Jméno: FichtlVLog	
	    
	 
	
	IP: uživatel14157        	  
	 
	
	 zdravím,chlapci mám takovej dotaz.. potžebuju z fíčka dostat co největší,ale opravdu co největší výkon bez nějakých uprav... čiže počítám stím,že by jste mi mohli poradit s výfukem,karburátorem,kroužkama apod. Díky    
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 05. června 2013 19:47
	 
	 
	 
 
  
  
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15625        	  
	 
	
	 Jestli je to na mě,tak odpovím takto. Všechny válce po úpravě nechávám protočit alespoň o jeden výbrus,aby se odstranili všechny větší či menší oděrky od úpravy,ale kdybych byl hodně opatrnej,tak bych to možná udělal i bez výbrusu. Standa	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 19:47
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jezda	
	    
	 
	
	IP: uživatel14157        	  
	 
	
	 valec mám po výbrusu s dvoukroužkem..to by snad nebyl nějaký problém né ?	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 18:33
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Vejdeš se do tisícovky,ale bez pístu a bez výbrusu. Jinak jsem Štěpáne rád,že to frčí   	  
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 17:53
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: 4gear	
	    
	 
	
	IP: uživatel14718        	  
	 
	
	 Jestli chceš výkon bez úprav, tak si najdi hodně prudkej kopec... Jestli máš našetřenou nějakou tu korunu, tak doporučuju abys to přenechal někomu zkušenějšímu. Doporučil bych Standu Hrbka. Nedávno mi dělal válec a hlavu. Už to mám sestavený a zajetý. Motor perfektně točí i s dvoukroužkem místo doporučovaného jednokroužku, maximálka se vytáhla na šílených 83km/h. Fakt bomba a vejdeš se do tisícovky. 	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 17:45
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jezda	
	    
	 
	
	IP: uživatel14157        	  
	 
	
	 Chlapy.. ted' mi něco došlo... klika šla huř,tož to jsem ale myslel že se rozhejbe a kohoutek je novej ale teče jen dolu a když jsem ho měl dolu vyjel jsem na něj celou nádrž ale jesti se ted' přicpal,tak to teda nejpíš může být taky problém.. mám na tom najeto už cca 150km.. a předtím jakš takš jel.Zkusím to teda rozpůlit a kouknu na tu kliku a pak na ten kohoutek.. + ještě udělám něco z výfukem.Díky,tohle zkusím,kdyžtak radte prosím dál.Motor složím a předstih poladím,ale doladit to,aby to měla nějakej výkon už mi nějak nejde..takže každou radu příjmám.	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 17:32
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15133        	  
	 
	
	 a taky radej vyčisti lauf.... ono i po výbrusu ten motor docela ožije a pokut je znatelně línej nemusý to být jen motorem  ale neduhy jako je přicpanej kohoutek  anebo nepruchozí lauf....  jinak 11 zubej převod bych na zaběh nechal opatrně musíš jezdit tak jako tak a převod do síly šetří motor ....pokut to netočíš do mrtva....	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 14:40
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13627        	  
	 
	
	 Přesně jak říká Standa, dej si motor dohromady, to že máš všechno nové ještě neznamená, že to máš dobře složený, jak ti šla klika po smontování??? Musí s ní než namontuješ gufera jít naprosto lehce otáčet. Co tam máš za kliku??? Kontroloval někdo vycentrování kliky?? Jak moc máš napnutý primárná řetěz??? Kolik už jsi na tom najel, jakou tam máš trysku, kde máš jehlu?? Máš vyčištěný výfuk, nepřisává ti to někde?? je spousta věcí proč motor byť z nových dílů nejede a většinou je to mechanikem ne motorem	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 10:26
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15625        	  
	 
	
	 Karbec větší nedáš,protože k tomu nemáš upravenej sací kanál. Píst jinej nedáš,protože na seriovku je nejlepší dvoukroužkovej a jednokroužkovej píst bez úpravy válce nemá význam. Výfuk udělat mužeš,ale na origo válci nakonec poznáš,že nejlíp jede výfuk z mustanga.... co mužu doporučit,tak si kup VAPE.... pokud jede mizerně,dej ho dohromady....nevylepšíš to tujininkem	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 10:16
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 tak místo 11z dej 13z .... a dokud nezajedeš výbrus tak to ani kloudně nepojede..	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 8:51
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: FichtlVlog	
	    
	 
	
	IP: uživatel15400        	  
	 
	
	 Motor je složenej novej...převodovka,ložiska,vycentrovaná klika,ojnice na jehlách,výbrus s vrtáním  39,75 s dvoukroužkovým pístem,nová spojka,mezilamela,PRIMÁRNÍ ŘETĚZ,sekundáro 11z. Motor ale jede jako když nejede.Potřebuju zněj dostat co nejvíc jde,Dík	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 8:14
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15367        	  
	 
	
	 he bez peněz jde všechno blbě  pokut to startuje   tak mužeš jen vyčistit lauf  nechat naleit brzdy za 250 korun  ... jen kroužky nemusí zabrat  bez výbrusu .... konec koncu ten za 500  tak drahej nejni....
další 200 300 bych ti doporučil  si vyzkoušet pohrát   s kolečkem na výstup z převodovky  nevím kolik jezdíš ted  jestli do rychla či pomala  ale převody jsou 60 procent výkonu  ....  takže se  překvapí jaký muže být rozdíl mezi 13 zubem a 11 zuby... kor jestli máš přes 80 kilo si paradoxně rychlejší  s rozetou do síly neš s podtočeným superbikovým... kolečko stojí okolo 100  ale chce to si vyhrát....	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 4:55
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 nahnat výkon bez úprav? no kdyby ses hodně snažil tak by jsi se ke 4 koňům možná,možná mohl přiblížit kdyby bylo vše origo ale spíš ne    takže buď drahý úpravy, nebo silnější motorku   	  
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 22:23
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: VOLE	
	    
	 
	
	IP: uživatel15572        	  
	 
	
	 kup si 250 !	   
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 22:21
	 
	 
	 
 
  
 
 
             | 
           
         
         
         
    
       
                   |