Jméno: xxr
IP: uživatel6631
 ahoj chcu začít s upravou fichtla a do budoucna bych chtěl nějáký lepší valec s více kanaly ale to na okraj spíš mně zajímá slícování kanálku zvětšení jich atd... jestli na to máte někde napsaný návod. Dále by mně zajímalo jak se časuje válec? jestli na to je nějáký návod nebo si to musím vypočítat? pak nějáká klapka plus dellorto atd... počítám s tím že na motoru udělám go a kliku dám na jehly... díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2012 21:56
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 poslal by jsi mi to taky na aukrocod@seznam.cz ? díky moc
Datum: 28. května 2012 21:56
 hoj stando mohl bys mi pisnout na mail jak se časuje a lícuje na netu je toho sice plno ale tak nesrozumitelné a nebo sem takový debil Dikes
Datum: 27. května 2012 19:30
Jméno: xxr
IP: uživatel6631
 díky stando toto jsem poteboval vědět jen ty míry 
dotaz jak ale slícovat kanálky? mám si obtisknout dosedací plcohu válec a karteru na papír a pak dopilovat pilníčkem a mini bruskou?
Datum: 26. května 2012 17:24
 Když dělám válec,tak se na něj podívám a okem posoudim co se mi tam nelíbí,pak to zkonzultuju se šuplérou a opravim do "výchozího" stavu (přefuky v ose,zarovnaný a začištěný kanály,výfuk 29,5mm od HU a spodní oblouček sacího kanálu 68mm od HU,vrchní hrana sacího kanálu 55mm od HU,délka válce 84,8-85mm)....dále postupuju podle požadované charakteristiky a použití válce...a tady to nejde napsat jako univerzální návod....kanály rozšířím či přečasuju...někdy po 0,5-1mm a někdy až do meze únosnosti...je to různý,,,,,jestli mužu poradit,tak si slícuj válec a sám uvidíš tu změnu....dělal jsem několik válců u kterých jsem jen slícoval kanály a o pár desetinek přečasoval sání a výfuk a výsledek byl nad moje očekávání....nejlepší jel bez upravený hlavy jen na 4.výbrusu skutečných 72km/h na převod 12/55...kdo si z toho umíte spočítat otáčky,tak víte co to znamená...žádnej upravenej karbec,výfuk origo.....na seriovku docela hustý....tím chci jen nastínit kde začít...
Datum: 26. května 2012 12:47
 na rozvodu pístem je klapka k hovnu
Datum: 26. května 2012 10:54
 ... pak kuře lehce osolíme a dáme do trouby při 180°C asi na hodinu a půl... takhle vnímám tvojí otázku. Tím myslím to, že na internetu sou TB dat. Zkus trochu pohledat  Zjisti si nejdřív souvislosti mezi jednotlivými úpravami. Tj. Když si koupíš 60ccm válec, budeš dávat větší trysku. pochopitelně. Ale už budeš muset dát na kliku lepší ložiska, pač máš pak větší rázy. Pokud chceš dellorto, a chceš aby si z toho dostal co nejvíc, můžeš udělat klapkový sání. Ale musíě přerobit koleno sání válec.... Pak too chce rovnou rezonanční výfuk (neříkám že je to potřeba) ale pokud se chceš pouštět do takovejch uprav, musíš počítat s tim, že budeš muset dělaat víc "tunningu" aby jsi napříklaad z toho dellorta dostaak 100% výsledek. Ale přemejšlej. opravdu ti to stojí za kousek chcíplího koně, který pionýrovi možná tyto uprávy přidají... pokujd se nestane a opak. Hle pokud chceš dělat "tunning" pust se do toho rovnou komplet, at z toho něco je.... a pokud nebudeš vědět si raady, řekni někomu kdo tomu rozumí.
Datum: 26. května 2012 1:16
|



|