Jméno: czechin
IP: uživatel13454
 Čau ladiči, dnes jsem složil svého "sportovního" fichtla mám na něm 3K samo domo,výfuk rezonant samo domo, hlava od stejskyho 5,4mm, karbec dell orto 19mm a teď k věci, fichtl po zdlouhavém roztlačování občas chytne, točí se jak ďas-supr,bohužel po chvíly chcípne,nebo se občas i rozjedu z roztlačení ale vynechává a furt chcípá jakmile je nějakej kopec tak vůbec. Karbec jsem nasadil tak jak mi přišel žádné posouvání jehly ,ani jiná tryska-je tam 75. Jo a když už náhodou chytnul tak se sytičem. Svíčka tam je z favorita krz dlouhý závit,nějakou jiskru hází.
Budu rádd když mi poradíte na co se zaměřit,nejspíš to bude karbec,ale co na něm? Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2012 21:07
Jméno: czechin
IP: uživatel13454
 Lauf se může kdykoliv upravit,výletovka je zatím cca 35cm + tlumič,uvidim jestli to někdy vůbec chytne,pak budu dolaďovat.
Datum: 22. března 2012 21:07
 tu hlavu jsi si nechal dělat? já mám 4,4ml... 27,5 už moc odspodu nepojede, záleží jak jsi si pohrál s laufem
Datum: 22. března 2012 19:41
Jméno: czechin
IP: uživatel13454
 shrek ®: dík za tip.
standa: No co jsem různě četl tak se nejvíce dělá 5,5ml, proto jsem zvolil tenhle objem,výfuk si myslím že není nějak extrémní,mohlo by to jezdit i v nižších...
Datum: 22. března 2012 19:37
Jméno: standa
IP: uživatel13459
 Na výfuk 27,5 je hlava 5,4 docela málo.
Datum: 22. března 2012 18:50
 L14C,L15C, já jezdím LR12C
Datum: 22. března 2012 18:43
Jméno: czechin
IP: uživatel13454
 standa: Když jsem tam měl sériovej karbec,tak s ním tam byla i série hlava a nějakej překopanej výfuk ze simsona./pravy tam byli akorát upravenej válec na výfuk - 27,5mm s pomocnýma výfukáčema( tato hodonta je tam i teď) jinak přepoušťáky a sací kanál série(teď sací kanál 69mm,přepoušťáky origo až na 3 přes píst) Jelo to spíše ve vyššíchale nic moc byl tam píst tady z FK kde se málo otevíral 3 kanál a koleno karbecu u válce přisávalo,takže jen na to vyskoušení nově složeného motoru. Sériovému fichtlu jsem na rovině ujel.
VT trysku nevim,na to jsem nekoukal řikám je to 19 Dell orto tady z FK.
shrek ®: Svíčka je nějaká palka,její tepelnou hodnotu neznám,pro mě bylo zásadní že hází a má dlouhej závit(byla nová) Než jsem na něm jezdil tak mi párkrát chytl
a to jsem ho točil na volnoběh bez zatížení,né plnej ale tak jak se 2T zahřívá... pak chcípl a dlouho nic,pak zase nachvilku ožil-EX a nakonec jsem se asi 1min. projel...
Jinak tu hlavu skusim a trysku objednám... Můžete mi ještě doporučit nějakou tu svíčku s dlouhým závitem M14 která by se hodila k mému motoru,dík.
Datum: 22. března 2012 18:19
 no to právě já taky nevím jestli když povoluju tak obohacuju nebo ochuzuju
Datum: 22. března 2012 16:57
Jméno: standa
IP: uživatel13459
 Tak přece VT dělá směs na volnoběhu...tzn tu směs kterou šteluješ tim šroubkem...akorát teď nevim,jestli tim šroubkem reguluješ vzduch a nebo průtok benzinu... Třeba u bingu se tim reguluje vzduch a u bingu by to znamenalo moc velká VT...ale u DO nevim..
