíme jak to tam má bejt,,když mi někdo napíše kam,co má véct tak to bude v cajku díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2012 23:05
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12983    
email: Daniel.728@seznam.cz díky
 
 
Datum: 03. března 2012 23:05
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Dej sem email a já ti pošlu pár fotek jak je to zapojení .......
 
 
Datum: 03. března 2012 22:48
 
 
 
 
Jméno: Jaw      IP: uživatel12810    
Ahoj Draci, tento dotaz bude spíše směřovat na uživatele pana ,,a.pelcik ''. Mě by zajímalo jak jste mi kdysi ukazoval foto Vašeho pařeza jawy 550. Zda na něm máte tlumivku. Nebo jak to máte udělané že Vám nepraskají žárovky. Kdyžtak mně pošlete i Váš e - mail.Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2012 11:46
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel13325    
Jaw: Přesně tak, za dva roky co na něm jezdím mi odešla jen zadní žárovka, která měla asi 25 let. Nikdo z rodiny předemnou problémy s žárovkami neměl. (a.pelcik@seznam.cz)
 
 
Datum: 04. března 2012 11:46
 
 
 
 
Jméno: Jaw      IP: uživatel12810    
Takže jste měl ve předu žárovku 6V 15W a vzadu 6V 5W?
 
 
Datum: 04. března 2012 9:10
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel13158    
Pařeza nemám, ale vím že praskání žárovek vyřeší i to že se dá dozadu sulfitka na 12V a mslím že 05 pio měli takový to "trafo" v přední masce který by to mělo zařizovat..Osobně jsem to trafo vyndal, protože mi to nechodilo a dal tam tu sulfitku a svítí to dobře a nepraská nic....
 
 
Datum: 04. března 2012 3:12
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel13325    
Dobrý den, elektrika tam byla tak jak jí udělali v továrně při výrobě. Tlumivka tam žádná přidána nebyla, elektroinstalaci jsem už vyndal a vyhodil. Budu dávat novou, s praskáním žárovek jsem problémy neměl. Používal jsem žárovky předepsaných hodnot...
 
 
Datum: 03. března 2012 22:34
 
 
 
 
Jméno: Jaw      IP: uživatel12810    
Byla to fotka jak Vám svítí světla.
 
 
Datum: 03. března 2012 21:45
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Zdravím všechny, nedávno jsem si koupil fechtla s TP, hned při koupi mi byla divná vůle dostran předního kola, doma jsem si všiml prapodivných šavlí bez dírek na přidělání krycího plechu. Dneska mi to nedalo a rozdělal jsem to, sundal jsem přední masku, kolo blatník atd no a docela jsem se zhrozil, šavle měly ve spodních brejlích vůli že sima šlo volně pohybovat jak jsem chtěl. Zkusil jsem teda dotáhnout šroubek, to nebylo nic platný, po ohledání rozdílu s mím druhým rámem jsem přišel na velmi zajímavou věc, spodní část brejlí je v jednom kuse bez možností utáhnout to a ještě k tomu, na normálních brýlích to drží ve spod jakoby na dvou krožkách na těch mích jenom na jednom... Rozmontoval jsem i druhýho fechtla abych se podíval, že to má bejt přtáhnutelný... Setkal jste se někdo s něčím takovým? Je možný že by tam namontovali ve výrobě takovej zmetek? Nebo to je nějaká "čínská druhovýroba? Děkuji za vysvětlení, zítra to nafotím a dám to sem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2012 16:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13328    
Ano,až do (plácnu) roku 1975 (?) montovali svěrné spodní brýle,vršek na šroubovací "špunty"...později(s výrobou druhé éry mustangů) začali dělat pevné brýle,horní brýle se utahují do šavlí M8 šroubem,jiný spoj tam neni......jsou poměrně pevné a bytelné oproti těm "skládacím".....sám je chci sehnat do "seriovky" .....nejlépe s miskama a O-kroužkama dole....kluzáky v tvrdochromu....
 
 
Datum: 04. března 2012 16:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jedny byly jako svěrnej spoj že se přitáhli šroubkem,a později to bylo přivařené,je možné že ty sváry povolili
 
 
Datum: 03. března 2012 22:03
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11798    
čau draci dělám pluh na 4kolku ale nemužu nikde sehnat tvrdou gumu tlustou cca 1cm, abych měl na spodu toho pluhu tu gumu aby mi to stíralo po dlažbě sníh, a chci se zeptat jestli nevite kde to sehnat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2012 23:13
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
přesně na dopravník sem myslel taky :-)
 
 
Datum: 03. března 2012 23:13
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Nevím jakej máš rozměr té radlice,ale tam co prodávaj sněhové frézy,většinou prodejce zahradní techniky, maj gumu jako náhradní díl.něco stát bude.Další možnost by byl starej dopravník z kravína. na něm je guma vhodná pro tvůj účel.
 
 
Datum: 03. března 2012 22:00
 
<  585  586  587  588  589  590  591  592  593  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 05.06.2025 8:10:29 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu