Jméno: 125/453
IP: uživatel6631
Posl.aktualizace: 02. února 2013 16:41
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj 125/453!No aj Tě pochválím!Konečně si dostal rozum!S tú 250kú to nebyl rozumnej nápad!Představ si, že by ses do nečeho zapletl.A došlo se na to, že tam byla 250ka.Tak máš klid a neš dorosteš toš se aj na 125 dost vyřádíš!A ešče rada.Jak zlepšit brzdnej účinek!Zkrátit úběžnú čelist!Toš tak!
Datum: 02. února 2013 16:41
Jméno: 125/453
IP: uživatel15070
 děkuji za názory a rady  nechám to tak jak to je protože ji mám jen z originálních dílů a byla by škoda to přestavět když to mám přeci jen s TP pak by motorka stratila hodnotu na polovinu
Datum: 02. února 2013 10:09
Jméno: pepa
IP: uživatel14686
 bohužel do teto motorky dvouklíčovou bubnu zabudješ jen s obtížema....trochu to zavádí protože do typu 476 namontovat jde jednoduše al ti to šteští nemáš ale je pravda že ta 250 455 měla stejne brzdy jak ta tvá 125 z výroby ...pokud máš obavy nechej nalepit nové obložení a jezdi ...nic moc jineho udělat nemužeš..... teda pokud nechceš pulku motrky poslepovat ... musel bys tam natunit vydle z javy 634 či 487 nějak se poprat protože krk je myslím jiny udělat dopředu světlo asi s take ze 634 či 487 ..a máš z toho upe jinou mašinu....
Datum: 01. února 2013 16:28
 Mno ta 250 jede daleko lépe, to je pravda...ale jak řikam, pokud máš opravdu dobře udělané brzdy tak bych se toho nebál. Pokud se nepletu tak 455 i 475 měly stejné bubny jako 453 a taky se s tim dalo jezdit. Takže muj názor je nechat tam originál brzdy, a spíš se zaměřit na pneumatiky, tlumiče, vůle v podvozku...
Datum: 01. února 2013 12:57
Jméno: 125/453
IP: uživatel6631
 spletl jsem se tak sorry (dvouklicove)... no papiry mam jen na 125 tj. A1 a chcu jezdit trosku rychleji nez jen 70km/h proto tu 250. a k tem brzdam mam je serizene perfektne akorat vim ze dvoklice brzdi o hodne lepe
Datum: 01. února 2013 12:27
 Já bych to asi zase tak nehrotil, dej dohromady původní brzdy tak, aby opravdu fungovaly a nemůže s tim být problém...
Datum: 01. února 2013 10:58
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 myslim,ze 125/453 ma ještě male bubny,ne?do teho dvouklic nenapasujes... jedine na to prendat cely kolo s velkym bubnem,ale myslim ze je o neco sirsi a nevleze sa do vidlice. jistota je prendat celej predek z panelky
Datum: 01. února 2013 10:28
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Nemyslíš dvojklúčovú ??
Datum: 01. února 2013 7:19
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Hele já myslim že dvoupaknový brzdy tam máš už teď. Jednopaknový brzdy neznám  . Radši tam nech ten motor co tam je
Datum: 01. února 2013 0:25
|



|