Datum: 22. března 2012 16:47
 PRO Standu: mohl by jsi prosím napsat jakej vliv má ta VT? já bojuju s nastavením volnoběhu... ten šroubek na bohatost mám uplně vyšroubovanej drží na cca 1 závitu jinak mi to nedrží volnoběh... a na netu jsem se dočetl že má být povolenej o 1-2 otáčky což je nereálný v mým případě...odhaduju tak 8-10 otáček  díky
Datum: 22. března 2012 16:23
 pokud tam máš Brisku L14C bo jinou tepelnou hodnotu (15,12...) tak v tom problém není ty jezdím i já.... K tomu že to někdy jede a někdy ne- záleží na počasí, někdy se to může stíhat krmit někdy ne... a rozhodně není nejlepší když to teda chytne tomu dávat hned kérec a divit se že to po minutě zdechne... zkus určitě trysku-otázka 40,- a popřípadě novou svíčku to máš tak 50,-.. svíčku určitě sklepnout na 0,4 mm elektrody... a taky zkus dát zpátky originál hlavu ať můžeš vyloučit slabou jiskru vlivem velké komprese... pokud nešetříš olejem tak to by mohlo naznačovat ulité svíčce...
Datum: 22. března 2012 16:23
Jméno: standa
IP: uživatel13459
 A to je problém tam dát odpovídající novou svíčku?
Datum: 22. března 2012 16:04
Jméno: standa
IP: uživatel13459
 A jak to jezdilo s origo karbecem? Nebyl tam nějakej zásadní problém? Jak se to chovalo ve vysokých otáčkách? Jinak ten dellorto je pravej a nebo čína na minibike? Čína se vyznačuje problémem neseřiditelnosti. Jakou máš VT? 50?40?35? ta má velkej vliv.... Jinak HT dej minimálně 95,na 75 to ani nezkoušej.
Datum: 22. března 2012 16:02
Jméno: czechin
IP: uživatel13454
 Svíčka je nová,karbec je pravý tady z FK. Když je ta tryska malá tak proč to někdy chytne, vystřelí a jede jak ďas třeba 1min. Mě de hlavně o to že to nechce ani škytnout,jen když to roztlačuji cca z 300m dlouhého prudkého kopce tak občas,ale řikám max 1min. a pak EX. Nemůže to být tou svíčkou,přeci jen je to do 4T a já ji mám ve 2T kde zrovna nešetřím s olejem...
Datum: 22. března 2012 15:55
 75 je prostě hrozně malá.... pokud ti to chytlo na sytič tak jen proto že jsi tam dostal víc směsy... jo a ta svíčka z fáčka je nová aspoň? může být ulitá a to se potom můžeš snažit jak chceš... a ještě mě napadá podstatná věc... ta 19 DO je pravý z fichtlkrámku bo ta čínská kopie co se dává na minibike??
Datum: 21. března 2012 22:06
Jméno: czechin
IP: uživatel13454
 S jiskrou bych viděl problém akorát co se předstíhu týká,ale to se ladí až na motoru který startuje,proč by to občas jelo a občas ne? Větší tryska? to samé nedostatek malé se začne projevovat až při vysokých otáčkách a zatížení,ne při tom že to ani neškytne. Gurfera jsou nová v celku nová, v létě jsem dělal komplet GO motoru,to jsem tam ještě jezdil sériový karbec a špatnej výfuk-chytalo to na nakopávačku. Nasádím dell orto a bída,jako kdyby tam nešel benzín,ale když fouknu do hadičky z karbecu tak nejde profouknout,což znamená že plovákovka je plná a přívod je zavřený. A teď babo raď...
Datum: 21. března 2012 21:34
Jméno: standa
IP: uživatel13455
 Přesně tak,co zapalování? Gufera máš jaká? S tryskou bych začal na 100 minimálně a pak šel po čísle dolu až by to cca fungovalo
Datum: 21. března 2012 21:20
 tryska 75 je podle mě málo..já jezdím 80-82 a to na 21 DO... další věc je zápalko přece jenom už je tam jakási komprese jestli nemáš slabou jiskru...
Datum: 21. března 2012 21:08
|



|