Jméno: filip
IP: uživatel6631
 ahoj chcu si vyjasnit jestli když si nechám udělat 4nebo 5 kanalový válec na fichtla jak je to ze sáním? karburátor asi dellorto větší difuzor ale co koleno musí být větší nebo musí být klapka ? stačí ho jen zvětšít ? jě těžké tento válec odladit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2012 18:59
Jméno: standa
IP: uživatel13838
 Aha.....budeš mít 4-5ti kanál a řešíš základní banality,takže zkušenost nulová a ani nevíš o čem mluvíš.....bejt tebou začnu od základů a udělam si dvoukanál a poznam co to dělá a nedělá,jak se to ladí a neladí a jak to jede a nejede..... je potřeba se seznámit s laděním karburátoru,výfuku,zapalování a motoru samotnýho....závodní motor není totiž jen o válci....válec je to poslední.....neříkám,že nedůležité,ale to poslední.....s blbym motorem nerozjedeš žádnej válec....a s blbym vejfukem taky ne.....a s blbym karbecem či kolenem taky ne.....no to poznáš
Datum: 25. května 2012 18:59
 rok je málo... já ladím dva roky a myslím že je to nekonečný
Datum: 25. května 2012 13:37
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Na to co se ptáš vůbec nemá vliv jestli je válec 3,4 nebo x kanálový, ale to jak je udělaný (časovýní, konstrukce kanálů, atd....) to by ti měl říct ten kdolec vyrobí. A hlavně každý motor je trochu jiný, je to ladění tohle ti nikdo nemůže poradit. Pořiď si sadu trysek, několik různých karburátorů, různě udělané výfuky a zavři se tak na půl roku až rok do garáže... :o)
Datum: 25. května 2012 7:22
|



|