Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 hej vytajte chcu se zeptat chtěl bych dat motor z pita do 21 cross ale!!! na pitu je rozeta řetěz na levo a na 21 je to v pravo chtěl bych sa zeptat jestli to jde nějak udělat přehodit nebo něco takého dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 21:21
Jméno: franta
IP: uživatel13476
 běž do prdele co ta potom jak píšu mluvím blbe staraj sa o sebe
Datum: 05. dubna 2012 21:21
 Nevím kam chodíš do školy, ale zkus taky psát ...Y ( bi , vindanou, jakích, kdiž , to není normální)
Datum: 25. března 2012 17:17
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 nechapu proč bi to nemělo jit mám doma vindanou kyvku z 05 tu placatou a koukal sem na to a šlo bi to ji tam dat naopak.nebo nevím z jakích duvodu bi to teda nemělo jít  všechno de kdiž se chce.a sem uplně normálni.
Datum: 25. března 2012 16:17
Jméno: franta
IP: uživatel13476
 ne nebylo co si nenormální nebo něco horší?
Datum: 25. března 2012 12:40
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 nebilo bi jednoduši otočit celou kyvku a převařit držáki tlumiču teda takhle bich to rešil já
Datum: 25. března 2012 11:25
 Ještě jeden detail...oko v kyvce pro rozetu má 17mm šířku, a pro osu má pouze 12...takže na druhou stranu rozetu nedostaneš. Musel by si zvětšit levou drážku na těch 17mm, ale to už by si byl skrz to osazení co tam je vevařený... a do té pravé vyrobit vložku jako je to na čízách atd...
Datum: 25. března 2012 9:03
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 až to budeš mít dej sem foto
Datum: 25. března 2012 9:02
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Ne kecám ten kolíček pro záchyt reakce musíš přivařit doprava
Datum: 25. března 2012 8:58
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Musíš nalevo přivařit kolíček pro záchyt reakce otočit plášť (kolo půjde také o 180°) A půjde to
Datum: 25. března 2012 8:56
 nazdarek draci,mám problém s jawou 21 studeny start de ale když je zahráta tak už ne.. musím jí roztlačit skoušel jsem svíce byla tam brisk 17c a koupil jsem brisk 15c a furt to samé... poradtě prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2012 22:09
 jawa23mustaf > sytič, který ochuzuje směs?  to je docela pěkný
Datum: 27. března 2012 22:09
Datum: 24. března 2012 22:56
 Podle mě maš moc velkou hladinu v plovakove komoře
Datum: 24. března 2012 22:36
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, dneska sme půlili motor kvůli vyskakování rychlostí a pořát to stejný...dvojka a trojka vyskakuje... poraďte prosím.. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2012 17:29
Jméno: Král Roman
IP: uživatel13522
 Vyměň řadící vydličku je sjetá na starou se vykašli
Datum: 31. března 2012 17:29
 Tak vypadat može  a ok nebode kdyš nejede jak ma
Datum: 24. března 2012 22:39
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 všechno vypadalo že je ok..
Datum: 24. března 2012 22:36
 No a cos tam udelal všechno ?  vyrovnej tu vidličku a aj kdyš to ne tak se podivej na řadici poloautomat rozdelej narovnej sloš
Datum: 24. března 2012 22:34
 Čau draci  chcu dat na mustanga kotoučovou brzdu mam tam tlumiče ze simsona přemyšlel sem že by sem tam dal ze skutra (50ccm made in china) ale neni to moc mali na tak teškou a rychlou motorku ? jinak poradte z čeho by sem tam mohl dat ..dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 7:59
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Kotouč a nový buben MZ se mi válí v dílně.Levně Ti ho můžu poskytnout.
Datum: 01. dubna 2012 7:59
Datum: 26. března 2012 18:04
Jméno: standa
IP: uživatel13480
 Znam jen jeden funkční prototyp kotouče na simson vidlích....a věř tomu,že to neni jen o tom,tak dát vidle a na vidle dát brzdič a na kolo nějak přišroubovat kotouč....já bych dal celej předek z něčeho,co má kotouč....možná se to prodraží,ale usnadní se tim spousta věcí....
