Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Hanz
IP: uživatel12782
 čau bejci potřebuju poradit mam kejvu a pořád drží plnej plyn a nevím co s tím když sundám vzducháč a dám tam místo něj ruku necham škvíru tak 3mm tak jde krásně ale jinak ne. a pod kaburátorem je nové těsnění nevíte co s tím ??? předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2012 21:42
Jméno: Hanz
IP: uživatel12782
 jo šoupě je dole nejspíš to bude to gufero  a to těsnění je nový a namazaný olejem to musí bejt ok a karbec je dotaženej. díky kdyby vás ještě něco napadlo tak mi pls napište.
Datum: 24. března 2012 21:42
 Nejspíš ti to někde saje faleš... Ještě zkontoluj to těsnění u karbce.. Nebo to ještě může dělat gufero pod zápalkem.
Datum: 24. března 2012 21:24
Jméno: Jirka
IP: uživatel13054
 Nemáš seklé šoupátko v karbcu? Šoupátko musí zajet až dolů na dno karbce, v šoupátku je drážka.
Datum: 24. března 2012 20:55
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Zdar draci, je to off topic, ale zajímalo by mě co studujete za školu ( střední ). Chodim teď rok na gympl a pěkně mě to tam sere  . Chtěl bych se na to vydělat a jít někam kde se učí něco o motorech atd. Prostě abych se tam naučil taky něco co je dobrý vědět k opravování těch našich strojů  . Taky bych se potřeboval naučit něco o elektrice. Prostě když už se do tý školy leze, tak ať se tam učim něco co potom můžu využít v praxi ( v garáži  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2012 15:48
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Vystudoval sem obor Autotronik a můžu říct, že sme se nic moc nenaučily, teď si dělám rok nástavbu Opravář motocyklů a to jsem celej školní rok v dílnách a opravuju motorky...
Datum: 25. března 2012 15:48
 typeq: Vybírat školu podle toho, co tě baví a co využiješ doma v garáži taky není uplně správný
Datum: 25. března 2012 8:33
 cezetak: Můžu vědět jakou kvalitní vysokou školu vystudovala?
Datum: 25. března 2012 8:19
 kolecko: známá má i vějšku a dělá v kaflu u kasy
Datum: 24. března 2012 23:54
 No musíš se rozmyslet co chceš dělat dál no...já osobně si myslim, že s gymplem můžeš jít dělat leda tak do Tesca za kasu...jinak musíš prostě na vejšku...taky mam maturitu z gymplu a šel jsem na VŠ a nebyla to podle mě špatná volba...
Datum: 24. března 2012 23:23
 já na střední teprve jdu... a ačkoli mám samý jedničky tak nad gymplem jsem ani neuvažoval...
Datum: 24. března 2012 23:09
 Kamo hovoris mi z duse tez chodim rok na gympel a taktiez ma to tam fakt sere radsej som si mal vybrat ucnovku a mat menej zbytocneho ucenia a pracovat manualne
Datum: 24. března 2012 22:57
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Autotronik,řekl bych docela paráda,neučim se(sem dost línej)a de to,v dílnách se taky zaseru takže supr
Datum: 24. března 2012 22:30
Datum: 24. března 2012 22:14
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 danekod: jo to je přesně ono  Učíme se kraviny, systém vylitýho kýble  O motorkách se taky učim doma čtením různejch příruček a v praxi v garáži formou pokus-omyl  A právě mě taky na gymplu štve to, že po maturitě stejně nemám žádný zaměření a budu muset jít na vysokou ( sem zvědavej kam  ). Máma furt chce abych udělal gympl, že to udělali oba bráchové tak to udělám taky.
Datum: 24. března 2012 22:08
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Zdarec, chodím na gympl do Přerova,o motrech nic ale já to mám jako přípravu na Baťovku do Zlína, to co potřebuju tak už umím a nebo se podívám jak na to.
Datum: 24. března 2012 22:05
 To pak záleží co chceš v budoucnu dělat, taky chodím na gympl a učíme se docela kraviny, ale beru to tak že věci o motorech atd se můžu naučit doma čtením nebo radami velkých a praxe vyzkouším něco v dílně nebo u dědy na Avii  Gympl to je všeobecné vzdělání a příprava na vejšku ... a žádné zaměření což je trochu na škodu. Já si z té školy akorát pamatuji to co mě zajímá a na co se soustředim, jinak systém vylitého kýble (dneska vim a zejtra ne)
Datum: 24. března 2012 20:53
Jméno: Jirka
IP: uživatel13054
 Od školy nikdy nic nečekejte, škola je furt jen blbá škola, taky jsem byl najivní a doufal jsem že se něco naučím... (krom vyjímky)
Datum: 24. března 2012 20:47
 když chces mechaniku i elektriku tak běž na obor autotronik... jinak já sem se vyučil autoelektrikářem.. rok dělal nástavbu a pak se na ni vysral a ted dělám mechanika v servise autobusů a nákláďáků.
Datum: 24. března 2012 20:47
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 opravář zemědělských strojů , 3 ročník , naucil sem sa toho dost o motoroch
Datum: 24. března 2012 20:45
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13448
 Já chodím na automechanika a naučí tam toho dost. Sem v prváku - tejden praxe, tejden škola. Nemůžu si stěžovat
Datum: 24. března 2012 20:37
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 No já chodim na průmyslovku v Přerově. Obor automatizační technika. 3. ročník. Naučil sem se tam celkem kulový a docela lituju, že sem nešel na nějakýho automechanika. Učíme se tam spíš elektroniku. Nejhorší je, že to není učňák, takže nemáme žádnou praxi.
Datum: 24. března 2012 20:26
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel12352
 nápodobně já ted studuju esní mechanízátor a nuda jak svina sice sem v ese ale vidím to tak že se vyučím vyděám a něco o motorech taky
Datum: 24. března 2012 20:25
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Zdarec mam takovou zahadu jede do kopca a z ničeho nic chcipne a nejde me načepovat benzín fouknu do nadrže a benzin zase teče  bordel by v kohoutku nemel bejt ten jsem mel vydelanej a daval jsem novouo gumičku
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2012 20:55
 Ano, neodvzdušňuje se ti nádrž, profoukni víčko nádrže nebo tu odvzdušňovací díru kousek vedle víčka, pokud nepomůže sundej znovu kohoutek a mrkni jestli je čistej.
Datum: 24. března 2012 20:55
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel12352
 vyčisti víčko nádrže
Datum: 24. března 2012 20:19
 Zdarec, dlouho jsem se tu neobjevil. Na pincky moc nebyl čas, ale zase se našel  Dlouhou dobu jsem na to nešáhl, takže jsem skoro začátečník  Chtěl bych se vám pochlubit mým dnešním úlovkem, který mě stál 200 Kč. Foto mám v profilu. Doufám, že to tu šlape jako kdysi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2012 20:28
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 tak to ti závidim, ted už jen sehnat papíry a jezdit
Datum: 24. března 2012 20:28
 Je to tak trochu po známosti. Mohl být i zadarmo, ale bylo mi to blbé
Datum: 24. března 2012 20:23
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 No za 200Kč super, gratuluju! Jak se ti to povedlo?
Datum: 24. března 2012 20:05
Jméno: fredy
IP: uživatel12352
 Hoja mám otázku znamý mechanik mi říkal že v dnešní době už ložiska skf za moc nestojí a že žijou už jen z pověsti atd a že zv už sou taky nic moc chcu d svojeho motoru to nejlepší vím dost lidí říká že má skf a silikon gfera a super ae sou nějaké lepší ještě třeba nějaké japonce ? Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2012 1:11
 není to že by byli špatné ale jde o to kde se kupují od dodavatele dílů nám přišlo at je kupujeme jen u ofiko zastoupení z důvodu že se tu objevily čínské náhražky které nevydrží a prý se dají rozeznat jen v laboratoři odkaz na kauzu by neměl vadit http://www.padelkylozisek.cz/tiskove-zpravy.html
Datum: 25. března 2012 1:11
Jméno: standa
IP: uživatel13477
 To víš,dej si tam ZVL,aspoň se naučíš rychle a dobře půlit motor  Za mě doporučuju FAG
Datum: 24. března 2012 23:39
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 to je otazka, od jiste doby se o SKFkach rika ze nejsou kvalitni, jinak budu na new kliku k valcu davat japonske loziska NSK cena se pohybuje okolo ceny SKFek
Datum: 24. března 2012 20:49
Jméno: fredy
IP: uživatel12352
 Tak dík moc
Datum: 24. března 2012 20:19
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Šópnul bych tam obyčejný ZKL. Když je tam dávali dřív a vydrželi 40 let, tak bych to tam dal i teď. Mě zase týpek z motoservisu řikal že v těch ložiskách neni skoro vůbec rozdíl. Takže fuk jestli SKF za 130Kč nebo ZKL za 50.
Datum: 24. března 2012 19:46
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 měl jsem klasiku žadny C3 4 roky taky vydrželi akorat pak šla klika na navařeni dal jsem SKF a neco me tam huči a nemuzu za bohat přijid co daval sjem docela dost novejch dilu a menit ložiska je docela draha zaležitost  tet ccekam co se stoho vysipe
Datum: 24. března 2012 19:39
Jméno: fredy
IP: uživatel12352
 ae já myslím jakože třeba koupím nové a aspon 3 roky by měy držet ne  roigoše tam byy 20 roku  když budou nějaké dobre
Datum: 24. března 2012 18:42
 já mám v závodním motoru IBE 40,- kus a fungují... stejně je člověk vymění po sezóně...
Datum: 24. března 2012 18:32
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 Zdravim co s tim kdyz jsem se pokousel vymenit gufero na s11 za retezovym koleckem a mezi stenou karteru a tym plechovym krouzkem mi tam zustala guma?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2012 18:59
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 tak vyreseno, vyloupnuto sroubovakem a naklapnuto druhý
Datum: 24. března 2012 18:59
Jméno: fichtlak
IP: uživatel7075
 Dobrej chtel bych se zeptat kde se měří předstih jestli na hraně válce nebo uprostřed pístu ? Popř kolik je idealni hodnota na pionýra
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2012 17:45
 Vyšroubuj svíčku,píst do horní úvrati,základní desku pod kladívkem zhruba na střed,dotáhni ji,nastav odtrh kladívka zhruba 0,5mm pak otáčej rotorem po směru hod.ručiček,mezi kladívka vsun cigaretový papírek(ne přeložený) a zastav 1.7až2mm před horní úvratí,povol lehce základovou desku a jemě otáčej ve směru hod.ručiček až ho kladívko pustí ale ne úplně jenom s ním musíš pohnout pak dotáhni zákl.desku a celý to zopakuj bez povolování jenom abys zjistil přesný moment kdy kladívko uvolnuje papíek,musí ho pustit 1,7 až 2 mm před horní úvratí.Nikdy netoč v protisměru.Jdeto i se žárovkou a baterkou ale tohle je jednoduší.když nastartuješ a nebude to ono potom jenom zkus přihnout nebo odehnout pevnou část kladívka ale jemně. polohu pístu stačí kontrolovat šroubováčkem na který si uděláš rysku h.úvratě
Datum: 31. března 2012 17:45
 Na pincka 50/21 je ideální předstih 1,7 mm. U svíčky pak 0,5 mm
Datum: 26. března 2012 22:40
 Je uplně jedno na kterym místě na pístu měříš předstih, to nehraje roli...a ideální hodnota je asi taková, jakou doporučuje výrobce, což je různé podle typu...
Datum: 24. března 2012 14:49
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 čau mám dotaz soused mě nadal že mu ruším signál na televizi na pincku neodrušenou svíčkou ...nebo co ..mám tam kratší fajfku pomohla by delší ?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2012 14:54
Jméno: lojza
IP: uživatel8993
 Přesně tak. Je to možná hnusné, ale je tu ,,demokracie" tak ať neprudí. V rámci dobrých sousedských vztahů mu něco naslibuj a uvidíš jak se bude chovat jestli i on stojí o dobré vztahy. Přeji silné nervy.čest
Datum: 26. března 2012 14:54
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 ja myslim ze to je marny daš tuhle a začne rvat že to smrdi a řve a nic neslyší
Datum: 24. března 2012 19:41
 já měl za to že to ruší jen analogový vysílání což v dnešní době už moc není ne?
Datum: 24. března 2012 16:30
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
Datum: 24. března 2012 13:50
 achjo... potřebuju nějakou 50ccm na rok ježdění, než si koupím něco pořádného a nevím jestli simsona nebo nějakého skůtra, chci prostě motorku a takže ten skůtr se mi moc nelíbí, ale na druhou stranu zas na simsonu je videt že se vyrabel pred triceti lety... chci koupit neco ojeteho do 10 000kč... myslím že každé ma nějaké plus ale že bych sem v tom nějak extra orientoval to ne, tak poradtě pls...
např, zvazoval jsem že bych si koupil simsona a fakt si snim pohral pomoci svarecky udealt prodlouzeny riditka, nejak tak prifajcit predkopnuty slapky, poradny sedlo a spoustu takovyhle picovinek... ale nwm nwm
tak zkuste řict váš názor dikeees draccciii
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2012 10:26
 Jirko kup si pionyra nebo mustanga je levne jednoduchej na opravi!!!!! A nebudes mne furt srat a kazit nas moto gang!!!!
Datum: 26. března 2012 10:26
 Za sebe simson, má ho bratranec a mám z něj velmi dobrý pocit ... ale jestli ho chceš upravovat tak to buď nedělej nebo nekupuj, škoda simsona ... nebo takto, prostě koupíš simsona uděláš výbrus, lak a gumy a brzdy a budeš jezdit rok potom ho prodáš za dráž a něco ještě přihodíš a budeš mít mašinu .. a nebo koupit třeba nepojízdnou silničku a za ten rok jí spravit .. nebo třeba babettu
Datum: 24. března 2012 15:04
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13448
 Navíc simsona nemůžeš legálně řídit s AMkem...
Datum: 24. března 2012 14:00
 jestli neni lepší těch cca 10 litrů ušetřit a koupit si pak o dva roky novější mašinu...
Datum: 24. března 2012 13:19
Jméno: jirka.mt
IP: uživatel13465
 to ještě přesně nevim... asi nejakou silnici rychlou
Datum: 24. března 2012 13:15
 Co si chceš koupit potom?
Datum: 24. března 2012 13:13
Jméno: jirka.mt
IP: uživatel13465
 ale tak precejenom nejaka moto za 8tisic neni moc, a na rok to bude dobry... ale zvazuju mezi jentak obyc jezdenim na skutru nebo tunením simsona jak jsem psal
Datum: 24. března 2012 13:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo tak jestli chceš dát něco fakt dokupy a předělat tak ti to beztak bude trvat celej rok,takže si kup kolo a radši nic neřeš
Datum: 24. března 2012 13:01
Posl.aktualizace: 25. března 2012 13:09
 desítka očkoplochej klíček by ti měl stačit
Datum: 25. března 2012 13:09
 to tam namačkej kombinačkama (nebo dvoma šroubovakama) ale musiš met u sebe ješte nekoho kdo ti tam da ty segrofky
Datum: 24. března 2012 19:00
 ne
Datum: 24. března 2012 12:55
Jméno: tom
IP: uživatel12245
 Zdravim draci , potřeboval bych poradit ohledně výfuku na Jawě 21 je to ten novější typ ( NE doutník). Na podzim jsem ho rozebral , vyndal tu vložku atd a vyčistil jenže teď nevím jak ho dát dohromady. Z jedné strany té vložky je jedna větší díra a zdruhé strany jsou dvě menší díry vedle sebe. Tak tedy mám vyndanou vložku na které byl naražený z jedné strany nevím už z které takový zaoblený plech s dvouma vývody. Takže bych potřeboval zjistit z které strany mám tu vložku zarazit do výfuku. Díval jsem se do návodu ve kterém je ale jen ten doutníkový typ což mi je k ničemu. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2012 20:40
 blbost  já si myslím že je dobře, když tam tu vložku narazíš tak abys viděl tu jednu větší díru. ale jistý si nejsem
Datum: 24. března 2012 20:40
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel12352
 kašli na vožku dej tam jenom ten koncový plech a drátěnku  vložka je tam nanic jenom aby to byo těžší
Datum: 24. března 2012 20:27
 Zdravím  Má stadion s11 a pionýr stejnej závit kohoutku nádrže? jde kdyžtak zaměnit? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2012 13:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ne není
Datum: 24. března 2012 13:02
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Čus,rychlá otázečka,jakou stranou ke svíčce nové kroužky?KO NEBO OK? Či je to jedno?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2012 18:56
 Ja čo viem tak označením KO, TOP má byť smerom ku hlave. Označuje to správnu polohu krúžku, kužeľovitosť, tá je voľným okom nezistiteľná.
Datum: 24. března 2012 18:56
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 dik
Datum: 24. března 2012 12:15
Jméno: martin
IP: uživatel13074
 je to jedno. prej je to značka výrobce.
Datum: 24. března 2012 11:58
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Zduř draci, co je potřeba vyměnit abych čezetu 477 předělal na oilmástr? Dřív to totiž byl oilmaster, ale strejda to nepoužíval a potom mu to celý někdo očesal, takže vzali víko s čerpadlem a nevim co ještě. Prostě tam zůstala jen nádobka na olej a to je všechno. Co všechno potřebuju sehnat? Levý víko a čerpadlo a ještě něco? Karburátor byl stejnej? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2012 8:36
 cezetak: To je pravda, nedávno jsem viděl na aukru jak se dražilo čerpadlo na 477 a z té ceny jsem se málem poblil  za to kolikrát koupíš celou hnusnou motorku s čerpadlem...před pár lety jsem na Kladně viděl ty čerpadla asi za 150kč fungl nový...
Datum: 25. března 2012 8:36
 víko neni zas problém sehnat.. horší je to s čerpadlem..... na burze chtěl překupník pouze za čerpadlo 2tis .... vedle pod stanem mi nějaký kluk prodal čerpadlo i s víkem za 150..
Datum: 24. března 2012 23:58
 Tak tak, nic jiného snad potřeba neni...a hlavně tam lej nějakej schopnej olej...
Datum: 24. března 2012 23:27
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Dík. Takže seženu lanka, víko s čerpadlem, hadičky a těsnení a snad to bude fungovat  . Nádobku a mosaznou trubičku tam mam.
Datum: 24. března 2012 19:55
 Ne, lanka co si sem dal jsou na Mikuni...potřebuješ tyhle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_bowdenu_oil_4772.html . Tryska je taková mosazná trubička zašroubovaná do karterů hned za karbecem...a k těm hadičkám...na výtlaku musí být 5mm, 6mm tam nedrží...teď jsem zkoušel ještě hadičku mezi čerpadlem a nádržkou, a tam jde dát jak 5, tak 6mm bez problémů...
Datum: 24. března 2012 15:19
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
Datum: 24. března 2012 14:59
 dekl, čerpadlo, víčko čerpadla, lanka, trysku do karterů, těsnění pod čerpadlo, hadičky 5mm a 6mm, a pak ještě jestli máš na nádobce ten holendr se sítkem, zátku a olejoznak...snad je to všechno...
