slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel13454    
Čau ladiči, dnes jsem složil svého "sportovního" fichtla mám na něm 3K samo domo,výfuk rezonant samo domo, hlava od stejskyho 5,4mm, karbec dell orto 19mm a teď k věci, fichtl po zdlouhavém roztlačování občas chytne, točí se jak ďas-supr,bohužel po chvíly chcípne,nebo se občas i rozjedu z roztlačení ale vynechává a furt chcípá jakmile je nějakej kopec tak vůbec. Karbec jsem nasadil tak jak mi přišel žádné posouvání jehly ,ani jiná tryska-je tam 75. Jo a když už náhodou chytnul tak se sytičem. Svíčka tam je z favorita krz dlouhý závit,nějakou jiskru hází. Budu rádd když mi poradíte na co se zaměřit,nejspíš to bude karbec,ale co na něm? Dík. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2012 21:07
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel13454    
Lauf se může kdykoliv upravit,výletovka je zatím cca 35cm + tlumič,uvidim jestli to někdy vůbec chytne,pak budu dolaďovat.
 
 
Datum: 22. března 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tu hlavu jsi si nechal dělat? já mám 4,4ml... 27,5 už moc odspodu nepojede, záleží jak jsi si pohrál s laufem
 
 
Datum: 22. března 2012 19:41
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel13454    
shrek ®: dík za tip. standa: No co jsem různě četl tak se nejvíce dělá 5,5ml, proto jsem zvolil tenhle objem,výfuk si myslím že není nějak extrémní,mohlo by to jezdit i v nižších...
 
 
Datum: 22. března 2012 19:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13459    
Na výfuk 27,5 je hlava 5,4 docela málo.
 
 
Datum: 22. března 2012 18:50
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
L14C,L15C, já jezdím LR12C
 
 
Datum: 22. března 2012 18:43
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel13454    
standa: Když jsem tam měl sériovej karbec,tak s ním tam byla i série hlava a nějakej překopanej výfuk ze simsona./pravy tam byli akorát upravenej válec na výfuk - 27,5mm s pomocnýma výfukáčema( tato hodonta je tam i teď) jinak přepoušťáky a sací kanál série(teď sací kanál 69mm,přepoušťáky origo až na 3 přes píst) Jelo to spíše ve vyššíchale nic moc byl tam píst tady z FK kde se málo otevíral 3 kanál a koleno karbecu u válce přisávalo,takže jen na to vyskoušení nově složeného motoru. Sériovému fichtlu jsem na rovině ujel. VT trysku nevim,na to jsem nekoukal řikám je to 19 Dell orto tady z FK. shrek ®: Svíčka je nějaká palka,její tepelnou hodnotu neznám,pro mě bylo zásadní že hází a má dlouhej závit(byla nová) Než jsem na něm jezdil tak mi párkrát chytl a to jsem ho točil na volnoběh bez zatížení,né plnej ale tak jak se 2T zahřívá... pak chcípl a dlouho nic,pak zase nachvilku ožil-EX a nakonec jsem se asi 1min. projel... Jinak tu hlavu skusim a trysku objednám... Můžete mi ještě doporučit nějakou tu svíčku s dlouhým závitem M14 která by se hodila k mému motoru,dík.
 
 
Datum: 22. března 2012 18:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to právě já taky nevím jestli když povoluju tak obohacuju nebo ochuzuju :-D
 
 
Datum: 22. března 2012 16:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13459    
Tak přece VT dělá směs na volnoběhu...tzn tu směs kterou šteluješ tim šroubkem...akorát teď nevim,jestli tim šroubkem reguluješ vzduch a nebo průtok benzinu... Třeba u bingu se tim reguluje vzduch a u bingu by to znamenalo moc velká VT...ale u DO nevim..
 