Datum: 25. března 2012 16:36
  Mustang je těši a rychlejši neš skurt  (mam trochu upravenej valec) jak sem mel skutra tak sem se dival a ten kotouč ma 3 diry na upevněni je to skoro stejny jak je to na tym kole takze by nebyl tak vekej problem to tam nak dat ale nevim jestli to nepraskne neco nebo se to nepose*e
Datum: 25. března 2012 10:58
 Těžkou a rychlou motorku? Mustang je jedna z nejlehčích a nejpomalejších věcí co se dá na silnicích potkat...jinak nevim jestli neni lepší sehnat komplet předek z něčeho s kotoučem...
Datum: 25. března 2012 8:08
 zdravim.. shanim predni kolo 19-ku na jawu 175 356.. nevi nekdo na cem byala 19-ka? popř. nema ji nekdo doma?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2012 20:29
Jméno: mihal
IP: uživatel13473
Datum: 26. března 2012 20:29
 Nevím naco sháníš 19ku kolo , když na Jawu 175/356 patří 16ky kola ....19ky mají sportky (Jawa 250/590, 350/361).......
Datum: 25. března 2012 17:08
Jméno: Hanz
IP: uživatel12782
 čau bejci potřebuju poradit mam kejvu a pořád drží plnej plyn a nevím co s tím když sundám vzducháč a dám tam místo něj ruku necham škvíru tak 3mm tak jde krásně ale jinak ne. a pod kaburátorem je nové těsnění nevíte co s tím ??? předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2012 21:42
Jméno: Hanz
IP: uživatel12782
 jo šoupě je dole nejspíš to bude to gufero  a to těsnění je nový a namazaný olejem to musí bejt ok a karbec je dotaženej. díky kdyby vás ještě něco napadlo tak mi pls napište.
Datum: 24. března 2012 21:42
 Nejspíš ti to někde saje faleš... Ještě zkontoluj to těsnění u karbce.. Nebo to ještě může dělat gufero pod zápalkem.
Datum: 24. března 2012 21:24
Jméno: Jirka
IP: uživatel13054
 Nemáš seklé šoupátko v karbcu? Šoupátko musí zajet až dolů na dno karbce, v šoupátku je drážka.
Datum: 24. března 2012 20:55
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Zdar draci, je to off topic, ale zajímalo by mě co studujete za školu ( střední ). Chodim teď rok na gympl a pěkně mě to tam sere  . Chtěl bych se na to vydělat a jít někam kde se učí něco o motorech atd. Prostě abych se tam naučil taky něco co je dobrý vědět k opravování těch našich strojů  . Taky bych se potřeboval naučit něco o elektrice. Prostě když už se do tý školy leze, tak ať se tam učim něco co potom můžu využít v praxi ( v garáži  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2012 15:48
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Vystudoval sem obor Autotronik a můžu říct, že sme se nic moc nenaučily, teď si dělám rok nástavbu Opravář motocyklů a to jsem celej školní rok v dílnách a opravuju motorky...
Datum: 25. března 2012 15:48
 typeq: Vybírat školu podle toho, co tě baví a co využiješ doma v garáži taky není uplně správný
Datum: 25. března 2012 8:33
 cezetak: Můžu vědět jakou kvalitní vysokou školu vystudovala?
Datum: 25. března 2012 8:19
 kolecko: známá má i vějšku a dělá v kaflu u kasy
Datum: 24. března 2012 23:54
 No musíš se rozmyslet co chceš dělat dál no...já osobně si myslim, že s gymplem můžeš jít dělat leda tak do Tesca za kasu...jinak musíš prostě na vejšku...taky mam maturitu z gymplu a šel jsem na VŠ a nebyla to podle mě špatná volba...
Datum: 24. března 2012 23:23
 já na střední teprve jdu... a ačkoli mám samý jedničky tak nad gymplem jsem ani neuvažoval...