Datum: 24. března 2012 11:58
Jméno: juky
IP: uživatel13469
 cus draci dostal sem napad ze ze bych na fika udelal vodni chlazeni jen nevim jakou tam dat vodni pumpu ma te stimhle skusenost ?? nebo nevite o necem podobnym dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2012 0:00
 1122: spojka se nespíná ale rozepíná
Datum: 25. března 2012 0:00
 na stadionu jsme to vyřešily měděnou trubkou namotanou v žebrování plus oběhovka z nezávyslého topení dozadu umístily chladič z motorky i s větráčkem a pohání to 10AH baterka a při závodech po chvíličce má voda 90 větrák spínanej termočidlem   ale funguje 100km vydrží běžet
Datum: 24. března 2012 23:54
Jméno: 1122
IP: uživatel6631
 tohle je hodně dobře udělané jo hold někdo má šikovné ruce, nápady... je to dobře udělané a chtěl bych to vidět na vlastní oči viděl jsem hodně fiku z vodním chlazením ale tohle je brutal to čerpadlo + spínání spojky
Datum: 24. března 2012 12:09
 Tak sem to našel tady to je nevim skus napsan majiteli jestli je to on fotek je tam vic > https://www.facebook.com/photo.php?fbid=110070302391839&set=a.103051696427033.3990.100001666088993&type=1&theater < a majiteli se omlouvam že sem davam jeho fotky
Datum: 24. března 2012 11:07
 Čau, včera sem se dival na naky fotky na Facebooku a nekdo tam mal fichla s vodnim chlazenim pokusim se ješte najit tu fotku
Datum: 24. března 2012 10:56
 maty- dobre vymysleny ale prudkym ochlazenim valce muzes zadrit tak bacha at to tam nepoustis moc
Datum: 24. března 2012 10:36
 Najdi si jak funguje samospadove chlazeni, vyuzivalo se u aut  pokud na to pouzijes medeny trubky, se kteryma se dela plyn do auta, melo by to fungovat.hlavne bacha na naklony trubky! pamatuj ze tepla voda jde nahoru a studena dolu,aby ti nekde v pulce okruhu neuvizla tepla voda a nedostala se dal
Datum: 24. března 2012 10:34
 ja to resim trosku jednoduseji, mam vepredu misto vzduchace flasku na piti naplnou vodou, nahore je dira ktera slouzi jako nalevka. Z flasky je dole hadicka na kterou je pripevnen kohout z nadrze tak, ze jde primo do otvoru v plechu na cepovani karburatoru  . z druheho konce kohoutu je hadicka, ktera je pripevnena kousek nad valcem aby se nepalila. Kdyz jedu dlouho do kopce tak to zapnu a fakt to pomaha. Tady mas foto: http://ulozto.cz/xCgh3G1/novy-winrar-archiv-rar
Datum: 24. března 2012 9:48
Jméno: Honza
IP: uživatel12720
 Zdravím, mám třindu 639 a strašně mi vibrujou zrcátka, i když jedu na míň otáček.. Místo tečky jako světel auta vidím samé kolečka.. apod.. ve vyšších rychlostech (otáčkách) jsou zrcátka defakto k ničemu, neboť tam nejde rozeznat nic.. nemáte nějaký tip, jak to aspoň trochu eliminovat? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2012 20:46
Jméno: Honza
IP: uživatel12720
 Dobrá, díky moc.. tak to odpružení motoru určitě nějak přidám, myslíte, závažítka mě taky napadly ale zatím jsem nenašel žádné schéma, aby to nebylo ani málo ale zase ani moc, kdyby jste měli, budu rád.. a to pružné uložení řídítek, to myslíte jako dát nějakou vrstvu třeba gumy tam, kde je ta tyčka řídítek přišroubovaná a na tom kontrolky? nebo co je tím mylšeno?
Datum: 24. března 2012 20:46
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 buď dát závažíčka do řidítek nebo těžší zrcátka, ty silenbloky mezi motor a rám je dobrá věc nebo ještě pružně uložit řidítka .... nebo jestli ti to vybruje fakt hodně tak budeš mít házivou kliku a jetý ložiska či to bude neseřízené .... asi tak
Datum: 24. března 2012 7:27
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Hodně sem viděl,že řídítka jsou chycená přes gumu,která snižuje vybrace.Hodně by se to snížilo,kdyby jsi dal gumu na držáky motoru co jsou od rámu.Prostě odpružit motor jako to maj nové mašiny.Pak i jízda bude pohodlnější.
