slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  511  512  513  514  515  516  517  518  519  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: xxr      IP: uživatel6631    
čau nevíte prosím jaké je gufero na čz 125/453 pod řetězové kolečko (pastorek) ? a jestli se dá vyměnit bez pulení motoru? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2012 17:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dá se vyměnit bez půlení, rozměr najdeš v katalogu ND...
 
 
Datum: 27. května 2012 17:41
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci šel by přehodit válec z Jawy 250 Kývačky na Panelku nebo naopak??Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2012 15:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
panelka má sací kanál na válci... kývačka má sací kanál na bloku.
 
 
Datum: 27. května 2012 15:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne...
 
 
Datum: 27. května 2012 14:37
 
 
 
 
Jméno: Krozak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci, je tu někdo ochotný mi popsat zapojení elektroinstalace na fika? Na netu jich je nějak moc a každé je jiné.. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2012 18:26
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
No pokud těm zapojení nerozumíš, tak to vzdej a kup si raději hotové svazky drátů. Ovšem tohle bych dal s vědomostmi druhého stupně základní školy... po hodině fyziky co nám soudruh učitel vyprávěl o zapojení baterky a žároky :-D
 
 
Datum: 27. května 2012 18:26
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku záleží jestli máš 20W zapalování to máš tohle schéma http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/elektricka-schemata/el_jawa-23,23a.jpg a nebo 30W zapalování to máš zase toto http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/elektricka-schemata/el_jawa-23,23a.jpg jenom si musíš vybrat wejkoc
 
 
Datum: 27. května 2012 14:06
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      E-mail:      IP: uživatel13083    
Chtěl bych Vás pozvat na tradiční fichtlcup Březhrad (u Hradce Králové), který se uskuteční v sobotu 9.6.2012. Závody pionýrů se budou střídat s rozjížďkami historických motokrosových a soutěžních motocyklů. Ráno proběhne výstava všech strojů (i fichtlů). Přejímka strojů do 9:00 hodin. Více informací na http://www.jawa50zavody.wz.cz/brezhrad.htm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2012 19:16
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      IP: uživatel13083    
Diváků je spousta. A je na co se dívat, je tam velký množství historických motokrosových a soutěžních motorek, které taky budou závodit.
 
 
Datum: 27. května 2012 19:16
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel13535    
nikdy jsem na fichtlcupu nebyl.. a bydlím v hradci.....jak je to s diváky jsou tam taky? dík
 
 
Datum: 27. května 2012 14:36
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Nejspíš dorazim
 
 
Datum: 27. května 2012 14:03
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute kluci mám simsona natočim ho ae je takovej že se dusí ve větších otáčkách ale teď mi došlo že sem asi tlumič výfuku otočil může to dělat problém? díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2012 13:07
 
 
 
 
Jméno: kresik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teoreticky i mohlo. otoč ho a uvidíš. Další věc muže být špatně nastavený karburátor, hladina v něm, bohatost, jehla. nebo střihlý klínek pod zapalováním.
 
 
Datum: 01. června 2012 13:07
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau hoši mám doma 175/450 a snažil jsem se udělat novou elektriku ale zaboha nemůžu sehnat schéma,všude po internetu jsou schémata z té novější verze co měla kontrolky dobíjení a kontrolku neutrálu ale to já tam nemám a ani podsvícenej tacho nemám mám rv 1960 a když to zapojím podle toho novějšího tak to vybíjí baterku ted jsem to teda nějak zapojil že jeden drátek mě vede z kladívka na indukčku a druhej z relátka do spínačky a když jí roztlačím tak jede i na volnoběh v poho bez baterky ale původně vedli ze zapalování 3 drátky ale nevím kam ten 3 mám dát...nemáte někdo nějaký schéma z kterýho bych to pochopil?dík zapomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2012 18:19
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čumím do manuálu na ČZ 175/450 a tam vede od relátka 51 na spín. skřínku 30, od kladívek na ind. cívku 1 a třetí drát 61 vede na kontrolku dobíjení...... (pokud nemáš kontrolku dobíjení , tak to nezapojuj)........Manuál rok 1964..(takže na novější typ)............
 
 
Datum: 27. května 2012 18:19
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec mám prozbu jak se šteluje volnoběh někdo mi říkal něco o teplotě motoru a nějak přitáhnout ten šroubek a pak několik otáček ten šroubek povolit jenže ja nevim kolik mám pionýra 20 dik za rychlou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2012 11:48
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
5eknu to jednoduše. Nejdřív se na tom projed at se ti ohřeje motor. Pak přitáhni šroubek volnoběhu na plno a povol 3,5 otáčky. Potom už upravuj dle libosti. Motor by neměl byt na hranici chcípnutí.
 