 
Datum: 22. března 2012 16:47
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PRO Standu: mohl by jsi prosím napsat jakej vliv má ta VT? já bojuju s nastavením volnoběhu... ten šroubek na bohatost mám uplně vyšroubovanej drží na cca 1 závitu jinak mi to nedrží volnoběh... a na netu jsem se dočetl že má být povolenej o 1-2 otáčky což je nereálný v mým případě...odhaduju tak 8-10 otáček :-D díky :-)
 
 
Datum: 22. března 2012 16:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud tam máš Brisku L14C bo jinou tepelnou hodnotu (15,12...) tak v tom problém není ty jezdím i já.... K tomu že to někdy jede a někdy ne- záleží na počasí, někdy se to může stíhat krmit někdy ne... a rozhodně není nejlepší když to teda chytne tomu dávat hned kérec a divit se že to po minutě zdechne... zkus určitě trysku-otázka 40,- a popřípadě novou svíčku to máš tak 50,-.. svíčku určitě sklepnout na 0,4 mm elektrody... a taky zkus dát zpátky originál hlavu ať můžeš vyloučit slabou jiskru vlivem velké komprese... pokud nešetříš olejem tak to by mohlo naznačovat ulité svíčce...
 
 
Datum: 22. března 2012 16:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13459    
A to je problém tam dát odpovídající novou svíčku?
 
 
Datum: 22. března 2012 16:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13459    
A jak to jezdilo s origo karbecem? Nebyl tam nějakej zásadní problém? Jak se to chovalo ve vysokých otáčkách? Jinak ten dellorto je pravej a nebo čína na minibike? Čína se vyznačuje problémem neseřiditelnosti. Jakou máš VT? 50?40?35? ta má velkej vliv.... Jinak HT dej minimálně 95,na 75 to ani nezkoušej.
 
 
Datum: 22. března 2012 16:02
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel13454    
Svíčka je nová,karbec je pravý tady z FK. Když je ta tryska malá tak proč to někdy chytne, vystřelí a jede jak ďas třeba 1min. Mě de hlavně o to že to nechce ani škytnout,jen když to roztlačuji cca z 300m dlouhého prudkého kopce tak občas,ale řikám max 1min. a pak EX. Nemůže to být tou svíčkou,přeci jen je to do 4T a já ji mám ve 2T kde zrovna nešetřím s olejem...
 
 
Datum: 22. března 2012 15:55
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
75 je prostě hrozně malá.... pokud ti to chytlo na sytič tak jen proto že jsi tam dostal víc směsy... jo a ta svíčka z fáčka je nová aspoň? může být ulitá a to se potom můžeš snažit jak chceš... a ještě mě napadá podstatná věc... ta 19 DO je pravý z fichtlkrámku bo ta čínská kopie co se dává na minibike??
 
 
Datum: 21. března 2012 22:06
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel13454    
S jiskrou bych viděl problém akorát co se předstíhu týká,ale to se ladí až na motoru který startuje,proč by to občas jelo a občas ne? Větší tryska? to samé nedostatek malé se začne projevovat až při vysokých otáčkách a zatížení,ne při tom že to ani neškytne. Gurfera jsou nová v celku nová, v létě jsem dělal komplet GO motoru,to jsem tam ještě jezdil sériový karbec a špatnej výfuk-chytalo to na nakopávačku. Nasádím dell orto a bída,jako kdyby tam nešel benzín,ale když fouknu do hadičky z karbecu tak nejde profouknout,což znamená že plovákovka je plná a přívod je zavřený. A teď babo raď...
 
 
Datum: 21. března 2012 21:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13455    
Přesně tak,co zapalování? Gufera máš jaká? S tryskou bych začal na 100 minimálně a pak šel po čísle dolu až by to cca fungovalo
 
 
Datum: 21. března 2012 21:20
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tryska 75 je podle mě málo..já jezdím 80-82 a to na 21 DO... další věc je zápalko přece jenom už je tam jakási komprese jestli nemáš slabou jiskru...
 
 
Datum: 21. března 2012 21:08
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 6:47:04 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu