Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: xxr
IP: uživatel6631
 čau nevíte prosím jaké je gufero na čz 125/453 pod řetězové kolečko (pastorek) ? a jestli se dá vyměnit bez pulení motoru? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2012 17:41
 Dá se vyměnit bez půlení, rozměr najdeš v katalogu ND...
Datum: 27. května 2012 17:41
 Čau draci šel by přehodit válec z Jawy 250 Kývačky na Panelku nebo naopak??Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2012 15:15
 panelka má sací kanál na válci... kývačka má sací kanál na bloku.
Datum: 27. května 2012 15:15
 Ne...
Datum: 27. května 2012 14:37
 Zdravím draci, je tu někdo ochotný mi popsat zapojení elektroinstalace na fika? Na netu jich je nějak moc a každé je jiné.. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2012 18:26
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 No pokud těm zapojení nerozumíš, tak to vzdej a kup si raději hotové svazky drátů. Ovšem tohle bych dal s vědomostmi druhého stupně základní školy... po hodině fyziky co nám soudruh učitel vyprávěl o zapojení baterky a žároky
Datum: 27. května 2012 18:26
Datum: 27. května 2012 14:06
 Chtěl bych Vás pozvat na tradiční fichtlcup Březhrad (u Hradce Králové), který se uskuteční v sobotu 9.6.2012.
Závody pionýrů se budou střídat s rozjížďkami historických motokrosových a soutěžních motocyklů. Ráno proběhne výstava všech strojů (i fichtlů). Přejímka strojů do 9:00 hodin.
Více informací na http://www.jawa50zavody.wz.cz/brezhrad.htm
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2012 19:16
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Diváků je spousta. A je na co se dívat, je tam velký množství historických motokrosových a soutěžních motorek, které taky budou závodit.
Datum: 27. května 2012 19:16
Jméno: pejsek
IP: uživatel13535
 nikdy jsem na fichtlcupu nebyl.. a bydlím v hradci.....jak je to s diváky jsou tam taky?
dík
Datum: 27. května 2012 14:36
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Nejspíš dorazim
Datum: 27. května 2012 14:03
 čaute kluci mám simsona natočim ho ae je takovej že se dusí ve větších otáčkách ale teď mi došlo že sem asi tlumič výfuku otočil může to dělat problém? díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 13:07
 teoreticky i mohlo. otoč ho a uvidíš. Další věc muže být špatně nastavený karburátor, hladina v něm, bohatost, jehla. nebo střihlý klínek pod zapalováním.
Datum: 01. června 2012 13:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau hoši mám doma 175/450 a snažil jsem se udělat novou elektriku ale zaboha nemůžu sehnat schéma,všude po internetu jsou schémata z té novější verze co měla kontrolky dobíjení a kontrolku neutrálu ale to já tam nemám a ani podsvícenej tacho nemám mám rv 1960 a když to zapojím podle toho novějšího tak to vybíjí baterku ted jsem to teda nějak zapojil že jeden drátek mě vede z kladívka na indukčku a druhej z relátka do spínačky a když jí roztlačím tak jede i na volnoběh v poho bez baterky ale původně vedli ze zapalování 3 drátky ale nevím kam ten 3 mám dát...nemáte někdo nějaký schéma z kterýho bych to pochopil?dík zapomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2012 18:19
 Čumím do manuálu na ČZ 175/450 a tam vede od relátka 51 na spín. skřínku 30, od kladívek na ind. cívku 1 a třetí drát 61 vede na kontrolku dobíjení...... (pokud nemáš kontrolku dobíjení , tak to nezapojuj)........Manuál rok 1964..(takže na novější typ)............
Datum: 27. května 2012 18:19
 zdarec mám prozbu jak se šteluje volnoběh někdo mi říkal něco o teplotě motoru a nějak přitáhnout ten šroubek a pak několik otáček ten šroubek povolit jenže ja nevim kolik mám pionýra 20 dik za rychlou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2012 11:48
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 5eknu to jednoduše. Nejdřív se na tom projed at se ti ohřeje motor. Pak přitáhni šroubek volnoběhu na plno a povol 3,5 otáčky. Potom už upravuj dle libosti. Motor by neměl byt na hranici chcípnutí.
Datum: 27. května 2012 11:48
 Volnoběh se šteluje na ohřátém motoru, šroubek naštelovat tak, aby to nechcípalo a zároveň to nemělo zbytečně vysoké otáčky. To povolování šroubu se týká něčeho jiného - štelování přídavného vzduchu volnoběžné směsi, to se fichtláckého karburátoru netýká. Jinak při utahování šroubu přidej plyn, aby se zvedlo šoupátko, jinak do něj budeš vytlačovat díru šroubem. Základním předpokladem na vyštelování volnoběhu je samozřejmě těsnost motoru, dokonale vyčištěný karburátor, seštelované zapalování atd...
Datum: 27. května 2012 11:25
 zdarec hoši když vyměním ložiska tak musím pak ten motor zajíždět ????(mám pionýra 20) a ještě jedna otázka jak se dělá předstih a čím dik za rychlou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2012 10:20
 Ložiska v podstatě nijak výrazně zajíždět nemusíš, předstih si najdi na internetu...
Datum: 27. května 2012 10:20
 nazdar .chtel jsem se zeptat .namontoval jsem na pionyra karburator delorto 19 ale netece mi do valce benzin.nemate s tim nekdo nejakou zkusenost.diky za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2012 20:24
 benzín do válce ani téct nemá  ... nasává se rozprášený do vzduchu... zkus cvrnknout benzín pod svíčku a roztlačit
Datum: 27. května 2012 20:24
Jméno: šindy
IP: uživatel12505
 zdar potřeboval bych poradit dostal sem motor z j20 a potřebuju vědět jaká civka v zápalku je která, jak mám zjistit jaka je zapalovaci ? jo a zapalko je 20W dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2012 14:33
 ne... u verze 20W je to: nahoře=> velká světelná+klakson (tlustý drát) .. uprostřed => zapalovací (je velká a má tenký drát) ... dole => malá světelná (je prostě maličká)
Datum: 27. května 2012 14:33
Jméno: šindy
IP: uživatel12665
 tak díky malá s tenkym dratkem(v pravo dole) = zadni svetlo, vetsi s tenkym (vlevo nahore) = zapalovaci, a ta posledni (vpravo nahore) = klakson + př.svetlo ok?
Datum: 27. května 2012 13:56
 tak neplácej kraviny
Datum: 27. května 2012 13:44
 cezetaku: se neposer
Datum: 27. května 2012 12:59
 jubko: ach jo... věčně se budeš učit  .. malá cívka neni pro klakson ale pro zadní světlo! .. u 20W zapalování ze zapalovací cívka ta uprostřed.
Datum: 27. května 2012 12:03
 zapalovaací má jemnější vynutí. tj. že je ze slabšího drátk  Ty který maj tlustej drát, jsou na světla, ALE . JNevim jestli to je u 20W ale, je tam malá cívka se slabym vynutim a ta je na klakson !! -> takže zaapaalovací -> Velkká se slaabim vynutím
Datum: 27. května 2012 9:54
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 Zdarec mám válec po výbrusu (jednokoroužek) a stala se mi taková nemilá věc: dal sem to dokupy nastartoval chvíli nechal brčet a pak sem dostal ten koko..kej nápad zatáhnout za plyn a jelikož sem zaněj zabral fakt dost tak praskl píst. kroužek. Jelikoš sem měl druhej (chrom.) tak sem ho hned vyměnil ten starek kroužek byl prasklej přesně naproti zámku u výfuk. kanálu ale jen na dvě části tak nebyl po celým motoru a naštěstí ani nestihl nadělat nic ve válci. No ae teď když to nastartuju tak vtom trošičku něco zconí ale fakt jen lehce není to moc slyšet přez Hikona a nevím co stím.. poradí někdo? ten motor je komplet po GO nemůže to být tím že si tam třeba ještě něco nesedlo? (ale dělá to i na volnoběh
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2012 22:09
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 no dobrá todle zkusím Čep dám novej ale myslim že mě čeká i výměna futra v oku... ta kliká není nová dal sem jí tam ze svejch zásob co sem měl... ale to se mi fakt dělt nechce protože nemám výstružník a ani nikoho kdo mi my to udělal :/
Datum: 27. května 2012 22:09
Jméno: standa
IP: uživatel13845
 Napadá mi jediné a bude to hodně pravděpodobné. Je blbě udělanej výfukovej kanál,v rovinné části je moc širokej a nemá udělaný náběhy....koukni na to....vyndej válec,strč do něj píst a volně s nim pohybuj prstem z DU do HU a výfukovym kanálem sleduj,co se děje na hranách výfuku....zároveň i ucejtíš v prstu,jestli se to najednou seká a nebo ne....poku tam ten problém bude,tak je holt potřeba výfukuvoje kanál ještě přepilovat dopředu do obloučku a hlídat aby rovinná šířka hrany kanálu nebyla víc jak 23mm....ono se to blbě odhaduje,ale třeba se to dá překreslit fixem na kroužek a pak změřit posuvkou.......jinak vymlácenej pístní čep vždy "klepe" i když ho dáš do novýho pístu i futra....to je potřeba vyřešit....
Datum: 27. května 2012 21:23
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 jo. může to dělt starej pístní čep ? mi to borec poslal bez čepu tak sem tam dal nějakej z domácích zásob...
Datum: 27. května 2012 11:34
 Srazil jsi hrany kanálů?
Datum: 27. května 2012 9:08
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12602
 Borci símvás jak mám poladit cívky? Bo sem si sehnal nove zapalko a ty civky v novem zapalku mi drhnou o magneto co s tím? Thx
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2012 6:34
 Povol šroubky, které cívku drží podlož ji třeba kusem plastu z petky a šroubky dotáhni pak plast vytáhni.
Datum: 27. května 2012 6:34
 http://www.youtube.com/watch?v=_fprDuUecvk trocha hecovačky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2012 21:13
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 no neni to prdel dát tm to koleno
Datum: 27. května 2012 21:13
Jméno: Lexa
IP: uživatel11243
Posl.aktualizace: 12. června 2012 6:23
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Ok, my se na akci s kamarádem chystáme, ale musíme nejdřív na fichtlech absolvovat asi 120km spojovací etapy, tak aby jsme nejeli zbytečně. Tak že kdyby někdo něco věděl budu rád za každou informaci.
Datum: 12. června 2012 6:23
Jméno: Lexa
IP: uživatel11243
 Podrobnosti na telefonním čísle, které je uvedeno na plakátě. Nic víc o akci nevím.
Datum: 11. června 2012 16:31
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Nebyly by nějaké podrobnější info o téhle akci?? Pojedu zrovna na fichtlovi kolem tak bych se přidal.
Datum: 11. června 2012 8:22
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 ZDAR DRACI De dát čep na kyvnou vidlici z 550 na rám z mustanga. ptám se kuli přestavbě na centrál
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2012 18:18
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Kdyz uz ji měnit tak bych dal jinou.Jestli máš mustana tak máš asi i trubkovou kyvku.Tu bych tam nechal a navařil bych to na ní.Nechápu co je na tom tak vzlášního.Já používám dva tlumiče z J350 na velky pace a kráse. Jinak fakt dobře ji maj z MJ tymu .
Datum: 28. května 2012 18:18
Jméno: Radek Adam
IP: uživatel1226
 Čau draci, sháním sadu těsnění na jawu mosquito, poradíte mi???
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2012 16:25
Jméno: Radek Adam
IP: uživatel1226
 Deěkuju
Datum: 28. května 2012 16:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zajdi si so spojovacích materiálů a kup si těsnící papír 0,3mm a těsnění si vystřihni
Datum: 27. května 2012 11:59
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Jednoduchý vem silikon
Datum: 27. května 2012 11:55
 zdarec mám pionýra 20 a co mám dělat když mi při startování prokluzuje startovací páka. Známej mi řekl že to je spojkou(řazení de bez problémů) tak jak to mám dat do kupy něco přitáhnout nebo musím půlit motor????? To bych sice dělal nerad ale budiž tak dík za rychlou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2012 23:51
 dikec všichni ja tu spojku teda posteluju a já pak stejně tady budu objednávat díly protože to budu dávat do kupy tak zrovna objednám ty lamely a tu mezi lamelu výde mě na 200 kč a nějaký drobný ta spojka
Datum: 26. května 2012 23:51
 a nebo máš už lamely KO a bude to klouzat furt
Datum: 26. května 2012 20:54
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jenom ho trochu povol, tak aby ti sla spojka pri jizde dobře tzn. vem sroubovak a jezdi a dotahuj a povoluj, až to bude ideal n
Datum: 26. května 2012 20:15
Jméno: libor1
IP: uživatel1237
 stačí jen tršku povolit šroubek na pravé straně motoru ( dekl zapalování), stačí si s tim chvilku hrát a vychytat to, asi budeš mít spojku moc přitaženou takže klouže
Datum: 26. května 2012 20:15
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Zdar draci, potřebuju poradit. Mám mustanga (r.v. 1977) a začalo se mi vyklat přední kolo, tak jsem koupil nové silonové pouzdra a rovnou i pružiny, ale po rozdělání jsem zjistil, že ten mustang to má udělaný nějak jinak. Je tam nějakej stírací kroužek nebo co, navíc je ten plech přehlej směrem dovnitř, takže bych to starý pouzdro nemohl vyřezat. Klidně bych tam dal i celý jiný tlumiče, ale je to tam svařený tak, že by ty starý tlumiče nešly nesunout ani nahoru ani dolů. Poraďte prosím. Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2012 12:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ale japak by ne všechno dostaneš ven okroužky jsou nahovno dej tam normální prachovky mám taky mustanga ze 77 roku
Datum: 27. května 2012 12:03
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 no jo, ale kde se ty o-kroužky daj sehnat. nebo bych tam nechal ty starý, ale ten plech je zahlej směrem dovnitř, takže ten silon ani o.kroužek nedostanu ven, ani ten novej dovnitř.
Datum: 27. května 2012 0:48
 jo jsou tam O kroužky ale silony tam jsou taky
Datum: 27. května 2012 0:34
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 a kde se daj sehnat ? já sem tady na fichtlkrámku žádný nenašel
Datum: 27. května 2012 0:12
Jméno: Dan
IP: uživatel9676
 Je to přechodný typ ktery tam místo silonů měl o-kroužky takže je lepší tam dat ty.
Datum: 26. května 2012 21:40
 ahoj četl sme že se karburator da vičistit v octu s vodou ale nevim kolik čeho tam mam dat jesli to nekdo nevíte v nakejch mililitrech a jesli se ten karburator nák nezničí díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2012 16:18
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 a nebude vadit když tam nechám náky medení asti třeba trysku coje ve víčku plováku nebo trysku hlavní a tu druhou
Datum: 29. května 2012 16:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 4dcl vody 2 dcl octa a vyndám z karbece všechny trisky a plovák a 10 minut povařím pak je jak novej zrovna včera jsem to dělal
Datum: 27. května 2012 12:01
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Já to dělám tak, že karburátor rozeberu, naložim všechno do horký vody se saponem a vydrbu starym zubním kartáčkem. Nechám uschnout a po složení je karboš jako novej
Datum: 26. května 2012 23:41
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Mážeš to ředit 1:2 pro vodu. Vyndej všechny mněděný části . octu potřebuješ tolik abys s ním zalil celej karburátor. Klidně to vem neředěným tak to dělá kámoš a nemá problémy.
Datum: 26. května 2012 20:45
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 čaute potřebuju poradit. napřed co mám: upravenej hikone, dell orto 21mm, klapka, 5sacích a 2 výfukový kanály, tyristorový zápalko, jednokroužkovej píst, hvězdicová hlava. No a ten motor nikd neběŽel před hodinou sem ho dodělal ten válec spolu s karbcem sem koupil od jednoho člověka a říkal že stím jezdil a karbec je natryskován přímo k válci takže ho nebudu muset ladit já uŽ jen udělal výbrus no a dělá mi to to že když nastartuju tak to tak vpohodě de vytočit (zkoušel sem jen lehva tak čtvrt plinu kvůli tomu výbrusu) ale nedrží volnoběh vubec.. ať nastavím jakýkoliv otáčky tak postupně pomalu zdechne pak ho musím nakopnout se sytičem (bez sytiče se mu bubec nechce chyznout jen občas) a pak zas to samý dokola nevite coi stím může být? napadá mě třeba jehla ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2012 0:43
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 vyřešeno: chyba byla v bohatosti směsi
Mám ještě jeden dotaz ale napíšu ho zvlášť ať se to tu neplete
Datum: 27. května 2012 0:43
Jméno: libor1
IP: uživatel1237
 podle mě bede chyba v tvorbě směsi pro volnoběh, moc chudá, teda aspoň podle mě, uvidíš co napíšou ostatní
Datum: 26. května 2012 20:18
|



|