Datum: 24. března 2012 23:09
 Kamo hovoris mi z duse tez chodim rok na gympel a taktiez ma to tam fakt sere radsej som si mal vybrat ucnovku a mat menej zbytocneho ucenia a pracovat manualne
Datum: 24. března 2012 22:57
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Autotronik,řekl bych docela paráda,neučim se(sem dost línej)a de to,v dílnách se taky zaseru takže supr
Datum: 24. března 2012 22:30
Datum: 24. března 2012 22:14
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 danekod: jo to je přesně ono  Učíme se kraviny, systém vylitýho kýble  O motorkách se taky učim doma čtením různejch příruček a v praxi v garáži formou pokus-omyl  A právě mě taky na gymplu štve to, že po maturitě stejně nemám žádný zaměření a budu muset jít na vysokou ( sem zvědavej kam  ). Máma furt chce abych udělal gympl, že to udělali oba bráchové tak to udělám taky.
Datum: 24. března 2012 22:08
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Zdarec, chodím na gympl do Přerova,o motrech nic ale já to mám jako přípravu na Baťovku do Zlína, to co potřebuju tak už umím a nebo se podívám jak na to.
Datum: 24. března 2012 22:05
 To pak záleží co chceš v budoucnu dělat, taky chodím na gympl a učíme se docela kraviny, ale beru to tak že věci o motorech atd se můžu naučit doma čtením nebo radami velkých a praxe vyzkouším něco v dílně nebo u dědy na Avii  Gympl to je všeobecné vzdělání a příprava na vejšku ... a žádné zaměření což je trochu na škodu. Já si z té školy akorát pamatuji to co mě zajímá a na co se soustředim, jinak systém vylitého kýble (dneska vim a zejtra ne)
Datum: 24. března 2012 20:53
Jméno: Jirka
IP: uživatel13054
 Od školy nikdy nic nečekejte, škola je furt jen blbá škola, taky jsem byl najivní a doufal jsem že se něco naučím... (krom vyjímky)
Datum: 24. března 2012 20:47
 když chces mechaniku i elektriku tak běž na obor autotronik... jinak já sem se vyučil autoelektrikářem.. rok dělal nástavbu a pak se na ni vysral a ted dělám mechanika v servise autobusů a nákláďáků.
Datum: 24. března 2012 20:47
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 opravář zemědělských strojů , 3 ročník , naucil sem sa toho dost o motoroch
Datum: 24. března 2012 20:45
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13448
 Já chodím na automechanika a naučí tam toho dost. Sem v prváku - tejden praxe, tejden škola. Nemůžu si stěžovat
Datum: 24. března 2012 20:37
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 No já chodim na průmyslovku v Přerově. Obor automatizační technika. 3. ročník. Naučil sem se tam celkem kulový a docela lituju, že sem nešel na nějakýho automechanika. Učíme se tam spíš elektroniku. Nejhorší je, že to není učňák, takže nemáme žádnou praxi.
Datum: 24. března 2012 20:26
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel12352
 nápodobně já ted studuju esní mechanízátor a nuda jak svina sice sem v ese ale vidím to tak že se vyučím vyděám a něco o motorech taky
Datum: 24. března 2012 20:25
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Zdarec mam takovou zahadu jede do kopca a z ničeho nic chcipne a nejde me načepovat benzín fouknu do nadrže a benzin zase teče  bordel by v kohoutku nemel bejt ten jsem mel vydelanej a daval jsem novouo gumičku
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2012 20:55
 Ano, neodvzdušňuje se ti nádrž, profoukni víčko nádrže nebo tu odvzdušňovací díru kousek vedle víčka, pokud nepomůže sundej znovu kohoutek a mrkni jestli je čistej.