 
Datum: 27. května 2012 11:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Volnoběh se šteluje na ohřátém motoru, šroubek naštelovat tak, aby to nechcípalo a zároveň to nemělo zbytečně vysoké otáčky. To povolování šroubu se týká něčeho jiného - štelování přídavného vzduchu volnoběžné směsi, to se fichtláckého karburátoru netýká. Jinak při utahování šroubu přidej plyn, aby se zvedlo šoupátko, jinak do něj budeš vytlačovat díru šroubem. Základním předpokladem na vyštelování volnoběhu je samozřejmě těsnost motoru, dokonale vyčištěný karburátor, seštelované zapalování atd...
 
 
Datum: 27. května 2012 11:25
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec hoši když vyměním ložiska tak musím pak ten motor zajíždět ????(mám pionýra 20) a ještě jedna otázka jak se dělá předstih a čím dik za rychlou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2012 10:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ložiska v podstatě nijak výrazně zajíždět nemusíš, předstih si najdi na internetu...
 
 
Datum: 27. května 2012 10:20
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel13843    
nazdar .chtel jsem se zeptat .namontoval jsem na pionyra karburator delorto 19 ale netece mi do valce benzin.nemate s tim nekdo nejakou zkusenost.diky za info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2012 20:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
benzín do válce ani téct nemá :-) ... nasává se rozprášený do vzduchu... zkus cvrnknout benzín pod svíčku a roztlačit
 
 
Datum: 27. května 2012 20:24
 
 
 
 
Jméno: šindy      IP: uživatel12505    
zdar potřeboval bych poradit dostal sem motor z j20 a potřebuju vědět jaká civka v zápalku je která, jak mám zjistit jaka je zapalovaci ? jo a zapalko je 20W dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2012 14:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne... u verze 20W je to: nahoře=> velká světelná+klakson (tlustý drát) .. uprostřed => zapalovací (je velká a má tenký drát) ... dole => malá světelná (je prostě maličká)
 
 
Datum: 27. května 2012 14:33
 
 
 
 
Jméno: šindy      IP: uživatel12665    
tak díky malá s tenkym dratkem(v pravo dole) = zadni svetlo, vetsi s tenkym (vlevo nahore) = zapalovaci, a ta posledni (vpravo nahore) = klakson + př.svetlo ok?
 
 
Datum: 27. května 2012 13:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak neplácej kraviny :-)
 
 
Datum: 27. května 2012 13:44
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cezetaku: se neposer
 
 
Datum: 27. května 2012 12:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jubko: ach jo... věčně se budeš učit :-) .. malá cívka neni pro klakson ale pro zadní světlo! .. u 20W zapalování ze zapalovací cívka ta uprostřed.
 
 
Datum: 27. května 2012 12:03
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zapalovaací má jemnější vynutí. tj. že je ze slabšího drátk ;-) Ty který maj tlustej drát, jsou na světla, ALE . JNevim jestli to je u 20W ale, je tam malá cívka se slabym vynutim a ta je na klakson !! -> takže zaapaalovací -> Velkká se slaabim vynutím ;-)
 
 
Datum: 27. května 2012 9:54
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
Zdarec mám válec po výbrusu (jednokoroužek) a stala se mi taková nemilá věc: dal sem to dokupy nastartoval chvíli nechal brčet a pak sem dostal ten koko..kej nápad zatáhnout za plyn a jelikož sem zaněj zabral fakt dost tak praskl píst. kroužek. Jelikoš sem měl druhej (chrom.) tak sem ho hned vyměnil ten starek kroužek byl prasklej přesně naproti zámku u výfuk. kanálu ale jen na dvě části tak nebyl po celým motoru a naštěstí ani nestihl nadělat nic ve válci. No ae teď když to nastartuju tak vtom trošičku něco zconí ale fakt jen lehce není to moc slyšet přez Hikona a nevím co stím.. poradí někdo? ten motor je komplet po GO nemůže to být tím že si tam třeba ještě něco nesedlo? (ale dělá to i na volnoběh odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2012 22:09
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
no dobrá todle zkusím Čep dám novej ale myslim že mě čeká i výměna futra v oku... ta kliká není nová dal sem jí tam ze svejch zásob co sem měl... ale to se mi fakt dělt nechce protože nemám výstružník a ani nikoho kdo mi my to udělal :/
 