Datum: 23. března 2012 23:33
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 dla bych závažíčka do řídítek, snad to pomůže
Datum: 23. března 2012 23:29
Jméno: jirka.mt
IP: uživatel13465
 Draci potřebuju nutně radu  , potřebuju si koupit nejaky motocykl 50ccm, a už u pocitace sedim tak 7dni v kuse a hledam po bazarech co se da.. a porad nevim co si mam koupit, poradte mi pls co je tak asi nejlepsi tak do 8k kc, aby to jezdilo tak na rok a hlavne na tu prdel a na tunění..  už jsem fakt zoufalej
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2012 14:49
 Mel sem teho skutra 50 4T taky made in china a jelo to tech 50-55 a kdyš sem tam hodil benzin racing (nebo coto bylo) tak to nehorazne jelo z menčiho kopce aš 75-80 spotřeba byla mala ale uš kdyš sem temu přidal s tim racingem na 65 tak to sežralo tech 3,5 na 100 km... jinak kdyš sem tam dal 4l tak sem jezdil celej tyden bez problemu
Datum: 24. března 2012 14:49
Jméno: jirka.mt
IP: uživatel13465
Datum: 24. března 2012 12:36
Datum: 24. března 2012 10:43
 kamarad mel tohodle- http://www.motoinzerce.cz/motorky/yuki/602875-speedy-50.html da se sehnat i za min kdyztak  chce to hledat..a hlavne tohodle delaj asi 3 cinsky znacky  a musim rict ze ciny stojej za prd, ale skutry se jim celkem darej... tenhle byl povedenej,kamarad ma nejakyho 150 ten je taky suprovej... jedinej nedostatek jsou ty plasty,hrozne se lamou
Datum: 24. března 2012 10:41
 Jestli ze v 15 tak bacha na konstrukcni rychlost  nikdy nevis jakou bude mit policajt naladu  Jinak kamarad mel cinskyho skutra 50 ve 4T, zralo to uplny hovno, jelo to normalka nejakejch 40 maximalka, z kopce i 55  ale na to se da sehnat mraky dilu, delaj se na to ruzny kity,karbecy,variatory... Takze kdyz si s tim vyhrajes pojede to jak magor  Chapu ze se ti do skutra nechce,ale ja mam NSR 125 , to je dvoutakt a zere to jako tank, takze po meste na to popojizdeni chci koupit nejakyho staryho plesnivyho skutra 50 ve 4T za par korun... Hlavne je s tim sranda do zatacek
Datum: 24. března 2012 10:39
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Dobře tunit se dá simson.Toho seženeš za 5000 s papírama si myslím.Já už 4 roky čučím do inzerátů a hledám 125 ve 4T, teda za dobrou cenu jak se říká.Nebo kup skutra,ten se dá tunit a přitom jede.Každej tuning je na úkor životnosti motoru.
Datum: 23. března 2012 23:28
Jméno: jirka.mt
IP: uživatel13465
 jojo je mi 15, a chci to tak na rok, proste na tu prdel  chci si stoho udealt poradnej vlstni stroj ale nevim co by na to mohlo bejt nejlepsi s tech starych moto.. .
Datum: 23. března 2012 22:16
Jméno: jirka.mt
IP: uživatel13465
 jojo to jsem vsechno prosel, ale jestli je neco, na co by se dalo sehnta hodne dilu a je to jistota ats..
Datum: 23. března 2012 22:11
 A chceš na tom jezdit v 15? Má to bejt nějakej krám? Nebo to co psal mustaf10?
Datum: 23. března 2012 22:10
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 pionyr,mustang,simosn,dandy, a sposta dalšich padesatek.
Datum: 23. března 2012 21:56
 Zduř draci Potřeboval bych říct jaký šrouby držej motor na jawa mustang ?? a jaká svíčka je nejlepší na léto ? dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2012 7:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 šrouby to jsou M8,jak dlouhý ti neřeknu hlavně nesmí mít závit po celé délce musí mít dřík jinak se ti závit otlačí do kartru,svíčku kup n15C
Datum: 24. března 2012 7:56
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 zdarvim mam 250 panelku a chci zapojit elektriku jen na to abych to musel roztrkat.Jak to mám připojit?Nevím zý čeho leze prodou a jak to skoušikm tak stejně nevim.Kdyby někdo věděl dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2012 11:39
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 bez baterky
Datum: 24. března 2012 11:39
 Budeš to zapojovat s baterkou nebo bez?
Datum: 24. března 2012 10:30
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 Zdareec, Draci, chtěl jsem se zeptat jaky je závit na pionyrové nadrzi a na nadrzi od pařeza 550 druh závitu a stoupani ?? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2012 11:42
 Tušim že je tam M14x1,5...
Datum: 24. března 2012 11:42
|



|