Datum: 24. března 2012 20:55
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel12352
 vyčisti víčko nádrže
Datum: 24. března 2012 20:19
 Zdarec, dlouho jsem se tu neobjevil. Na pincky moc nebyl čas, ale zase se našel  Dlouhou dobu jsem na to nešáhl, takže jsem skoro začátečník  Chtěl bych se vám pochlubit mým dnešním úlovkem, který mě stál 200 Kč. Foto mám v profilu. Doufám, že to tu šlape jako kdysi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2012 20:28
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 tak to ti závidim, ted už jen sehnat papíry a jezdit
Datum: 24. března 2012 20:28
 Je to tak trochu po známosti. Mohl být i zadarmo, ale bylo mi to blbé
Datum: 24. března 2012 20:23
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 No za 200Kč super, gratuluju! Jak se ti to povedlo?
Datum: 24. března 2012 20:05
Jméno: fredy
IP: uživatel12352
 Hoja mám otázku znamý mechanik mi říkal že v dnešní době už ložiska skf za moc nestojí a že žijou už jen z pověsti atd a že zv už sou taky nic moc chcu d svojeho motoru to nejlepší vím dost lidí říká že má skf a silikon gfera a super ae sou nějaké lepší ještě třeba nějaké japonce ? Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2012 1:11
 není to že by byli špatné ale jde o to kde se kupují od dodavatele dílů nám přišlo at je kupujeme jen u ofiko zastoupení z důvodu že se tu objevily čínské náhražky které nevydrží a prý se dají rozeznat jen v laboratoři odkaz na kauzu by neměl vadit http://www.padelkylozisek.cz/tiskove-zpravy.html
Datum: 25. března 2012 1:11
Jméno: standa
IP: uživatel13477
 To víš,dej si tam ZVL,aspoň se naučíš rychle a dobře půlit motor  Za mě doporučuju FAG
Datum: 24. března 2012 23:39
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 to je otazka, od jiste doby se o SKFkach rika ze nejsou kvalitni, jinak budu na new kliku k valcu davat japonske loziska NSK cena se pohybuje okolo ceny SKFek
Datum: 24. března 2012 20:49
Jméno: fredy
IP: uživatel12352
 Tak dík moc
Datum: 24. března 2012 20:19
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Šópnul bych tam obyčejný ZKL. Když je tam dávali dřív a vydrželi 40 let, tak bych to tam dal i teď. Mě zase týpek z motoservisu řikal že v těch ložiskách neni skoro vůbec rozdíl. Takže fuk jestli SKF za 130Kč nebo ZKL za 50.
Datum: 24. března 2012 19:46
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 měl jsem klasiku žadny C3 4 roky taky vydrželi akorat pak šla klika na navařeni dal jsem SKF a neco me tam huči a nemuzu za bohat přijid co daval sjem docela dost novejch dilu a menit ložiska je docela draha zaležitost  tet ccekam co se stoho vysipe
Datum: 24. března 2012 19:39
Jméno: fredy
IP: uživatel12352
 ae já myslím jakože třeba koupím nové a aspon 3 roky by měy držet ne  roigoše tam byy 20 roku  když budou nějaké dobre
Datum: 24. března 2012 18:42
 já mám v závodním motoru IBE 40,- kus a fungují... stejně je člověk vymění po sezóně...
