 Zdarec draci mám takovej poznatek pro ty co ladí.. dneska jsem dokončil projekt výfuku z Jawa 175/356 (dvojvýfuk). Hoši všem co jezdí závody vřele doporučuji!  Takhle nějak jsem ho upravil: Vepředu je větší průměr výfuku než kolena u fichtla takže jsem to vyvložkoval, zavařil. Všechny přepážky vyházel. Výfuk jsem zkrátil asi tak o 8cm, koncovku přivařil. A nakonec přidal výletovou trubičku. Paráda je že i úchyty sedí a nemusí se nic přidávat. Zvuk? nepředstavitelnej.. snad lepší než ten rezonák co jsem tam měl předtím. Fakt paráda .. jinak mám to lehce upravený na 5kobylek (snížená hlava, 40:00, kanálky, jednkr. píst ...) Fakt se mi to líbí kdyby někdo chtěl fotku stačí napsat
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2012 10:22
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Dík za info...
Datum: 27. listopadu 2012 10:22
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Za brzdu se platí se za každý změřený graf a pak co si řekne stejsky za asistenci. Na konkrétní cenu se ho musíš zeptat.
Datum: 26. listopadu 2012 20:26
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jak se to účtuje, pokud to není tajný?
Datum: 26. listopadu 2012 17:31
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 zjednodušeně řečeno to tak je. Největší problém je kdy to měřit, musí mít čas majitel brzdy i stejsky a musí na to být minimálně půl dne, jinak to nemá cenu tam jezdit, takže po práci na večír to moc nejde. Se to nezdá, ale než se všechno přípraví a motor se poprvé nastartuje tak jsou někdy i dvě hodiny pryč.
Datum: 26. listopadu 2012 16:43
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 jak to u Stejskyho funguje, dojedeš k němu a měříte?
Datum: 26. listopadu 2012 16:14
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Na trati a hlavně v terénu se výkon válce s konkurencí moc porovnávat nedá. Měřil jsem pákrát s pomocí Stejskala svůj motor, takže vím, že meří i motory ostatních. A jeden takový motor, jezdící přední příčky na závodech, měl takový průběh výkonu, že jsem kroutil hlavou jak se sním dá v térénu vůbec jed. Ale přidají se k tomu dobré jezdecké zkušenosti a motorka fungující jako celek a dokáže závody i vyhrávat.
A k tomu, že některý koně jsou menší nebo větší, napíšu jen to, že pokud koupit válec s nějakým výkonem, nasadím ho na pochybný spodek motoru, dobastlím k tomu nějak výfuk, sací kolínko nejlépe obtočím třikrát kolem rámu a dám na to čínský karbe stím jejich filtrem, tak nemůžu čekat, že tam budu mít na desetinu ten výkon co by tam měl být. Jeden příklad takovýho motoru http://www.ms50.cz/nab/o_23.jpg rozdíl mezi „nasazeno“ a „naladěno“ je velký
Datum: 25. listopadu 2012 23:30
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Pro standu!Stando enom piš!Čím víc tým lepší!Ti co nevědí toš se dovědí, že Standa umí!A fakt je, že o výkon dycky nejde!Gdysi dávno v Karlíně na MR mě dojel o kolo Ervín Krajčovič.No a dyž mě chtěl předjet a já to zjistil, toš sem za to vzal tak, že celý kolo se musel hodně snažit  ak se mu to povedlo.A to měl fabrickú fabriku s 5 kvaltama a já enom 4 kvalty a doma dělaej motor.Ten múj tuším točil o neco víc:A taky sem měl vzadu 4.00 x18 a on enom 3.00 x18 aby to měl co nejlehčí!A já do Karlína jezdil trénovat! To byla třída 125.Toš tak.A gde sú ty fotky?
Datum: 25. listopadu 2012 21:53
 Nevím přesně na jaký brzdě to dělal.. ale je zaměstnanec STK tak předpokládám že se vyzná  Jinak řekl bych že naměřil dobře protože kopce co jsem dřív jezdíval na 1 teď jezdím na 3  Jinak Bakoun... jak pojet? .. někoho předjedeš i kdyby by měl 100 koní protože na to neumí... Taky jsem s tímhle na fichtlcupu předjížděl i cestovní úpravy od stejskyho.. nevím čímto? ale většina je o zkušenostech!
Datum: 25. listopadu 2012 17:45
 Z toho co jsem viděl na fotkách u FK,tak je ten tvuj válec víc otevřenej jak MS50, takže kdoví kolik PSů tam máš,ale každopádně jsou to krvelačný bestie... "Pár" svých jednoduchých válců jsem udělal,některý "volnější",některý ""živější"" ale nic extra zvláštního,dle mě 5-6 poníků ,,,a někdy se dostaví šok,,,někdo s mym válcem v klasikách.. jel skoro ještě v záběhu dva závody a z toho jednou bedna a podruhý brambora...a nebo šok,seriovka jede 90 (měřeno Škodou Favorit)... Silniční dvoukanál 11250ot/min na trojku při 12/55....změřený nemam ani jedno....nechce se mi do toho vkládat finance,mam to jako koníček.... Spíš takovej muj hec,co pilník dokáže,když oko vidí... prostě mi to baví.....taky sem párkrát dostal info,že muj "jednoduchej" válec pojel papírově 7HP teréní válec... Nevěřim tomu,že by nějakej muj válec měl takovej výkon,,,to ani neni možný,,,,jen některý koně jsou holt menší... A pak něco papírově porovnávej... Jedině na trati....to se pak stává,že 7HP 5K jede vedle 8,5HP 3K ...No nic... To sem zas napsal víc než jsem chtěl... Nikam tim nemířim,nic tim nesleduju,pouze konstatuju... Už bych měl držet hubu....
Datum: 25. listopadu 2012 17:43
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Velký vs. malý koně... to je boj. Mně se povedlo s válcem od FK pojet týpka, co měl kompletní Stejskyho 10k MS50 kit. A kde bych já vzal 10 koní, jestli jich je tam 5, 6, 4? kdoví...
Datum: 25. listopadu 2012 14:14
Jméno: standa
IP: uživatel14769
 Taky jde o to,jestli má 5 velkejch koní a nebo 5 malejch koní...  Protože všechny brzdy nejsou stejný...někdo má 10k na brzdě(asi menších) a kolikrát ho předjíždí někdo,kdo má papírově 7k,ale asi větších koňů .... Tak kde je ta vypovídací hodnota?
Datum: 25. listopadu 2012 11:18
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 ... kamarád  graf, jinak to nemá žádnou vypovídací hodnotu.
Datum: 25. listopadu 2012 1:20
 ok zítra to vyfotím nebo natočím
Datum: 24. listopadu 2012 21:34
Jméno: stahos
IP: uživatel14768
 Zdarec,chtěl bych se na to kouknout když to nabízíš,pošli prosím foto i video jestli máš,díky moc.
Datum: 24. listopadu 2012 21:17
Jméno: fugas
IP: uživatel13743
 ja chci foto pls.....
Datum: 24. listopadu 2012 21:01
 ano motor mi zkoušel kamarád a naměřil necelých 5 koní přesně 4.8
Datum: 24. listopadu 2012 20:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 5 koní, to už je hodně odvážný tvrzení, je něčím podložený nebo sis to vycucal z prstu?
Datum: 24. listopadu 2012 19:26
|



|