Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 ahoj nekdy v budoucnu bych si chtel podomácku upravit JAWU nebo ČZ 125,175cm3 na cross mohli by ste mi poradit co upravit jezdil bych po poli a polních a lesních cestách a taky co hlavne nastavit aby to pekne jelo a melo to výkon a jak upravit výfuk pro dobrej zvuk ale aby to zaqse nemelo vliv na spotřebu dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2012 15:12
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 já to mám opískovaný jen ze zhora ze vnitř to mám udělaný jen tak šmirglem aby to nebylo zakarbonovaný, ale myslím, že jsem to už někde viděl že pískovali hlavu i zevnitř a ničemu to nevadí....
Datum: 24. května 2012 15:12
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 DaCaN jak to jako opískujou ja bych řek že i vevnitř ae vevnitř se tomu nemuže nic stát to by pak nefungovale ne ?
Datum: 24. května 2012 6:49
Jméno: Jawa
IP: uživatel13814
 ty tlumiče sou jenom nastaveny čtyhranem a jsou znich sundany ty plechy tot vše ale pukud toto udělaš tak musis udelat napinak pač bude retez drit o kyvku.A ještě to budeš mít jakoby"z kopce do předu prože předek nezvdneš tak nejlepší je 19 kolo do předu
Datum: 23. května 2012 21:00
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 hlava válce je opískovaná....válec je jen natřenej žáruvzdornou černou barvou...zbytek moto je natřenej jen tak aby to nerezlo do té doby něž to nalakuju....
Datum: 23. května 2012 17:17
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 Jawa ešte me zajímalo jak máš udelaní ty zadní tlumiče z čeho sou nebo jak si to viřešil a myslíš že by vadilo kdy bych si tam chtell připojit i nákej otáčkomera náky kontrolky třeba na baterku
Datum: 22. května 2012 19:55
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 a nemáte typ na nákej dobrej motor o obsahu 125 cm3 díky
Datum: 22. května 2012 19:48
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 dík za odpovedi DaCan jak si sundal tu rez z hlavi a válce a čim sto natřel dík. Jawa 250 to asi ne to uš je na me moc silní
Datum: 22. května 2012 19:44
 http://www.youtube.com/watch?v=id2qVhUYnb0 pro inspiraci, tohle jsem jezdil já, nádherně to jezdilo, motor tam byl 175/487 upravenej na 215ccm, vidlice čz 516, kyvná vidlice, sedlo, vejfuk kromě koncovek domácí výroba, rám upravenej a obohacenej o držáky a plasty z DT. mimochodem, kdyby o ní někdo věděl, dejte mi prosím vědět, prodával jsem jí se slzou v oku kamsi k pardubicím, pak jsem jí viděl asi po roce na motoinzerci a od tý doby nic.
Datum: 22. května 2012 17:58
 Kámoši maj např.. https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/474541_359389127417784_100000400985365_1146595_1980406776_o.jpg A s plastama z kawasaki KX https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/423164_409351252424454_100000487487376_1552088_1003583119_n.jpg
Datum: 22. května 2012 15:59
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
Datum: 22. května 2012 14:53
Jméno: Jawa
IP: uživatel13814
 hele ja mam 250 panelku na kross dam ti sem video a třeba se inspiruješ.Vyjdedu na tom vše a 80 ztoho vytahnu jak nic. http://www.youtube.com/watch?v=VvMAchP8lpg jinak jako motor bych volil 175/450 je to slušný motor a dobře táhne.(teda za 250/559 lae to ty asi nechceš  )
Datum: 21. května 2012 21:34
 aby jsi udělal kvalitní přestavbu tak do toho dáš hafo peněz a nic s toho... furt to bude líná jawa nebo čz... kup radši starší krosku, uděláš líp.... a hlavně nebudeš bastlit motorku... i taková stará yamaha DT 80 tě povozí líp po polnačkách než jawa...
Datum: 21. května 2012 20:50
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 No tak vžfuk hlavně uprav tak aby né že měl pěknej zvuk ale abys ho neurval, jinač koleno a výfuk výst podél motorky ne pod motorkou. A úplně taková nejjednoduší uprava na cross je snad větší rozeta a třeba o zub menší sekundáro. To udělá fakt moc. Jinak snad tlumiče vyměnit, popř. jenom olej za olej s menší viskozitou ale raději bych doporučoval jiný ty tlumiče jinak origo rozbiješ. Tohle je to nejejdnoduší co můžeš udělat při přestavbě na cross.
Datum: 21. května 2012 20:37
|



|