Datum: 24. března 2012 18:32
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 Zdravim co s tim kdyz jsem se pokousel vymenit gufero na s11 za retezovym koleckem a mezi stenou karteru a tym plechovym krouzkem mi tam zustala guma?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2012 18:59
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 tak vyreseno, vyloupnuto sroubovakem a naklapnuto druhý
Datum: 24. března 2012 18:59
Jméno: fichtlak
IP: uživatel7075
 Dobrej chtel bych se zeptat kde se měří předstih jestli na hraně válce nebo uprostřed pístu ? Popř kolik je idealni hodnota na pionýra
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2012 17:45
 Vyšroubuj svíčku,píst do horní úvrati,základní desku pod kladívkem zhruba na střed,dotáhni ji,nastav odtrh kladívka zhruba 0,5mm pak otáčej rotorem po směru hod.ručiček,mezi kladívka vsun cigaretový papírek(ne přeložený) a zastav 1.7až2mm před horní úvratí,povol lehce základovou desku a jemě otáčej ve směru hod.ručiček až ho kladívko pustí ale ne úplně jenom s ním musíš pohnout pak dotáhni zákl.desku a celý to zopakuj bez povolování jenom abys zjistil přesný moment kdy kladívko uvolnuje papíek,musí ho pustit 1,7 až 2 mm před horní úvratí.Nikdy netoč v protisměru.Jdeto i se žárovkou a baterkou ale tohle je jednoduší.když nastartuješ a nebude to ono potom jenom zkus přihnout nebo odehnout pevnou část kladívka ale jemně. polohu pístu stačí kontrolovat šroubováčkem na který si uděláš rysku h.úvratě
Datum: 31. března 2012 17:45
 Na pincka 50/21 je ideální předstih 1,7 mm. U svíčky pak 0,5 mm
Datum: 26. března 2012 22:40
 Je uplně jedno na kterym místě na pístu měříš předstih, to nehraje roli...a ideální hodnota je asi taková, jakou doporučuje výrobce, což je různé podle typu...
Datum: 24. března 2012 14:49
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 čau mám dotaz soused mě nadal že mu ruším signál na televizi na pincku neodrušenou svíčkou ...nebo co ..mám tam kratší fajfku pomohla by delší ?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2012 14:54
Jméno: lojza
IP: uživatel8993
 Přesně tak. Je to možná hnusné, ale je tu ,,demokracie" tak ať neprudí. V rámci dobrých sousedských vztahů mu něco naslibuj a uvidíš jak se bude chovat jestli i on stojí o dobré vztahy. Přeji silné nervy.čest
Datum: 26. března 2012 14:54
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 ja myslim ze to je marny daš tuhle a začne rvat že to smrdi a řve a nic neslyší
Datum: 24. března 2012 19:41
 já měl za to že to ruší jen analogový vysílání což v dnešní době už moc není ne?
Datum: 24. března 2012 16:30
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
Datum: 24. března 2012 13:50
 achjo... potřebuju nějakou 50ccm na rok ježdění, než si koupím něco pořádného a nevím jestli simsona nebo nějakého skůtra, chci prostě motorku a takže ten skůtr se mi moc nelíbí, ale na druhou stranu zas na simsonu je videt že se vyrabel pred triceti lety... chci koupit neco ojeteho do 10 000kč... myslím že každé ma nějaké plus ale že bych sem v tom nějak extra orientoval to ne, tak poradtě pls...
např, zvazoval jsem že bych si koupil simsona a fakt si snim pohral pomoci svarecky udealt prodlouzeny riditka, nejak tak prifajcit predkopnuty slapky, poradny sedlo a spoustu takovyhle picovinek... ale nwm nwm
tak zkuste řict váš názor dikeees draccciii
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2012 10:26
 Jirko kup si pionyra nebo mustanga je levne jednoduchej na opravi!!!!! A nebudes mne furt srat a kazit nas moto gang!!!!
Datum: 26. března 2012 10:26
 Za sebe simson, má ho bratranec a mám z něj velmi dobrý pocit ... ale jestli ho chceš upravovat tak to buď nedělej nebo nekupuj, škoda simsona ... nebo takto, prostě koupíš simsona uděláš výbrus, lak a gumy a brzdy a budeš jezdit rok potom ho prodáš za dráž a něco ještě přihodíš a budeš mít mašinu .. a nebo koupit třeba nepojízdnou silničku a za ten rok jí spravit .. nebo třeba babettu
Datum: 24. března 2012 15:04
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13448
 Navíc simsona nemůžeš legálně řídit s AMkem...
Datum: 24. března 2012 14:00
 jestli neni lepší těch cca 10 litrů ušetřit a koupit si pak o dva roky novější mašinu...
Datum: 24. března 2012 13:19
Jméno: jirka.mt
IP: uživatel13465
 to ještě přesně nevim... asi nejakou silnici rychlou
Datum: 24. března 2012 13:15
 Co si chceš koupit potom?
Datum: 24. března 2012 13:13
Jméno: jirka.mt
IP: uživatel13465
 ale tak precejenom nejaka moto za 8tisic neni moc, a na rok to bude dobry... ale zvazuju mezi jentak obyc jezdenim na skutru nebo tunením simsona jak jsem psal
Datum: 24. března 2012 13:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo tak jestli chceš dát něco fakt dokupy a předělat tak ti to beztak bude trvat celej rok,takže si kup kolo a radši nic neřeš
Datum: 24. března 2012 13:01
Posl.aktualizace: 25. března 2012 13:09
 desítka očkoplochej klíček by ti měl stačit
Datum: 25. března 2012 13:09
 to tam namačkej kombinačkama (nebo dvoma šroubovakama) ale musiš met u sebe ješte nekoho kdo ti tam da ty segrofky
Datum: 24. března 2012 19:00
 ne
Datum: 24. března 2012 12:55
Jméno: tom
IP: uživatel12245
 Zdravim draci , potřeboval bych poradit ohledně výfuku na Jawě 21 je to ten novější typ ( NE doutník). Na podzim jsem ho rozebral , vyndal tu vložku atd a vyčistil jenže teď nevím jak ho dát dohromady. Z jedné strany té vložky je jedna větší díra a zdruhé strany jsou dvě menší díry vedle sebe. Tak tedy mám vyndanou vložku na které byl naražený z jedné strany nevím už z které takový zaoblený plech s dvouma vývody. Takže bych potřeboval zjistit z které strany mám tu vložku zarazit do výfuku. Díval jsem se do návodu ve kterém je ale jen ten doutníkový typ což mi je k ničemu. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2012 20:40
 blbost  já si myslím že je dobře, když tam tu vložku narazíš tak abys viděl tu jednu větší díru. ale jistý si nejsem
Datum: 24. března 2012 20:40
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel12352
 kašli na vožku dej tam jenom ten koncový plech a drátěnku  vložka je tam nanic jenom aby to byo těžší
Datum: 24. března 2012 20:27
 Zdravím  Má stadion s11 a pionýr stejnej závit kohoutku nádrže? jde kdyžtak zaměnit? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2012 13:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ne není
Datum: 24. března 2012 13:02
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Čus,rychlá otázečka,jakou stranou ke svíčce nové kroužky?KO NEBO OK? Či je to jedno?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2012 18:56
 Ja čo viem tak označením KO, TOP má byť smerom ku hlave. Označuje to správnu polohu krúžku, kužeľovitosť, tá je voľným okom nezistiteľná.
Datum: 24. března 2012 18:56
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 dik
Datum: 24. března 2012 12:15
Jméno: martin
IP: uživatel13074
 je to jedno. prej je to značka výrobce.
Datum: 24. března 2012 11:58
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Zduř draci, co je potřeba vyměnit abych čezetu 477 předělal na oilmástr? Dřív to totiž byl oilmaster, ale strejda to nepoužíval a potom mu to celý někdo očesal, takže vzali víko s čerpadlem a nevim co ještě. Prostě tam zůstala jen nádobka na olej a to je všechno. Co všechno potřebuju sehnat? Levý víko a čerpadlo a ještě něco? Karburátor byl stejnej? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2012 8:36
 cezetak: To je pravda, nedávno jsem viděl na aukru jak se dražilo čerpadlo na 477 a z té ceny jsem se málem poblil  za to kolikrát koupíš celou hnusnou motorku s čerpadlem...před pár lety jsem na Kladně viděl ty čerpadla asi za 150kč fungl nový...
Datum: 25. března 2012 8:36
 víko neni zas problém sehnat.. horší je to s čerpadlem..... na burze chtěl překupník pouze za čerpadlo 2tis .... vedle pod stanem mi nějaký kluk prodal čerpadlo i s víkem za 150..
Datum: 24. března 2012 23:58
 Tak tak, nic jiného snad potřeba neni...a hlavně tam lej nějakej schopnej olej...
Datum: 24. března 2012 23:27
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Dík. Takže seženu lanka, víko s čerpadlem, hadičky a těsnení a snad to bude fungovat  . Nádobku a mosaznou trubičku tam mam.
Datum: 24. března 2012 19:55
 Ne, lanka co si sem dal jsou na Mikuni...potřebuješ tyhle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_bowdenu_oil_4772.html . Tryska je taková mosazná trubička zašroubovaná do karterů hned za karbecem...a k těm hadičkám...na výtlaku musí být 5mm, 6mm tam nedrží...teď jsem zkoušel ještě hadičku mezi čerpadlem a nádržkou, a tam jde dát jak 5, tak 6mm bez problémů...
Datum: 24. března 2012 15:19
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
Datum: 24. března 2012 14:59
 dekl, čerpadlo, víčko čerpadla, lanka, trysku do karterů, těsnění pod čerpadlo, hadičky 5mm a 6mm, a pak ještě jestli máš na nádobce ten holendr se sítkem, zátku a olejoznak...snad je to všechno...
Datum: 24. března 2012 11:58
Jméno: juky
IP: uživatel13469
 cus draci dostal sem napad ze ze bych na fika udelal vodni chlazeni jen nevim jakou tam dat vodni pumpu ma te stimhle skusenost ?? nebo nevite o necem podobnym dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2012 0:00
 1122: spojka se nespíná ale rozepíná
Datum: 25. března 2012 0:00
 na stadionu jsme to vyřešily měděnou trubkou namotanou v žebrování plus oběhovka z nezávyslého topení dozadu umístily chladič z motorky i s větráčkem a pohání to 10AH baterka a při závodech po chvíličce má voda 90 větrák spínanej termočidlem   ale funguje 100km vydrží běžet
Datum: 24. března 2012 23:54
Jméno: 1122
IP: uživatel6631
 tohle je hodně dobře udělané jo hold někdo má šikovné ruce, nápady... je to dobře udělané a chtěl bych to vidět na vlastní oči viděl jsem hodně fiku z vodním chlazením ale tohle je brutal to čerpadlo + spínání spojky
Datum: 24. března 2012 12:09
 Tak sem to našel tady to je nevim skus napsan majiteli jestli je to on fotek je tam vic > https://www.facebook.com/photo.php?fbid=110070302391839&set=a.103051696427033.3990.100001666088993&type=1&theater < a majiteli se omlouvam že sem davam jeho fotky
Datum: 24. března 2012 11:07
 Čau, včera sem se dival na naky fotky na Facebooku a nekdo tam mal fichla s vodnim chlazenim pokusim se ješte najit tu fotku
Datum: 24. března 2012 10:56
 maty- dobre vymysleny ale prudkym ochlazenim valce muzes zadrit tak bacha at to tam nepoustis moc
Datum: 24. března 2012 10:36
 Najdi si jak funguje samospadove chlazeni, vyuzivalo se u aut  pokud na to pouzijes medeny trubky, se kteryma se dela plyn do auta, melo by to fungovat.hlavne bacha na naklony trubky! pamatuj ze tepla voda jde nahoru a studena dolu,aby ti nekde v pulce okruhu neuvizla tepla voda a nedostala se dal
Datum: 24. března 2012 10:34
 ja to resim trosku jednoduseji, mam vepredu misto vzduchace flasku na piti naplnou vodou, nahore je dira ktera slouzi jako nalevka. Z flasky je dole hadicka na kterou je pripevnen kohout z nadrze tak, ze jde primo do otvoru v plechu na cepovani karburatoru  . z druheho konce kohoutu je hadicka, ktera je pripevnena kousek nad valcem aby se nepalila. Kdyz jedu dlouho do kopce tak to zapnu a fakt to pomaha. Tady mas foto: http://ulozto.cz/xCgh3G1/novy-winrar-archiv-rar
Datum: 24. března 2012 9:48
|



|