 
Datum: 27. května 2012 22:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13845    
Napadá mi jediné a bude to hodně pravděpodobné. Je blbě udělanej výfukovej kanál,v rovinné části je moc širokej a nemá udělaný náběhy....koukni na to....vyndej válec,strč do něj píst a volně s nim pohybuj prstem z DU do HU a výfukovym kanálem sleduj,co se děje na hranách výfuku....zároveň i ucejtíš v prstu,jestli se to najednou seká a nebo ne....poku tam ten problém bude,tak je holt potřeba výfukuvoje kanál ještě přepilovat dopředu do obloučku a hlídat aby rovinná šířka hrany kanálu nebyla víc jak 23mm....ono se to blbě odhaduje,ale třeba se to dá překreslit fixem na kroužek a pak změřit posuvkou.......jinak vymlácenej pístní čep vždy "klepe" i když ho dáš do novýho pístu i futra....to je potřeba vyřešit....
 
 
Datum: 27. května 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
jo. může to dělt starej pístní čep ? mi to borec poslal bez čepu tak sem tam dal nějakej z domácích zásob...
 
 
Datum: 27. května 2012 11:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Srazil jsi hrany kanálů?
 
 
Datum: 27. května 2012 9:08
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12602    
Borci símvás jak mám poladit cívky? Bo sem si sehnal nove zapalko a ty civky v novem zapalku mi drhnou o magneto co s tím? Thx odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2012 6:34
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Povol šroubky, které cívku drží podlož ji třeba kusem plastu z petky a šroubky dotáhni pak plast vytáhni.
 
 
Datum: 27. května 2012 6:34
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.youtube.com/watch?v=_fprDuUecvk trocha hecovačky :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2012 21:13
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
no neni to prdel dát tm to koleno :-D
 
 
Datum: 27. května 2012 21:13
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel11243    
Pozvánka na dálkovou jízdu malých motocyklů http://imageshack.us/f/837/akce.png odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2012 6:23
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ok, my se na akci s kamarádem chystáme, ale musíme nejdřív na fichtlech absolvovat asi 120km spojovací etapy, tak aby jsme nejeli zbytečně. Tak že kdyby někdo něco věděl budu rád za každou informaci.
 
 
Datum: 12. června 2012 6:23
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel11243    
Podrobnosti na telefonním čísle, které je uvedeno na plakátě. Nic víc o akci nevím.
 
 
Datum: 11. června 2012 16:31
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Nebyly by nějaké podrobnější info o téhle akci?? Pojedu zrovna na fichtlovi kolem tak bych se přidal.
 
 
Datum: 11. června 2012 8:22
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
ZDAR DRACI De dát čep na kyvnou vidlici z 550 na rám z mustanga. ptám se kuli přestavbě na centrál odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2012 18:18
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Kdyz uz ji měnit tak bych dal jinou.Jestli máš mustana tak máš asi i trubkovou kyvku.Tu bych tam nechal a navařil bych to na ní.Nechápu co je na tom tak vzlášního.Já používám dva tlumiče z J350 na velky pace a kráse. Jinak fakt dobře ji maj z MJ tymu .
 
 
Datum: 28. května 2012 18:18
 
 
 
 
Jméno: Radek Adam      IP: uživatel1226    
Čau draci, sháním sadu těsnění na jawu mosquito, poradíte mi??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2012 16:25
 
 
 
 
Jméno: Radek Adam      IP: uživatel1226    
Deěkuju
 
 
Datum: 28. května 2012 16:25
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zajdi si so spojovacích materiálů a kup si těsnící papír 0,3mm a těsnění si vystřihni
 
 
Datum: 27. května 2012 11:59
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Jednoduchý vem silikon
 
 
Datum: 27. května 2012 11:55
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec mám pionýra 20 a co mám dělat když mi při startování prokluzuje startovací páka. Známej mi řekl že to je spojkou(řazení de bez problémů) tak jak to mám dat do kupy něco přitáhnout nebo musím půlit motor????? To bych sice dělal nerad ale budiž tak dík za rychlou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2012 23:51
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dikec všichni ja tu spojku teda posteluju a já pak stejně tady budu objednávat díly protože to budu dávat do kupy tak zrovna objednám ty lamely a tu mezi lamelu výde mě na 200 kč a nějaký drobný ta spojka
 
 
Datum: 26. května 2012 23:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo máš už lamely KO a bude to klouzat furt
 
 
Datum: 26. května 2012 20:54
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
jenom ho trochu povol, tak aby ti sla spojka pri jizde dobře tzn. vem sroubovak a jezdi a dotahuj a povoluj, až to bude ideal n;-)
 
