slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci mám takovej poznatek pro ty co ladí.. dneska jsem dokončil projekt výfuku z Jawa 175/356 (dvojvýfuk). Hoši všem co jezdí závody vřele doporučuji! :-) Takhle nějak jsem ho upravil: Vepředu je větší průměr výfuku než kolena u fichtla takže jsem to vyvložkoval, zavařil. Všechny přepážky vyházel. Výfuk jsem zkrátil asi tak o 8cm, koncovku přivařil. A nakonec přidal výletovou trubičku. Paráda je že i úchyty sedí a nemusí se nic přidávat. Zvuk? nepředstavitelnej.. snad lepší než ten rezonák co jsem tam měl předtím. Fakt paráda .. jinak mám to lehce upravený na 5kobylek (snížená hlava, 40:00, kanálky, jednkr. píst ...) Fakt se mi to líbí kdyby někdo chtěl fotku stačí napsat ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2012 10:22
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Dík za info...
 
 
Datum: 27. listopadu 2012 10:22
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Za brzdu se platí se za každý změřený graf a pak co si řekne stejsky za asistenci. Na konkrétní cenu se ho musíš zeptat.
 
 
Datum: 26. listopadu 2012 20:26
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Jak se to účtuje, pokud to není tajný?
 
 
Datum: 26. listopadu 2012 17:31
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
zjednodušeně řečeno to tak je. Největší problém je kdy to měřit, musí mít čas majitel brzdy i stejsky a musí na to být minimálně půl dne, jinak to nemá cenu tam jezdit, takže po práci na večír to moc nejde. Se to nezdá, ale než se všechno přípraví a motor se poprvé nastartuje tak jsou někdy i dvě hodiny pryč.
 
 
Datum: 26. listopadu 2012 16:43
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
jak to u Stejskyho funguje, dojedeš k němu a měříte?
 
 
Datum: 26. listopadu 2012 16:14
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Na trati a hlavně v terénu se výkon válce s konkurencí moc porovnávat nedá. Měřil jsem pákrát s pomocí Stejskala svůj motor, takže vím, že meří i motory ostatních. A jeden takový motor, jezdící přední příčky na závodech, měl takový průběh výkonu, že jsem kroutil hlavou jak se sním dá v térénu vůbec jed. Ale přidají se k tomu dobré jezdecké zkušenosti a motorka fungující jako celek a dokáže závody i vyhrávat. A k tomu, že některý koně jsou menší nebo větší, napíšu jen to, že pokud koupit válec s nějakým výkonem, nasadím ho na pochybný spodek motoru, dobastlím k tomu nějak výfuk, sací kolínko nejlépe obtočím třikrát kolem rámu a dám na to čínský karbe stím jejich filtrem, tak nemůžu čekat, že tam budu mít na desetinu ten výkon co by tam měl být. Jeden příklad takovýho motoru http://www.ms50.cz/nab/o_23.jpg rozdíl mezi „nasazeno“ a „naladěno“ je velký
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 23:30
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Pro standu!Stando enom piš!Čím víc tým lepší!Ti co nevědí toš se dovědí, že Standa umí!A fakt je, že o výkon dycky nejde!Gdysi dávno v Karlíně na MR mě dojel o kolo Ervín Krajčovič.No a dyž mě chtěl předjet a já to zjistil, toš sem za to vzal tak, že celý kolo se musel hodně snažit:-Pak se mu to povedlo.A to měl fabrickú fabriku s 5 kvaltama a já enom 4 kvalty a doma dělaej motor.Ten múj tuším točil o neco víc:A taky sem měl vzadu 4.00 x18 a on enom 3.00 x18 aby to měl co nejlehčí!A já do Karlína jezdil trénovat! To byla třída 125.Toš tak.A gde sú ty fotky?
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím přesně na jaký brzdě to dělal.. ale je zaměstnanec STK tak předpokládám že se vyzná :-D Jinak řekl bych že naměřil dobře protože kopce co jsem dřív jezdíval na 1 teď jezdím na 3 :-D Jinak Bakoun... jak pojet? .. někoho předjedeš i kdyby by měl 100 koní protože na to neumí... Taky jsem s tímhle na fichtlcupu předjížděl i cestovní úpravy od stejskyho.. nevím čímto? ale většina je o zkušenostech!
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 17:45
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14769    
Z toho co jsem viděl na fotkách u FK,tak je ten tvuj válec víc otevřenej jak MS50, takže kdoví kolik PSů tam máš,ale každopádně jsou to krvelačný bestie... "Pár" svých jednoduchých válců jsem udělal,některý "volnější",některý ""živější"" ale nic extra zvláštního,dle mě 5-6 poníků ,,,a někdy se dostaví šok,,,někdo s mym válcem v klasikách.. jel skoro ještě v záběhu dva závody a z toho jednou bedna a podruhý brambora...a nebo šok,seriovka jede 90 (měřeno Škodou Favorit)... Silniční dvoukanál 11250ot/min na trojku při 12/55....změřený nemam ani jedno....nechce se mi do toho vkládat finance,mam to jako koníček.... Spíš takovej muj hec,co pilník dokáže,když oko vidí... prostě mi to baví.....taky sem párkrát dostal info,že muj "jednoduchej" válec pojel papírově 7HP teréní válec... Nevěřim tomu,že by nějakej muj válec měl takovej výkon,,,to ani neni možný,,,,jen některý koně jsou holt menší... A pak něco papírově porovnávej... Jedině na trati....to se pak stává,že 7HP 5K jede vedle 8,5HP 3K ...No nic... To sem zas napsal víc než jsem chtěl... Nikam tim nemířim,nic tim nesleduju,pouze konstatuju... Už bych měl držet hubu....
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 17:43
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Velký vs. malý koně... to je boj. Mně se povedlo s válcem od FK pojet týpka, co měl kompletní Stejskyho 10k MS50 kit. A kde bych já vzal 10 koní, jestli jich je tam 5, 6, 4? kdoví...
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 14:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14769    
Taky jde o to,jestli má 5 velkejch koní a nebo 5 malejch koní... ;-) Protože všechny brzdy nejsou stejný...někdo má 10k na brzdě(asi menších) a kolikrát ho předjíždí někdo,kdo má papírově 7k,ale asi větších koňů .... Tak kde je ta vypovídací hodnota?
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 11:18
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
... kamarád :-D graf, jinak to nemá žádnou vypovídací hodnotu.
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 1:20
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok zítra to vyfotím nebo natočím :-)
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 21:34
 
 
 
 
Jméno: stahos      IP: uživatel14768    
Zdarec,chtěl bych se na to kouknout když to nabízíš,pošli prosím foto i video jestli máš,díky moc.
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 21:17
 
 
 
 
Jméno: fugas      IP: uživatel13743    
ja chci foto pls.....
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano motor mi zkoušel kamarád a naměřil necelých 5 koní přesně 4.8
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 20:07
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
5 koní, to už je hodně odvážný tvrzení, je něčím podložený nebo sis to vycucal z prstu?
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 19:26
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 13:55:20 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu