Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 čaute mám jeden dotaz.. jen ze zajmavosti bych se chtěl zeptat jestli si myslíte že samotná úprava karburátoru popsaná na stejskiho stránkách zvedne výkon... myslím tím použití onoho upraveného karburátoru na sériovým motoru... díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2012 1:26
Jméno: standa
IP: uživatel13485
 Nechci tímto nabádat,ale stačí málo a sací kanál má plochu na 20mm karbec a časovaní se změní jen nepatrně....ale jak často rád říkám...nemá cenu se rejpat v sacim kanálu bez úpravy výfukovýho....a když absolutně netušíš co a proč tak nemá cenu to dělat....jinak provrtání karbecu nestačí,musí se upravit i koleno...protože difusor má být nejužší místo v sání...tak asi tak...
Datum: 26. března 2012 1:26
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Schválně si zkus spočítat plochy kolmou na difuzoru karbce a plochu sacího kanálu, dostaneš se k závěru, že sací kanál je asi 110% plochy difuzoru, jak má být. Takže bez dalších úprav je ti úprava karbce k ničemu. A i originální karbec mi běžel na motoru točícím kolem 9000ot/min.
Datum: 25. března 2012 23:23
Jméno: standa
IP: uživatel13480
 Podivej se do sacího kanálu origo válce a dostaneš odpověď
Datum: 25. března 2012 17:04
|



|