 
Datum: 26. května 2012 20:15
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1237    
stačí jen tršku povolit šroubek na pravé straně motoru ( dekl zapalování), stačí si s tim chvilku hrát a vychytat to, asi budeš mít spojku moc přitaženou takže klouže
 
 
Datum: 26. května 2012 20:15
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Zdar draci, potřebuju poradit. Mám mustanga (r.v. 1977) a začalo se mi vyklat přední kolo, tak jsem koupil nové silonové pouzdra a rovnou i pružiny, ale po rozdělání jsem zjistil, že ten mustang to má udělaný nějak jinak. Je tam nějakej stírací kroužek nebo co, navíc je ten plech přehlej směrem dovnitř, takže bych to starý pouzdro nemohl vyřezat. Klidně bych tam dal i celý jiný tlumiče, ale je to tam svařený tak, že by ty starý tlumiče nešly nesunout ani nahoru ani dolů. Poraďte prosím. Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2012 12:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ale japak by ne všechno dostaneš ven okroužky jsou nahovno dej tam normální prachovky mám taky mustanga ze 77 roku
 
 
Datum: 27. května 2012 12:03
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
no jo, ale kde se ty o-kroužky daj sehnat. nebo bych tam nechal ty starý, ale ten plech je zahlej směrem dovnitř, takže ten silon ani o.kroužek nedostanu ven, ani ten novej dovnitř.
 
 
Datum: 27. května 2012 0:48
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jsou tam O kroužky ale silony tam jsou taky
 
 
Datum: 27. května 2012 0:34
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
a kde se daj sehnat ? já sem tady na fichtlkrámku žádný nenašel
 
 
Datum: 27. května 2012 0:12
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel9676    
Je to přechodný typ ktery tam místo silonů měl o-kroužky takže je lepší tam dat ty.
 
 
Datum: 26. května 2012 21:40
 
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel12545    
ahoj četl sme že se karburator da vičistit v octu s vodou ale nevim kolik čeho tam mam dat jesli to nekdo nevíte v nakejch mililitrech a jesli se ten karburator nák nezničí díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2012 16:18
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
a nebude vadit když tam nechám náky medení asti třeba trysku coje ve víčku plováku nebo trysku hlavní a tu druhou
 
 
Datum: 29. května 2012 16:18
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
4dcl vody 2 dcl octa a vyndám z karbece všechny trisky a plovák a 10 minut povařím pak je jak novej zrovna včera jsem to dělal
 
 
Datum: 27. května 2012 12:01
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Já to dělám tak, že karburátor rozeberu, naložim všechno do horký vody se saponem a vydrbu starym zubním kartáčkem. Nechám uschnout a po složení je karboš jako novej :-)
 
 
Datum: 26. května 2012 23:41
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Mážeš to ředit 1:2 pro vodu. Vyndej všechny mněděný části . octu potřebuješ tolik abys s ním zalil celej karburátor. Klidně to vem neředěným tak to dělá kámoš a nemá problémy.
 
 
Datum: 26. května 2012 20:45
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
čaute potřebuju poradit. napřed co mám: upravenej hikone, dell orto 21mm, klapka, 5sacích a 2 výfukový kanály, tyristorový zápalko, jednokroužkovej píst, hvězdicová hlava. No a ten motor nikd neběŽel před hodinou sem ho dodělal ten válec spolu s karbcem sem koupil od jednoho člověka a říkal že stím jezdil a karbec je natryskován přímo k válci takže ho nebudu muset ladit já uŽ jen udělal výbrus no a dělá mi to to že když nastartuju tak to tak vpohodě de vytočit (zkoušel sem jen lehva tak čtvrt plinu kvůli tomu výbrusu) ale nedrží volnoběh vubec.. ať nastavím jakýkoliv otáčky tak postupně pomalu zdechne pak ho musím nakopnout se sytičem (bez sytiče se mu bubec nechce chyznout jen občas) a pak zas to samý dokola nevite coi stím může být? napadá mě třeba jehla ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2012 0:43
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
vyřešeno: chyba byla v bohatosti směsi Mám ještě jeden dotaz ale napíšu ho zvlášť ať se to tu neplete
 
 
Datum: 27. května 2012 0:43
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1237    
podle mě bede chyba v tvorbě směsi pro volnoběh, moc chudá, teda aspoň podle mě, uvidíš co napíšou ostatní
 
 
Datum: 26. května 2012 20:18
 
<  511  512  513  514  515  516  517  518  519  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 10:14:45 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu